Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

Still in Summer mood... Lefkada

Mέ καλοκαιρινή διάθεση!
 
 
 
Καλησπέρα φίλοι μου!Καλή εβδομάδα!Μπήκαμε,επίσημα,από σήμερα,στό Φθινόπωρο!
Καλοκαιρινή διάθεση λοιπόν,αφού ο καιρός ακόμα,είναι ζεστός,(σήμερα έχει 32 βαθμούς),καί τά θαλασσινά μπάνια,είναι σέ ημέρησια διάταξη!
 
Βασιλική - Λευκάδα 
 
 
 
Η Βασιλική,είναι από τό αγαπημένο μου σημείο στήν Λευκάδα!
Εδώ,ερχόμασταν διακοπές,κάθε καλοκαίρι,μαζί μέ τά κοριτσάκια μας! 
 
  
Η παραλία της θεωρείται ιδανική γιά τούς λάτρεις τού windsurfing!
 
 
Δέν έχη χάσει τήν ομορφιά της,μέ τήν πάροδο τού χρόνου,τά ίδια ταβερνάκια,κάτω από τά δέντρα,τό λιμάνι,πού συνδέει τήν Λευκάδα μά τήν Ιθάκη καί τήν Κεφαλλονιά!
 
 
Θυμάμαι,πρίν χρόνια,υπήρχε ένας μικρός καταρράκτης,πού κατέβαινε από τό βουνό,αλλά ύστερα από σεισμό,πού έπληξε τήν Λευκάδα,χάθηκαν τά νερά ! 
 
 
 
 
 
 
 
Γεμάτη από όμορφες αναμνήσεις,φεύγοντας από τήν Βασιλική,πάντα συγκινούμαι!
 
 
 
~~~~~~~
 

Νυδρί -( Nidri Lefkada)
 
 
 
Τό Νυδρί,είναι παραλιακό χωριό τής Λευκάδος,καί είναι τό ποιό γνωστό καί κοσμοπολίτικο τουριστικό θέρετρο του νομού.  
 
 
Απέναντι από τό Νυδρί,είναι τό νησάκι Μαδουρή,πού βρίσκεται τό σπίτι τού Ελληνα ποιήτη,Βαλαωρήτη.
 
  
Πίσω από τήν Μαδουρή,βρίσκεται ο Σκορπιός,τού Αριστοτέλη Ωνάση. Αγόρασε το νησί το 1963 και από τότε φιγουράρει σε όλα τα περιοδικά και τις εφημερίδες του κόσμου αφού φιλοξένησε το jet set όλου του πλανήτη.
 
 
Πρός τιμήν του,οι Λευκαδίτες,έχουν στήσει,στό λιμάνι τού Νυδριού,τό άγαλμα τού Αριστοτέλη Ωνάση.
 
 
 
~~~~~~~
 
 
 
 
Vintage Wooden Box 
 
 
 
Ξύλινο κουτί,μέ decoupage,καί μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,κρακελέ δύο συστ.,χρυσή καί καφέ πατίνα,σφραγίδες καί stensills.
 
  
 
 Σάς ευχαριστώ πολύ φίλοι μου,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας!
Σάς εύχομαι καλό Φθινόπωρο καί μιά ευχάριστη εβδομάδα!
Φιλάκια! 
 
My dear friends,thank for your visits and for your kind comments on my posts!
Wishing you all a happy new week!
Higs!
 
