Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Sweet lemonade...




Σάν γλυκιά λεμονάδα !


Καλημέρα φίλοι μου!!Εφέτος,λόγω τού καλού καιρού,πού επικρατεί στήν Αττική,η λεμονιά μας είναι γεμάτη από ανθούς αλλά καί λεμόνια!
Ας φτιάξουμε λοιπόν,σπιτική λεμονάδα!

Εύκολη συνταγή,γιά όλο τόν χρόνο!


1. Βάζουμε σέ κατσαρόλα τό νερό καί τήν ζάχαρι,καί σέ χαμηλή φωτιά,(χωρίς νά πάρει βράση).
Μόλις λιώσει η ζάχαρι,αφήνουμε νά κρυώσει.

2.Στίβουμε τά λεμόνια, σουρώνουμε καλά,τόν χυμό σέ λεπτό σουρωτήρι,καί τόν ρίχνουμε στό κρύο σιρόπι τής ζάχαρης.
Ανακατεύουμε καλά!



 3. Μοιράζουμε τη συμπυκνωμένη λεμονάδα σε αποστειρωμένα γυάλινα μπουκάλια και τη διατηρούμε στο ψυγείο. Για να σερβίρουμε τήν λεμονάδα ανακινούμε καλά,το μπουκάλι με το συμπυκνωμένο χυμό και βάζουμε σε ποτήρι 1/3 χυμό και 2/3 κρύο νερό. Ανακατεύουμε καλά και στη συνέχεια σερβίρουμε με πολλά παγάκια καί φύλλα δυόσμου!
Δοκιμάστε την!!!










*************



My Decoupage Creations


Εφτιαξα ένα καδράκι,γιά τήν φίλη μου,τήν Σοφία,,πού είχε σάν θέμα,τά λεμόνια,γιά νά τό βάλει στήν κουζίνα της!

Καδράκι,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,κρακελέ δύο συστ.,πατίνα,καί αφού έπλεξα κοτσίδα, μέ λωρίδες από ψάθα,τήν έβαψα μέ ακρυλικά χρώματα,καί τήν κόλλησα,γύρω-γύρω,επάνω στό καδράκι!

********** 

Φωτογραφίζοντας,τό ηλιοβασίλεμα ,στό Λαγονήσι!


 

Η κόρη μου, η Φλ...,θέλοντας νά μέ δελεάση,νά τήν επισκεφτώ,στήν Ολλανδία,μού στέλνη αυτές τίς φωτογραφίες!! 


*******
Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας,καί σάς εύχομαι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ καί ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!
Καλά νά περάσετε τήν Καθαρά Δευτέρα!Καλά Κούλουμα!
 



My dear friends,thank you all for visiting my posts!Wish you a happy new month of March!Take care!Hugs!  


Dimi...
 



 
 

57 σχόλια:

