Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

Postcards from Lefkada Island....Morning mist and reflections



Λευκάδα Μάγισσα...



Καλημέρα φίλοι μου!Σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα,καί καλή σχολική χρονιά σέ όλα τά παιδιά ,καί στά εγγόνια μου!
Λευκάδα,μάγισσα!Από τά αγαπημένα μου νησιά,τά τελευταία 20 χρόνια,πού κάθε καλοκαίρι μαζί μέ τήν οικογένειά μου,τό επισκεπτόμασταν,στίς διακοπές μας!



Διασχίζοντας τήν εντυπωσιακή γέφυρα,Ρίου-Αντιρρίου,


καί περνώντας από τίς πόλεις τής Αιτωλοακαρνανίας,


βρεθήκαμε μαζί μέ τόν άντρα μου,τίς τελευταίες ημέρες τού Αυγούστου,

 
στό αγαπημένο μας νησί,τήν Λευκάδα!


  
Οι μύλοι στήν Γύρα, στόν Αη Γιάννη!






Η πρωιηνή ομίχλη μαζί μέ τίς υπέροχες αντανακλάσεις,στά ήρεμα νερά τής λιμνοθάλασσας,έκαναν τό τοπίο,νά φαίνεται πολύ εντυπωσιακό!





Καί απέναντι από τούς μύλους,αντικρύζεις,τήν  πόλη τής Λευκάδας! 




Στήν παραλία τής Γύρας,απολαμβάναμε τό πρωινό μας μπάνιο!




Λευκάδα Μάγισσα...




