Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013

My favorites......




Πολύ αγαπημένα....
 
 
 
 
Καλησπέρα φίλες μου!!!Καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!!!
Παρακολουθώντας τίς αναρτήσεις μου,όλους αυτούς τούς μήνες,καί πού μού κρατάτε ευχάριστη συντροφιά,θά έχετε καταλάβει,τί αγαπώ περισσότερο,(εκτός από τήν οικογένειά μου,φυσικά!).
Τήν θάλασσα,τό κολύμπι,(συνεχίζω τά μπάνια,λόγω τού καλού καιρού!),νά απολαμβάνω τόν ελληνικό καφέ μου,στήν όμορφη παραλία μας,
 
 
Blue Beach Lagonisi
 
 
Agios Nikolaos (Anavissos)


νά πηγαίνω βόλτες σέ διάφορες  παραλίες τής περιοχής μας,καί νά βγάζω φωτογραφίες,
 
 
Egrat bird (Egretta - Garzetta)
 
 
 νά παρατηρώ τά πουλία τής περιοχής μου,καί νά τά φωτογραφίζω,όπως αυτό πού είδα τό πρωί στήν παραλία μας,πρώτη φορά,καί ονομάζεται Egretta Garzetta (Εgrat ) -(λευκοερωδιός),
 
 
Sunset on Saronida (Athens)
 
 
 τά μοναδικά,σέ ομορφιά,ηλιοβασιλέματα,στήν Σαρωνίδα,
τό decoupage,τήν φωτογραφία καί τήν πιό αγαπημένη μου εορτή τά Χριστούγεννα !
 
 
~~~~~~
 
 
Countdown 62 days for Christmas..
 
 
  
 Μπουκάλι vintage,μέ μοτίφ ριζόχαρτου,κρακελέ δύο συστ.,χρυσή πατίνα,stensils,καί contour.
 
 
Handmade by Dimi...(Vintage bottle,with rice paper,crackle,gold patina and contour)
 
 
~~~~~
 
 
Christmas creations
(handmade by Dimi)
 
 
 
 
Handmade by Dimi  (metalik bow,with napkin and glitters

 


Mεταλλικό κουτί,μέ χαρτοπετσέτα,καί glitters.

 
 
Clay,christmas decorations,with crackle paste,snow paste,glitters
 
 
Clay, christmas decorations,with napkin,rice paper,crackle paste,snow paste,glitters
 
 
Μέ πηλό,αφού τόν άνοιξα μέ τόν πλάστη καί έκοψα μέ διάφορα κούπ άτ, έφτιαξα αυτά τά χριστουγεννίατικα διακοσμητικά!
Κόλλησα μοτίφ χαρτοπετσέτας,ριζόχαρτου,τά στόλισα μέ πάστα κρακελέ,πάστα χιονιού,glitters,χάντρες καί κορδέλες. 
 
