Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Green Day 10 !

          
                                                                                       Green Day 10 !

             These photos are taken by me,from the town i live {Lagonisi - Kalivia } Athens!

Basil plant....

                                                          Church of my town......
Byzantine church of Saint Dimitrios.....
                                 
Church of Virgin Mary.....

Byzantine church of Virgin Mary.....

                                                         Eucalyptus trees......
Eucalyptus trees....



                 This sea tree i see every time i go, for my morning swim in our beach......


Our beach in Lagonisi.....





                                                   The view of the see in Lagonisi.....


               The view of Lagonisi....

                                        I am linking for Fiona,s Green Day 10.....
                                                        Rain Drops and Daisies.....
                                               raindropsanddaisys.blogspot.com..


Are you jealous?....
 





                                                                              

81 σχόλια:

  1. ο βασιλικος τελειος, σχεδον τον μυρισα!
    Καλο Σαββατοκυριακο! (με τετοιες παραλιες μονο καλο θα ειναι! :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Jealous of your clear blue skies!! We've had rain all day today here in Cornwall :-( I love the photos of the old churches, especially the church of St Dimitrios, your town is very beautiful x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ich mag diese Art von Gebäuden, und natürlich den Strand, das Meer, den blauen Himmel...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζηλεύω τον βασιλικό σου ! Ποτέ δεν κατάφερα να έχω ενα τόσο όμορφο και υγιή βασιλικό !
    Ο χώρος πανέμορφος με όμορφα εκκλησάκια και γαλήνιες παραλίες !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. I am so so so jealous!

    It is very cold here and I have lots of warm clothes on
    and it is raining too!

    Beautiful photos, great churches and wow those skies.

    I am sorry that I haven't commented or blogged this week
    but I am just so busy at home,
    hopefully I will do better next week...

    Thanks for linking up my friend

    Have a great weekend.

    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφες εικόνες!!
    Ωραία η περιοχή που μένεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγγελική μου,σέ ευχαριστώ!1Φιλάκια:!!

      Διαγραφή
  7. Βασιλικός ,εκκλησίες ,θάλασσα,να τι θα πεί Ελληνικό Καλοκαίρι ,νάσαι καλά πάντα dimi μου ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλλη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου,Demi!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Όμορφες εικόνες!! Ζηλεύω τα πρωινά μπανάκια σου!!Να περνάς πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού ήρθες Χριστίνα!Καλά εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Todas fotos maravilhosas! beijos,ótimo fim de semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σου ορκίζομαι ότι σχεδόν μύρισα το βασιλικό σου όπως η Εύη...πολύ όμορφος και τόσο ζωντανός!!
    Και η θέα που βλέπεις κάθε μέρα μοναδική!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,χαίρομαι πού σού αρέση!!Φιλάκια φίλη μου!

      Διαγραφή
  12. Δημητρα λατρευω το νεο header!
    Πολυ καλοκαιρινος και βροντοφωναζει Ελλαδα οπως και οι φωτογραφιες σου!!!
    μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Δήμητρα που δείχνεις τις ομορφιές μας !!! Ωραίο αυτό το link που κάνεις !!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν μου!Μού αρέση πολύ τό green day!Καλή εβδομάδα φίλη μου!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Ο βασιλικός σου είναι υπέροχος! Με εντυπωσίασε η εκκλησία της Παναγίας με την πρωτότυπη σε μήκος κατασκευή της! Όμορφη ανάρτηση για το Green Day!
    Καλό βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολυ Παρασκευή!Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Lovely images! I love the views of the water, very pretty. Thanks for sharing, have a great weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Belas imagens!
    um verde e um céu combinaram perfeitamente
    bj
    Zizi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφες εικόνες!!!!!καλή σου μέρα!!!!καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξαδελφούλα κι εγω ζήλεψα το βασιλικό (γιατί απο εξοχή και θάλασσα διαθέτουμε, αυτόν όμως ΟΧΙ και ποτέ δε καταφερα, όλο μαραζωμένος ήταν)
    Ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές, απλά ήμουν εξαφανισμένη διότι έπεφτε βαρειά η θλίψη λόγω των ημερών και δε θάθελα να την μεταφέρω σε κανέναν. Φιλάκια ευχαριστίας πολλάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βοήθειά μας ξαδελφούλα ο Αγιος Διονύσιος!!Καλή άδεια!!Φιλάκιααααααααα!!!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες εικόνες!! Υπέροχη η θέα της θάλασσας και η παραλία άλλο πράγμα! Ο βασιλικός σου τόσο φουντωτός!! Απίθανος!!
    Καλό σ/κο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!αλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. ¸.•°`♪♪♫