 Ένα βίντεο για την Λευκάδα, με τοπικές καντάδες και εικόνες του νησιού...


~~~~~~~~~


Handmade By Dimi..



Μπουκάλι,vintage.
Γιά πρώτη φορά,χρησιμοποίησα,ετικέτες Scrapbooking(tags),καί μοτίφ χαρτοπετ
σέτας,φτιάχνοντας αυτό τό μπουκάλι! 
Πρώτα τό πέρασα μέ αστάρι,μετά τό έβαψα μέ μπέζ χρώμα ακρυλικό,έκανα πιτσιλιές μέ καφέ ακρυλικό χρώμα,κόλλησα τά μοτίφ,καί τό στόλισα μέ σφραγίδες καί μέ σκιάσεις από καφέ πατίνα.Εύχομαι νά σάς αρέσει!


 
Σάς ευχαριστώ πολύ,φίλοι μου, γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα!Νά περνάτε καλά!Φιλάκια!

My dear friends,thank you for visiting my posts,and for your kind comments!
Hope you have a wonderful week!Hugs!



Dimi...  

 

68 σχόλια:

  1. Hello Dimi, what a beautiful post. I enjoyed seeing these lovely scenes from your summer in Lefkada. It looks like a lovely place for a vacation. The beach and flowers are gorgeous. I love your pretty homemade bottle. Thanks for sharing, have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο καλοκαιρινό ταξίδι!!! Φαντάζομαι ότι το πρωινό μπάνιο ήταν υπερ-απολαυστικό!!
    Πολύ όμορφο το μπουκάλι!!! Πολύ μου άρεσαν οι σφραγίδες επάνω!!!
    Καλημέρα και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειχα παει μικρη.
    Οι φωτογραφιες σου μαγευτικες!!!
    Θα ηθελα να ξαναπαω.
    Υπεροχο το μπουκαλι!
    Πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hei Dimi. Ihana postaus. Upeita kuvia ja luomuksiasi ♥
    Hyvää viikkoa sinulle :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Dimi μου, καθώς και το μπουκάλι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, αχ, την πήρα κι εγώ τη λευκαδίτικη δόση μου!!!! Σε ευχαριστώ τόοοοοοοσο γι' αυτές τις ομορφιές που μας προσέφερες! Και βλέπω ακολουθείς τις κλασσικές τοπικές συνήθειες με πρωινές βουτιές στα καταπληκτικά νερά της Γύρας! Αχ, το νησάκι μας είναι γεμάτο ομορφιές. Οι δε, πειραματισμοί σου με νέα υλικά πέτυχαν!!! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Serenity and beauty in your pictures !
    Creativity and beauty in your decoupage !
    Have a nice day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν την έχω επισκεφτεί ποτέ την Λευκάδα, αλλά μέσα από τις φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφη! Μου αρέσει που είσαι πιστή στις προτιμήσεις σου! Τα τελευταία 20 χρόνια επισκέπτεσαι το νησι μπράβο σου!
    Να έχεις μια καλή εβδομάδα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Λευκάδα φαίνεται πανέμορφη!! Τέλειες φωτογραφίες!! Και η γέφυρα του Ρίου-Αντιρρίου πολύ εντυπωσιακή! Όσο για το μπουκάλι, είναι υπέροχο!! Καλή εβδομάδα να έχεις καλή μου Dimi με πολλές δημιουργίες!! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hola Dimi, felicidades por ese viaje tan bonito y relajante ...las fotos son una belleza , siempre haces que me sienta feliz al ver tus preciosas entradas, esa botella me ha encantado , te ha quedado de lo mas romántica , feliz semana ,besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dimi, just wow! The photos are breathtaking, wish I was there right now! The island is mesmerizing, a paradise! And your handmade bottle is utterly cute! Have a great week as well! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Que coisa mais linda!1 Encantei com o moinho, a ponte, a ilha! Tudo muito maravilhoso! Bom recomeço nas aulas pra todos os teus netos! bjs, chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααααα τη όμορφες φωτογραφίες ,,, ταξίδεψα και εγώ μαζί σου.... καλή είναι η Ολλανδία άλλα σαν την Ελλάδα δεν είναι !!!!!
    Να περνάς έτσι πάντα τόσο όμορφα Δημητρα μου ....πολλα πολλα φιλιά από έμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι φωτογραφίες σου Δήμητρά μου είναι σκέτη ηρεμία, λες και ο χρόνος και ο αίολος σταμάτησαν για μία στιγμή, τόση δά, μόνο και μόνο για να την αποθανατίσεις με τον φακό σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. The seas are quite amazing, and the taste of delight is your handmade, it is superb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λευκαδάρα μου!!! Εχω χρόνια να πάω αλλά είναι πανέμορφο νησί και έχω περάσει υπέροχα σαν παιδί!!!
