Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014

I love Summer !



Tό καλοκαιράκι...στήν ακρογιαλιά...



Καλημέρα φίλοι μου!Σάς εύχομαι μία καλή καί χαρούμενη εβδομάδα!



"Θάλασσα,θάλασσα
στό νού στήν ψυχή καί στίς φλέβες μου θάλασσα.."
Γιάννης Ρίτσος


  
Βγάζει η θάλασσα κρυφή φωνή,
φωνή πού μπαίνη μές στή καρδιά μου καί τήν συγκινεί καί τήν ευφραίνει.
Κ .Π Καβάφης






Τό καλοκαίρι είναι εδώ! 





My dream house,by the beach...



A solar sailing boat ...



and a walk at Sounion Bay!
That's why i love Greek Summer!


********



My Summer Decoupage Creations...




 Bottle with frost acrylic paint,rice paper and modeling paste.

Μπουκάλι μέ Frost ακρυλικό,σέ άσπρο καί τυρκουάζ χρώμα,ριζόχαρτο καί modeling paste.




Θαλασσινό βότσαλο μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας. 



**********


Σάς ευχαριστώ πολύ φίλοι μου, γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τό όμορφα σχολιά σας! 
Καλή καί αισιόδοξη εβδομάδα σάς εύχομαι!!Φιλάκια!

My dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my posts!
Have a wonderful week!Take care!Hugs!



 




Dimi... 

54 σχόλια:

