Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Goodbye October ! Hallo November !





Καλό μήνα!


Καλό μήνα φίλες μου!!! Καλή εβδομάδα!!!Εύχομαι ο Νοέμβιος μήνας, νά είναι χαρούμενος καί δημιουργικός!
 Good morning friends!!I wish a happy new month to all!!


Υπέροχα τριαντάφυλλα καί χρυσάνθεμα πού μού πρόσφεραν γιά τήν εορτή μου,αγαπημενες φίλες!!
Roses and Chrysanthemum given to me for my name day,from my beloved friends!

 

Ο μικρός μου Θανασάκης,κρυμμένος πίσω από τήν γλάστρα!!!
 My kitten Thanassis behind the flowers!

 ~~~~~~~

Vintage and Christmas creations...
handmade by Dimi  



Vintage κουτί,μέ μοτίφ από δύο χαρτοπετσέτες,πατίνα,stensills,καί δαντέλα.
 
 Vintage box,with napkin,patina,stensills and lace.



Christmas Decoupage...

 


Decoupage,σέ ξύλινο κούτσουρο,μέ χαρτοπετσέτα,πάστα χιονιού, glitters,καί πάστα κρακελέ. 
Ενα μικρό χιονισμένο χωριό,πού θά στολιστή επάνω στό τζάκι.
A firewood,made with decoupage,napkin,snow paste,glitters and ckrackle paste.

   


~~~~~~~

H γλυκειά φατσούλα πού συναντώ στήν παραλία μας,ο γάτος ο Μένιος!!
A sweet cat Menios,posing,ready for a photo!!
 
  
 
 Σάββατο τό πρωί,στό Blue Beach Bar.
 Saturday morning at Blue Beach Bar Lagonisi.







Σάς ευχαριστώ γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά σχόλιά σας!!! Σάς εύχομαι έναν χαρούμενο Νοέμβρη!
Πολλά φιλάκια!!

My dear friends thank you all for your visits and for your kind comments on my posts!!
Wish you all a happy November month!
Take care!! Hugs!!



 
 

72 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Dimi μου και καλό χειμώναααα!!!! :))
    Τι όμορφα λουλούδια και οι κατασκευές όπως πάντα υπέροχες.
    Τα γατάκια σας είναι σκέτη γλύκα! Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανεμορφα τα τριανταφυλλα!!!Και οι δημιουργιες σας!!Θα σας δω πρωτα ο Θεος την Κυριακη!!Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Δήμητρα...
    Οι φωτογραφίες με τα λουλούδια σου είναι απίστευτα όμορφες!!
    Το κούτσουρο για το τζάκι σου, έγινε υπέροχο...υπέροχο!! Πραγματικά ενθουσιάστηκα!!!
    Μπράβο σου...Θα δούμε πολλά ακόμη, μέρες που έρχονται είμαι σίγουρη...
    Πολλά φιλιά σου στέλνω, δώσε ένα και στο Θανασάκη!!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ντίμι μου με τα ωραία σου λουλούδια!!!!!!!!
    Το κουτί έγινε υπέροχο, μου αρέσει πολύ!!!!!!!!Και το χριστουγεννιάτικο πολύ όμορφο!!!!!!!Δεν σταματάς να φτιάχνεις πανέμορφα δώρα και είσαι άξια συγχαρητηρίων με τόσες ασχολίες που έχουμε καθημερινά.
    Σου στέλνω πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Teus trabalhos maravilhosos ,acompanhando a beleza de TODAS as fotos!Adorei! beijos,lindo dia! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραίες φωτογραφίες Δήμητρα!Υπέροχα λουλούδια!Οι κατασκευές σου με αστείρευτη έμπνευση πάλι!
    Καλό και εύκολο μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful pics! One with the cat and the yellow flower is great :D
    Today new post, my blog at a glance, visit today's post!
    Kisses from Spain, Kela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Your photos are beautiful as always! The cat behind the pot looks cute! Christmas Decoupage is lovely!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Happy November to you, Dimi! Lovely flowers. I love your beautiful photos, creations and your cute kitty. Have a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Dimi, να χαίρεσαι τα λουλούδια δωράκια, πάντα τέτοια. Πολύ όμορφα τα χριστουγεννιάτικα σου και ο Μένιος κούκλος. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kalimara Dimi, It is wonderful to see such colourful flowers in November, as my garden is now bare of colour because it is so cold. So it is always lovely to visit you to see the blue sky, flowers and sunshine. Thanasakis looks really sweet, peeping behind the flowers. Dimi, I think you are the Queen of Decoupage as I love your vintage box, it is really beautiful.
    Have a lovely day today.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. The flowers are absolutely great, you got in very deeply. Lovely Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. What a lovely photo's Dimi...... i like them all.....it's a very nice post.