 
~~~~~
 
 
Καί γλυκό σταφύλι πού έφτιαξα τήν Παρασκευή,
(από τά αγαπημένα μου γλυκά!),σάς κερνάω,φίλες μου,γιά τήν ονομαστική εορτή μου,τό Σάββατο,τού Αγίου Δημητρίου! 
  
 
Greap homemade jam
 

Θά ήθελα νά ευθηχώ χρόνια πολλά στίς φίλες bloggers,Demi Mist,στήν Demi πού ζεί στήν Νορβηγία,καί σέ όσους καί όσες,εορτάζουν!Σάς ευχαριστώ .πολύ φίλες μου,γιά τά σχόλιά σας!!
Σάς εύχομαι μία χαρούμενη καί αισιόδοξη εβδομάδα!!! Καλό τριήμερο!!!
Φιλάκια!!!
 
My dear friends,thank you all,for your visits and for your kind comments on my posts!!
Have a wonderful week!!Take care!!
Hugs!! 









 
 
 
 
 


98 σχόλια:

  1. τη όμορφα που είναι η φωτογραφίες..... ελπίζω να πάει ο καιρός έτσι ,
    για να δούμε και άλλες φωτογραφίες.
    Για της δημιουργίες ....τελεία !!!!
    κάλο τρίμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. πάρα πολύ όμορφα είναι όλα Demi Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ κυκλαμινάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  3. Ζωγράφισες πάλι, Δημητρούλα μου!!!!! Τέλειες είναι όλες σου οι δημιουργίες, το μπουκάλι, το κουτί, τα στολίδια, καταπληκτικά!!!!!!
    Όσο για τον όμορφο ερωδιό, τον είδα περνώντας με το αυτοκίνητο!!!!!! Μου έκανε μεγάλη εντύπωση!!!!!!! Μπορεί να ήταν και περισσότεροι, βέβαια, όχι ότι είδα τον ίδιο, χαχαχα!!!! Σήμερα έλειπα όλη την ημέρα, αλλά χθές έκανα κι εγώ μπάνιο, ήταν υπέροχη η θάλασσα!
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!!Δυστηχώς δέν τά είδα ξανά!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Ihania kuvia ja luomuksia :) Ihanaa viikkoa sinulle Dimi ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δήμητρα αφού μας κερνάς από σήμερα για την γιορτή σου, σου στέλνω τις ευχές μου για χρόνια πολλά με πολύ αγάπη. Να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!Νάσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  6. Beautiful photos Dimi...hope you are enjoying the week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντίμη μου , φανταστικές οι φωτογραφίες σου !!!! Στις decoupage δημιουργίες είσαι αστέρι !!!!!Με 'ξεσήκωσες" με τα υπέροχα Χριστουγεννιάτικά σου !!!! Γλυκό σταφύλι σίγουρα θα κεραστώ λιγάκι και θα σου ευχηθώ ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!!!!
    Φιλάκια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη σέ ευχαριστώ πολύ!!!Νάσαι καλά!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά.
    Όλα είναι πολύ όμορφα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τα αγαπημένα σου...μου άρεσαν όλες οι φωτος σου...και που ακομα κάνεις τα μπάνια σου στην αγαπημενη θάλασσα...μου άρεσαν οι φωτος με το ηλιοβασίλεμα (μου αρέσει το ηλιοβασίλεμα)...και μένα μου αρέσουν τα χριστουγεννα και από θρησκευτικής πλευράς (εκκλησία) και σπίτι ετοιμασίες
    Μου άρεσε πολύ το βιντάζ μπουκάλι
    Και όλες οι άλλες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου
    Ευχαριστούμε για το κεραστικό και χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή .. να περάσεις όμορφα εκείνη την ημέρα και ο Αγιος σου να σε προστατεύει
    τι ωραία έρχεται και τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. It looks so summery on your blog and Christmassy too! I am amazed only 62 days to go!!! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Quantas fotos lindas ! Adorei e o Natal há falta pouco,não é? Logo estaremos nele!! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημητρούλα μου ακόμη συνεχίζεις το κολύμπι;Μπρ! Μπρ! ανατρίχιασα καλέ ο νούς μου είναι συνέχεια πως να ανοίξω κανένα θερμοσώμα ......Ευχομαι να είσαι πάντα πολύ χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια και να κάνεις ΟΛΑ όσα σου φέρνουν γαλήνη και ικανοποίηση!!! Θαυμάσιες οι φωτός σου αλλά ζηλευτά και λατρεμένα τα ντεκουπαζένια σου και ιδιαίτερα το μεταλλικό κουτάκι με το πουλάκι υπέροχο και πολύ καλοφτιαγμένο(αλλά και τα αλλα φυσικά)Ιδιαίτερα προσεγμένα τα μοτίβα σου !!!! Μπράβο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλάκια αγάπης απο μένα και από την αρρωστούλα Αλκηστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνέχιζω!!!!Συνεχίζω Εφη μου!!!!Ειναι υπέροχη!!!Ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Τι ωραίες οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!!!!!!!!!!Καιρός να ξεκινήσουμε για να προλάβουμε !!!!!!!Οι φωτογραφίες όπως πάντα άψογες!!!!!!Θα κεραστούμε από το γλυκό σου και θα σου ευχηθούμε :ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,ΔΗΜΗΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Beautiful beautiful, you make a blog so superb. I love everything Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντίμη μου τι σούπερ ανάρτηση μας έχεις πάλι!!!!!!!!!
