Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015

Tea and homemade cookies !


Καλημέρα!Καλή εβδομάδα!

 Καλημέρα φίλες μου!Σάς εύχομαι νά έχετε μία χαρούμενη εβδομάδα!

  
Τό απόγευμα μού αρέσει νά απολαμβάνω τό τσάι μου, μέ σπιτικά κουλουράκια!


Οπως αυτά πού έφτιαξα,τήν περασμένη εβδομάδα, μέ γεύση πορτοκάλι,σταφίδες καί σουσάμι!

 To start the week nicely, tea and homemade cookies,with orande and raisins!


My new project!



Ψάχνοντας νά βρώ τά περιοδικά μου,τίς βελόνες πλεξίματος καί τά χρωματιστά κουβάρια,ξεκίνησα μέ διάφορα δείγματα,μέ σκοπό νά φτιάξω κάτι γιά τήν μικρή μου εγγονή μου!


Είχα πολύ καιρό νά ασχοληθώ μέ τό πλέξιμο,λόγω τού decoupage,αλλά ήταν ένα ευχάριστο χόμπυ,πού μέ χαλάρωνε καί μέ ηρεμούσε!

  
Εχω ήδη ξεκινήσει κάτι,πού θά σάς τό δείξω στήν επόμενη ανάρτησή μου!


*********

Handmade By Dimi
Sabby Chic ,metallic box 


  
Αυτό τό μεταλλικό κουτί,τό μεταμόρφωσα μέ τήν τεχνική τού Decoupage.

 
Πρώτα,αφού τού έκανα παλαίωση μέ κερί,κόλλησα μοτίφ χαρτοπετσέτας,λίγο πιτσίλισμα μέ ακρυλικά χρώματα,καφέ πατίνα καί χρυσή,καί τό στόλισα μέ δαντέλα,καί έναν μικρό φιόγκο μέ κουμπί!


Ετοιμο τό vintage,μεταλλικό κουτί,νά αποθηκεύω τά κουλουράκια μου!
Ελπίζω νά σάς αρέσει!

*********

Vintage Wooden Bobbins
 


Εφτιαξα μέ τήν τεχνική τού Decoupage,αυτές τίς ξύλινες κουβαρίστρες,νά νοικοκυρέψω τίς δαντέλες πού χρησιμοποιώ γιά τίς κατασκευές μου!

  
Αφού πρώτα τίς έβαψα μέ καφέ ακρυλικό χρώμα,παλαίωσης,κόλλησα μικρά μοτίφ χαρτοπετσέτας,λίγο πιτσίλισμα μέ ακρυλικά χρώματα καί σκιάσεις μέ καφέ πατίνα.


Σάς ευχαριστώ όλους γιά τά όμορφα σχολιά σας στίς αναρτήσεις μου!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα καί νά περνάτε πολύ όμορφα!Φιλιά!

My dear friends,thank you all,for your visits and your kind comments on my posts!
Wishing you a happy new week!Take care!Hugs!


Dimi
  ****   
 
  

  

71 σχόλια:

  1. Que post tão lindo. o chá bem servido, os cookies, os carreteis de linha e teu nivo projeto! Linda semana! bjs praianos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο λατρεύω τα κουτιά σου Dimi μου!!! Είναι υπέροχα, ποτέ δεν τα χορταίνω!!!
    Τα κουλουράκια σου φαίνονται τόσο λαχταριστά που παρόλο που δεν συμπαθώ τις σταφίδες δεν θα μπορούσα να αντισταθώ να δοκιμάσω ένα!!!
    Θα περιμένουμε με αγωνία το νέο σου εγχείρημα!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι υπεροχες δημιουργιες! παραμυθενιες!
    καλη εβδομαδα! με χαμογελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία ανάρτηση που ξεχειλίζει από ρομαντισμό Δήμητρά μου! Είναι ωραία τα διαλείμματα, ειδικά αν είναι τόσο δημιουργικά.
    Οι κουβαρίστρες σκέτη γλύκα ♥
    Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ρομαντικες οι δημιοργιες σου, αλλα και το σετ τσαγιου!
    Ανυπομονω να μας δειξεις τι επλεξες!
    Καλη εβδομαδα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κυρία Δήμητρα!!! Τι γλυκουλες οι κουβαριστρες!!! Οι δημιουργίες σας πανέμορφες όπως πάντα άλλωστε!!! Καλή και ευλογημένη εβδομάδα να έχουμε!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσοχέρα και ταλαντούχα που είσαι!! Περιμένω να δω τις ωραίες πλεχτές δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα! Δε ξέρω πώς μου ''ξέφυγαν'' αυτές οι αναρτήσεις αλλά χαίρομαι που τελικά τις είδα! Υπέροχες οι κουβαρίστρες και τα κουτιά σου, τέλεια!!!!!!!
    Βέβαια και για τα κουλουράκια δε θα είχα καμμία αντίρρηση, φαίνονται καταπληκτικά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω τι ομορφο σετ τσαγιου και τι νοστιμιές!!!
    Αααα εχω αρχισει να μαθαινω βελονακι, αλλα εσυ εχεις κανει θαυματα :)
    Τελειο το κουτι!

    Καλή εβδομαδαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Morning Dimi! Ah, homemade cookies and tea, you made me start the day with a smile!:) So sweet! Love the box and the bobbins too, you are so great with them! Have a lovely week, hugs! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν έβαζα έναν τίτλο στην αναρτησή σου, αυτός θα ήταν κουκλόσπιτο!!!
    Την καλύτερη εποχή διάλεξες για πλέξιμο!!!(παρεπιπτόντως απ' τα δείγματα και μόνο φαίνεσαι Ταλεντάρα!!)
    Καλή επιτυχία με αυτό σου το project!
    Τα κουλουράκια φαίνονται πεντανόστιμα!!
    Το κουτί και τα καρουλάκια απλά υπέροχα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα Ντίμη μου!!!!
    Υπέροχο ξεκίνημα με μυρωδιές από τα κουλουράκια σου,ομορφιές από τις δημιουργίες σου-πολύ όμορφες!!!1
    Αααα ξεκίνησες πλεχτό για τη μικρούλα,καλό τελείωμα-αντίθετα εγω το σταμάτησα,με αγχώνει πολύ.
    Φιλιά!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dimi μου ,τα κουτιά σου είναι πανέμορφα και ρομαντικά .Πολύ όμορφα ξεκινάς την βδομάδα σου ,με νοστιμότατα κουλουράκια ,τσάι ,εργόχειρο .Ένας υπέροχος τρόπος χαλάρωσης και ξεκούρασης ! Καλή σου βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hello Dimi, Your cookies look delicious, the orange sounds tasty! Your knitting patterns are pretty, I will look forward to seeing what you made.. And your homemade cookie tin is just lovely, well done! I wish you a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή εβδομάδα, Δημητρούλα μου!!!! Η ανάρτησή σου και οι φωτογραφίες με το τσαγάκι είναι γεμάτες ρομαντισμό!!
    Τέλειο έγινε το κουτί για τα νόστιμα κουλουράκια σου! Αλλά και οι κουβαρίστρες σου, πάρα πολύ όμορφες!!! 'Εχω κι εγώ μερικές παλιές με τις πλεκτές κορδέλες μου, θα σας τις δείξω κάποια φορά. Τα δειγματάκια του πλεκτού είναι πανέμορφα..ανυπομονώ να δώ τί πλέκεις για την εγγονούλα σας!!!! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Dimi μου
    Μέχρι και τις κουβαρίστρες ομόρφυνες...Καλή επιτυχία στο πλεκτό σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. This post is a romantic dream!!! I'm speechless, Dimi...just gorgeous everything! The romantic tea time and tea set, the wooden bobbins, the sweet box...absolutely awesome! Your cookies look delicious.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Deu vontade de encurtar ditâncias e ir aí tomar um chá contigo!

