Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

Playing with clay..Παίζοντας μέ τόν πυλό..{ Flowers and herbs--Λουλούδια καί βότανα}...

                                      Λουλούδια καί βότανα......Flowers and herbs.....


                                                                        *****************************************************************
 Kαλημέρα φίλες μου!Κοντεύουμε στό τέλος τού καλοκαιριού!Τά μπάνια συνεχίζονται,η διάθεση,λίγο πεσμένη!Αλλά μέ τό νά βρίσκω διέξοδο στίς κατασκεύες,θά επανέλθω πάλι!Πού θά πάη.....
                                                         

                                                                                                               Herbs.....Βότανα...

Decoupage....Πιάτο μέ χαρτοπετσέτα....
                                           
                                       Παπαρούνες........Poppies flowers...


                                                                                        **********************************************
Decoupage.....Πιάτο μέ χαρτοπετσέτα....
                                               *******************************************
                                Playing with clay......Παίζοντας μέ τόν πυλό........
   Θά ήθελα φίλες μου,νά μέ κρίνετε μέ επιείκια στίς δημιουργίες μου μέ πυλό,διότι πρώτη φόρα ασχολούμε μέ τόν πυλό!Εφτιαξα δύο μπώλ πειραματικά,καί μπορώ νά πώ ότι μέ ενθουσίασε η επαφή μέ τόν πυλό!!Τά έβαψα μέ ανάμιξη ακρυλικών χρωμάτων γιά νά πετύχω τήν απόχρωση πού ήθελα!Τά χρώματα πάντως σίγουρα τά πέτυχα!Μέ τό σχήμα παιδεύτηκα λίγο!!
                                                ******************************************

Clay pottery.....Μπώλ από πυλό...
                                                                                                      ****************************************

Clay pottery......Μπώλ από πυλό.....

                                                                                     ******************************************


                                                                                                                           Βραβεία......
Η φίλη Αλεξάνδρα,είχε τήν καλοσύνη νά μού χαρίση αυτό τό βραβείο.Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!!!
         Αλλά έχω ακόμα ένα βραβείο από τή φίλη Εύη!Σέ ευχαριστώ πολύ Εύη!! 

Πρέπει νά απαντήσω σέ 10 ερωτήσεις.Αυτές είναι...
1η)Βest Bavarage-Bear
2η)Best Dog-Coley 
3η)Best Cat- My cat,Thanasis
4η)Best Holidays-Lefkada in Greece
5η)Best Shopping-Shoppind in Glyfada
6η)Treat-Ice creams
7η)Best Book-Ενα παιδί,μετράη τ,άστρα(Loudemis)
8η)Βest vacation-Lefkada in Greece
9η)Best Jewalry-Faux Bijoux
10η)Best Season-Summer
Τά βραβεία τά χαρίζω σέ όλες  εσάς φίλες μου!Δέν μπορώ νά ξεχωρίσω κάποιες!!Δικά σας!
                              Πολλά φιλάκια σέ όλη τήν blogoγειτονιά!!Καλά μπάνια.....

Η παραλία μας...Γαλάζια Ακτή.......




 

61 σχόλια:

  1. Just love the poppy and the herbs plates.
    Do you make those yourself too???

    keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κατάφερες πολύ καλά και με τον πηλό!!Υπέροχα έγιναν τα μπωλ !!
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Δήμητρα..
    τα λάτρεψα όλα..
    από πηλό δεν ξέρω, αλλά μου αρεσαν
    λατρεψα και την τελευταια φωτο με το σπιτάκι μου, την θαλασσίτσα