    I wish you a lovely wednesday.

    Greetings, Joop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό Νοέμβρη Dimi ! Οι φωτογραφίες των λουλουδιών είναι τόσο όμορφες, αλλά οι δημιουργίες σου ακόμη περισσότερο ! Ειδικά, το vintage κουτί "απλά" ασυναγώνιστο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Dimi. Αν και βροχερός σήμερα ο Νοέμβριος, εύχομαι να είναι καλός για όλους μας.
    Υπέροχα όμορφες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα.
    Καλό και όμορφο απογευματάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή σου μέρα Δημητρούλα μου!! Από χθες που βρέχει εδώ είναι θεοσκότεινα!! Τι υπέροχες και φωτεινές φωτογραφίες!! Λατρεμένα λουλουδάκια!! Τα γατουλίνια είναι πολύ νιάου!!! :)))) Πολύ χαίρομαι που άρχισες και τα Χριστουγεννιάτικα!! Το ξύλο είναι θαυμάσιο και θα στολίσει έξοχα το τζάκι!! Το vintage κουτί είναι φανταστικό!!! Μπράβο σου Δήμητρά μου!! Καλές εμπνεύσεις γλυκειά μου!!! Μάκια μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Μένιος ο γάτος μορφή...
    Το ρομαντικό κουτακι πολύ όμορφο.
    Το χιονισμένο χωριο υπέροχο. (Έχω την ιδια χαρτοπετσέτα και δεν ξέρω πως να την αξιοποιήσω)
    Το κρακελέ σου υπέροχο: Ζηλέυω στο έχω ξαναπεί. Εμένα ΔΕΝ μου σκάει και έχω σκάσει.
    Θα δεις- ετοιμάζω ανάρτηση.
    Φιλάκια
    Ξέχασα!!! Καλό Μήνα Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφες φωτογραφίες!
    Και οι δημιουργίες σου τέλειες!
    Ο γάτος όμως έκλεψε την παράσταση χαχα!
    Φιλάκιααα! Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. th xaroymenh anartish.gemath arwmata ta triantafila einai ta agaphmena moy.o gatos einai h maskot telios .panemwrfos na ton xairesai filakia....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα, Δήμητρά μου! Να είναι διασκεδαστικός και δημιουργικός!
    Τι όμορφες οι κατασκευές σου! Ειδικά αυτό το κουτάκι το λάτρεψα! Μπράβο σου!!!
    Κι ο γατούλης όμως σκέτη γλύκα...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το βέβαιο είναι ότι ο μήνας μπήκε πολύ ωραία μετά τις φωτογραφίες που μας δείχνεις !!! Όπως πάντα υπέροχες !!!!
    Το κουτάκι το .. λάτρεψα, το δε κουτσουράκι για το τζάκι .. καταπληκτικό !!!
    Φιλιά και σ ευχαριστούμε για την ομορφιά των αναρτήσεων σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα σου εύχομαι,ευτυχισμένο και δημιουργικό!!! Πολύ πολύ όμορφα το κουτάκι και το κούτσουρο και οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι πανέμορφα λουλούδια Dimi μου!
    Μα και ο Θανασάκης σκέτος σταρ! Το ίδιο και ο Μένιος :)))
    Βλέπω ξεκίνησες με τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου, έτσι για να μπαίνουμε σιγά σιγά σε γιορτινό κλίμα!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με το κούτσουρο που διακόσμησες Δήμητρα μας έδωσες το σύνθημα ν`αρχίσουμε τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές....έτσι ν`ανέβει λίγο και η διάθεση...
    Το κουτί σου έγινε πανέμορφο!...οι φωτογραφίες σου και πάλι ολοζώντανες!
    Καλό απόγευμα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απίθανες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα!
    Πραγματικά εξαιρετικές όλες!
    Τα λουλούδια, ο κρυμμένος Θανασάκης τι όμορφα!