 
 
A video,made with my photos, from Lefkada!
My Summer memories!
(Music from Dido- White Flag)
 
 
 
 



73 σχόλια:

  1. Que lindas fotos e tem mais é que aproveitar o tempo de verão que ainda persiste! Lindo lugar! Adorei! E teus trabalhos, como sempre, bem inspirados! beijos, tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. cute box. :) your photos are gorgeous. definitely put me in a vacation mood. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ το ίδιο ακόμη έχω καλοκαιρινή διάθεση,Ντίμη-υπέροχες φωτογραφίες,πραγματικά πολύ όμορφο μέρος η Βασιλική μ΄αρέσει περισσότερο από το Νυδρί.
    Τέλειο το κουτάκι σου-πάντα βρίσκεις χρόνο για υπέροχες δημιουργίες!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ale macie tam pięknie i dobrze, 32 stopnie!
    Piękne pudełko .
    U nas pada deszcz i wiatr wieje.
    Pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, τι όμορφες οι φωτογραφίες από Λευκάδα!
    Εγώ ανυπομονώ να χαλάσει ο καιρός!
    Το κουτί το λατρεύω! Προχθές που καθάρισα έφτιαξα στο δωμάτιο μου ένα ραφάκι με τα ρομαντικά δωράκια που μου έχεις στείλει.
    Φυσικά τα φωτογράφισα και θα ετοιμάσω ανάρτηση στο μπλογκ.
    Σ'ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις πανέμορφες δημιουργίες σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lefkada is such a paradise on earth, wish I was there right now, so dreamy! Dimi, your summer memories are fantastic, have enjoyed ur pics! And also ur box is very lovey!:) Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παραμένω κι εγώ σε καλοκαιρινή διάθεση με τις ωραίες φωτό που μας προσφέρεις αν κι εδώ η βροχή μας βρήκε στην παραλία!! Μικρή και παροδική ευτυχώς! Πολύ όμορφες και πάλι οι δημιουργίες σου, καλή μου!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δήμητρα θαυμάζω πάντα τις όμορφες φωτογραφίες σου και τις πανέμορφες κατασκευές σου.
    Εύχομαι καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για 'σενα το καλοκαίρι δεν τελειώνει ποτέ!!!!(χαχα)
    Σωστές ζωγραφιές οι φωτογραφίες σου!!!
    Το κουτάκι απλά τέλειο!!!
    Καλό μας φθινόπωρο!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με τέτοιες εικόνες μας βάζεις κι εμάς σε καλοκαιρινή διάθεση, μια που και ο καιρός ακόμα βοηθάει!
    Πανέμορφο νησί!
    Εξαιρετικά τα έργα σου και πολύ επιτυχημένο το κρακελέ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες φωτογραφίες όπως πάντα, σε ένα πανέμορφο μέρος!!
    Το κουτί έγινε θαυμάσιο με τις τεχνικές αυτές ανακατεμένες! ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο φαίνεται η αγάπη σου για την Λευκάδα!!!!! Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες και με τις λεζάντες σου μας γνωρίζεις καλλίτερα με το όμορφο αυτό νησί! Εγώ το είχα επισκεφθεί όταν ήμουν μικρή και δεν θυμάμαι πολλά πράγματα! Όσο για την καλοκαιρινή διάθεση, κι εγώ το ίδιο, κι ελπίζω να κρατήσει ακόμα!! Το κουτάκι είναι πανέμορφο, και με τόσο προσεγμένη δουλειά!!! Τέλειο!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα, Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Gorgeous place and wonderful pictures showing the beauty of summer !
    Dimi, your box with a rose is beautiful :)
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τη Λευκάδα την αγαπώ πολύ και την έχω στην καρδιά μου!
    Είναι τόσο όμορφο και πληθωρικό νησί με φανταστικούς ανθρώπους!
    Το Νυδρί βέβαια δεν μου άρεσε και τόσο πολύ για να πω την αλήθεια μου!
    Το ξύλινο κουτί σου από την άλλη το λάτρεψα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Piękne krajobrazy i fotografie;)) Ten rower na ścianie - super:) Pudełeczko urocze:) Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oh Dimi...your summer pictures are so beautiful! Your box is simply romantic, sweet, pink, vintage and shabby chic...just gorgeous!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε ευχαριστούμε για την όμορφη ξενάγηση σου στην καταπληκτική Λευκάδα!! Το κουτί τέλειο!!Καλό βράδυ Ντιμούλα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι , πραγματικά, πολύ όμορφο νησί η Λευκάδα !!! Τόσο ήρεμο, τόσο γραφικό !!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες - ειδικά, εκείνη με τα γαλαζοπράσινα νερά και τα βότσαλα του βυθού!!
    Το ξύλινο κουτί είναι πολύ σικάτο!!
    Να'σαι πάντα καλά, Ντίμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λευκάδα μονο στη πόλη έχω βρεθεί! Φαίνεται υπεροχή!!! Τέλεια ξενάγηση, σα να ήμουν εκεί! Όσο για την καλοκαιρινη διάθεση, καλά κρατεί!!!!

