Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012

Blue Delft pottery......Μπλέ πορσελάνες από τό Ντέλφτ {Ολλανδία}.!

                                                     Blue Delft pottery!

Delft....Holland.



Delft....Holland.


Τά μπλέ κεραμικά Ντέλφτ,τά Delftwear,προέρχονται από τήν πόλη Delft πού βρίσκετε στήν Ολλανδία.Η αγγειoπλαστική τού Ντέλφτ καί η κινέζικη πορσελάνη,συσχετίζονται λόγω τού εμπορίου στά τέλη τού 16ου αιώνα!Μία μικρή συλλογή μέ blue Delft έχω καί εγώ!Δωράκια από ένα αγαπημένο πρόσωπο πού επισκέπτεται τήν πόλη Ντέλφτ!

Χάρη στήν φίλη Ολυμπία πού μού έκανε δώρο από τήν συλλογή της διάφορες χαρτοπετσέτες,ήταν καί μία πού μού θύμισε τά μπλέ καί άσπρα κεραμικά τού Ντέλφτ!  


Decoupage....ζωγραφική..χαρτοπετσέτα.


Decoupage....ζωγραφική...χαρτοπετσέτα.


Decoupage...ζωγραφική...χαρτοπετσέτα.





                                                                                               Pink roses!



 Σέ αυτό τό μικρό μπουκαλάκι,αφού έβαλα ακρυλικό στόκο επάνω στό στόμιο,κόλλησα χαρτοπετσέτα,ζωγράφισα επάνω τονίζοντας τά χρώματα,καί στό πίσω μέρος έκανα στένσιλ μέ πάστα κρακελέ.

Decoupage.....ζωγραφική.....χαρτοπετσέτα.

Decoupage.....πάστα κρακελέ μέ στένσιλ.



  Τό κεράκι μου,σάς αρέση?Τό έφτιαξα μέ ριζόχαρτο!Τόνισα λίγο τά χρώματα τού ριζόχαρτου,καί έτοιμο καί τό κεράκι!!!

                                      Πολλά φιλιά στήν όμορφη blogoγειτονιά φίλες μου!Καλή εβδομάδα!! 

          My favorite band!I saw  them in Melboune on 14 june 1964......i was a little girl.......

75 σχόλια:

  1. Ein tolle Bericht und eine großartige Stadt...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο τραγούδι συνοδεύει τις πανέμορφες δημιουργίες σου...!!
    Είσαι καταπληκτική!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειδατε τους Beatles live? τελειο! Ειστε πολυ τυχερη! Ειναι ενα απο τα ονειρα μου που δυστυχως δε γινεται να πραγματοποιηθει. Και το here comes the sun αγαπημενο!
    Οι πορσελανες αυτου του τυπου παντα μου αρεσαν και οι δημιουργιες σας πολυ ομορφες επισης.
    Καλη βδομαδα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούς είχα δή στό ξενοδοχείο πού έμεναν!Βγήκαν στό μπαλκόνι καί μας χαιρετούσαν όλους κάτω!!Γινόταν πανδαιμόνιο από τίς θαυμάστριες!!Οσο ζώ θά τό θυμάμαι!!Σέ ευχαριστώ πολύ Ευη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Dimi μου την κατέχεις πολύ καλά την τέχνη του decoupage. Μου αρέσουν όλα πάρα πολύ.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,σέ ευχαριστώ πολύ γιά τά καλά σου λόγια!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια να εκφράσω την δημιουργικότητα σου ! Η χαρτοπετσέτα έγινε αριστούργημα !Το σχέδιο αυτό το είχα αγοράσει τουλάχιστον εδώ και 10 χρόνια γιατί είχα αγοράσει ενα παρόμοιο σετ καφέ ....Τι να πώ ....
    Τελικά σκέφτομαι μόνο πως θα αυξηθούν τα σχέδια στη συλλογή μου .... ενώ εσύ πήρες μια απλή χαρτοπετσέτα και με τα χρυσά σου χέρια την αξιοποίησες !Και πάλι συγχαρητήρια !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ολυμπία,νάσαι καλά!!Σέ ευχαριστώ πολύ σού αρέσουν!!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα πράγματα ,το κερί έχει και τα χρώματα που μου αρέσουν ιδιαίτερα,το τραγουδάκι των μπιτλς επίσης ,φιλια πολλά dimi μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλλη μου,χαίρομαι πού σού αρέσουν!Καλή εβδομάδα φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Dear Dimi, beautiful photos. I love your decoupage, in particular the one with the roses...very romantic as i like it.
    Kisses.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλενάδα, με πρόλαβες !!! Ετοιμάζω κι εγώ μια ανάρτηση με την συλλογή μου από Blue Delft αλλά ήθελα πρώτα να επισκευάσω μία που μου έσπασε (σνιφ !). Το μπουκάλι έγινε πολύ όμορφο ! Τα ροζουλίνια είναι κι αυτά όμορφα (για να είμαι όμως ειλικρινής, θα προτιμούσα και το στένσιλ που έκανες στο μπουκάλι να ήταν ρόζ). Όσο για τους Beatles, είχαμε την τύχη να τους λατρέψει η γενιά μας και έχουν μείνει αξεπέραστοι. Νά'σαι καλά που μας προσφέρεις το υπέροχο αυτό τραγούδι τους !
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ πρόλαβα φιλενάδα?Μά δέν ήξερα ότι θά έκανες τό ίδιο θέμα!!Οσό γιά τό στένσιλ Μαριάν,κάνη αντίθεση στό ρόζ η πάστα κρακελέ στό χρώμα rasebbery πού είχα!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Aναστασία μου,εσένα θυμήθηκα καί έβαλα Beatles!!Nά είσαι καλά κοριτσάκι!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα έκανες,καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. You took some great pictures!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα καλά πότε προλαβαίνεις και τα φτιάχνεις όλα αυτά; Μπράβο σου!! Είναι όλα πολύ όμορφα αλλά το μπουκάλι με ξετρέλανε! Το τραγούδι αγαπημένο όπως και οι Beetles επίσης. Τους έχεις δει και από κοντά...τυχερούλα!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευούλα μου!!Μέ τούς BEATLES μεγάλωσα στήν Αυστραλία!!Ελεγα οτί θά παντρευτώ τόν Πώλ!!Πού τέτοια τύχη!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. I would love to visit Holland. The pottery is beautiful and I love the blue/white color together. I also love the Beatles, lucky you to see them in concert. I am sure it was unforgetible. Thanks for sharing, have a great week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for your visit and for your lovely comments my friend!!I wish you a very nice week!!