    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Die Motive gefallen mir ausgesprochen gut...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Δήμητρα μου, ευχαριστώ που πέρασες και χαίρομαι που σου αρεσαν οι φωτος και το ταξίδι στην Κυπρο μεσω των φωτογραφιων
    σ ευχαριστώ για τις ευχές για τον πατέρα μου
    Μου λείψατε και μένα
    έχω ακόμη μια εβδομάδα διακοπών
    Δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα...Και τα βότανα...Υπέροχες οι παπαρούνες...¨ολα καταπληκτικά...Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αν αυτές είναι οι πρώτες σου δημιουργίες από πηλό....
    ....και με την σκέψη πως ξεκίνησες το Decoupage μόνη σου εντελώς...
    μμμμ... φαντάζομαι τι εκπληκτικές δημιουργίες έχεις να μας παρουσιάσεις!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία! Τα αξίζεις! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου,σέ ευχαριστώ!Μού δίνης θάρρος νά συνεχίσω!!Καλό Σ/Κ φίλη μου!Φιλιά στήν Αχαία!

      Διαγραφή
  8. Lefkada is beautiful! I visited there about 10 (!!) years ago! White and gold looks very pretty on the pottery and contrasts well with the unsmoothed edge which I really like :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I am so happy you visit Lefkada!Thank you for your lovely comment my dear Chloe!Have a great weekend!xxx

      Διαγραφή
  9. εσύ θα γίνεις τέλεια και στον πηλό, είμαι σίγουρη. Οτι και να κάνεις βγαίνει υπέροχο.
    φιλιά πολλά Δημητρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα τα πιάτα με το Decoupage! Ειδικά οι παπαρούνες! Όσο για τα μπολ με τον πυλό μπράβο σου! Αρχικά που ασχολείσαι με κάτι καινούριο, πάντα θετικό πράγμα, κι έπειτα για το αποτέλεσμα! Είναι καταπληκτικά!! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Dimi μου, δεν είχα δεί την ανάρτησή σου όταν μιλήσαμε !! Τα πιάτα σου είναι υπέροχα ! και τα μυρωδικά αλλά και οι πανέμορφες παπαρούνες ! 'Οσο για τον πηλό, καλή αρχή έκανες, μιά χαρά σου βγήκαν (περισσότερο το στρογγυλό) και τα χρώματα ταιριάζουν πολύ. Αν δείς το δικό μου πρώτο έργο με πηλό θα γελάσεις...χαχαχα!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν!Ελπίζω τά υπόλοιπα νάναι λίγο καλύτερα!Φιλάκια!Καλό Σ/Κ νά έχης!

      Διαγραφή
  12. Πάλι μας κατέπληξες με τα υπέροχα έργα σου !Τα βραβεία που σου έδωσαν οι φίλες είναι πραγματικά αντάξια σου !Συγχαρητήρια !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη Ολυμπία,σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι !Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικές δημιουργίες dimi,είσαι πολύ ταλαντούχα να είσαι πάντα καλά και με ανεβασμένη διαθεση, φιλάκια πολλά,συγχαρητηρια για τα βραβειάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νέλλη μου!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Ντίμη μου, πολυτάλαντη καλλιτέχνιδα και ακούραστη!
    Δεν ξέρω με ποιο τρόπο τα έφτιαξες, εγώ η άσχετη, αλλά είναι όμορφα.

    Πάντα με αισιόδοξη ματιά στα πράγματα για να τη μεταδίδεις και σε εμάς!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Νάσαι καλά!Καλό Σ/Κ!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Ciao complimenti sei molto brava...passero piu spesso a trovarti bacioni lu..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΗΛΟΣ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ρένα!Καλό Σ/Κ!!φΙΛΙΆ!

      Διαγραφή
  17. Dear Dimi, the herbs and flowers plates are gorgeous! I love theme and youe decoupage. Beautiful sea!
    Kisses.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so mush my dear friend Alessandra!Have a great weekend!