    Fico enkantada com sua arte, bellas!
    desculpe a demora , mas qdo saio de férias não consigo entrar e nem visitar os blogues.
    mas vi suas postagens anteriores , parabéns ao bebe Dimi feliz aniversário com muita saúde!

    adorei os carretéis.Seus trabalhos são belos e diferenciados!

    uma boa semana bjssssssssssssssssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά βρε Δήμητρα, τα κουτάκια σου δεν "παίζονται", είναι έργα τέχνης !!!!! Τα χαζεύω κάθε φορά για ώρα χιχι !!!!
    Μ άρεσαν και οι κουβαρίστρες σου πολύ, μια και τους έχω και μια αδυναμία (το σηματάκι μου είναι κουβαρίστρες κεντητές), θα το προσπαθήσω να κάνω και με ντεκουπάζ. Καλή δύναμη για τα πλεχτά σου, δεν σου λέω καλή επιτυχία γιατί αυτή είναι σίγουρη, βλέπω τα δείγματα και καταλαβαίνω πόσο ωραία το κατέχεις ΚΑΙ αυτό το θέμα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να είσαι καλά να δημιουργείς αριστουργήματα και καλή εβδομάδα !!!!! Σε φιλώ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. looking forward to seeing what you knit for your granddaughter! love the sweet old tin box!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Always a pleasure to visit your blog !!!! Thanks for the tea and the cookies !!!
    Your knitting patterns are lovely and your box too !!!
    Have a lovely week !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πανεμορφες δημιουργιες!!! καλα σου εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αααα!!!Αυτή η ανάρτηση είναι έξτρα ατμοσφαιρική, γευστική και μυρωδάτη!!!Όλα σου πολύ όμορφα και προφανώς πολύ νόστιμά!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλη χρονια , τι ομορφα να πινεις ετσι το τσαι σου, τη συνταγη για τα κουλουρακια να μας δωσεις! οι κουβαριστρες τι ωραιες που εγιναν !καλα....τα πλεκτα τα ζηλεψα....φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με όλα καταπιάνεσαι Dimi μου και όλα τα φτιάχνεις με τόσο γούστο και μεράκι!!
    Πολλά πολλά μπράβο σου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κουτί χαριτωμένο σίγουρα νόστιμα μπισκότα. Αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τα δείγματα που παρουσιάζονται σε κεντήματα. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό ξεκίνημα με το πλέξιμο!!!! Πολύ ωραίο το κουτί και οι κουβαρίστρες σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σπιτικά κουλουράκια και τσαγάκι, το καλύτερο για τις κρύες ημέρες του χειμώνα! Απαραίτητα βέβαια και τα ζεστά πλεκτά για την εγγονή! Να δω πότε θα ξεκινήσω και εγώ εκείνο το σκουφάκι που μου ζητά να της πλέξω η κόρη μου! Ελπίζω πριν να μπει η Άνοιξη!! Χιχιχί!!
    Φίλιά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα πλεκτά δείγματα που έφτιαξες πολύ όμορφα, οπότε όποιο σχέδιο και να διαλέξεις να πλέξεις το αποτέλεσμα θα είναι υπέροχο ,όπως υπέροχο είναι και το κουτί για τα μπισκότα που ετοίμασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Tea with these cookies in your company is a wonderful experience, but I'm totally in love with the gentle vintage wooden bobins!
    Are wonderful!
    I like your work and how one little touch you, the objects are different, beautiful and inspiring! I like much your style! We will follow you and I would be happy if you do and you too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mniammm ! Dimi ! rzuć się bułeczką :))
    Fajnie ,że lubisz robić na drutach , ja nie mam cierpliwości .
