Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

My joys this week....small pleasures.....




Μικρές απολαύσεις....




Καλησπέρα φίλες μου,στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Η εβδομάδα πού μπήκε,μέ βρήκε μέ μικρές χαρούμενες απολαύσεις,αλλά καί πολλές δουλειές συγχρόνως!
Αλλά καί ένα μικρό πρόβλημα υγείας,πού ομολογώ μέ τρόμαξε,άλλα, τέλος καλό,όλα καλά!!!
Εχθές τό πρωί,καί έχοντας μαζί μου,γιά παρέα τήν Ιωάννα(κολλητή φίλη τής μικρής μου κόρης),ξεκινήσαμε γιά καφέ,στό λιμάνι τού Πόρτο Ράφτη!

Port of Porto Rafti (Athens)
Πώ πώ!!!Πόσα μικρά ψαράκια,ανάμεσα στίς βάρκες!!! 


Βλέπουμε μέ μεγάλη μας χαρά,τούς κύκνους νά έρχονται πρός τό μέρος, πού είχαμε καθήσει, νά απολαύσουμε τόν καφέ μας!! 


Καμαρωτός,καμαρωτός,καί όλο πόζα καί χάρη,κάθησε ο κύκνος νά τόν φωτογραφήσω! 
   
Αυτές δέν είναι ,φίλες μου,μικρές καθημερινές απολαύσεις,τής ζωής?
~~~~~~~~

Handmade by Dimi...
(Decoupage Creations)

Bottle with napkin and patina
Μπουκάλι,μέ χαρτοπετσέτα,καί σκιάσεις μέ πατίνα.

~~~~~~~

Jar with napkin,gold contour,patina, lace and small wooden heart
 
Γυάλινο βάζο,μέ χαροπετσέτα,χρυσό contour,σκιάσεις μέ πατίνα,μικρές πιτσιλιές μέ τό πινέλο,δαντέλα καί ξύλινη καρδούλα . 

 
~~~~~~~

Jar with napkin,painting and patina

Γυάλινο βαζάκι,μέ χαρτοπετσέτα,φωτοσκιάσεις μέ ακρυλικά χρώματα καί πατίνα.
~~~~~~