    Τι φωτογραφίες είναι αυτές Δήμητρά μου!!! Για βουτιές!!!
    Και του χρονου με το καλό να ξαναπατε!!! :)))
    Το μπουκάλι σου άψογο!!! Σκέτη γλύκα τα σχεδιάκια που διάλεξες!!!
    Καλή βδομάδα να χεις και καλή σχολική χρονιά στα εγγονάκια!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dimi, unas fotografías impresionantes, el puente es una maravilla y ver el paisaje reflejado en las tranquilas aguas es una preciosidad! Seguro que habréis disfrutado momentos muy especiales en un lugar tan idílico!
    Me encanta cómo has decorado la botella, es tan romántica!! Los sellos que has utilizado y el papel scrap son muy bonitos, te ha quedado divina!
    Un beso fuerte!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραία οικογενειακή παράδοση!!!
    Οι φωτογραφίες σου μοναδικές και ανεπανάληπτες!!
    Μπράβο και για τη νέα σου τεχνική που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!!!
    Καλά να περνάς!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφη η Λευκάδα.
    Και εμείς φέτος την επισκεφτήκαμε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο γιος μου φέτος πήγε διακοπές στην Λευκάδα και ενθουσιάστηκε!
    Πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου Dimi μου, φαντασμαγορικές!!!!
    Σε φιλώ, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. the opening postcard is brilliant.....just gorgeous!! what a beautiful area, the mountains, with the reflection is breathtaking!! i really adore all the details in the bottle you created, oh dimi, what a wonderful entry!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μάγισσα η Λευκάδα, αλλά κι εσύ μας μάγεψες με τις φωτογραφίες σου !!!!! Υπέροχες !!!!!!
    Η νέα τεχνική στο μπουκάλι μου αρέσει πάαααρα πολύ ..... έγινε πολύ ιδιαίτερο !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πραγματικά υπέροχες οι φωτογραφίες σου Ντίμη μου!!!!!!!!!!!Αυτές οι αντανακλάσεις είναι καταπληκτικές!!!! Κι εκεί πρωί-πρωί βλέπω πήγαινες για μπάνιο!!!! Πολύ όμορφα όλα τα τοπία της Λευκάδας! Το μπουκάλι σου έγινε απίθανο...όλο καινούργιες τεχνικές μας παρουσιάζεις!!!! Μου άρεσαν πολύ οι καντάδες για το νησί! Αντε, και του χρόνου, να ξαναπάτε στο αγαπημένο σας μέρος!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. really cute bottle. :) LOVE the scenes of this island! wow! such still waters. so peaceful looking!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαγευτικές οι φωτογραφίες σου , Ντίμη μου !!!!!! Μας ταξίδεψες στην πανέμορφη Λευκάδα !!!!!! Το μπουκάλι ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν έχω πάει στη Λευκάδα και πολύ θα το ήθελα, έχω ακούσει πάρα πολλά για τον τόπο και τις ομορφιές του! Οι φωτογραφίες σου αποτυπώνουν όλη αυτή την ομορφιά και επιβεβαιώνουν όσα μου έχουν πει!
    Το μπουκάλι σου έγινε εξαιρετικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και η μαμά μου, έχει πάει Λευκάδα και μου έχει πει τα καλύτερα! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου και το μπουκαλάκι σου!
    Φιλια πολλά
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έχω από τις καλύτερες αναμνήσεις στην Λευκάδα! Αχ τι ωραία που ήταν!! Τι καλά που μου τη θύμησες με τις φοβερές φωτογραφίες σου
    Φιλιά πολλά Δήμητρα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου από την Λευκάδα!!! Είχα πάει πριν από αρκετά χρόνια και μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Το decoupage που έκανες στο μπουκάλι είναι ΤΕ-ΛΕΙ-ΟΟΟΟ!!! Μπράβο!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μετά την Κρήτη η Λευκάδα είναι το αγαπημένο μου νησί.
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου καλή μου Δήμητρα. η ηρεμία που αναδύεται είναι μοναδική.
    Μελαγχόλησα λιγάκι βέβαια γιατί συνειδητοποίησα για ακόμα μια φορά ότι οι καλοκαιρινές διακοπές τελείωσαν.
    Και το ρομαντικό μπουκάλι τόσο όμορφο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Przepiękne widoki !!!!! Butelka też bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ωραίο νησί η Λευκάδα,είστε τυχεροί που μπορείτε και το επισκέπτεστε συχνά!!!!!Το μπουκάλι εξαιρετικό!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φανταστικές εικόνες,Ντίμη μου,γαλήνη παντού!!!!
