Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Postcards from Lefkada Island....Morning mist and reflections



Λευκάδα Μάγισσα...



Καλημέρα φίλοι μου!Σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα,καί καλή σχολική χρονιά σέ όλα τά παιδιά ,καί στά εγγόνια μου!
Λευκάδα,μάγισσα!Από τά αγαπημένα μου νησιά,τά τελευταία 20 χρόνια,πού κάθε καλοκαίρι μαζί μέ τήν οικογένειά μου,τό επισκεπτόμασταν,στίς διακοπές μας!



Διασχίζοντας τήν εντυπωσιακή γέφυρα,Ρίου-Αντιρρίου,


καί περνώντας από τίς πόλεις τής Αιτωλοακαρνανίας,


βρεθήκαμε μαζί μέ τόν άντρα μου,τίς τελευταίες ημέρες τού Αυγούστου,

 
στό αγαπημένο μας νησί,τήν Λευκάδα!


  
Οι μύλοι στήν Γύρα, στόν Αη Γιάννη!






Η πρωιηνή ομίχλη μαζί μέ τίς υπέροχες αντανακλάσεις,στά ήρεμα νερά τής λιμνοθάλασσας,έκαναν τό τοπίο,νά φαίνεται πολύ εντυπωσιακό!





Καί απέναντι από τούς μύλους,αντικρύζεις,τήν  πόλη τής Λευκάδας! 




Στήν παραλία τής Γύρας,απολαμβάναμε τό πρωινό μας μπάνιο!




Λευκάδα Μάγισσα...




 Ένα βίντεο για την Λευκάδα, με τοπικές καντάδες και εικόνες του νησιού...


~~~~~~~~~


Handmade By Dimi..



Μπουκάλι,vintage.
Γιά πρώτη φορά,χρησιμοποίησα,ετικέτες Scrapbooking(tags),καί μοτίφ χαρτοπετ
σέτας,φτιάχνοντας αυτό τό μπουκάλι! 
Πρώτα τό πέρασα μέ αστάρι,μετά τό έβαψα μέ μπέζ χρώμα ακρυλικό,έκανα πιτσιλιές μέ καφέ ακρυλικό χρώμα,κόλλησα τά μοτίφ,καί τό στόλισα μέ σφραγίδες καί μέ σκιάσεις από καφέ πατίνα.Εύχομαι νά σάς αρέσει!


 
Σάς ευχαριστώ πολύ,φίλοι μου, γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα!Νά περνάτε καλά!Φιλάκια!

My dear friends,thank you for visiting my posts,and for your kind comments!
Hope you have a wonderful week!Hugs!



Dimi...  

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...