    Το κουτί σου υπέροχο με όμορφα χρωματα κ ρομαντική διάθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Beautiful images, the town, the sea, your handmade items and there was Dido, superb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Beautiful photos Dimi, and glad that you are enjoying yourself around Lefkada - we also have lovely warm weather - long may it continue for us all.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτο με τα ψάρια που βγαίνουν όποτε θέλει ο θεός και ο καιρός, πολύ πετυχημένο. Λευκαδα αγαπημένη! Και το ροζ κουτάκι πολύ κουκλίστικο, συγχαρητηρια! Ο θανάσης τι κανει;;; Καλό μας ξημέρωμα! Πολλά φιλιά :) υγ. Σόρρυ αν το ξαναστέλνω , αλλά μου εβγαλε ένα παραθυρο και κολλησε ο μπλογκερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι τόσο ζωντανές οι φωτογραφίες σου, που νομίζουμε ότι είμαστε κι εμείς εκεί !!!!
    Το κουτάκι είναι τέλειο, εξαιρετική δουλειά !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hola Dimi!! Con esta temperatura y viendo estos paisajes, no parece que ya estemos en otoño! Qué lugar tan agradable y bonito para pasar el verano, las tabernas son encantadoras, y las vistas del puerto una preciosidad! Qué curiosa la historia de Onassis, gracias por compartirla! Unas fotografías estupendas!!
    La cajita es muy bonita y romántica, me gusta mucho cómo has combinado el decoupage y el stencil, las servilletas de flores son mis preferidas! Los detalles en oro quedan muy elegantes, un trabajo encantador!!
    Un beso!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dimi, your photos now have me adding Lefkada to my wish list of places to visit.. It looks gorgeous, I love the coast line and the pretty boats.. Your homemade box is lovely, you are talented.. I am not ready to give up on summer, I am hoping for the warm weather to stick around.. Enjoy your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσες και πόσες φορές πήρα το καράβι από Βασιλική ή από Νυδρί για Κεφαλονιά!
    Πόσες και πόσες φορές βούτηξα στα σμαραγδένια της νερά, κυρίως στη δυτική της πλευρά...μα και πόσο καιρό έχω να πάω πια!
    Χαίρομαι πολύ όταν βάζεις φωτογραφίες της και παίρνω Λευκαδίτικη γεύση!
    Το κουτί σου είναι υπέροχο!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Wonderful images from Lefkada, dear Dimi!!!!! And such a lovely decoupaged box!
    Have a wonderful week! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μας ταξίδεψες Ντίμη μου -οι φωτογραφίες σου τέλειες !!!!!!! Πολύ μου άρεσε το κουτί σου - εξαιρετική δουλειά !!!! Μπράβο !!!!
    Καλές βουτιές !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλειο το κουτί Dimi!!!! Είναι πως να το πω; Ουάου!!!
    Καλά, Λευκάδα δεν έχω πάει ποτέ, αλλά τώρα που τη βλέπω μέσα από τις φωτογραφίες σου, έγινε στα μάτια μου must προορισμός!!!
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι υπέροχες φωτογραφίες! Χρειαζόμουν λίγο ηλιο και θάλασσα μιας που στην Γερμανία ήρθε το φθινόπωρο για τα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Hello dear Dimi..
    Lefkada looks such a wonderful place to have a vacation. Its really beautiful.
    Very interesting, that it is close to the Island of Aristotle Onassis
    We have had changing weather here.. its not so cold.. but the rain is coming in.
    Your decopage pieces are so beautiful Dimi.. you are very talented.
    happy week.
    val xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό Φθινόπωρο Δήμητρά μου, παρόλο που κι εδώ ο καιρός επιμένει στα καλοκαιρινά του!
    Δεν έχω πάει στην Λευκάδα αλλά από τις φωτογραφίες σου, φαίνεται υπερόχη!
    Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Beautiful pictures ( and places) and gorgeous box !!!!!!!
    Have a great summer day ! Lucky you !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έτσι μπράβο, να βλέπω summer mood, γιατί παντού φθινοπωρινό mood βλέπω αυτές τις μέρες και στεναχωριέμαι ;-)
    Οι φωτογραφίες σου Dimi μου είναι σαν καρτ ποστάλ, τόσο ζωντανά και υπέροχα χρώματα, αναδεικνύεις με τον πιο όμορφο τρόπο ότι φωτογραφίζεις και ότι δημιουργείς!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στη Λευκάδα δεν έχω πάει φιλενάδα μου αλλά και μόνο που βλέπω τις υπέροχες φωτογραφίες σου επιθυμώ πολύ να πάω !!!Ξέρω πόσο πολύ την αγαπάς και όλοι όσοι πήγαν την λάτρεψαν !!!Το κουτί σου τώρα το κοιτάζω με το βλέμμα της μαθήτριας και λέω πότε θα κάνω τέτοιο !! Λάτρεψα το ντεκουπάζ και ανακαλύπτω μια μαγική τεχνική !!! Τα τριαντάφυλλα είναι το αγαπημένο μου στοιχείο , οι δε ρίγες το απογειώνουν !!!!
    Να είσαι καλά και με το καλό να δεχθείς το μικρό!!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ξύπνησες μνήμες ημερών διακοπών στη Βασιλική, με τις υπέροχες φωτογραφίες σου!
    Κι αυτό το εντυπωσιακό βουνό ακρωτήρι -δεν θυμάμαι το όνομά του- μάς είχε εντυπωσιάσει θυμάμαι...