  1. U nas nie jest ciepło, ale i tak z wielką przyjemnością bym się napiła teraz cytrynowej lemoniady z listkami mięty. Śliczna jest też Twoja praca na obrazku. Jedź do córki, jak Cię zaprasza. Pozdrawiam.
    Με εμάς δεν είναι ζεστό, αλλά είναι με μεγάλη χαρά θα ήθελα να πίνουν τώρα λεμονάδα λεμόνι με φύλλα μέντας. Αρκετά είναι επίσης δουλειά σας πάνω στην εικόνα. Πηγαίνετε στην κόρη της, όπως σας προσκαλούν. Δικός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kiitos Dimi ihanasta limonadi ohjeesta, aion kokeilla sitä :) Oioi, mitä ihania leivoksia, nam..
    Mukavaa viikkoa sinulle ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωω Δήμητρα μου!!! Μου άρεσε φοβερά το ηλιοβασίλεμα... οι φωτό σου είναι τόσο μα τόσο ζωνατνές!!!! Η λεμονάδα σου λατρεμένη και πράγματι παντός καιρού αλλά και οι λεμονοδημιουργίες σου τέλειες!!!!!
    Όσο για τις φωτό από την Ολλανδία... τί να σου πω... εγώ θα πήγαινα!!!!! -:))
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου εφτιαχνε ο παππους μου λεμοναδα και δε θυμομουν πως. Θα δοκιμασω τη συνταγη σου!
    Τελειο το καδρακι και οι φωτογραφιες υπεροχες!
    Η κορη σου με επεισε κι εμενα να παω στην Ολλανδια!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello Dimi, the lemonade looks delicious and refreshing.. Thank you for sharing your recipe.. The sunset is a gorgeous scene ! What a beautiful world.. And your Kadraki is pretty, It would look pretty hanging in my kitchen. Enjoy your day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dimi μου καλημέρα
    Πολύ όμορφο το έκανες το καδράκι!!!
    Την συνταγή σου θα την δοκιμάσω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντίμη μου,όλα υπέροχα!!!
    Η λεμονάδα τέλεια,δροσερή για το καλοκαιράκι!
    Το καδράκι πολύ όμορφο,θα το χαρεί η φίλη σου,όσο για τις φωτογραφίες σου πάντα πανέμορφες!!!
    Τρέξεεε,ακόμη εδώ είσαι,πρόκληση τα γλυκάκια,πρώτα όμως η κορούλα!!!
    Να περάσεις όμορφα,χαρούμενα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dimi, when I saw your lemonade I felt thirsty! Very juicy! And when I saw these pastries I have been hungry!
    Enjoy your post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Fiquei babando aqui! Linda limonada tão bem fotografada! Lindos céus e teus trabalhos! bjs,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πότε φεύγουμε για Ολλανδία; :)

    Κερνιέμαι φρέσκια λεμονάδα, στην υγειά σου Ντίμη μου!
    Z.

    * Από ότι είδα...μόλις γράφαμε ταυτόχρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δημητρα μου !!! Ωραία λεμονάδα....ευχαριστούμε πολύ για το κέρασμα...
    και τη όμορφο καδρακι ....ασορτί με την λεμονάδα ..μπράβο !!!!
    Καλά κάνει η κόρη σου ...Να πας στην Ολλανδία και μη με ξεχάσεις ....
    Έχει γλυκά στην Ολλανδία απ'ολλα τα καλά !!!!!!!!!!!
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δήμητρα είσαι ακόμα εδώ... Εγώ θα βρισκόμουν ήδη στην Ολλανδία μετά από αυτές τις φωτογραφίες... μετα συγχωρήσεως μου βγήκαν τα μάτια με αυτά τα γλυκά....
    Ωραία η λεμονάδα- θα επιχειρήσω να την φτιάξω το καλοκαιράκι...
    Πολύ όμορφο πινακάκι έφτιαξες για τη φίλη σου. Η πλεξούδα από ψάθα έξυπνη ιδέα για κορνίζα.
    φιλάκια
    Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α η λεμονάδα είναι το αγαπημένο μου αναψυκτικό και φτιάχνω και εγώ αλλά μόνον από τα δικά μου λεμόνια που μοσχομυρίζουν!!! Ολο από τα μέρη σου περνώ αλλά ακόμα να πιούμε καφεδάκι... Φιλάκια και να πας να δεις το κορίτσι σου .
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στην υγειά σου και καλοπιοτη,θα την κανω σιγουρα μολις μεγαλωσουν τα μικρα λεμονια που εχει τωρα η λεμονια μου,πολυ καλη φαινεται ,η Ολανδια όμορφη,αλλα σαν την Ελλαδα καμμιά, πανέμορφο το ηλιοβασιλεμα στο Λαγονησι,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο παππους μου στην Αναβυσσο την εφτιαχνε αυτη τη συνταγη κ εμεις παιρναμε τα μπουκαλια στα Γιαννενα! Ειναι πολυ νοστιμη!

    Τα καδρακια και οι φωτογραφιες σας πανεμορφα οπως παντα.