      Διαγραφή
  18. Dimi, your flowers are gorgeous! Such a nice collection of plates, they are so pretty. Lovely photos, have a wonderful day.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία τα πιατάκια σου, αλλά και ο πηλός δεν πάει πίσω!Νομίζω πως αν κάποιος έχει έστω και λίγο ταλέντο αλλά αρκετό μεράκι, σίγουρα θα φτιάξει κάτι όμορφο!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου,σέ ευχαριστώ!Νάσαι καλά φίλη μου!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Καλημερα!!
    Δηλαδη αν αυτη ειναι η πρωτη σου επαφη με τον πυλο σε λιγο καιρο τι θα κανεις?
    Τα μπωλ βγηκαν τελεια! ειδικα το δευτερο με ενθουσιασε.
    Μπραβο και παλι μπραβο!!!
    Για τα decoupage δεν εχω λογια.....!!!!!
    Καλη συνεχεια με φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ πού σού αρέσουν Αλεξάνδρα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Είναι ποτέ δυνατόν να μην τα κατάφερνες εσύ;για ακόμα μία φορά τέλειες δημιουργίες!!!!αλήθεια χαρτοπετσέτες που βρίσκεις;φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι,πάντα μέ τόν καλό λόγο!Νάσαι καλά φίλη μου!Καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  22. Fine decoupage you make Dimi .....
    Wish you a good weekend :)
    Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΜΠΩΛ!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα δυο πρωτα πιατακια ειναι τελεια και τα μπολακια απο πηλο πολυ ομορφα! Μπραβο!
    Συγχαρητηρια και για τα βραβεια σας!
    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Dimi μου,
    τα έχασα με τα πιάτα από πηλό!!!!!!Καλά εσύ ότι πιάσεις πεισμώνεις και μας αφήνεις έκπληκτες!!!!!!!!Φαντάζομαι να συνεχίσεις με τον πηλό γιατί το έχεις!!!!!!!
    Μου άρεσε πολύ και το πρώτο πιάτο με την ντεκουπάζ!!!!!!!!!!
    Γενικά το μπλογκ σου είναι απίθανο με όσα μας δείχνεις!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,νάσαι καλά!Θά σέ πάρω νά τά πούμε!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Πάρα πολύ όμορφα τα πιάτα με το decoupage αλλά και τα μπωλ με τον πηλό δεν πάνε πίσω!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!!!Απίθανα όλα!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου, εύχομαι να τα 1000σεις!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!!κΑΛΌ σ/κ!!Φιλάκια φίλη μου!

      Διαγραφή
  27. Dimi μου συγχαρητήρια για την πρώτη σου προσπάθεια. Ξεκίνησες κι από τα δύσκολα... κάνε πρώτα κανένα μικρό μπολάκι-τασάκι! Εσύ πέρασες κατευθείαν στα βαθιά. ¨Οπως και να χει πιστεύω ότι αυτή η μεταβατική περίοδος μεταξύ καλοκαιριού και φθινοπώρου ζορίζει τους πάντες. Υπομονή και δημιουργία και θα έρθουν τα κέφια ξανά. Σε φιλώ Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ!Τό ελπίζω!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Ποιά χειροτεχνία να πρωτοδιαλέξω;;; Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με πηλό αν και παλιά ήταν ένα από τα όνειρά μου!! Μπράβο για όλες τις κατασκευές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου,σέ σέ ευχαριστώ πολύ!Καλά νά περνάς!!Φιλιά στήν Λευκάδα μας!!

      Διαγραφή
  29. Το πόσο μου αρέσει να βλέπω τις δημιουργίες σου δε λέγεται!!
    Τα χέρια μου δεν πιάνουν καθόλου και σε θαυμάζω πάρα πολύ που φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  30. Ξέχασα να σου γράψω συγχαρητήρια για τα βραβεία...τα αξίζεις πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πολύ όμορφες φωτογραφίες!! συγχαρητήρια για τα βραβεία! πολύ όμορφες και οι δημιουργίες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ !Καλή εβδομάδα νά έχης!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. Το ένα καλύτερο από το άλλο.. ήταν να μην κάνεις την αρχή και με τον πηλό, Δήμητρα μου.
    Ποιος σε πιάνει τώρα!! χα χα. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...