Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Blue and White of Aegean Sea...


Τού Αιγαίου τό μπλέ !
 (Πορτάρα,Νάξος)


Καλησπέρα φίλες μου!!!Καλό καί ευλογημένο μήνα σάς εύχομαι!Μού φαίνεται σάν ψέμμα,πόσο γρήγορα πέρασε τό Καλοκαίρι,μέ τήν διαμονή μου,στήν Ολλανδία!Εχασα σχέδον όλο τό λατρεμένο μου,Καλοκαιράκι!
Θά απολαύσω όσο περισσότερο μπορώ τόν Αύγουστο,περιμένοντας καί τήν κόρη μου νά έρθη,μέ τό μωρό!


Σήμερα αποφάσισα νά κάνω τήν ανάρτηση μέ φωτογραφίες μου,από τό ταξίδι μας στήν πανέμορφη Νάξο,αλλά ιδιαίτερα σέ έναν ιστορικό λόφο,πού βρίσκεται ή ξακουστή ΠΟΡΤΑΡΑ!

Καθώς το πλοίο μπαίνει στο λιμάνι, θα δείτε πάνω στο νησάκι Παλάτια τα ερείπια του Ναού του Απόλλωνα, ενώ ακόμα και από πολύ μακριά ξεχωρίζει η επιβλητική μαρμάρινη είσοδος του ναού, που ονομάζεται Πορτάρα.


Ας ανέβουμε,λοιπόν μαζί,στόν λόφο,νά απολαύσουμε τήν θέα από ψηλά,τήν ομορφιά τού τοπίου αλλά καί τό απέραντο γαλάζιο τού Αιγαίου Πέλαγους!




  
 The Portara stands on Palatia, which was once a hill but is now a separate little island connected to Naxos by a causeway.The island of Palaces and Portara is undoubtedly the majestic symbol of Naxos. Located in the harbor, is the first image that has every visitor arriving on the island.





Καί η Πορτάρα,όπως φαίνεται από ψηλά,πετώντας από επάνω, μέ τό αεροπλάνο!

  
Ας ξορκίσουμε τό κακό,λοιπόν,πού στοιχειώνει τούς τελευταίους μήνες τήν Ελλάδα μας,καί άς απολαύσουμε τό γαλάζιο καί άσπρο χρώμα,τής πανέμορφης χώρας μας,από όποιο σημείο καί άν βρίσκεστε φίλες μου,καί απολαμβάνετε τίς διακοπές σας!





------------------


Handmade By Dimi



Η πρώτη μου δημιουργία μέ ντεκουπάζ,μετά από πολύ καιρό!
Τό θέμα Καλοκαιρινό φίλες μου!!
Ξύλινο κουτί μέ χαρτoπετσέτα,παλαίωση,ανάγλυφο ντεκουπάζ,σκιάσεις μέ ακρυλικά χρώματα,καί διακόσμηση μέ στάμπες.
Δώρο γιά μία πολύ καλή φίλη!!


Wooden box with napkin,3D Decoupage,shabby chic ,and stamps

 Σάς ευχαριστώ πολύ,φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας,καί σάς εύχομαι ένα χαρούμενο καί δροσερό Αύγουστο!Νά περνάτε υπέροχα!
Πολλά φιλιά! 



Dimi... 

  

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...