    Μη το σκεφτεστε για Ολλανδια, να πατε οπωσδηποτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλόπιοτη η λεμονάδα σου !!! Θα κάνω κι εγώ με τη δική σου συνταγή γιατί μου αρέσει !!!!
    Πάρε κι εσύ ένα απ τα μπουκάλια που έφτιαξες και τρέχα στο παιδί σου .... ακόμα κάθεσαι ??? !!!!!
    Το καδράκι απίθανο και για τις φωτογραφίες δεν έχω λόγια, τέλειες !!
    Καλά κούλουμα ......... Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hello Dimi,
    I love your new header of the red Tulips.. so nice.
    Your fresh lemon juice looks divine. Cant wait for warmer days.!
    Your decopage lemon box is lovely.
    happy week. Val..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέρασα πολύ όμορφα στο σπιτάκι σου,ξεδίψασα,ταξίδεψα σε ονειρικά ηλιοβασιλέματα,πήρα ιδέες για χειροτεχνίες,γλυκάθηκα,τι άλλο μπορεί να θέλει κανείς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα το ξαναπώ, είσαι απίστευτα χρυσοχέρα Dimi μου!!
    Απ' όλα φτιάχνουν τα χρυσά σου τα χεράκια!!
    Και όλα υπέροχα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η λεμονάδα μ' αρέσει πολύ καλή μου Δήμητρα και τη συνταγή σου θα την κρατήσω.
    Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες και τα ηλιοβασιλέματα είναι αγαπημένα μου!Το καδράκι σου πολύ όμορφο!
    Αν και δεν είμαι λάτρης των γλυκών, έτσι όπως τα είδα με παρέσυραν.Νομίζω πως κι εσύ στο τέλος δε θ' αντισταθείς..!χαχααα!
    Να 'στε όλοι καλά και να περάσετε χαρούμενα κι ευτυχισμένα το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. i love fresh-squeezed lemon juice. i don't even sweeten it, just add a dash of water. :) lovely creations, too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hola Dimi, que entrada tan bonita y refrescante me ha encantado tanto como esos pastelitos que me han dejado con las ganas ¡¡jajajaja¡¡¡ ainsss¡¡¡ que bonito todo lo que pones, besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η λεμονάδα τέλεια.
    Όμορφες και οι δημιουργίες σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημένο ποτό η λεμονάδα ,Δήμητρα ,ιδίως η σπιτική!!!!!!!Τι όμορφο το ηλιοβασίλεμα,πανέμορφα χρώματα!!!!!!!!!!!!Να περάσεις πολύ όμορφα!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ντίμη μου, έλειπα το πρωϊ και τώρα είδα την ανάρτησή σου...και δροσίστηκα!!!!!!!!!!! Τρελλαίνομαι για λεμονάδα, ιδιαίτερα όταν είναι με τα λεμόνια του κήπου!!!! Τί έξυπνη ιδέα να φτιάξεις πλαίσιο από χορτάρινη κοτσίδα στο καδράκι!!!! 'Οσο για την Ολλανδία, εγώ λέω μετά το Πάσχα που θα ξαναφύγει η κόρη σου, να πάς μαζύ της!!!! Αξίζει τον κόπο...θα σου αρέσει πολύ!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλά Κούλουμα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Bonsoir chère Dimi!
    Je garde la recette de ta limonade bien précieusement et je vais l'essayer. Elle me fait très envie!
    Elle est en harmonie avec le joli décor créé pour ton amie.
    Je suis allée acheter les produits à craqueler. Mon premier essai n'a pas été très concluant, c'est pour cela que je ne l'ai pas publié.
    Mais je vais persévérer et je vais y arriver.
    J'espère que tu te laisseras persuader par ta fille d'aller faire un petit voyage en Hollande. Connais-tu ce pays?
    Je ne connais qu'Amsterdam mais j'ai beaucoup aimé cette ville.
    Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I love the lemonade recipe, and the one that you have painted, wow.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι φωτογραφίες από το ηλιοβασίλεμα στο Λαγονήσι μαγικές!
    Σπιτική λεμονάδα δεν έχω φτιάξει ακόμα αλλά εννοείται ότι θα το κάνω και εγώ. Μου αρέσει πολύ το χαρούμενο σερβίρισμα της.
    Και εάν δεν σε δελεάζουν οι εικόνες για να επισκεφτείς την κορούλα να πάω εγώ ε;;
    Καλό τριήμερο Δήμητρα! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Mmmm..i'm very thirsty now! Your lemonade looks delicious. The decoupage is very beautiful and what about the photos? Gorgeous
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. I love lemons and that lemonade looks very refreshing - do go and visit your daughter you would have a lovely time.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dearest Dimi,
    Well after having been home from The Netherlands for 2 nights now, you again make me very homesick. No, just kidding as I don't eat sweets anymore but this photo shows a typical display of pâtisserie that is available in The Netherlands!
    Love your lemonade making too!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η σπιτική λεμονάδα είναι υπέροχη.!!!!
