Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

Καλο μηνα! Το καλοκαιρακι......στην ακρογιαλια!

Blue beach Lagonisi.

Mπουκαλι με κρακελε 1 συστ.και χαρτι δικης μου εκτυπωσης.
Μπουκαλι με ψαθα,χαρτοπετσετα.

Καδρακι με ριζοχαρτο,κρακελε 2 συστ.,και ζωγραφικη.
Καλο μηνα σας ευχομαι!Καλο υπολοιπο καλοκαιρι!Καθε πρωι,πηγαινοντας για το πρωινο μου μπανιο,η φιλη μου η Βικυ που εχουν την ξακουστη σε ολους καντινα Blue beach Lagonisi,μου φτιαχνη τον καθιερωμενο μου ελληνικο καφε!Και εγω για να την ευχαριστησω,της εφτιαξα με ντεκουπαζ ενα μπουκαλι με χαρτι δικης μου εκτυπωσης,και κρακελε 1 συστ.Περιττο να σας πω οτι ξετρελαθηκε!Μου εδωσε ενα ψαθινο μπουκαλι απο ποτο,και για πρωτη φορα δουλευοντας πανω στην ψαθα,νομιζω οτι μου βγηκε καλο!Αλλα δεν τελειωσα εδω!Εφτιαξα ενα καδρακι με ριζοχαρτο και κρακελε 2 συστ.Καλο μηνα και καλη εβδομαδα ευχομαι σε ολους!!

42 σχόλια:

  1. καλημερα καλο μηνα καλη εβδομαδα....τι ομορφα που ειναι ...τα λατρεψα...
    τι ομορφη που φαινεται η παραλια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ γλυκο μου Δελφινακι!Καλο μηνα και καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!Ευχαριστω που παντα περνας απο το σπιτακι μου!!Πολλα φιλουθκια!!!

      Διαγραφή
  2. Το μπουκάλι με την ψάθα είναι αριστούργημα!!!! Μπράβο Dimi μου!!!
    Να'μουν κι εγώ τώρα σ'εκείνη την ξαπλώστρα με το καφεδάκι μου ανά χείρας και τί στον κόσμο!!!!
    Καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Ειρηνη μου!Χαιρομαι που σου αρεσαν!Σε ευχαριστω πολυ!!Σου ευχομαι γρηγορα διακοπες!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. ΝΤΙΜΗ μου καλημέρα!!!!!!
    Τι όμορφη φωτογραφία!!!!!!!!!!Να ήμουν κι εγώ εκεί τώρα...το πρωί κι εγώ ελληνικό πίνω....Τέλειες οι δημιουργίες σου!!!!!!!
    Έκανες όμορφο δωράκι στην κυρία Βίκυ!!!!!
    Σήμερα φυσάει πάλι........
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Εφη μου!Παντα ελληνικο καφε!!Ο αερας μας μουρλανε,εχουμε και τον φοβο για φωτιες!!Καλο μηνα Εφη μου!Ευχαριστω για την επισκςψη σου!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  4. γεια σου καλή μου Ντίμι...φυσικά και μπορείς να λάβεις μέρος... κ σ ευχαριστώ πολύ για την καλή διάθεση να λάβεις μέρος...τι ωραία, χαίρομαι :)
    πού ειναι ομως αυτη η φωτογραφια, που θα την βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου ειναι στην αναρτηση της Παρασκευης,Γραφω Νυδρι Λευκαδα!Ετχαριστω που κολυμπησες τοσες θαλασσες για ναρθης!!Φιλουθκια πολλα!!!