    Καλό Φθινόπωρο Ντίμη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. the views, the mountains, the colors, all so incredibly beautiful!! such a peaceful seaside community....my kind of place. the box is gorgeous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dimi και Μimika' s Photografy..............ένα σύνολο που το θαυμάζω!
    σ΄αυτή σου δε την ανάρτηση, θάθελα νάμουν στο αερόστατο σε κάποια απ ΄τις φωτογραφίες σου!
    Πάντα καλοκαίρι νάχεις στη ψυχή σου, πάντα τη φωτογραφική σου στα ΄χερια σου, και πάντα να έχεις τη διάθεση να μας χαρίζεις τέτοιες ομορφιές!
    Δεν είναι και λίγο αν κάποια φορά βρεθώ καπου να πω: α, ναι το γνωρίζω απο τις φωτογραφίες της Mimika's.ΠΟΛΛΆ φιλιά, καλό φθινόπωρο!και με το θερμόμετρο τώρα στους 18 βαθμούς, χθες όμως είχε κατέβει στους 13.φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δείχνει υπέροχος τόπος, Δήμητρα! Θα το κυνηγήσω να τον επισκεφθώ!
    Το κουτί σου είναι πανέμορφο, άρτιο τεχνικά και με όμορφα χρώματα! Μπράβο, φίλη μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Great post as always, dear Dimi!!!
    I hope you are well!!! My blog has turned 4 years and I have missed your nice comments :((
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η Λευκάδα είναι πολύ όμορφο νησί!!! Κι εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα η Βασιλική με τα πεντακάθαρα νερά της και τα όμορφα ταβερνάκια της!!!
    Το κουτί με το decoupage έγινε πολύ όμορφο με το κρακελέ, την πατίνα, τις σφραγίδες και τα στένσιλ!!! Μπράβο!!!
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δήμητρά μου ζώντας στην υπέροχη χώρα που λέγεται Ελλάδα, έχουμε πολύ συχνά την δυνατότητα να βρισκόμαστε σε καλοκαιρινή διάθεση!! Η Λευκάδα είναι πραγματικά ένα πολύ όμορφο νησί, με πολύ ωραίες παραλίες!! Τα νερά της σε κάποιες από αυτές σε κάνουν να νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε τροπικό νησί!
    Το ξύλινο κουτί με την ντεκουπάζ διακόσμηση, μας δημιουργεί ρομαντική διάθεση!! Πολύ όμορφο! Το καλλιτεχνικό σου ταλέντο φαίνεται σε όλες τις δημιουργίες σου!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό φθινόπωρο Dimi μου!!!Μαγικές εικόνες πραγματικά!Εχω επισκεφτεί τη Λευκάδα και μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, υπέροχος τόπος!!!Το κουτάκι σου είναι καταπληκτικό, μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. και πολύ καλά κάνεις Ντιμούλα μου!!!! ας μείνουμε λίγακι ακόμα στο καλοκαιράκι.. μου έχει λείψει!