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω λόγια!!!!είναι πανέμορφα!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου,χαίρομαι πού σού άρεσαν!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια φίλη μου!!

      Διαγραφή
  15. Nice pictures you show.
    You are very clever to make decoupage, thought that it is very beautiful.
    Wish you a good day :)
    Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Hanne,thank so much!!I wish you a lovely week my friend!xx

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα,Dimi!!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Αχ, πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου και η ολλανδική συλλογή πολύ μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ευγενία μου,νά πώ ότι ζηλέυω πού απολαμβάνης τήν όμορφη Λευκαδιτσα μας?Ζηλέυωωωω!!Σέ ευχαριστώ πολύ πού μέ θυμάσαι αλλά καί γιά τά καλά σου λόγια φίλη μου!Καλά νά περνάς!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Όλα σου τα έργα με decoupage είναι ένα και ένα!Είναι πάρα πολύ όμορφα!Να σε ρωτήσω βρε Demi μου:Αυτά τα μπουκαλάκια πώς τα διακοσμείς τελικά? Σε ποιες γωνιές τα βάζεις?φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου σέ ευχαριστώ πολύ πού σού άρεσαν!!Τά πιο πολλά τά έχω δωρίση σέ αγαπημένα πρόσωπά!Μέχρι Αυστραλία έφτασαν!!Φιλάκια φίλη μου!!

      Διαγραφή
  19. Ααα!!! τι καταπληκτικα εργα ειναι αυτα?
    Τα θερμα μου συγχαρητηρια, ειναι ολα καταπληκτικα! στο decoupage εισαι απαιχτη!
    Φιλακια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. καλημέρα!!!!Ομορφες φωτογραφίες από Ολλανδία-Ντελφτ!!!!
    Τι να πω πάλι για τις ατελείωτες δημιουργίες σου?Αξίζεις ένα τεραάάάάστιο Εύγε,και είμαι σίγουρη πως θα έχεις την ανάλογη αναγνώριση από τον κόσμο-)))
    φιλάκια πάρα πολλά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρυσούλα μου,νάσαι καλά!Τά λόγια σου μέ συγκινούν πολύ!!Καλή επιτυχία καί καλές ζωγραφικές δημιουργίες σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια φίλη μου!!