      Διαγραφή
  5. Dimi μου, πήρες βλέπω εκτυπωτή και ξεκίνησες τις δικές σου εκτυπώσεις, μπράβο...πολύ όμορφο το μπουκάλι για την φίλη σου. Αλλά και αυτό που σου έδωσε με την ψάθα, το έκανες υπέροχο με το ντεκουπάζ. Το καδράκι όμως με τα τριαντάφυλλα και το κρακελέ με ξετρέλλανε...μου αρέσει παααάρα πολυυυύ!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα ,καλο μηνα αγαπημενη μου γειτονοπουλα!Χαρηκα που τα ειπαμε σημερα!Εαν μου δωση και αλλο με ψαθα,θα ειναι δικο σου!!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!Ολα χαρη σε εσενα ξεκινησαν με το ντεκουπαζ!Ειναι μια ωραια τρελλα,και δεν την βαριεσαι ποτε!!Περιμενω να ιδωθουμε παλι απο κοντα!!Καλο βραδυ,φιλακια!!!

      Διαγραφή
  6. Ααααααααα, δεν παίζω !!!!!!!!!!!! Εχεις κάνει ονειρεμένη δουλειά ! Χίλια μπράβο! Αντε, να σταματήσει ο αέρας και να κατέβω για μπανάκι!! Φιλάκια ! Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπη μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!Ανυπομωνω να σε γνωρισω απο κοντα!Κανονισε το!!Εδω απο αερα,αλλο πραγμα!Μας μουρλανε!!Καλο μηνα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Dimi μου,δεν τις γνωρίζω αυτές τις τεχνικές,αλλά και τα 2 είναι πάρα πάρα πολύ όμορφα!!!Εκανες σούπερ δουλειά!!!!
    φιλιά πολλά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Χρυσουλα!!Και εμενα μου αρεσουν πολυ οι πινακες σου!Καλο μηνα και καλες δημιουργιες!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  8. καλησπερα
    ωωω ευχαριστώ που πηρες το εικονακι συμμετοχης στο διαγωνισμο.. φιλούθκια!!
    καλή επιτυχία σου ευχομαι στον διαγωνισμο μου και ευχαριστω για την συμμετοχη
    η φωτο μου αρεσε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΡΟΤΣΟΥΛΗΘΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΕΥΚΟΣ;;;;;ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΤΩΡΑ.ΤΟ ΣΟΦΡΩΝΗ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ;;;;; ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΕΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ Ν ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΒΟΥΤΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα έργα σου πολύ όμορφα, με έχετε κάνει να ζηλέψω πολύ με τις δημιουργίες σας. Αυτές τις μέρες πρέπει να βγώ στην αγορά να ψωνίσω τα υλικά που θα χρειαστώ. Δεν ξέρω όμως στη Θεσσαλονίκη που τα πουλάνε αυτά τα είδη. Λίγο ψάξιμο και θα τα βρώ όλα.
    σε φιλώ κορίτσι μου και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mαρακι μου,καλο μηνα!!Ρωτα την Φανη Παπαγεωργιου,πρεπει να ξερη!Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και που με θυμασαι!!Νασαι καλα!!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα! Δεν σου έχω πει ότι έχω μια φίλη στο Λαγονήσι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Κικη μου!Ποια?Μηπως εμενα????Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Δήμητρα!!!!πάρα πολύ όμορφη δουλειά για ακόμη μια φορά!!!!εκτύπωσες και δική σου φωτογραφία;είσαι φοβερή!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα Δεσποινακι!Μαθαινω σιγα σιγα!Περιμενω την Marie Anne να μου δειξη πιο πολλα το απογευμα που θα ερθη!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και που περασες να με δης!!Φιλια στην ομορφη Νεαπολη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dimi μου γλυκιά, υπέροχα όλα όσα έφτιαξες!!μπράβο!!Φυσικά και ξέρω που θα βρει η φίλη μας Μαρία τα υλικά που χρειάζεται!!! Πιο φθηνά και καλά τα έχει όλα το Art Time, στην Γεωργίου Σταύρου, (Κάθετος στην Αγίας Σοφίας, το πρώτο στενό, παράλληλο με την Τσιμισκή).φιλάκια , να περνάτε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε τον ιδιο προμηθευτή,χαχαχα οταν πάω πάντα φεύγω οταν σχολάνε οι υπάλληλοι !!!!!