    Το μπουκαλάκι υπέροχο,μου αρέσουν οι χαμηλοί τόνοι,που χρησιμοποίησες!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όμορφο νησί η Λευκάδα Dimi μου όμορφες και οι καντάδες της, την έχω επισκεφθεί μια φορά πιο παλιά .Το μπουκαλάκι σου λίγο διαφορετικό από τα άλλα που φτιάχνεις αλλά πάρα πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ειχα παει πριν παρα πολλα χρόνια και ακόμη την έχω στο νού μου ,περασα υπέροχα ,πραγματικά είναι μαγισσα η Λευκάδα,οι φωτογραφιες σου οπως παντα υπεροχες οπως και οι δημιουργίες σου.Φιλιά καλο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λευκάδα Μάγισσα!!!
    Αγαπημένη Λευκάδα και οι φωτογραφίες σου δείχνουν τη γαλήνη της και την ομορφιά της!
    Το μπουκάλι εξαιρετικό!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Dearest Dimi,
    WOW, that is quite impressive and I can at once see why you call it your favorite island. Lefkada is very special and I was amazed that it is also surrounded by a lagoon, just like the Venice, Italy area with what we became so familiar with, living there for one year.
    You have done some very lovely traveling lately and thanks for sharing your photos with all of us.
    Great new trial with scrap booking tags that turned out fabulous.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ce blog est magnifique...de très jolis clichés
    bravo
    Bisous nélinha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ce blog est magnifique...de très jolis clichés
    bravo
    Bisous nélinha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλέ έχω πάει στην Λευκάδα αλλά τόσες πανέμορφες φωτογραφίες δεν έχω ξαναδεί!!! Δεν ξέρω τελικά αν η Λευκάδα είναι μάγισσα ή εσύ Ντίμι μου που μας μαγεύεις με τον φωτογραφικό σου φακό!!! Καλά το μπουκαλάκι σου λάτρεψα!!! Υπέροχο!!!!! Φίλη μου καλό φθινόπωρο να έχεις !! Φιλιά πολλάααααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dear Dimi, your photos are such gorgeous. I love Greece!!!! Your bottle is so pretty, shabby and very romantic. I adore the details.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν έχω πάει Λευκάδα Δήμητρα αλλά ξέρω ότι είναι μαγικός τόπος !!! Αν κρίνω από τις υπέροχες φωτογραφίες σου στα μάτια μου φαίνεται ακόμα πιο ονειρεμένο μέρος !!! Η νέα σου τεχνική πολύ όμορφά , κάτι διαφορετικό!!!
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή κι αγαπημένη μου φίλη Δήμητρα, τι όμορφη έκπληξη για μένα ήταν αυτή σήμερα απ' τα μέρη μου!Πρόλαβες και πήρες τελικά την Λευκαδόση σου!χαχαα!
    Βέβαια δεν είμαι, αλλά μένω στη Λευκάδα και μπορώ να πω ότι μου θύμησες αρκετά.Την περίφημη Γύρα που έχω γυρίσει με τα πόδια, στους Μύλους που έχω πιει τόνους καφέδες, στην παραλία που έχω κάνει μπάνιο...Αν και δεν έχω δεθεί μ' αυτόν τον τόπο, οι φωτογραφίες σου τον έκαναν να φαίνεται αρκετά πανέμορφος απ' ότι είναι στην πραγματικότητα!Η χώρα μας άλλωστε έχει πολύ όμορφα τοπία για όλα τα γούστα, που κάμποσα απ' αυτά παραμένουν άγνωστα κι ανεξερεύνητα.Καλώς να μας ξανάρθετε λοιπόν και την επόμενη φορά να σας καλοδεχτούμε κι από κοντά!
    Το μπουκάλι εξαιρετικό... οι σφραγίδες μου άρεσαν πολύ!
    Χαρούμενο ηλιόλουστο απόγευμα και να 'στε πάντα καλά για να περνάτε υπέροχα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ντίμη μου τι όμορφες φωτογραφίες μας έχεις πάλι!!!!!!!!Μα και μοναδικές αυτές με τις αντανακλάσεις!!!!!!!!!
    Το έργο σου μου αρέσει πάρα πολύ, έγινε πολύ ιδιαίτερο όπως το έκανες με τις σφραγίδες!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όμορφη, πολύ όμορφη, Dimi
    Wonder των εικόνων και τις αντανακλάσεις είναι θεαματική.
    Το 7, 8, και 9 είναι για μένα ειδικά.
    Gracias y besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Uau!!

    Que ilha de suave beleza!

    Lefkada é maravilhosa!!

    Amei conhecê-la com suas belas fotos.

    Seu trabalho lindíssimo...maravilhosa garrafa.

    Dimi, você é muito caprichosa!

    beijinhos,

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Wspaniałe zdjęcia!!! Przepiękne widoki!!!
