Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Καλο μηνα! Το καλοκαιρακι......στην ακρογιαλια!

Blue beach Lagonisi.

Mπουκαλι με κρακελε 1 συστ.και χαρτι δικης μου εκτυπωσης.
Μπουκαλι με ψαθα,χαρτοπετσετα.

Καδρακι με ριζοχαρτο,κρακελε 2 συστ.,και ζωγραφικη.
Καλο μηνα σας ευχομαι!Καλο υπολοιπο καλοκαιρι!Καθε πρωι,πηγαινοντας για το πρωινο μου μπανιο,η φιλη μου η Βικυ που εχουν την ξακουστη σε ολους καντινα Blue beach Lagonisi,μου φτιαχνη τον καθιερωμενο μου ελληνικο καφε!Και εγω για να την ευχαριστησω,της εφτιαξα με ντεκουπαζ ενα μπουκαλι με χαρτι δικης μου εκτυπωσης,και κρακελε 1 συστ.Περιττο να σας πω οτι ξετρελαθηκε!Μου εδωσε ενα ψαθινο μπουκαλι απο ποτο,και για πρωτη φορα δουλευοντας πανω στην ψαθα,νομιζω οτι μου βγηκε καλο!Αλλα δεν τελειωσα εδω!Εφτιαξα ενα καδρακι με ριζοχαρτο και κρακελε 2 συστ.Καλο μηνα και καλη εβδομαδα ευχομαι σε ολους!!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...