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Οι εικόνες από την Λευκάδα ξεσηκωτικές Dimi μου και το κουτάκι σου θυμίζει μικρό ζαχαρωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μα τι όμορφες φωτογραφίες! Δεν έχω πάει στη Λευκάδα και πολύ θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θα το πω(και δεν υπερβάλω)... έχεις υπερβολικό έρωτα με τη Λευκάδα!:-)Θα στο ξαναπώ... οι φωτογραφίες σου είναι πιο όμορφες απ' τη Λευκάδα!Χαίρομαι πολύ όμως που πέρασες τόσο όμορφα κι αυτό φάνηκε απ' τις φωτο!Όλα όσα ανάφερες στην ξενάγηση είναι σωστά.
    Το Νυδρί(όπως κι όλη γενικά τη Λευκάδα) ήταν μια άγονη κι αναξιοποίητη περιοχή(που-για μένα-παραμένει ακόμα), δεν το 'ξερε κανένας... έγινε εντελώς απότομα και ξαφνικά υπερβολικά γνωστό τουριστικό θέρετρο-δίχως να προσφέρει τίποτα-εξαιτίας των Ωνάσηδων(πιο πολύ του πατέρα) και γι' αυτό οι ντόπιοι του κάνανε κι άγαλμα!Αν δεν κάνει κι ο Ρώσος κάτι για τον τόπο τους(περιμένουν όλοι να φέρει Ρώσους, αλλά που!), δεν τον βλέπω δίπλα απ' τον Ωνάση!Η Βασιλική μπορώ να πω ότι μ' αρέσει περισσότερο!Κατά τ' άλλα μια χαρά... ο τόπος πάντως διαθέτει-εκτός απ' τις νόστιμες ντόπιες φακές της(Εγκλουβής... κι αν δεν έχεις δοκιμάσεις, το προτείνω ανεπιφύλακτα!)-κι υπέροχο κοπανιστό αέρα για τους λάτρεις-όπως λες-του windsurfing και kitesurfing!
    Το ξύλινο κουτάκι καλή μου Δήμητρα εξαιρετικό!
    Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκο μου!!Τόσα χρόνια διακοπές στήν όμορφη Λευκάδα έμαθα νά τήν βλέπω μέ τήν δική μου ματιά!
      Φακές Εγκλουβής έχω δοκιμάσει!!Οι καλύτερες τού κόσμου άν καί δυσεύρετες!Εχω πάει καί στό χωρίο!
      Τό Νυδρί δέν τό πολυ συμπαθώ! Η Βασιλική είναι το χωριό μέ δυνατές αναμνήσεις!Εφέτος ήταν λίγες οι μέρες πού ήρθαμε
      καί λίγα τά μέρη πού επισκεφτήκαμε!Νάσαι καλά φίλε μου!Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  48. καλησπέρα Δημητρα μου !!! Με τόσες όμορφες φωτογραφίες με κάνεις να πάω του χρόνου στην Λεφκαδα ..
    Πολύ μου άρεσε και το Vintage Box παρα πολυ ομορφο !!!
    Εδω παντός δεν έχει και τόση ζεστή ... σημερα έστρωσα τους διάδρομους στην κρεβατοκαμαρα και από το βράδυ χαλάει και αλο ο καιρος ...
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα Dimi μου,
    Όπως σου είπα και πιο παλιά δεν έχω επισκευτεί την Λευκάδα, αλλά μέσα από τις φανταστικές φωτογραφίες σου, είναι από τα μέρη που σίγουρα θα επισκεφτώ στο μέλλόν!!!
    Πολλά Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αχ είναι λατρεμένο μέρος!! Μακάρι να την επισκεφτώ το καλοκαιράκι!! Εχω χρόνι ανα πάω και πάντα την σκέφτομαι με αγάπη!! Η μισή καταγωγή της μαμάς μου είναι από Λευκάδα!!