    Και οι δημιουργίες σου αξιοζήλευτες!
    Με έχεις κάνει και έχω συμπαθήσει το vintage :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε το Θανασακη... πολυ ομορφα λουλουδια!
    Και τα κουτια σου γκλαμουρόζικα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Dimi μου!! Καλό μήνα!! Οι φωτογραφίες με τα τριαντάφυλλα είναι υπέροχες!! Μμμμ...και με τον Θανασάκη ( να υποθέσω πως είναι ο νεότερος Θανασάκης αυτός; ) και τον κυρ-Μένιο δεν πάνε πίσω! Οι δημιουργίες σου όπως πάντα όνειρο!! Το χωριό ξεχωριστή δημιουργία!! Πανέμορφο!! Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Dearest Dimi,
    You always show us precious photos and it's easy to tell what your passion is about. Flowers, decoupage and your little Thanasakis as well as that gorgeous tomcat Menios!
    Hugs to you and enjoy your week.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα Τριαντάφυλλα είναι τ' αγαπημένα μου καλή μου Δήμητρα!Τα Χρυσάνθεμα μου θυμίζουν τ' όνομα της κόρης μου Χρυσάνθης και γι' αυτό τ' αγαπώ κι αυτά το ίδιο.Οι δημιουργίες σου κι αυτές όπως πάντα φανταστικές... το χωριό πολύ ξεχωριστό φαίνεται τελικά!Όσο για τα γατάκια... ψυχούλα ο Θανασάκης, ενώ κι ο μαστρο-Μένιος δεν πάει πίσω!αχαχα!Κουκλιά είναι..!φτου να μην τα ματιάσω!
    Να περάσετε έναν υπέροχο μήνα καλή μου φίλη και να 'στε όλοι καλά!Έχεις τις καλησπέρες μας με την αγάπη μας!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φωτογραφίες και δημιουργίες είναι όλα εκπληκτικά!!
    Λάτρεψα τη φωτογραφία με το Θανασάκη...
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Δήμητρα
    Πολύ όμορφες οι φωτος σου αλλά και οι δημιουργίες σου όπως πάντα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό μήνα ,Dimi!!!Σήμερα μας αποτρέλανες!!!!!!!!!!!!!!!Οι φωτογραφίες με τα λουλούδια είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ και αυτή με τον Θανασάκη πίσω από τα λουλούδια είναι υπέροχη!!!!!!!!!!!!Οι δημιουργίες σου μοναδικές!!!!!!!Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό μήνα, Dimi μου!!!!! Τι λατρεμένο κουτί είναι αυτό!!???Τέλειο!!!!!!!! Το ίδιο όμως και το χριστουγεννιάτικο χωριό στο κούτσουρο!!!!! Οι δε φωτό σου φανταστικές, τόσο των λουλουδιών όσο και των γάτων. Εμένα, δυστυχώς, ο αγαπημένος μου Μάγκας έφαγε φόλα την περασμένη Κυριακή και στεναχωρήθηκα πολύ!!! Χάθηκε επίσης ένα από τα μικρά...
    Φιλάκια πολλά, θα σε πάρω να τα πούμε κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καινούργια πρωτιά θα πάρεις και στη φωτογράφηση !!!!Καταπληκτικές οι φωτογραφίες ,πανέμορφα τα λουλούδια για τη γιορτή σου ,ο δε Θανασάκης top model !! Καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα Dimi! Καλό μήνα!
    Τι όμορφες οι φωτογραφίες και οι κατασκευές σου!!
    Ο Μένιος πολύ κούκλος!
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ωωωω Μιμίκα μου..πως καλωσόρισες τον μήνα!!με σούπερ ανάρτηση μόνο με ομορφιά!!!!αυτά τα ζωντανά λουλούδια ζαλίζουν κάθε σκέψη και λογική ματάκια μου!κι ο γατούλης πως στήθηκε να φωτογραφηθεί πίσω απο τα λουλουδάκια..τρελάθηκα απόψε!οι δημιουργίες σου φυσικά παραμυθένιες όπως πάντα..όταν έρχομαι εδώ ξέρω ότι θα θαμπωθώ απο ομορφιά!το decoupage το χειρίζεσαι θεικά κοριτσάκι μου!!οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές σου συναρπάζουν..alltimeclassic με ιδιαίτερη έμπνευση και εξαιρετικό γούστο..με μάγεψες..σου έχω νέο ιστολόγιο που θα έχω κάτι διαφορετικό..το kate's dreamland..όποτε έχεις χρόνο πέρνα..έχω κάτι χαρούμενο..φιλάκια άπειρα και αγκαλίτσα σου στέλνω..καλό βραδάκι.καραμελένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Dimi, it's true---we're in November now. Where did the time fly to? So lovely cat, nice eyes. The firewood decoupage is awesome!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dimi μου τα λουλούδια σου είναι υπέροχα και το vintage κουτί μου αρέσει πάρα πολύ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ντιμη μου οι φωτογραφιες σου οπως παντα πανεμορφες!!!!!!!
    Το κουτακι υπεροχο το χριστουγεννιατικο παραμυθενιο!!!!!!
    Να εισαι καλα κοριτσι μου!!!!!!!!!