    Δικαιωματικά έχεις τα περισσότερα σχόλια και πιστεύω ότι θα σε παρακολουθούν από όλα τα μέρη της γης με τόσες πανέμορφες και μεγάλες φωτογραφίες , με τα υπέροχα έργα σου στην ντεκουπάζ, ναι είναι το στυλ που μου αρέσει!!!!!!
    Το μπουκάλι σου, το θαύμασε και η Ζέτα που την φώναξα τώρα να το δει, είναι πολύ ιδιαίτερο και τα ταίριαξες υπέροχα τα χρώματα και τα σχέδια, το κουτάκι πολύ χαριτωμένο , και πηλό βλέπω, όμορφα στολίδια για τα όμορφα εγγονάκια σου!!!!!!!!
    Τι να σου γράψω άλλο...πολλά θέλω να σου πω αλλά θα νομίζουν ότι επειδή είμαστε κολλητές...και δεν το παρακάνω...καλά καλά...σταματώ εδώ.
    Πολλά φιλάκια και τα λέμε...ΑΑΑΑ!!!!!!!Σταφύλι θα φάω από κοντά..ε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και...... εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ με υγεία και ποιότητα ζωής,Να σε χαίρονται οι δικοί σου και ολες της μπλοκογειτονιάς !!!Με το καλό να γίνεις μία ευτυχισμένη γιαγιά με τον ερχομό της ροζ ευτυχίας σας!!!! ΦΙΛΆΚΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Wow, wow, wow!!!Your christmas decorations are gorgeous and very vintage...i love them very much!!! The bottles is so romantic and the box is very sweet. I adore your creations. Thanks for sharing the beautiful photos..the sunset is amazing
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I am so envious of your beautiful sea and lovely views. I really think the sea has such a calming effect on your mind and makes you feel much happier. I cannot believe Christmas is so close I am not thinking about it yet. You have been so busy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. είναι όλα μα όλα υπέροχα θαλασσένια μου Dimi!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νομίζω πως μας φέρνεις πάντα τα ομορφότερα πρώτη!
    Τώρα μας έδωσες και γεύση από Χριστούγεννα μαζί με το γλυκό σταφύλι!
    Δικαιολογημένα είναι τα αγαπημένα σου όσα μας έδειξες...
    Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτές τις όμορφες εικόνες που βλέπω , ξέρω πόσο τις αγαπάς , τη θάλασσα , το καφεδάκι σου και χαίρομαι όλες σου τις φωτογραφίες!!
    Τα Χριστουγεννιάτικα σου πολύ μου αρέσουν . Παίρνω μια γενναία κουταλιά σταφύλι και σου εύχομαι γλυκιά και μυρωδάτη η ζωή σου Δήμητρά μου
    Σε φιλώ πολύ γκυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελικά δεν ήταν πελεκάνος ε;ΧΑ!ΧΑ!
    Ότι καλύτερο Dimi μου...μπανάκι και καφεδάκι στην παραλια και γω προσπαθώ να πηγαίνω ακόμα...όσο πάει!!!
    Όμορφες εικόνες όμορφα δημιουργήματα ... ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θαυμάσιες οι φωτο με θέμα τις παραλίες μας.
    Ευχαριστούμε πολύ που τις μοιράζεσαι μαζί μας .
    Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα για την γιορτή σου
    Καλό σου βραδάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dearest Dimi,
    You blog posts are always so very bubbly and full of life and beautiful things you create.
    One cannot believe how close Christmas indeed is coming!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι καταπληκτικές αναρτήσεις είναι αυτές !!!!
    Με αφήνουν άφωνη και οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου !!!
    Θα κεραστώ σταφυλάκι μιά και είναι για την εορτή σου, και σου εύχομαι ότι αγαπάς να το έχεις,
    και πάντα να δημιουργείς με το ίδιο μεράκι αριστουργήματα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hello,
    I really enjoyed knowing your blog. It's beautiful, well structured, interesting!. I would like to invite you to my "home" as well and hope you feel so well there, as I felt here!

    wishes for much success!