    Butelka przecudna!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Wooow ! What a gorgeous place and these views are breathtaking ! I love the photo of the view of the bridge !
    Dimi, your bottle is SO pretty !!!
    Have a nice day :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι ονειρικό νησί και τι εξαιρετικά που αποτύπωσες την ομορφιά του Dimi μου !!! Οι αντανακλάσεις μαγευτικές και η διακόσμηση του μπουκαλιού επίσης!!! Πανέμορφα τα ταξίδια μέσα από τον φακό σου και ξεχωρίζω την φωτογραφία στη γέφυρα ως την αγαπημένη μου .... η προοπτική που έχει είναι απίστευτη!!! Καλό σου απόγευμα και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αχ! Τι ομορφιές κρύβει η φύση....!
    Υπέροχες φωτογραφίες όπως πάντα....και το μπουκάλι καταπληκτικό!!!!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πανέμορφη η παραλία στη Γύρα,Ντιμι όπως και όλες οι φωτο σου,το μπουκάλι μοναδικό με πολύ ωραία χρώματα....τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Através da sua lente conheço lugares lindos que nunca irei conhecer,
    fico maravilhada com tantos lugares lindos nesse mundão de Deus!
    Belo e tranquilo lago!
    suas artes são maravilhosas!
    amei a música do vídeo

    abraços!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Przepiękne widoki, szczególnie ta fotografia z małą okrągłą budowlą robi wrażenie. Butelka urocza:) Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μιμίκα μου τι ονειρεμένες φωτό που μας χάρισες σήμερα απο την μαγευτική Λευκάδα!!καλά την λες μάγισσα!!έχω περάσει απίθανες διακοπές σε αυτό το νησάκι!!και μένει κι ο Νικόλας μας εκεί..πως δεν συναντηθήκατε??πρέπει να πέρασες ονειρεμένα καλή μου φίλη!!αξέχαστα τα μπανάκια στα νερά της Γύρας!!το vintage μπουκάλι το λάτρεψα με τα απίστευτα χρώματά του και φυσικά εντυπωσιάστηκα με τις σφραγίδες Dimi μου!!πάντα τέτοια εύχομαι μαγικά!!!πάρα πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Υπέροχες φωτογραφίες από την πανέμορφη και γραφική Λευκάδα! Εχεις εξελιχθεί σε καταπληκτική φωτογραφο, Ντίμη!!!!
    Οσο για το μπουκάλι , είναι άψογο !!
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μα είναι τόσο όμορφη κι αγαπημένη η Λευκάδα Δήμητρά μου!! Με τις φωτογραφίες σου ξετρελλάθηκα... είναι υπέροχες!!! Αλλά κι αυτό το μπουκάλι ...τί να πω ...τέλειο!!!
    Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!!!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Βλέπω τις φωτογραφίες σου και έχω πάθει πλάκα! Καταπληκτικές λήψεις!
    Λευκάδα δεν έχω πάει ποτέ, και είναι το μόνο νησί του Ιονίου που μου έχει ξεφύγει... κυριολεκτικά το "ξεφύγει" γιατί λατρεύω τα Επτάνησα!!! Επομένως φαντάζομαι πως θα είναι κι η Λευκάδα απαράμιλλης ομορφιάς!
    Καλώς σε βρήκα! Φιλιά πολλά! Καλό σου βράδυ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Bonjour chère DIMI!
    Tu me donnerais presqu'envie de quitter Kéa pour Leukada tellement tes clichés sont beaux! Heureusement que je suis fidèle à ma petite île!
    A mes amies aussi mais je suis toujours en France à cause d'une grève d'Air France qui dure depuis six jours et sera peut-être reconduite la semaine prochaine! Pourtant il me tarde de te revoir!
    Bravo pour ta bouteille! Elle est magnifique!
    Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες! Και το μπουκάλι ακόμη καλύτερο!
    www.mygenerouslife.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Dimi, your photos are awesome! Love the reflection of the mountain and trees in the water. It seems like some Japanese pictures, oh!
    I think your camera did its best!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. αχ αυτές οι υπέροχες, μαγικές, γεμάτες χρώματα και αρώματα φωτογραφίες σου Ντιμούλα μου!!!! το μπουκαλάκι επίσης απίθανο!!!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. As pessoas entram em nossa vida por acaso, mas não é por acaso que elas permanecem.
    Lindos dias de outono!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Gorgeous photography Dimi and wonderful creations:) Hope you have a lovely week!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Απλα μαγεια ! Απιστευετες φωτογραφιες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...