Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

A touch of Spring.... (Life Images # 6)




Spring is in the air....
 
 
 
Καλημέρα φίλες καί φίλοι!Σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα!
Κατοικώντας εδώ στήν εξοχή,έχω τήν χαρά,νά απολαμβάνω όλες τίς εποχές καί ποιό πολύ τήν Ανοιξη!
Ανθισαν οι παπαρούνες,οι μαργαρίτες,τό χαμομήλι,όλα τά αγριολούλουδα,δηλώνοντας ότι ήρθε η Ανοιξη!
Good morning dear friends!Wish you a happy new week!
Living in the countrysides of Athens,i have the pleasure,to enjoy all the seasons,but much more,Spring!
 
 
 
 All the Spring flowers have bloomed!The poppies,the daisies,the chamomile and all the wildflowers!Spring has arrived!

 
 
 
 






Τήν Τρίτη καί τήν Τετάρτη,είχαμε στήν περιοχή μας, πολύ ομίχλη,ένα πρωτόγνωρο φαινομένο,πού αντίκρισα γιά πρώτη φορά!
On Tuesday and Wednesday,in our area we had fogg!
 
 
Η θάλασσα είχε σκεπαστεί όλη,από ένα πολύ πυκνό πέπλο,ομίχλης!
 
 

Η παραλία,στόν Αγιο Νικόλαο,Λαγονησίου!Ορατότης,μηδέν!
The beach at Saint Nicolas,Lagonisi!Ζero visibility!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
My Decoupage Creations
(Handmade by Dimi)
 
 
 
  
Μέ τήν πολύτιμη βοήθεια τής φίλης Κατερίνας(Δημιουργία),εκτύπωσα,γιά πρώτη φορά, επάνω σέ ριζόχαρτο,αυτό τό αγαπημένο μοτίβο!Τό έφτιαξα καδράκι γιά τό δωμάτιο μου!Ελπίζω νά σάς αρέση!(Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου,γιά όλα!)
 