      Διαγραφή
    2. Φανη μου,ποσο χαιρομαι που με επισκεπτεσαι στο μικρο μου μπλογκοσπιτακι!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!Ακομη αρχαρια ειμαι με το ντεκουπαζ!Σου ευχομαι καλη επιτυχια για τον υπεροχο πινακα σου,στο Σικαγκο!Καλη συνεχεια με τις καταπληκτικες δημιουργιες σου!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
    3. Φανή σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί αρκετά. Βρηκα λίγα πράγματα στο Pract και λίγα στο Leroy αλλά χαρτοπετσέτες μόνο στον Μασούτη !!!!
      θα πάω απο Δευτέρα στο art time που μου λες.
      και πάλι ευχαριστώ.
      σήμερα ήρθα στο σπιτάκι σου και το κατευχαριστήθηκα. Πολύ μου άρεσαν όλα.

      Διαγραφή
  16. Δημητρα συνεχίζεις ακάθεκτη!!! δεν πτοείσαι και μπράβο σου εξυπνη ιδέα και κίνηση για το μπουκάλι του ΒARκαλή διαφήμιση!!!και πολυ καλό το ψαθωτό μπουκάλι,ομορφο και καλοενσωματομένο το καδράκι, εγω από χρόνο μηδέν τώρα ασχολούμαι μας καθαρίσματα στο Φανάρι που είχα να πάω ενα χρόνο!!! καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφακι μου γλυκο ,σε ευχαριστω που περνας απο το σπιτακι μου!!Καλα να περασετε στο Φαναρι!!Καλες διακοπες!!Καλα και πολλα μπανια!!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Κατρινα μου,επισης!!Καλες δημιουργιες σου ευχομαι!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχο το μπουκαλάκι ιδιαίτερα όμως μου άρεσε το καδράκι.Να πέρνάς καλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλως το φαντασματακι!!Σε ευχαριστω καλη μου Αχτιδα!!Να προσεχης!Περαστικα σου!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. το δευτερο μπουκαλι σου το αγαπησα μπραβο αλλα θελω και την ξαπλωστρα επειγοντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Παρατηρητη!!Σε ευχαριστω!Σε λιγο θα περασω απο το δικο σου σπιτακι!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρααααα!!!! Τι όμορφα πράγματα είναι όλα αυτά που βλέπω, μπουκάλια, πιάτα,καμβάδες!!!!!! Τέλεια όλα!!!!! Το μπουκάλι με την ψάθα δε, είναι πολύ πολύ πρωτότυπο !!!!! Για τη Λευκάδα θα συμφωνήσω δύο φορές, είναι ονειρεμένη, το Λαγονήσι δεν το ξέρω αλλά το φαντάζομαι κι αυτό πολύ πολύ όμορφο!!!!! Εύχομαι σύντομα να αποδράσετε και να απολαύσεις τα ουζάκια σου στο Νυδρί!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπερα Κικη!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!Σε ευχαριστω για την επισκεψη σου!Εισαι παντα ευπροσδεκτη!Καλο Σ/Κ!!

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βαρέθηκα τις παραλίες με τις ατέλειωτες ομπρέλες και ξαπλώστρες,έλεος πια...ΠΑΝΤΟΥ!
    Πολύ όμορφα τα μπουκάλια και το καδράκι σου, δεν μ εκπλήσεις πια, τα καταφέρνεις υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!!Πριν από κάποια χρόνια πήγαινα σε αυτές τις παραλίες..και στο συγκεκριμένο έχω κάτσει αρκετές φορές είναι πολύ ωραία εκεί!Μήπως γνωρίζεις αν το Κτελ Αττικής για Λαγονήσι κάνει στάση εκεί κοντά;;Έχω σκοπό να πάω αύριο αλλά χωρίς αυτοκίνητο! Καλή συνέχεια και συγχαρητήρια για τις όμορφες δημιουργίες σου!!


    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...