    Paisagens lindas, de tirar o fôlego!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °ºBrasil♫º
    ♫♪.•彡♡彡•.♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Wow!!!How lucky you are to live there!!I ' d like to swim in your sea too!!!!!!
    Kisses.
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ξεκούραστες οι φωτό σου!!! Υπάρχει ακόμα κάτι το ανθρώπινο στα πέριξ της Αθήνας όσο κι αν το παραβλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου εδώ είναι σάν χωριό πού μένω!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Τι να πρωτοθαυμασω, Δήμητρα! Τον φουντωτό βασιλικό ή τις απίθανες φωτογραφίες !
    Να'σαι καλά και καλό Σ/Κ να'χεις! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου,σέ ευχαριστώ πολύ πού σού άρεσαν!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Oh yes I am jealous - you have a lovely blue sky, and going for a swim in the sea every morning. It is way to cold here to swim in the morning.
    You live in a lovely place :))
    Thank you for visiting my blog - I hope you will come back again.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητή ξαδέλφη, φόρα τα καλά σου πάρε και τον Θανάση παραμάσχαλα, διότι είδε κι απόειδε οτι χαϊρι δε βλέπει εδώ μέσα και κάνει καριέρα στο δικό μου. Ελα λοιπόν να παραλάβεις τον έπαινό του (δια χειρός Ρούλας Σμαραγδένιας)...τ αξίζει!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Athens is such a lovely city with rich history and beautiful nature. I like the big ball basil plant. Happy to meet you, too, via Green day.

    Yoko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. It seams to me a lovely place to live and to love...
    xoxo
    BShell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hello Dimi
    Nice pictures you show.
    Can see that it is in Greece you live - thought you lived in Australia ..... language confusion!
    Wish you a great Sunday :)
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Such lovely photos Dimi! I hardly can wait my trip to Greece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι τέλειες φωτογραφίες:))
    Καλό βράδυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ ωραίες φωτογραφίες..
    θυμούμαι ότι αύριο 27 τελειώνει ο διαγωνισμός σου, επειδή δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ όμως στο μέρος των διακοπών μου, θα δω τα αποτελέσματα όταν επιστρέψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  32. Beautiful photos from a wonderful place.
    Love to see your photos from Greece.
    Have a wonderful week.
    Mette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα Δήμητρα μου!
    Μού αρέσουν οι φωτο σου!!!!!!!!!!Ο βασιλικός σου φουντωτός και μοσχομυριστός!!!!!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πραγματικά, με τόσο πράσινο, αν δεις τις φωτογραφίες γρήγορα, ξεκουράζεται το μάτι σου!Ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα τοπία!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σού αρέσουν Πινελιά μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Τον βασιλικό σου θα τον πας με υπερηφάνεια στην Εκκλησία του Σταυρού!!!Θα είναι ο καλύτερος απ΄όλους, ο πιο φουντωτός,ο πιο πράσινος.Όσο για τις φωτογραφίες σου πραγματικά τις απόλαυσα!!Καλή συνέχεια & φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Γεωργία μου!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  36. Καλή εβδομάδα, όμορφη σαν τις εικόνες σου και μοσχομυριστή σαν το βασιλικό σου!!!! Φιλιά Δήμητρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πω πωωωω...φανταστικός ο βασιλικός!!!Μοσχοβόλησε ο τόπος-)))Απόλαυσα και τις άλλες φωτογραφίες-)))
    φιλιά πολλά Δήμητρα-0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίνι μου σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  38. τι να πω εγώ με τόσο σχόλια παραπάνω...!!!!!υπέροχες φώτο με ταξίδεψαν και εννοείται οτι ζήλεψααααα!!!!!
    καλή μας εβδομάδα Δήμητρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Dimi μου γλυκιά, προχθές γύρισα και πέρασα να πω μια καλησπέρα!!! Προσπαθώ να μπω στο κλίμα της καθημερινότητας και δεν τα καταφέρνω!!!! Μπαίνω και στο μπλοκοσπιτάκι σου και βλέπω αυτές τις όμορφες καλοκαιρινές φωτογραφίες και θέλω να γυρίσω πίσω!!!
    Ελπίζω να μου είσαι καλά!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ειρήνη μου!Καλή συνέχεια!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Amazing photos! I really want to visit your country someday :)

    Portugal

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...