    Pozdrawiam :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το κουτί έγινε υπέροχο ,Δήμητρα ,από τα πιο όμορφα που έκανες!!!!!Οι κουβαρίστρες γλυκύτατες!!!Περιμένουμε και το πλεκτό!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Beautiful and delicate post, dear Dimi!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ολα είναι υπέροχα αλλά και η παρουσίαση τους πανέμορφη!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δήμητρα είναι τόσο όμορφα όλα.... οι κουβαρίστρες πολύ γλυκές !
    Και στο πλέξιμο είμαι σίγουρη ότι θα διαπρέψεις !
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι όμορφο το μεταλλικό κουτί σου, Δήμητρα!!! Οι δε κουβαρίστρες σου έγιναν τόσο vintage!!! Ανυπομονώ να δω το πλεκτό που ετοιμάζεις για την εγγονούλα σου!! Σίγουρα θα είναι και αυτό πανέμορφο!! Μια μόνο μικρή ένστανση : μας "σερβίρισες" αυτά τα μυρωδάτα κουλουράκια, εμ, δεν έβαζες και τη συνταγούλα !!!!!! Φιλιά , καλή εβδομάδα να'χεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ολα πανεμορφα αλλα οι μπομπινουλες οι πιο ομορφες !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΑΑΑΑ....άρχισες το πλέξιμο ...πολύ ωραία..
    έμενα παντός με χαλαρώνει
    Μου αρέσει το τσάι και τα κουλούρια σου ,πολύ νόστιμο φαίνεται ...
    καλή εβδομάδα Δημητρα μου ....φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Hi dear dimi !! Que bonito trabajo y que rico te con esas galletas !!!Deseó que tengas un buen inicio de semana
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dearest Dimi,
    You keep surprising us with all your talents! Really a woman with golden hands as your knitting is looking absolutely perfect. What a joy to knit for a little granddaughter and yes, I've always found knitting very relaxing.
    Your cookie box is incredible; so lovely and with the paper and linen doily inside it looks like a treasure. Also your cute bobbins are adorable.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Everything is so beautiful!! I hope you enjoy knitting as much as I do, your yarn colors are just lovely!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή σου μέρα Dimi μου !!! Νομίζω ότι είναι από τις πιο όμορφες και καταπληκτικές αναρτήσεις που έχω δει στο εξαιρετικό blog σου !!! Το κουτί για τα μπισκότα, οι κουβαρίστρες με τις δαντέλες και το σετ τσαγιού είναι πραγματικοί μικροί θησαυροί !!! Μου άρεσε πάρα πολύ η ρομαντική και γλυκιά τους διάθεση !!! Καλή σου βδομάδα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. μυρισε αγγλικο τσαγακι...με τα ολα του!!! και με βουτηματακια και με ρομαντικα λουλουδακια και δαντελιτσες! υπεροχα Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τα ζήλεψα τα κουλουράκια σου με το αχνιστό τσάι και το πανέμορφο σερβίτσιο!!!
    Πολύ όμορφο το decoupage, μου άρεσαν ιδιαίτερα οι κουβαρίστρες!!!
    Να είσαι καλά!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είσαι χρυσοχέρα! Και ότι κάνεις είναι εξαιρετικά καλόγουστο! Θέλω τσαγάκι και κουλουράκια από τα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δήμητρά μου μια όαση χρωμάτων και διαφορετικών δημιουργιών σήμερα!!! Το κουτάκι για τα κουλουράκια ζήλεψα , αλλά και εγώ πόσα χρόνια έχω να πλέξω!!! Καλά κάνεις είναι πολύ όμορφη ενασχόληση και που το πας με τη χαρά της μικρής και τη δική σου περηφάνεια !!!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το λάτρεψα το σερβίτσιο του τσαγιού σου Δήμητρα!
    Είναι πολύ όμορφη αυτή η πολυτέλεια που προσφέρεις στον εαυτό σου!
    Και το κουτί πανέμορφο ειλικρινά! Πολύ ρομαντικό!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι όμορφη και γλυκιά ανάρτηση !!!! Σε χαίρομαι γιατί καταπιάνεσαι με πολλά πράγματα και τα κάνεις υπέροχα όλα.
    μπράβο σου Dimi μου είσαι καταπληκτική!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Dziękuję za herbatkę i ciasteczka!!! Bardzo pyszne!!! Wspaniałe prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημέρα Ντίμη μου, με τις ομορφιές σου!