    Όμορφο το καδράκι για τη φίλη σου , πανέμορφες και οι φωτογραφίες σου .
    Να περάσεις όμορφα.
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα κρατήσω τη συνταγή σου , Ντίμη μου - φαίνεται υπέροχη !!!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες και το καδράκι !!!!!
    Η συμβουλή μου : Παίρνεις μερικά μπουκάλια λεμονοχυμό και πάς στο παιδάκι σου στην Ολλανδία !!!! Καλό τριήμερο !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα..Καλή σαρακοστή,καλό 3 μερο, καλή καθαρή Δευτερα
    και η μαμά μου κάνει σπιτική λεμονάδα και μου αρεσει πολύ μυρίζει γνήσιο λεμόνι ,αυτες που αγοράζουμε δε μου αρέσουν
    στην υγεία σου λοιπόν και με γεια σου η λεμονάδα σου
    το καδράκι μου άρεσει πολύ με θέμα τα λεμόνια σου και τη πλεξούδα να το χαρεί η φίλη σου
    μου άρεσαν πολύ οι φωτος με το ηλιοβασίλεμα μου αρέσει το ηλιοβασίλεμα ειναι ρομαντικο
    πολύ καλά σκέφτηκε η κόρη σου ..μιαμ ..μια...τι να πρωτοδιαλέξεις :)
    δελφινοφιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα Δημητρούλα μου!! Εχω πιει λεμονάδα κι εχω πάθει την πλάκα μου!! Πολύ δροσερή λύση!!
    Το καδράκι σου είναι φανταστικό!!! Πολύ ΄τελεια η ιδέα σου να βάψεις το πλεγμένοσημείο!! Τα ταίριαξες μια χαρά!! Θα το χαρεί σίγουρα!!
    Καλέ έτσι μου ρχεται με αυτά που βλέπω να επισκεφτώ εγώ την κορούλα σου!!!! Χαχαχαχα!!
    Να σαι καλά γλυκειά μου και να περάσεις τέλεια το σ-κ σου και την Καθαροδευτέρα!!! Καλό μήνα και καλά Κούλουμα αγαπημένη μου!!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν υπάρχει πιο αναζωογοννητικό από μια φρέσκια λεμονάδα φτιαγμένη από τα χεράκια μας! Τη συνταγή την κρατάω και θα την τιμήσω άμεσα.
    Το καδράκι είναι καταπληκτικό, όπως και οι φωτογραφίες του ηλιοβασιλέματος πάνω από το Λαγονήσι! Νομίζω ότι η κόρη κάτι έχει πάρει από το ταλέντο της μαμάς! :-)
    Καλό μήνα, Καλά Κούλουμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Domowa lemoniada smakuje wspaniale!!!
    Piękny zachód słońca!!! Śliczne prace:))
    Cieplutko pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. what's a beautiful pictures. :)
    i want like this lemonade ;)
    I invite you to my blog ds-4-kunst.blogspot.com
    Best wishes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Την αγαπώ και την κάνω μερικά χρόνια τώρα και ακριβώς όπως την κάνεις κι εσύ!!! Είναι ΥΠΈΡΟΧΗ ΓΕΥΣΤΙΚΌΤΑΤΗ ΚΑΙ η ΔΡΟΣΕΡΌΤΕΡΗ ΥΓΕΙΙΝΗ ΓΕΥΣΗ για το καλοκαίρι που ....... μας έρχεται. Φιλάκια πολλααααααααααααααααααααά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι μας κάνεις με όλα αυτά τα όμορφα, λεμονάκια. Σε φυσική μορφή αλλά και σε έργα σου.
    Υπέροχες δημιουργίες και για τον ...ουρανίσκο , αλλά και για τα μάτια μας.
    Καλό και όμορφο τριήμερο με υγεία και χαρά για όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μου αρέσει λεμονάδα σας ... αυτές τις ουρανό το χρώμα της φωτιάς ... και το κόκκινο χρώμα της νέας κεφαλίδα!!!
    Buen fin de semana Dimi ;-)
    Un beso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Με τέτοιες φωτογραφίες μπορείς να μην πας Ολλανδία?..χαχα!
    Η λεμονάδα σου φαίνεται τόσο δροσερή, αλλά και λαχταριστή που πολύ τη ζήλεψα κι ας κάνει λίγο κρύο απόψε...
    Το ηλιοβασίλεμα και η κορνίζα υπέροχα!!
    Να περάσεις ένα υπέροχο τριήμερο κι έναν υπέροχο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό μήνα, Δήμητρα!! Καλή Σαρακοστή!!
    Η λεμονάδα σου είναι υπέροχη!! Τη λατρεύω, όπως κια ο,τιδήποτε έχει ...μπόλικο λεμόνι!!!
    Το μυρωδάτο καδράκι πανέμορφο !!
    Οι φωτογραφίες άπαιχτες, μαγικές!!
    Να'σαι καλά, και να περάσεις όμορφα το τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. oohhhhh your images made me drool!! there's nothing like lemonaide and summer!! pretty skies as well....looking up is always a treat!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λέω το: ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και φεύγω γιατί..σκάω από τη ζήλια μου από τις πανέμορφες φωτογραφίες σου..πανέμορφες..Η λεμονάδα αγαπημένο μου ποτό το κάνω σχεδόν κάθε μέρα απλά δεν βάζω ζάχαρη αλλά λίγη γκαζόζα μέσα όταν την πίνω.Καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  46. Καλό μήνα Dimi μου όμορφο και δημιουργικό να έχεις, με υγεία και χαρα. Να περάσεις όμορφα και καλά τα κούλουμα .Τα λεμονάκια σου μοσχομύρισαν μέχρι εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Oh I love to make lemonade on a hot day there is nothing more refreshing . How is your little grandchild. Wishing you a happy and healthy march