    Aida

    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να'σαι καλά Δήμητρα και να χαίρεσαι όλα αυτά που αγαπάς! Άρχισαν τα Χριστουγεννιάτικα; Τέλεια! Όλα υπέροχα... το μπουκάλι όνειρο! Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συνεχίζεις τα μπάνια βρε θηρίο! Καλα τι ηλιοβασίλεμα ειναι αυτο όνειρο ... και τη μπλοκ θεσπέσιο εχεις βρε Δήμητρα μου. Γεμάτο υπέροχες φωτογραφίες, γλυκάκια και κατασκευες! Να σαι πάντα καλά και να τα μοιράζεσαι μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπήκες και εσύ Δήμητρά μου στις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα. Πολύ όμορφη γιορτή - για μένα καλύτερη χιχιχι μιας και ανήμερα τα χριστούγεννα έχω και την ονομαστική γιορτή και τα γενέθλια μου). Πολ΄τ όμορφα τα στολίδια που έφτιαξες! Σε πειράζει να σου κλέψω την ιδέα με τον πηλό; Και το vintage μπουκάλι έχει πολύ ωραία μοτίβο.
    Οσο για το ότι κάνεις ακόμα μπάνια ένα έχω να πω: γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρ ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωω
    Δεν σου λέω ακόμα χρόνια πολλά γιατί θα σου κάνω ιδιαίτερη επίσκεψη την Παρασκεύη. Πάντως μια ρογίτσα γλυκό σταφύλι θα τσιμπίσω...
    πολλά φιλάκια αγαπημένη μου Δήμητρα - καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δήμητρα ,καθημερινές ,απλές και όμορφες στιγμές ! Πανέμορφες φωτογραφίες και καταπληκτικές δημιουργίες ! Ακούραστη πάντα !
    Το γλυκάκι ,πειράζει να κεραστώ και δεύτερο πιατάκι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δήμητρα μου χρόνια πολλά και δημιουργικά! Ευχαριστούμε για το κέρασμα! Τί όμορφα που μας βάζεις στο πνεύμα των Χριστουγέννων! Μάλλον πρέπει να οργανωθούμε σιγά σιγά!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να σου ευχηθώ προκαταβολικά Χρόνια πολλά καλή μου Δήμητρα!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι πάντα καλά, αισιόδοξη και δημιουργική και να ομορφαίνεις τη μέρα μας με τις φωτογραφίες και τις δημιουργίες σου.
    Να περάσεις πάρα πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η θαλασσα σε συνδυασμο με ελληνικό καφε ειναι το τέλειο :)
    Αχ δεν μπορω να μπω απο τωρα σε Χριστουγεννιατικο mood
    o καιρος ειναι ακομη ανοιξιατικος!

    Φιλιά & καλημέρεςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όμορφη κολάζ / όμορφες εικόνες που δείχνουν Dimi. Ευχόμαστε να έχετε μια Μεγάλη Πέμπτη :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάντα DIMI θα σας ευχαριστήσει. Επίσης, η θάλασσα πάρα πολύ, είναι ένα από τα αγαπημένα μου αρέσει πολύ!
    Και τώρα που οι βροχές, για να δείτε αυτά τα αστραφτερά νερά είναι μια χαρά :))
    Χριστούγεννα, δεν μου αρέσει. Έχουμε περάσει μερικές πολύ κακή και θέλω πάντα να περάσουν πολύ σύντομα. Υπάρχουν πολλές αναμνήσεις θλιβερή.
    Οι φωτογραφίες είναι όλα όμορφα.
    έχουν μια ωραία Πέμπτη :))
    ένα φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εξαιρετικά όμορφες οι φωτογραφίες σου. Λατρεύω κάθε τι που έχει σχέση με την θάλασσα και τις όμορφες παραλίες της Ελλάδας. Ο καιρός όπως λες συνεχίζει να είναι καλός, γι' αυτό και κρατάει στα μέρη αυτά τα πουλιά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Your photos literally sparkle with sunshine, and I love those special sunsets on Saronida.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καφεδάκι δίπλα στην θάλασσα ...... δεν έχω κάτι καλύτερο!! Αληθινή απόλαυση!!
    Βλέπω ξεκίνησες τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου, και όλες είναι πανέμορφες!!
    Δεν σου εύχομαι από σήμερα για την γιορτούλα σου, θα τα πούμε την Παρασκευή, γιορτάζει και ο αντρούλης μου τότε!
    Γλυκό σταφύλι όμως θα κεραστώ χα χα χαα!!
    Πολλά φιλιά Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. DIMI αγαπημένη....
    Τι ομορφιές και πάλι...σε μια ανάρτηση που έχει λίγο από καλοκαίρι και μια γεύση από Χριστούγεννα!!
    Ο κοκκινολαίμης σου τόσο γλυκός πάνω στο κουτάκι, και τα στολίδια σου πανέμορφα!!
    Θα πάρω λίγο απ΄το γλυκάκι σου να κεραστώ και να σου ευχηθώ από καρδιάς Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου, Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές, μόνο χαρές!!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και πολλές ευχές για να περνάς όμορφα!!