    Τέλειες οι φωτό!!! Ολοζώντανα χρώματα κι υπέροχες αντανακλάσεις!! Τι πρωτότυπο το ποδήλατο στον τοίχο της καφετέριας!!!
    Οσο για το κουτάκι σου μανιφίκ Δημητρούλα μου!! Τι κρακελέ είναι αυτό!!!! Σούπερ!!
    Σε φιλώ με αγαπη γλυκειά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Λατρεύω Επτάνησα ... είναι όλα τους τόσο ξεχωριστά και όμορφα !!!! Τυχεροί όσοι ζουν εκεί και τα απολαμβάνουν !!! Και οι φωτογραφίες σου Dimi μου εξαιρετικές και αυτή τη φορά με πανέμορφα χρώματα και αντανακλάσεις μας ταξιδεύουν με τον πιο υπέροχο τρόπο !!!! Το decoupage κουτί είναι πραγματικό πολύ εντυπωσιακό ... πολυσύνθετο, με φοβερές υφές και σχέδια !!! Μπράβο σου και γι' αυτή την πανέμορφη δημιουργία !!! Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εχω ερωτευθει αυτο το νησι μονο και μονο απο τις φωτογραφιες σου DIMI μου!
    Τι πανεμορφο μερος ειναι αυτο Θεε μ .. πωπωπω
    Καλα για το κουτι τι να πω ?
    Θεικο! Στα λατρεμενα μου χρωματα!. Ρομαντικο και vintage !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Dearest Dimi,
    What a lovely post and I had no idea that Lefkada was connected to Aristotle Onassis!
    Finally I do have full Internet back and can enter blogs again. So weird, I had access to FB and to Google Mail... nothing else.
    Went to see my doctor this morning for bloodwork. Report will come later. But I feel excellent so I'm not afraid. That tumor that was removed (and everything else...) on October 7, last year did me so good. Of course, surgery is no fun and recovery time but after all, I am so thankful.
    You did end this post with such a sweet box, love to read and view your photos, so much passion, history and love is interwoven.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπέρα Μιμίκα μου!μαγεμένη θα φύγω απο την συναρπαστική σου ανάρτηση του αφιερώματος πάλι στη Λευκάδα!οι φωτογραφίες σου είναι για διαφημιστικό spot πλούσιο με άρμα Ιονίου-Ελλάδας καθώς και οι φωτό του video με τη φωνή της Dido να ταιριάζει μαγικά..μικρό αλλά θαυματουργό το videaki!η φωτό της γέφυρας στη θάλασσα τι να σου πω..απίστευτη!για το μαγικό κουτί των θαυμάτων δεν έχω λόγια!είναι απο τα πιό πανέμορφα κουτιά που έχω δεί ποτέ!!!είσαι μοναδική φιλενάδα μου!!!εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!φιλάκια άπειρα και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Dimi, que lugares lindos!