      Διαγραφή
  21. I love that song! How amazing to have seen them live, very lucky!! Gorgeous photos of Delft pottery and very clever & pretty decoupage :-) Have a great week xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dimi μου , καλή εβδομάδα!
    Τι όμορφη συλλογή είναι αυτή!!!!Και το μπουκάλι που της ταίριαξες απίθανο!!!!!!!!
    Όλα ομορφα , και τα ροζ!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σέ ευχαριστώ πολύ πού σού άρεσαν!!Πολλά φιλάκια φίλη μου!!

      Διαγραφή
  23. ..και στο μπουκάλι, εξαιρετική η ενσωμάτωση της χαρτοπετσέτας και η φιδωλή χρήση των χρωμάτων, πολύ όμορφο το ταίριασμα με τη συλλογή σου.Άψογο αποτέλεσμα!...αλλά και τα ροζουλιά σου πανέμορφα...καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!Χαίρομαι πού σού αρέσουν!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Καλώς σε βρήκα! Απίθανες οι δημιουργίες σου!! Το άσπρο/μπλε μπουκάλι φανταστικό! Αλλά και το κεράκι με το τριαντάφυλλο, το μπουκάλι μαζί του.. όλα υπέροχα!! Μπράβο!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. Σε προτεινα για ενα βραβειο!

    http://sexta-feira-sexta-feira.blogspot.gr/2012/08/two-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέ μεγάλη χαρά ήρθα καί τό πήρα!!Σέ ευχαριστώ πολύ Ευη μου!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  26. Πόσο όμορφα είναι τα μπλέ κεραμικά!!!
    Έχω αγοράσει και εγώ ένα παρόμοιο βάζο!!!
    Και οι δημιουργίες σου όμως φανταστικές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  27. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΩΜΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ !!!Νάστε καλά κοριτσάκια μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Τυχερή Ξαδέλφη καλημέρα!Εχουμε την ίδια αγάπη στα όμορφα διακοσμητικά εξ Ολλανδίας. Ομως εγω λατρεύω και τη δική σου έκφραση που απεικονίζεται με μεγάλη επιτυχία στα μπουκάλια!!!ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΣΈΝΑ
    Φιλάκιααααα..θα τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδελφούλα,σέ ευχαριστώ πολύ!!Δέν ξέρης πόση δύναμη νά συνεχίσω,μού δίνουν τά λόγια σου Χαρούλα μου!!Νάσαι καλά,τό καλύτερο σού εύχομαι!!Πολλά πολλά φιλάκια!!Ναί θά τά πούμε κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  29. Good morning Dimi.
    I think of you yesterday when I in a magazine so decupage.
    Sends you a link, do not know if you know it.
    https://www.google.dk/search?num=10&hl=da&authuser=0&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=955&q=decoupage&oq=decoupage&gs_l=img.12..0l9j0i24.2488.4885.0.6696.9.6.0.3.3.0.117.629.2j4.6.0...0.0...1ac.JoqD7_gJK1Q

    Wish you a good day :)
    Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much my dear friend for comming by for the link of decoupage!I am so grateful!!!

      Διαγραφή
  30. I love the blue pottery! I got some too from Holland of course <3
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι υπέροχα τα μπλέ κεραμικά!!!Και οι δημιουργίες σου καταπληκτικές!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!!Σέ ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψή σου!!Καλό βράδυ!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  32. Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλη Μαριάνθη!!Σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  33. Υπέροχες αυτές οι μοναδικές πορσελάνες!
    Πάντως και το δικό σου μοιάζει εκπληκτικά με τις Delft!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου,πράγματι μοναδικές!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Αρχικά δεν κατάλαβα ότι το μπουκάλι σου ΔΕΝ ήταν πορσελάνη! Τόσο καλοφτιαγμένο! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κική μου!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Απαντήσεις
    1. Thank you And!Thank you for your visit and for your nice comment!

      Διαγραφή
  36. Dimi μου δεν έχω λόγια!Απλά πανέμορφα!!
    Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ότι κάθε κατασκευή σου συνοδεύει και μια φωτογραφία που συνδέεται με το σχέδιο που χρησιμοποιείς!!
    Πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι,σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου πού σού αρέσουν!Νά είσαι καλά!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  37. Τι όμορφη συλλογή!! Αλλά και το μπουκάλι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πορσελάνινά σου!!
    Δήμητρα, μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου!
    Χαρακτηρίζονται από γούστο, κέφι, μεράκι και αγάπη!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σέ ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!Νά δώ πότε θά τά πούμε καί από κοντά!Νά είσαι καλά φίλη μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχη δουλειά .Πολλά μπράβο.Και η Ολλανδία όμως......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...