 
Καδράκι,μέ μοτίφ ριζόχαρτου,πάστα κρακελέ,πατίνες,χρυσή καί καφέ,Perlen Pen 3D,καί δαντέλα.
Frame with my own rice paper,printing pattern,made with crackle paste,gold and brown patina, 3D effect,and lace.

~~~~~~~~~~~~

Θά ήθελα νά ευχαριστήσω τήν φίλη,Κάτια,γιά τήν όμορφη καρτούλα καί δωράκι της,γιά τήν συμμετοχή μου στό "Stars and Icicles".
 
  
 
 Συμμετέχω στό( Life Images #6)
τής φίλης Μαρίας,(Mytripsonblog).
 

Life Images #6

 
Σάς ευχαριστώ πολύ,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχολιά σας!Σάς εύχομαι μία όμορφη καί χαρούμενη εβδομάδα!
Φιλάκια!
 
My dear friends,thank you all for visiting my posts and for your kind comments!Wish you all,a happy new week!Take care!Hugs!
 
 
 
Dimi...
 


44 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δημητρούλα μου γλυκειά!!! Τέλειες οι φωτογραφίες σου!! Εχουν φοβερή ευκρίνεια!! Τα λουλούδια είναι πανέμορφα!! Αχ λίγο ακόμα και μπαίνει η άνοιξη!!
    Είχε πολύ ομίχλη, ε;;; Σαν σκόνη μοιάζει αυτό...
    Το καδράκι σου είναι σούπερ!!! Να χεις μια πολύ όμορφη βδομάδα αγαπημένη μου!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. It is wonderful to see the spring flowers appearing again Dimi and a softness in the air.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ihania kevään kukkia, kauniita kuvia, kun meillä on vielä paljon lunta :) Hyvää viikkoa sinulle :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντίμη μου,η άνοιξη σε σας ήρθε για τα καλά,σε μας ακόμη δειλά τα βήματά της!Τι χρώματα,ανοίγει η ψυχή σε τόση ομορφιά!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες,ακόμη και η ομίχλη δίνει όμορφες εικόνες-το έργο σου τέλειο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello Dimi, I love the pretty spring flowers. Poppies are one of my favorites. The fog is neat and mysterious. And your cottage sign is beautiful. Lovely post. Have a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Your frame is such romantic...i aodre it! Your spring shots are marvellous...how many beautiful flowers!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lindo recados da primavera que se aproxima! beijos, linda semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Dimi μου, καλή βδομάδα!
    Η Άνοιξη μπαίνει δειλά δειλά, και πολύ χαίρομαι γι αυτό, δεν τον μπορώ τον χειμώνα, το ομολογώ! Με ψυχοπλακώνει.
    Αντίθετα είναι η αγαπημένη εποχή του καλού μου, οπότε κάνω υπομονή χα χα χααα!
    Το καδράκι τι όμορφο που έγινε!!!! Μ' αρέσει πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες οι φωτογραφίες σου Dimi μου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω ομιχλη! Τα Γιαννενα μου θυμισε. Απ'ο,τι εχω καταλαβει, η ανοιξη εχει μπει για τα καλα στην Ελλαδα! Πολυ ομορφες φωτογραφιες. Και κου αρεσε πολυ και το ροζ καδρακι.

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες....!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδες ομίχλη και κράτησε και πολύ,δεν ξανάγινε!!!!!
    Πολύ ωραίο το decoupage σου,μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. too funny! our post titles are the same today, but you DEFINITELY have more spring than we do in texas this year. :) so lovely!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχαχαχα!!!!! Δεν το πιστεύω!!!!! 'Εχω τραβήξει σχεδόν τις ίδιες φωτογραφίες από λουλούδια και ομίχλη!!!!!
    Μιμίκα, θα πάμε κόντρες?????????
    Το καδράκι σου έγινε υπέροχο, πολύ ρομαντικό!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά, φιλενάδα!!!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία τα αγριολούλουδα,τυχερά είσαι που είσαι κοντά στη φύση!!!!!!Τουλάχιστον εμείς απολαμβάνουμε τις φωτογραφίες σου!!!!!!!!!Το καδράκι σου είναι κουκλίστικο!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το Σάββατο το βραδάκι ήμουν στα μέρη σου Δήμητρα :)
    Εντυπωσιακές οι φωτογραφίες της ομίχλης, πραγματικά πρωτόγνωρο φαινόμενο. Το καδράκι φανταστικό, μου αρέσει πάρα πολύ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. What a wonderful garden views. I love the first touches of spring. Really lovely colors !
    Greetingsm:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είχαμε κι εμείς ομίχλη εκείνες τις μέρες, πράγμα αξιοσημείωτο και για εδώ!
    Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες σου, και οι δημιουργίες σου!
    Ω, ναι, έρχεται η άνοιξη.... επιτέλους!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ήρθε η άνοιξη και είναι πολύ όμορφη.
    Πολύ όμορφα όσα έφτιαξες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο όμορφες οι φωτογραφίες της άνοιξης που πλησιάζει...αλλά κι εκείνες με την ομίχλη έχουν τη δική τους αλλιώτικη χάρη!
    Το καδράκι σου μου αρέσει πάρα πολύ με το ρομαντικό του ύφος!
    Να χαρείς και το δωράκι σου!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες φωτογραφίεςκαι καδράκι σου καταπληκτικό!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δημητρα μου τη όμορφες φωτογραφίες...λουλούδια ανοιξιάτικα !!!!!
    Και τη όμορφα καδρακι πολύ κάλο έγινε....
    καλή εβδομάδα....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Dearest Dimi,