    Suas fotos transmitem paz!

    E seu trabalho vintage, lindo, amei!!

    A música é linda!

    beijinhos, tenha um ótimo final de semana,

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αγαπημένη η Λευκάδα Δήμητρά μου... τη Βασιλική και το Νυδρί δεν με τρελλαίνουν αλλά οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές! Το μπουκάλι αριστούργημα!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Je suis tombée amoureuse de Lefkada en voyant tes merveilleuse photos chère DIMI. Que cette île est belle!
    Tu me donnes envie de faire des infidélités à Kéa, ce n'est pas peu dire! Je comprends combien tu dois être heureuse chaque fois que tu peux aller dans ce petit paradis. Quant à ton craquelé, je le "jalouse" toujours et j'attends avec impatience que tu me donnes des cours!
    J'étais à Toulouse jusqu'à mercredi où j'ai pu enfin revenir à Athènes après plusieurs jours de retard à cause d'une grève des pilotes d'Air France.
    Dimanche nous partons à Kéa pour deux ou trois semaines, pour pouvoir profiter de bonnes baignades tant que le temps le permet.
    J'espère que nous finirons par nous revoir et que l'hiver sera plus ...calme.
    A très bientôt! Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ωραίες φωτογραφίες. Καλοκαιρινές... Αν και εδώ έχουμε πια φθινώπορο (μην πω και χειμώνα... ) φιλάκια Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. και καλά κάνεις και εισαι σε Καλοκαιρινή κατάσταση ακόμη!
    Πολύ ομορφες οι φωτογραφιες και ο τόπος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Summer is over, and we look autumn joy, Dimi, Bejar is beautiful.
    You have made a good farewell with your photos. Beautiful, bright and color.That handsome is the sea, I have now seen again in Llanes ;)))
    May you have good week.
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τώρα που πήρα το κολάι σιγά μην μείνω στο αιγαίο μόνον με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω τις επισκέψεις μου και στα Ιόνια νησιά!!! Μας συνεπήρες με τις φωτογραφίες.... ολοζώντανοι οι αχινοί σου και όοοοολα τα άλλα..Εχουμε κρύο πολύ ..τα μάλλον χονδρα μπουφάν κυκλοφορούν ασύστολα..... Φιλάκια Φθινοπωρινά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αχ εσυ πλανευτρα μαγισσα μου καλο μηνα ναχουμε καρδια μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλο μηνα να εχεις Dimi μου ,υπεροχη η Λευκαδα,αγαπη μοναδικη και εκει ειδα τους πιο φιλοξενους και προθυμους ανθρωπους,πολυ όμορφες οι εικονες και οι δημιουργιες σου ,φιλακια καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Υπέροχο αφιέρωμα! Ταξιδέψαμε κι εμείς μέσα από τις φωτογραφίες αυτές στην όμορφη Λευκάδα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Verão é tudo de bom , adoro!
    essas imagens e fotos estão lindas , da vontade de sair a visitar esse mundão de Deus!
    Sempre muito bonitas as suas artes Dimi!
    bjsssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. What a great video of your great summer. Oh how lucky you are we have torrential rain here today. I am so delighted you are going to visit Ireland. Any information or advice you need please ask. Have a lovely October

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πανέμορφη η Λευκάδα ,σαν τις φωτογραφίες σου!!!!!Το κουτί μια ακόμη πολύ ωραία δουλειά!!!!Φιλιά ,καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Με ταξιδεψες Δημητρα να εισαι καλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...