    Αξιοζήλευτα και τέλεια φροντισμένα όλα μα ΟΛΑ!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χάρμα η εγγονούλα σου καλή μου φίλη Δήμητρα!Θα σε κάνει να βγάλεις με χαρά ξεχασμένες δραστηριότητες!!!:-)
    Πολύ όμορφα όλα και με αρκετό γούστο... για ακόμα μια φορά!Ζήλεψα τη χαλάρωση με το απογευματινό τσαγάκι!
    Να 'στε πάντα καλά, έχετε την αγάπη μου και να περάσετε όλοι χαρούμενο απόγευμα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εντυπωσιακές οι δημιουργίες σου, απέμεινα να τις χαζεύω!! Και οι φωτογραφίες σου είναι για περιοδικό!!
    Φιλιά πολλά, Dimi μου και καλή συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η ανάρτησή σου γεμάτη ομορφιά και ρομαντισμό ολόκληρη!!!
    Το τσάι, τα πλεκτά (που είμαι σίγουρη πως θα φτιάξεις αριστουργήματα για την εγγονή σου), οι δημιουργίες σου (οι κουβαρίστρες αξεπέραστες) όλα χάρμα οφθαλμών!!
    Νόμιζα πως μπήκα στον παράδεισο!!
    Να είσαι καλά Dimi μου...πολύ σε χάρηκα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Dimi, such a lovely post ! The buns look so delicious !
    You are so talented and your new project is very ambitious !
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ma chere Dimi je reviens aujourd'hui en Grece pour prendre le the avec toi et deguster les gateaux avec toi!!! Mais je te laisse tricoter toute seule! Cela me fait trop mal au dos.
    Mais je vais me remettre au decoupage des ce week-end.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλώς σε βρήκα Ντίμι!!! Με μετέφερες αλλού με τις αναρτήσεις σου, είναι όλα υπεροχα!!! Από το πάρτυ της Ζήνας σε βρήκα, πολλά φιλιά στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλώς σε βρήκα κι εγώ Ντίμι!!! Έχω χαζέψει με τα υπέροχα και τόσο κουκλίστικα πραγματάκια που φτιάχνεις! Με μετέφερες σε μία άλλη εποχή με της κατασκευές σου! Όλα υπέροχα!!! Ήρθα από το καφέ της Ζήνας! Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Thanks, Dimi. I would take that coffee there with you ;)
    Buen jueves. Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τί όμορφα πράγματα είναι αυτά??? Πραγματικά υπέροχη παρουσίαση! Και τα κουλουράκια λαχταριστά πολύ!! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τι όμορφη ανάρτηση και τι πανέμορφες δημιουργίες!!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια! Την είδαμε στον καφέ της Ζήνας, καλό σου βράδυ!... Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Lovely knitting Dimi!
    What will you knit? Something warm for a baby? I think your homemade cookies are delicious, seem to be sweet and soft!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πόσο ρομαντικό και φωτεινο σκηνικό;;; Τετοιες κουβαρίστρες, τόσο όμορφες δεν εχω ξαναδει!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ότι και να φτιάξεις είναι τόσο όμορφο.
    Μπράβο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Πολύ ρομαντικά και γλυκά όλα αυτά που φτιάχνεις! Κουβαρίστρες αγαπώ! Καλημέρα καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Χάρηκα πάρα πολύ μόλις είδα ότι πλέκεις! Ανυπομονώ να δω το πλεκτό που ξεκίνησες! Πολύ όμορφες οι ξύλινες κουβαρίστρες σου!Υπέροχη ιδέα για να οργανώσεις τις δαντέλες σου! Το κουτάκι για τα κουλουράκια σου όμορφο και ρομαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Υπεροχες δημιουργιες μπραβο σου!!!!!!!!Φιλακια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Quanta delicadeza junta!
    Impossível não se apaixonar. Vou ficando...
    Abraços.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...