Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016

Secret Santa



Secret Santa!



Μέ μεγάλη χαρά συμμετείχα στην μυστική ανταλλαγή,δώρων,τής φίλης Ζήνας!(Ef Zin Creations).




Tά δωράκια πού έλαβα ,ήταν ένα βραχιόλι καί ένα γούρι,από τήν Σοφία!
Εδώ μπορείται νά θαυμάσετε τίς όμορφες δημιουργίες της!
Καί εδώ μπορείτε νά δείτε τήν δική μου συμμετοχή,καί τήν υπέροχη παρουσίαση πού έκανε η φίλη μου,Ιρης!!Σέ ευχαριστώ πολύ!
Ζηνάκι μου,άργησα αλλά επιτέλους έκανα την αναρτηση!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά όλα!
Ελπίζω νά τά πούμε σύντομα,φίλες μου!Νά είστε καλά!Πολλά φιλιά!


Dimi...

25 σχόλια:

  1. Γεια σας. Αρκετά βραχιόλι, ένα ωραίο δώρο. * Zdziwiłeś Αύγουστο βεβαιωθείτε ότι το εικονίδιο μου ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ είναι η πρώτη. Το έκανα γιατί ακόμα κι αν παρακολουθείτε σε, και δεν ήταν ξωτικό μου μαζί σας. Έτσι θα σταματήσει για μια στιγμή να παρατηρήσουν και να πληκτρολογήσει ξανά. Εικονίδιο για μένα, δεν υπάρχει. Αν θέλετε, μπορείτε να κάνετε όπως εγώ. Αυτό blogger κρασί, για την τελευταία σας μας παίρνει παρατηρητές. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα δωράκια σου όμορφα και χρωματιστά .Μια πολύ καλή προσπάθεια όλων όσων έλαβαν συμμετοχή σ'αυτό το υπέροχο παιχνίδι της Ζήνας...μπράβο σ'όλα τα κορίτσια και στη Σοφία ...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα μου ,καλή σου χρονιά και εύχομαι να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου .Όμορφη η ιδέα της φίλης για την ανταλλαγή των δώρων και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την! Σε χάσαμε λιγάκι...!
    Όμορφα τα δώρα που ανταλλάξατε...!
    Καλή συνέχεια..να περνάς όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ιδιαιτερα δωρακια Δημητρα! ευχομαι να τα χαρεις :)

    Σε ευχαριστω παρα πολύ για τη συμμετοχη κουκλα! και στο επόεμενο με το καλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello Dimi, welcome back! I like the new look of your blog. I like your secret SANTA gifts, they are pretty. Enjoy your day and the weekend ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ιδιαίτερα δωράκια!σου εύχομαι να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη χρονια!
    Πολυ ομορφα δωρακια!
    Χαρηκα που ειδα νεα αναρτηση!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I' ve just left you a comment on the previous post. Happy to see again your wonderful creations!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα κι αυτά τα δωράκια, Δήμητρα!! Μπορεί να πάρω θάρρος και να συμμετάσχω κι εγώ του χρόνου σε κάτι ανάλογο!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεγειά και με χαρά Dimi μου τα υπέροχα δώρα σου, να είσαι καλά να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να χαρείς τα τόσο ιδιαίτερα δώρα σου !!!!
    Μας έλειψες !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά Dimi με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες!!!
    Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!!!!
    Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα!!!!
    Μου άρεσαν πάρα πολύ τα δωράκια που έφτιαξες και ιδιαίτερα το vintage ξύλινο ρεσώ!!! Είναι εκπληκτικό!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο χαιρομαι που σε βλεπω παλι εδώ ξανα Δημητρα μου μας ελειψες ..σε καταλαβαινω ομως... πολύ ωραια η ανταλαγη των δώρων ..και τα δικα σου.. και αυτα που έλαβες ομορφα... είναι αυτη η χαρα της εκπληξης για όλους να περνας ομορφα .. φιλη μου .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dearest Dimi,
    Not easy for handling all the things we would LIKE to do.
    But you at least did mention your sweet secret Santa's cute gifts with lovely photos.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hello Dimi ! Welcome back to the virtual world !!
    Your decorations are beautiful !!
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς όρισες Ντίμη!

    Φιλιά σου πολλά-πολλά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς όρισες Ντίμη!

    Φιλιά σου πολλά-πολλά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ Δημητρα μου ..χάρηκα που σε είδα παλι στην μπλογκογειτονια μας ..
    μου έλειψες πολύ.. και η ωραιες ανάρτησης σου ...
    καλή συνεχεία ...και να χαριες τα δωράκια σου ,,,,φιλακιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα κι αυτά τα δωράκια σου Δημητρούλα μου!! Να σαι καλά να τα χαρείς!!
    Και του χρόνου με το καλό!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και του χρονου! Και εμενα μου άρεσαν πολύ τα δωρακια σου Dimi μου!
    Καλό Σαββατόβραδο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χαρείς Δήμητρά μου και καλή χρονιά σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να χαίρεσαι τα πανέμορφα δώρα σου Δήμητρα μου και σε ευχαριστώ ακόμα περισσότερο για την αναφορά και την εκτίμηση!!! Πολλά φιλιά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να χαίρεσαι τα πανέμορφα δώρα σου Δήμητρα μου και σε ευχαριστώ ακόμα περισσότερο για την αναφορά και την εκτίμηση!!! Πολλά φιλιά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...