    Μαθηματα φωτογραφιας κανεις χα χα οπως εχεις καταλαβει στις φωτο ειμαι στουρναρι!!!!!!!!Φιλακια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλό μήνα γλυκιά μου Dimi, υπέροχα όλα όπως πάντα! ανοίγει η καρδιά μου στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλό μήνα. Πολύ όμορφα τα τριαντάφυλλα / δώρα , να τα χαρείς..τι γλυκούλης ο μικρός Θανασάκης πίσω από τη γλάστρα..ντροπαλός είναι..μου άρεσαν πολύ οι βιντάζ και χρφιστουγεννιάτικες σου δημιουργίες..η πρωτελευταία φωτο με τη θάλασσα μου άρεσε πολύ ως σύνολο και όλα όσα υπάρχουν σ αυτή...και ο γάτος Μένιος πήρε πόζα :) να έχεις έναν όμορφο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dimi...your vintage decoupage is becoming more and more beautiful. Your creations are just gorgeous and very romantic. The flowers are amazing
    KIsses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό σου μήνα,Dimi μου!
    Κάθε που έρχομαι στο blogοσπιτάκι σου δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!Τις φωτογραφίες ή τις δημιουργίες!!!!Πάω τον κέρσορα πάνω-κάτω!
    Να 'σαι καλά,γλυκιά μου,πάντα δημουργική και τόσο ευαίσθητη!
    Υπέροχα όλα!
    Φιλιά και καληνύχτες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δήμητρά μου δεν ξέρω αν το ταλέντο σου στις δημιουργίες η το ταλέντο στις φωτογραφίες με συγκινεί περισσότερο !Είναι τόσο φωτεινά και ρομαντικά όλα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kalo Mina, Dimi mou!!!!! What a wonderful gallery of amazing flowers!!! Your photos are so beautiful, and they really capture the beauty of the flowers! You are such a talented photographer! Zoe just jumped onto my desk and is looking at the computer3 (haha! SHE "wrote" the "3" walking on the keyboard... it's so cool that I left it for you! :))) I think she agrees about your great photos! :D We also loved sweet Thanasakis, and Menios is a very handsome boy too!!! Your vintage inspired creations are wonderful!!!!
    Polla filakia from Zoe and me!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλο μήνα,πάντα όμορφιες να βλεπουμε,θαυμασιες και οι φωτογραφιες σου και οι δημιουργιες σου,οι γατουλες σου σκετη γλυκα,ευχομαι να περνας ομορφα παντα φιλακια,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο Μένιος σκέτος κύριος, αλλά ο θανασάκης παιχνιδιάρης έτσι όπως ξεπροβάλει πίσω από τα λουλούδια.
    Όλα πανέμορφα...οι δημιουργίες σου με ξετρέλαναν!!...ιδιαίτερα οι Χριστουγεννιάτικες με ξεσηκώνουν!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μεγάλες φωτογραφίες που δείχνουν Dimi - I ♥ φωτογραφίες των γατών.
    Πρόστιμο decoupage προβολή. Ευχόμαστε να έχετε μια ωραία μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να πω μία καλημέρα, να δώσω αγκαλίτσα φιλική στη φίλη μου και ..κλέβω και λίγα λουλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ολα τα χρώματα του κόσμου στην αγκαλιά μου από την φίλη μου την Δήμητρα!!! και πίσω από απο αυτά τα πονηρό κα αγρυπνο μάτι του Θανασάκη του απόγονου του τέως!!!!!! Εγώ αγκαλιά με το ηλεκτρικό σώμα και σύ στην αγκαλιά της θάλασσας...... Αγεφύρωτη η διαφορά μας αλλά κοινή και εφαπτόμενη στο ντεκουπάζ ..... Φιλάκια και καλά μπάνια!!! τι να ευχηθώ η γυναίκα πιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ντίμη μου , οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου , ΥΠΕΡΟΧΕΣ !!!!! Ο Θανασάκης και ο Μένιος ποζάρουν για χάρη σου - πολύ γλυκούληδες !!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ντίμη μου καλό μήνα!!!!!!!Φανταστικές όλες σου οι φωτογραφίες, μου φτιάχνουν τη διάθεση όπως πάντα!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. τι ομορφες εικονες!!!τα πορτοκαλι τριανταφυλλα ειναι τ'αγαπημενα μου!!!ο θανασης εχει τρελη φωτογενεια, φτου φτου φτου!!!
    οταν τοποθετησετε την χριστουγεννιατικη κατασκευη πανω απ'το τζακι, να μας την ξαναδειξετε, στο χωρο που της αρμοζει!!!
    φιλια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Όμορφες εικόνες γεμάτες χρώματα που σε ξεκουράζουν. Τα Έργα σου υπέροχα μας βάζουν στο κλίμα των εορτών που περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πάλι με πανέμορφες φωτογραφίες, με υπέροχα μοντέλα (βλέπε Θανασάκης-Μένιος) και απίθανες δημιουργίες!! Ο,τι καλύτερο για μια φοβερή ανάρτηση!! Να'σαι καλά, Dimi ! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. What a colourful at a colourful post to brighten up November. I love roses both for their beauty and smell. Have a lovely weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δημητρούλα, καλός ο Μένιος αλλά σαν τον Θανασάκη πουθενά!
    Μα δεν είναι ένα σκέτο κουκλί έτσι όπως κρύβεται πίσω από τα
    λουλουδάκια! Τον ερωτεύτηκα! Έρωτας με την πρώτη ματιά! :)

    Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλώς Νοέμβριο, DIMI!
    Έρχεται γεμάτο όμορφα χρώματα για να μην αφήσει να πάει την κάμερα :)))
    Σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο.
    ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. The beautiful colours of flowers in your photos brighten up my day! What a cute cat peeping from behind the chrysanthemums.
    I like the snowy village decoupage.
    Happy days from a cold and wet Melbourne!
    Betty ox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου!
    Τα γατάκια κλέβουν την παράσταση!
    Καλό σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ομορφιά μου!!!!! :) Όλες μία και μία οι φωτογραφίες σου!
    Νομίζω θα αρχίσεις να με βαριέσαι αν σου λέω συνέχεια
    ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΑΓΑΠΑΩ το blog σου!!!
    Έχεις χτίσει έναν μικρό πολύχρωμο και απίστευτα φιλόξενο αγαπητό και πολύχρωμο χώρο!!
    Είσαι απίστευτα δημιουργική.....και είσαι ειλικρινά έμπνευση για μένα.... :)

    Love you so...so much my cutie Dimi!!!!
    Keep fascinating us!!

    Kisses!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Με ξεσηκώνεις κάθε φορά, Ντίμη, με τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες αλλά και με τις δημιουργίες σου. Η φωτογραφία με τον Θανασάκη να κρυφοκοιτά πονηρά, πίσω από τα λουλούδια, είναι το κάτι άλλο!! Γλύκας!!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλά, κούκλος ο Μένιος, να πας και το Θανασάκη στη θάλασσα να κάνουνε παρέα :)
    Αυτό το ντεκουπάζ στο κούτσουρο, καταπληκτικό ε !!
    Και τα λουλούδια σου, φωτεινά φωτεινά !!
    Καλό μήνα Dimi μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. i don't know if u understand english but i was very surprised and happy by the discovery of your blog*************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Welcome Amandine to my blog!!I nderstand english !!!I'm Greek -Australian!!!
    Thank you for your kind comment!!Hope to see you again!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλό μήνα και χρόνια πολλά, έστω και με καθυστέρηση!!! Μου έλειψαν οι καταπληκτικές φωτογραφίες σου και οι υπέροχες δημιουργίες σου!!! Βεβαίως, μου έλειψε πολύ και ο Θανάσης!!!! Ο Μένιος είναι γλύκας!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. απιθανες φωτογραφιες!! εξαιρετικες δημιουργιες! Λατρεμενος ο θανασακης και ο μενιος!!Να σαι παντα καλα και να μοιραζεσαι τοσο ομορφες αναρτησεις!καλη συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. τι όμορφα ζωντανά λουλούδια!!!!Λατρεύω το φύτεμα ,το αποτέλεσμα και γενικά τη φύση.
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες όλες!!!Φιλιά στο Μένιο!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μοιράζεσαι μαζί μας τις υπάροχες φωτογραφίες σου........
    Μα τι όμορφα λουλούδια !!!!! Και όπως πάντα πολύ όμορφες
    δημιουργίες !
    Φιλιά στο πιο γλυκό γατί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Olá Dimi"!

    belas flores crisântemos ..
    e a caixinha foi a mais bela que vi! bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...