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Nenhum caminho é longo demais quando um amigo nos acompanha.
    (Johann Goethe)
    Uma linda e abençoada semana!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι ωραια και εψαχνα μια τέτοια συνταγη, δεν συγκρίνεται η σπιτι λεμονάδα με τίποτα άλλο.
    Ωρια γλυκάκια, ειναι γεγονός οτι την καλύτερη μηλόπιτα την έχω φάει στο Άμστερνταμ.

    Καλά κο'υλουμα και καλό πέταμα του αητου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. I love yellow and that lemonade looks so good Dimi:) Have a great week!
    ~Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μια χρονιά είχα κάνει λεμονάδα.
    Θα ξανακάνω, θα ακολουθήσω αυτή τη συνταγή.
    Σε ευχαριστούμε, καλό μήνα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. I will try that recipe Dimi. It would be good for a warm winter drink as well. Your lemons decoupage is lovely. I think your friend will love it.
    Still hot here today in Melbourne, but more cooler days now.
    Enjoy the week.
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αχ με τέτοια γλυκά θα σε προλάβω και θα πάω πρώτη στην Ολλανδία!!! Και εμείς έχουμε μια λεμονιά με ατελείωτα λεμόνια...ευκαιρία λοιπόν με την συνταγή σου για δροσερή λεμονάδα Ντίμι μου!! Υπέροχο το ηλιοβασίλεμα στο Λαγονήσι,πολύ όμορφο και το καδράκι σου!! Φιλιά Πολλά Ντίμι μου ,αύριο το πρωί θα σε πάρω τηλέφωνο να σε ζαλήσω χιχιχι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...