  1. Τι όμορφες εικόνες!!!! Το ελληνικό καλοκαίρι είναι το καλύτερο!! Όσο για τις κατασκευές σου καλή μου Dimi, όπως πάντα υπέροχες!! Ειδικά η πετρούλα με τα καραβάκια μου άρεσε πολύ! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκουγα τη μουσικούλα σου, διαβάζοντας την ανάρτηση και χαζεύοντας τις φωτογραφίες σου και τώρα θέλω να πάω για βουτιές!!
    Πολύ όμορφη η δουλειά σου, ιδιαιτέρως το μπουκαλάκι είναι πολύ καλοκαιρινό, σαν φωτογραφία του βυθού! :) Καλό καλοκαίρι να έχεις, με μπόλικα δροσερά μπανάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hello Dimi, A walk on the beach sounds wonderful to me.. I wish I did not have to go to work now.. Your summer photos look wonderful. I have never seen a solar sailboat.. NEAT! Your decoupage is very pretty, I love the fish and boats. Wonderful post, have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I love summer too! And beach, and ice coffee on the beach, and your photos, and creations... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. !!!!Καλά που υπάρχεις κι εσύ και βλέπουμε και λίγο θαλασσίτσα!!! Πολύ ωραία τα μπουκάλια σου Dimi και τόσο καλοκαιρινά!!! Καλή συνέχεια και καλά μπάνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή βδομάδα, καλό καλοκαίρι να έχουμε Dimi μου!
    Υπέροχες οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο, αγαπημένο, ελληνικό καλοκαίρι!! Με ταξίδεψαν οι φωτογραφίες σου πλάι στη θάλασσα!
    Το μπουκάλι είναι θεϊκό, το λάτρεψα για τα χρώματά του!! Εξίσου όμορφη είναι και η πετρούλα σου.
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bonjour chère Dimi!
    Καλή βδομάδα, καλό καλοκαίρι να έχουμε!
    Encore de nouvelles techniques pour le découpage et quel résultat! Un grand bravo à toi!
    Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με τις υπέροχες φωτογραφίες και δημιουργίες σου σε συνδυασμό με τους στίχους των δυο μεγάλων ποιητών μας έφτασα μέχρι την ακρογιαλιά και απόλαυσα μαγικές θαλασσινές στιγμές ενός υπέροχου καλοκαιριού! Να σαι καλά Dimi μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Que lindo o mar e teus trabalhos!Aproveita bem o verão! bjs,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Sea pebble is very pretty, Dimi!
    I would like to walk with you along the sea beach, sit in your dream beach house and have a cup of coffee. It's a dream as well!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά με μάγεψαν οι φωτογραφίες απ'τις ακρογιαλιές....!
    Θέλω να πάω θάλασσα τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά να περνάς Δήμητρα μου....καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dimi μου πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου συνδυασμένες με την ποίηση. Το μπουκάλι υπέροχο!
    Καλό καλοκαίρι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ολα σου όμορφα και θαλασσινά Δήμητρά μου !!! Και εκεί θα σε αναζητήσω όταν έρθω προς Σούνιο !!
    Φιλάκια γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντίμι μου πολύ όμορφα τα ψαράκια σου!!!!!!!!!!!!!!!Και οι φωτογρ. ματιές σου υπέροχες όπως πάντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. your creations are just beautiful! i love all the blues you get to see! really loved the shot of the rocks. i'd sit there and sift through them all day... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Love your pictures, your creation and summer !!!!
    Have a great day !
    Lucky woman...
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν και δεν είμαι και πολύ φαν του καλοκαιριού ,
    βρίσκω καταπληκτικές τις φωτογραφίες σου, όπως πάντα Ντίμι μου !
    Και τα θαλασσινά σου έργα είναι πολύ όμορφα !!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γέμισε η οθόνη μας με υπέροχες καλοκαιρινές εικόνες.
    Και με έκαναν να σκέφτομαι ότι θέλω διακοπές επειγόντως!
    Τι ωραία τα θαλασσινά μπουκαλάκια με τα ψαράκια! Πολύ προσεγμένη δουλειά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτές οι παραλίες μ' αρέσουν καλή μου Δήμητρα κι όχι οι Λευκαδίτικες.Ετούτες εδώ πέρα πιο πολύ για καρτ-ποστάλ κάνουν, για να ξεγελάνε κανένα τουρίστα, παρά για μπάνιο!χαχαα!
    Η ψιλή κι η καυτή άμμος και το λίγο βοτσαλάκι είναι στα γούστα μου!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, αλλά και γενικά η τοποθεσία.Είσαι πολύ τυχερή!
    Παρά τις ζέστες του(που ελπίζω να 'ρθουν) το καλοκαιράκι είναι φανταστικό!
    Τα μπουκαλάκια με το βοτσαλάκι υπέροχα κι αυτά, όπως και το μουσικό κομμάτι του καλοκαιριού!
    Να 'σαι πάντα καλά, να περνάτε υπέροχα και καλές βουτιές εύχομαι!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευτυχώς που είσαι κι συ να μας ταξιδεύεις λίγο και ξεφεύγουμε!!!
    Εκπληκτικές φωτογραφίες!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ, αυτές οι φωτογραφίες σου, τι υπέροχες που είναι!!!!!!!!! Καταπληκτικό και το 'ηλιακό' ιστιοφόρο!!!!
    Το καλοκαιράκι είναι εδώ έστω κι αν ρίχνει καμμιά λασποβροχούλα πότε-πότε, χαχαχα!!!!!
    Το μπουκάλι σου είναι τόσο όμορφο!!!!!! Ωραία εφαρμογή του frost και των μοτίβων...πολύ μου αρέσει!!!!!!!!! ΄Οπως και το ταξιδιάρικο βότσαλο, επίσης!
    Καλά μπάνια, Ντίμη μου!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πόσες φορές να αντέξω η γυναίκα να βλέπω αυτές τις εκπληκτικές φωτογραφίες σου και να μην "ζηλεύω" ?????
    Στις σημερινές λάτρεψα τη φωτό με τις πατούσες γιατί νόμιζα ότι περπατάω κι εγώ εκεί (τόσο "ζωντανή" είναι) και το βότσαλο !!!
    Να είσαι καλά που μας ομορφαίνεις τη γειτονιά με τις φωτογραφίες σου !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σίγουρα είναι εδώ το καλοκαιράκι,όση συννεφιά κι αν έχει πάντα ζέστη καλοκαιρινή επικρατεί.
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες της θάλασσας,Ντίμη μου!!!
    Τα καλοκαιρινά σου έργα πολύ ωραία!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μιμίκα μου γλυκειά, Ωραίες θαλασσινές εικόνες, μοναδική ποιητική συνοδεία και πολύ όμορφα έργα...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! Το μοτίβο δε, στο μπουκάλι θεϊκό!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τί όμορφες εικόνες μας χάρισες πάλι γλυκιά μου Δήμητρα!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες και ειδικά η πέτρα με τα καραβάκια!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι υπεροχες οι φωτογραφιες της θαλασσας! Νιωθω σα να βρισκομαι εκει.
    Και οι δημιουργιες σου παντα τελειες!
    Πολλα φιλια!!!
    Καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα πάντα έχει η ανάρτηση σου! Καλλιτεχνικές δημιουργίες, φωτογραφίες καλοκαιρινές και τραγούδια!! Φιλιά για καληνύχτα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. I love greek summer too! But i hate summer in Milan..too hot and no sea! Greece is wonderful.The bottles are so cute, very fresh and i like very much the fishes
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προς το παρόν η θάλασσα είναι στο μυαλό μου, μα μέσα από τις όμορφες φωτογραφίες σου και τις εκπληκτικές δημιουργίες σου, σα να έφτασε η αύρα της μέχρι εδώ!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλοκαιρακι ,θαλασσα καραβια,κατασκευες με ωραια θεματα Καλοκαιρινα,πολυ ωραιο και φωτεινο το μπλογκ σου,μας εβαλες για τα καλα στο Καλοκαιρι αν και φετος μερα παρα μερα βρεχει,αντε να στρωσει ο καιρος να αρχισουν μπανια,φιλια Dimi μου,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Την ματιά μου καθήλωσε το σπίτι δίπλα στην παραλία με τα σκαλάκια! Σαν μια κρυψώνα μέσα στο πράσινο και αγναντεύοντας το απέραντο γαλάζιο! Το λάτρεψα! Είναι πραγματικά όνειρο! Φωτογραφίες και δημιουργία καταπληκτικές! Τα ψαράκια είναι χαρούμενα λόγο εποχής νομίζω!
    Καλό ξημέρωμα φιλενάδα μου , το χρειαζόμουν αυτό το post αυτή την στιγμή! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για ακομα μια φορα...
    Ομορφες φωτογραφιες.. ομορφες δημιουργιες και ενα αισθημα χαρας και γαληνης οταν μπαινω στο σπιτακι σου καλη μου DIMI
    Σου αφηνω πολλα φιλια και την καλημερα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. As garrafas de peixinho está divina!!
    belo e lindo mar!
    ótimo dia pra ti! bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εμεις παμε λιγο πιο διπλα στο Bali γιατι εχουμε μαθημα κολυμβησης αλλα ενα πρωινο που δεν θα εχουμε θα σας προτιμήσουμε! Εχουμε τελικά εξωτικά ονοματα στις παραλίες μας. Το μπουκάλι καταπληκτικό!!!!!
    Καλημέρα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dearest Dimi,
    Lovely blues from Greece... the see and the many shades of blue are the true Greek trademark.
    Your découpage is lovely and so is the beach pebble!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ależ to lato u Ciebie jest piękne. Fantastyczne zdjęcie kamyków na tle fali:) Buteleczka i kamyk śliczne:) No i ta łódka słoneczna mnie zaciekawiła - nigdy czegoś takiego nie widziłam:) Miłego dnia:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!! Μια ανάρτηση που τα χει όλα!!! Ποιήματα, ομορφιές, δημιουργίες καλαίσθητες, θάλασσα!!!
    Μια όαση!! Πως κατάφερες κι η δεύτερη φωτό μοιάζει με πίνακα;;;; Καταπληκτικές όλες!!
    Είναι τόσο όμορφα, το μπουκάλι και το βοτσαλάκι!!! Καλές βουτιές Δήμητρά μου και να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. The day came, Dimi, we're leaving tomorrow. to see the sea;)
    If I can have a good connection and will come to see you.
    a kiss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ooohhhhh I love "my memories" of it too!! I have become heat intolerant and I can't enjoy these views much in the summer anymore!! But spring and fall, I'm there all the time, to enjoy the smell of the ocean and the sound of the waves!!

