Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Happy February to all my friends!


Kαλό μήνα!
(Κατάθεση..ψυχής..)



Καλημέρα καί καλό μήνα εύχομαι σέ όλους!
Νομίζω πώς πρέπει νά σάς πώ τούς λόγους τής απουσίας μου,από τό blogging,όλους αυτούς τούς μήνες!
Τό Φθινόπωρο μέ βρήκε στήν όμορφη Χάγη,μαζί μέ τήν κόρη μου καί τόν εγγονό μου!
Πώς νά αρνηθώ στό παιδί μου,όταν ζητάει βοήθεια από την μητέρα της,αφού έπρεπε νά επιστρέψει πάλι πίσω στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις!









Τό Σ/Κ καί τίς μέρες πού η κόρη μου είχε ρεπώ,πήγαινα βόλτα στήν λίμνη καί στό δάσος,απολαμβάνοντας την ηρεμία τού τοπίου καί τήν πανδαισία μέ τά Φθινοπωρινά χρώματα,παντού γύρω μου!















Αλλος ένας λόγος πού απείχα από τό μπλόγκ μου,ήταν η βλάβη πού είχε τό πληκτρολόγιο τού λάπτοπ μου.Προσωρινά γράφω από ένα μικρό,πού μέ δυσκολεύει πολύ,ομολογώ!
Ξαναπήγα πάλι Ολλανδία αυτή την φορά μαζί μέ τόν άντρα μου,τις ημέρες τών Χριστουγέννων!
Πώς μπορείς νά αντισταθείς σέ αυτά τά γλυκά καί ζουζουνίαρικα ματάκια!!




Αν χρειαστεί,ξανά,θά φύγω πάλι, φίλες μου!
Σιγά-σιγά ξαναβρίσκω τούς ρυθμούς μου!
Αρχισα δειλά -δειλά,τίς βόλτες στήν μπλογκογειτονιά μας!
Θά ήθελα νά ευχαριστήσω όλες τις φίλες γιά τό ενδιαφέρον τους,πού χάθηκα καί άν είμαι καλά!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα καί καλό μήνα!
Πολλά φιλιά!




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...