    **Αννιώ**
    υγ. Θέλω να γνωρίζεις πως εκτιμώ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ το σχόλιο που άφησες στην τελευταία ανάρτηση μου, ειλικρινά σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, μου΄δωσαν φτερά...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπέρα, Dimi μου!
    Ξεκίνησες κιόλας τα χριστουγεννιάτικα; Μπράβο! Είναι πολύ όμορφα όλα τους.
    Εγώ ακόμη δεν μπορώ να μπω στο κλίμα, με τόση ζέστη που έχει εδώ...
    Οι φωτογραφίες σου τέλειες!
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα (το γλυκό σταφύλι είναι από τα αγαπημένα μου) και σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου "Χρόνια Πολλά"! Να είσαι γερή, χαρούμενη και πάντα δημιουργική!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δημητρούλα μου ευχαριστούμε για το κέρασμα!! Νιαμ νιαμ!!! Προκαταβολικά θα σου ευχηθώ χρόνια πολλά για την γιορτή σου αλλά θα ξαναπεράσω και το Σάββατο!!! ;) Και Χριστουγεννιάτικα βρε θηρίο;;;; Αυτά είναι!! Μπράβο σου , είναι φανταστικά!! Και το μπουκάλι σου υπέροχο!! Μπράβο Δήμητρά μου!! Αχ αυτές οι φωτό σου είναι τέλειες!!!! Λατρεύω θαλασσίτσα!!! Να σαι καλά Δημητρούλα μου προκομένη!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δημητρούλα μου, αυτό το καφεδάκι σου το ελληνικό στην παραλία είναι όνειρο.. και τα πουλιά εκεί, ο ερωδιός, είχα δει κι εγώ κανα δυο στη θάλασσα εδωπέρα και όταν είπα ερωδιός γελούσανε, αλλά ήταν ίδιο μαυτό της φωτογραφίας σου! Το ηλιοβασίλεμα μαγεμένο.. σε τι ωραία γειτονιά που ζεις!
    Αλλά δεν κρυώνεις, έχει ακόμα ζέστες και κάνεις μπάνια ε.. τυχερούλα :) !! Τα Χριστουγεννιάτικα σου τέλεια!
    Φιλάκια πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Thank you for this WONDERFUL post, Dimi mou!!!!!!! Thank you for the light, thank you for the sunshine, thank you for the beauty!!!!
    And what can I say about your creations? AMAZING!!!!!! You are so talented, my friend!
    Polla filakia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχες φωτογραφίες!
    Χρόνια πολλά για την γιορτή σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Good coffee is always good coffee! Nice pictures.

    Cheers - Stewart M - Australia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τί ωραία που μας βάζεις σε γιορτινό κλίμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Wspaniałe zdjęcia!!! Przecudne świąteczne prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dimi, your collages are beautiful, you did a great work!
    I love the best this one with sunset, you captured how the sun sets in water, is wonderful!
    I see you started to prepare to Christmas, isn't too early? Or no? the time runs fast...
    Have a nice weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δήμητρα επειδή αύριο δεν θα μπορώ γιατί πάω εκδρομούλα σου εύχομαι απο σήμερα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!! να είσαι πάντα καλά μαζί με αυτούς που αγαπάς. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οι μικρές απολαύσεις!! Αυτές είναι που δίνουν χρώμα στην καθημερινότητά μας και την κάνουν καλύτερη! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, άλλη μια φορά, Ντίμη, αλλά και τα στολίδια που ετοίμασες νωρίς νωρίς, για τα Χριστούγεννα! Πάντα προνοητική και πολύ καλά κάνεις.
    Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή. Να είσαι πάντα γερή και δυνατή, δημιουργική και χαρούμενη!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, Δήμητρα!! Να'σαι πάντα γερή, δυνατή, χαρούμενη και ευτυχισμένη, και πάντα δημιουργική
    Είναι όλα υπέροχα, μα θα μείνω στο γλυκό σου με το υπέροχο χρώμα!
    Καλό βράδυ και καλό τριήμερο να'χεις! Α, και καλά μπανάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Xρόνια πολλά για τη γιορτή σου, Μιμίκα μου!!!!! Υγεία, αγάπη και ό,οοοτι άλλο ποθείς!!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες, ξετρελάθηκα με τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!!
    Καταπληκτικές φωτογραφίες από τα μέρη σου!!!!
    Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ!!!!
    ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ,ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΚΙ ΕΜΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια σου Πολλά Δήμητρα!!!Σου εύχομαι τα καλύτερα!!
    Απόλαυσα τις φωτογρ.σου και τις Χριστ.σου δημιουργίες.Χαίρομαι που είσαι μπροστά-)))
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα και Χρόνια πολλά!!!!! Πολύχρονη και ότι επιθυμείς...!!!! Ο άγιος Δημήτριος να μεσιτεύει στον Κύριο μας για όλα τα προς σωτηρίαν αιτήματα σου :)))
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα.....και μου άρεσε πολύ και το κουτάκι με το πουλάκι...!!!!
    Να 'σαι καλά και να περνάς όμορφα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα Δήμτρα!
    Σου εύχομαι ολόθερμες ευχές για Χρόνια Πολλά για την ονομαστική σου γιορτή.
    Να 'σαι πάντα γερή και ευτυχισμένη.
    Φιλάκια!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δημητρούλα μου ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς με την οικογένειά σου και να μας χαρίζεις μέσα από τις φωτογραφίες και τις κατασκευές σου τη ζωντάνια... την ίδια τη ζωή!Για άλλη μια φορά διέπρεψες σ' όλα!Το μουσικό κομμάτι καταπληκτικό και δυνατό!
    Ακόμα χρόνια πολλά σ' όσους κι όσες γιορτάζουν σήμερα!
    Ο Θεός να σ' έχει καλά γλυκιά μου και να σου δίνει δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!!! Χρόνια σου πολλά και καλά! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται!!! Και του χρόνου με το καλό να γιορτάσετε μαζί με την νέα σου εγγονούλα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλό τριήμερο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οι φωτογραφίες σου υπέροχες! Όσο για τα Χριστούγεννα όλοι τα περιμένουμε με ανυπομονησία!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου! Ό,τι επιθυμείς!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δημητρούλα μου!!!!!!!!!!!!!!! :))))))) Χρόνια σου πολλά πολλά!!!!!! Να χαίρεσαι την γιορτή σου!!! Πάντα γερή και δυνατή κι ευτυχισμένη!!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, τα παιδάκια σου, τα εγγονάκια σου!!!! Μόνο χαρές και γέλια να χεις Δήμητρά μου!!! Φιλάκια πολλά!!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Χρονια σας πολλα!! :) Να σας πανε ολα οπως τα θελετε με υγεια κ ευτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οτι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα!!!!!!
    Γεμάτη ομορφιές η αναρτησή σου!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρόνια πολλα και καλα DIMI!
    Να σε χαιρεται οοοοοοολη η οικογενεια :)

    Καλημερα!!!
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλημέρα!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!! Πανέμορφες οι Χριστιυγεννιάτικες δημιουργίες σου και οι φωτογραφίες απο την παραλία και τα πουλιά τέλειες!!! Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Hello, Dimi! A lovely post of your favorites. The egret is beautiful and I love the views of the water. Coffee is one of my favorite things too. Your creations are lovely. Thanks for sharing and I wish you a happy week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Olá Dimi! vim dar uma olhada nas coisas lindas que tu faz ....amei as coisas de Natal!
    adoro compota tbem.
    ( melhorando dos olhos)
    abraços!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Lovely collages Dimi. I like your clay Christmas decorations. They are so beautifully decorated. You will be ready early for Christmas. I have done a little preparation.
    Have a good week.
    Betty ox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Wonderful photos!!!!
    I love your new creations, dear Dimi!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Olá amiga, vim desejar-lhe uma excelente semana.
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δήμητρα ελπίζω να πέρασες όμορφα την γιορτούλα σου! Επανέρχομαι γιατί σε περιμένει ένα βραβειάκι στα μέρη μου! Θα χαρώ να το παραλάβεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χρόνια σου πολλά, Χρόνια όμορφα Ντίμη μου!
    Να απολαμβάνεις τις χαρές της ζωής με την οικογένειά σου!


    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...