    Your images are absolutely gorgeous!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. I'll bet you enjoyed the summer, on the beaches, lovely views and girgeous things to do, I love the bottles and pebbles.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φωτογραφίες, όμορφες δημιουργίες και καλή διάθεση να μας τα δείξεις.
    Καλό και ξεκούραστο βραδάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  43. Θάλασσα, θάλασσα, τι μου ’χεις κάνει....... Υπέροχες φωτογραφίες Δημητρα μου !!!
    το μπουκάλι... μου άρεσε πάρα πολύ ..τόσο απλό αλά πολύ όμορφο...
    Και ποιος δεν θέλει A Beach House !!!!! good night my friend .....hugs ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι όμορφα που είναι το καλοκαίρι....
    Γέμισα εικόνες με θάλασσα σε φωτογραφίες και κατασκευές...
    Μπράβο Δήμητρα... κατάφερες να με ξεσικώσεις... Θέλω Θάλασσαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Υπέροχη καλοκαιρινή ανάρτηση - χάρμα οφθαλμών οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Piękne zdjęcia morza!!! Uwielbiam takie widoki!!! Wspaniałe prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. I love summer too the heat, sunshine, flowers, food and the clothes. I love to wake up and see the sunshine behind the curtains

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι τέλειες εικόνες!!!!!!!Μου αρέσουν όλα πάρα πολύ Dimi μου και οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σκέτη απόλαυση όλα στο θαλασσινό σου σπιτάκι!!!Καταπληκτικά τα μπουκαλάκια και η πέτρα ,τα λάτρεψα!!!Να περνάς όμορφα και να απολαμβάνεις τους περιπάτους σου!!φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είναι σαν να μύρισα τη θάλασσα και σαν να άκουσα τα κυμματακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλή εβδομάδα Dimi μου, γεμάτη ομορφιές να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Θάλασσα, θαλασσάκι, αεράκι, νεράκι, παραλία, δημιουργίες, τι άλλο να ζητήσει κανείς; Καλή εβδομάδα Δήμητρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Lovely summer photos and creations Dimi...I love the photo with the boats! Have a good week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...