    What a lovely spring flowers you show us here!
    Your decoupage is also lovely like spring itself.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάντα θαυμάζω κοιτάζοντας της φωτογραφίες σου Δήμητρα μου έχεις και εσύ το χάρισμα να βγαζεις πανεμορφες φωτογραφίες...η Ανοιξη στον δρόμο είναι ...οπου να ναι φτανει....κι ας κανει όμιχλες σε λιγο θα αστραφτουν όλα κάτω απο τις αχτίνες του ήλιου....το καδρακι σου πολύ ρομαντικό το έφτιαξες..!! μπραβο χρυσοχερα μου.. φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλως μας ηρθε η Ανοιξη,λοιπον παντα το έλεγα τα αγριολουλουδα μια χαρα συναγωνιζονται τα ήμερα λουλουδια ,δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτε,πανεμορφα ειναι ,οπως και οι δημιουργιες σου,ομιχλη εχουμε και εμεις εδω συχνα,καλη εβδομαδα,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Precious Dimi ... That desire to see the flowers. Here continues very cold. Today it snowed again in the mountains a bit: ((
    Good night.
    a kiss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. U ciebie już wiosna w pełni i kwitnie tyle pięknych kwiatów, a wśród nich moje ulubione maki. Szkoda, że była taka gęsta mgła i nie mogłam zobaczyć morza, które kocham.. Pozdrawiam.
    Την άνοιξη έχετε κατανοήσει πλήρως και ευδοκιμεί τόσα πολλά όμορφα λουλούδια, μεταξύ των οποίων και το αγαπημένο μου maki. Κρίμα που ήταν τόσο πυκνή ομίχλη, και δεν μπορούσε να δει τη θάλασσα, την οποία λατρεύω. Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. we had spring-like weather saturday and sunday but our view is still winter. i love winter and when spring comes, i will love that as well!!

    beautiful, colorful blooms and you cottage sign is lovely!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ αγαπώ τις παπαρούνες όσο τίποτα!!!! Μου θυμίζουν πολύ το χωριό μου!!!! :) καλή εβδομάδα Ντιμούλα μου, φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχες οι φωτογραφίες με τα αγριολούλουδα Δήμητρα. Φοβερά χρώματα.
    Η ομίχλη όμως μου φέρνει κατάθλιψη...
    Το καδράκι υπέροχο- να φανταστώ γύρω- γύρω πάστα κρακελέ έβαλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα Ντίμι μου!!! Καλέ πολύ ομίχλη!! Το καδράκι σου είναι όνειρο!!!! Πολύ μου άρεσε!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φοβερό το καδράκι σου ...έγινε καταπληκτικό Δήμητρά μου!!!! Και οι φωτό σου όπως συνήθως με βοήθησαν να κάνω τη βόλτα μου και να ξεσκάσω πριν αρχίσω μάθημα!!!!!! Εμείς ακόμη είμαστε σαν τις τελευταίες φωτογραφίες μέσα στη μουντάδα του βροχερού καιρού!!!! Θέλω την άνοιξηηηηηη!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχες φωτογραφίες!!!! Επαγγελματικού επιπέδου!!!
    Οσο για το καδράκι, είναι μια γλύκα!!!
    Να'σαι καλά, Δήμητρα!! Καλή εβδομάδα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Kali Mara Dimi, How wonderful to see such beautiful flowers in Greece.... Spring has certainly arrived for you. I went for a walk with my husband yesterday and we saw a few crocus and snowdrops peeping through the soil, so maybe soon we will have beautiful colours to enjoy as well.
    Dimi, your cottage sign is so lovely.... you are very talented.
    Best Wishes to you,
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τελικά έχω καταλήξει ότι η εποχή που προτιμώ είναι η άνοιξη!
    Πανέμορφα όλα!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. υπεροχες φωτογραφίες και οι μερες ομιχλης μοναδικές χαχαχα σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια το καδρακι σου ονειρο !!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δημητρα μου τη θαλασσα σας δεν την εχω δει ετσι με ομοχλη και συννεφια ...αντε να ανοιξει για τα κλα κι εδω στα βορεια ο καιρος ...το ντεκουπαζ σου πολυ ομορφο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπεροχο το ντεκουπαζ τελειες οι φωτογραφιες!!!!!!
    Φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ηλιολουστη καλημερα!
    ΠΟλυ ομορφες οι φωτογραφιες με τα λουλουδκια σου.
    Εβλεπα το προηγουμενο ποστ σου που κυριαρχούσε το απόλυτο μπλε...
    σε αντιπαράθεση με τις παραπάνω blur scenery photos.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Παρά την ομίχλη η άνοιξη είναι προ των πυλών.Μας το θύμισες με τις υπέροχες φωτογραφίες σου.Όσο για το καδράκι,απλά μοναδικό!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. "A amizade com Deus e a amizade com os outros é a mesma coisa, não podemos separar uma da outra"
    (Santa Tereza de Ávila)
    Obrigada pela carinhosa visita!
    Tenha um lindo dia !!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. "Μιμίκα μου" που βρέθηκαν οι παπαρούνες και το χαμομιλάκι !!!να 'έρθω κι εγώ να μείνω στην τόσο όμορφη περιοχή σας!! Δεν θα σε ενοχλώ απλά θα σε" κατασκοπεύω" και θα φωτογραφίζω ότι φωτογραφίζεις και τότε θα δεις την διαφορά πόσο καλύτερη και ποιοτικότερη είσαι στο φωτογραφίζειν αλλά και στο ντεκουπάζ κάνεις προσεγμένα και υπέροχα καλλιτεχνήματα είσαι πρώτη στο κρακελέ !!! Ονειρα γλυκά καλή μου Μιμίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...