Jar with napkin,gold contour and lace
 
Γυάλινο βαζάκι,μέ χαρτοπετσέτα,σκιάσεις μέ πατίνα,χρυσό contour,πιτσίλισμα μέ ακρυλικό χρώμα καί δαντέλα.
Αυτά τά τρία βαζάκια,μού τά είχε φέρει η κόρη μου νά τής τά φτιάξω μέ decoupage! 



~~~~~

Σάς χαιρετώ φίλες μου,μέ ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα στήν Σαρωνίδα,πού απολαύσαμε μαζί μέ τόν άντρα μου,στήν Κυριακάτική μας βόλτα!!

From our Sunday walk in Saronida(sunset)

 Σάς ευχαριστώ,φίλες μου, γιά τά σχόλιά σας καί τίς επισκέψεις σας!!
Σάς εύχομαι ένα χαρούμενο καί υπέροχο Σαββατο-Κύριακο!!
 Νά είστε όλες καλά!!Φιλάκια!!!

My dear friends,thank you all,for your visits and for your kind comments on my posts!
Hope you have a wonderful weekend!!! Hugs!!
Take care!!!


( I decicate this song to my daughter ,in the Netherlands) 


  
 
  



90 σχόλια:

  1. Ντίμη μου έχω μείνει και θαυμάζω!!!!!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες και μου φαίνεται πας για πολλά βραβεία αν τις εκθέσεις κάπου...
    Τα βαζάκια σου μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!!!Και τα τρία είναι πανέμορφα!!!!!!
    Καλή συνέχεια και ευτυχώς γιατί σαν την υγεία δεν έχει!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου,Ντίμη μου!
    Μόλις είδα την ανάρτηση κατέφθασα,να πάρω μια δόση απόλαυσης με τις υπέροχες φωτογραφίες σου και τα ξεχωριστά έργα σου!
    Χρώματα παντού φωτίζουν τη μέρα μς!
    Αφού όλα πήγαν καλά,διπλά χαίρομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kατ΄ αρχήν, σου εύχομαι να είσαι σιδερένια !
    Μετά τι να πώ ??? Τι να πω που έχω μείνει άφωνη.
    Το Πόρτο Ράφτη φαίνεται μαγικό μέσα από τις φωτογραφίες σου,
    οι κύκνοι, οι κατασκευές σου ! ΄Ολα, μα όλα υπέροχα !
    Θα σταθώ περισσότερο στο μπουκάλι, που το βρήκα
    εξαιρετικά καλόγουστο.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dimi μου κάθε φορά που έρχομαι στο blog σου θαυμάζω τις τέλειες δημιουργίες σου και τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου. Παίρνεις άριστα και στα δύο.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Δημητρούλα μου!! Πανέμορφες φωτό!!! Το ηλιοβασίλεμα είναι τόσο ζωντανο!! Οι κύκνοι λατρεμένοι!! Παιδάκι σαν ήμουν μου άρεσαν πολύ!! Τι ωραία που σου στήθηκαν για φωτό!!! :) Τι υπέροχες δημιουργίες! Το μπουκάλι τέλειο; Και τα βάζα το ίδιο!! Μπράβο σου Δημητρούλα μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hei Dimi. Kauniita pulloja ja purkkeja olet tehnyt ♥ Ihania kesäkuvia ja rohkeita joutsenia. Meille on tulossa talvi aamulla oli pakkasta -6 kuurassa puut ja pensaat :) Autoon vaihdettu talvirenkaat. Hyvää viikonloppua sinulle ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Um encanto as tuas fotos, lugares lindos e teus trabalhos sempre belos e criativos! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μην μας τρομάζεις κι εμάς τώρα, ελπίζω όλα να είναι καλά!
    Εγώ πάλι Dimi μου, επισκευή και πέταμα θέλω αυτόν τον καιρό. Δόντια πονάνε, μέση πονάει, όλα με πονάνε.
    Δεν τα σηκώνω τελικά τα κρύα με τίποτα χα χα χααα!
    Απόλαυσα τις πανέμορφες φωτογραφίες σου, που πραγματικά δείχνουν τις μικρές καθημερινές απολαύσεις της ζωής μας!
    Οσο για τις δημιουργίες σου, για άλλη μια φορά μας εντυπωσίασες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Love your blog!!
    Started following you via GFC, would you like to follow me?

    xx
    http://magicalsergiofashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημητρούλα μου, χαίρομαι πάρα πολύ που τέλος καλό όλα καλά! Υγεία πάνω από όλα!
    Οι φωτογραφίες σου φοβερές για ακόμα μια φορά! Τα ψαράκια τι τέλεια!
    Και όλες οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές! Ειδικά αυτές που έχουν ως θέμα την ελιά τις λάτρεψα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωωωω!Τι υπέροχος κύκνος!!!!Ή μάλλον τι υπέροχη φωτογράφος!!!Όλα ειναι εξαιρετικά,Dimi μου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα Dimi μου ,που δεν σε ταλαιπώρησε περισσότερο το θέμα υγείας ! Η βόλτα σου και οι φωτογραφίες σου μας έδωσαν την χαρά της καθημερινότητας ,που δυστυχώς κυλά και πολλές φορές δεν την βλέπουμε !Να είσαι πάντα καλά και α περνάς υπέροχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kalispera Dimi mou!!! :) Your photos are wonderful, and I especially loved the swans, they are SO beautiful and wonderfully photographed!!!!
    Your decoupage work is once again amazing and I love the way it is connected with Nature and flowers!
    We finally have sunshine again here, and I'm enjoying the amazing colors of Autumn in the Alps! :)
    TAKE CARE, my friend!!!! I hope you are doing well now!!!!! Polla filakia, from Zoe and Lilli too!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά σου Ντίμη, ότι κι άν ήταν!! Τέτοιες βολτίτσες να κάνεις συχνά για να χαιρόμαστε τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!!!!!!!!
    Τα βαζάκια σου τα λάτρεψα, αλλά το μπουκάλι είναι τέλειο!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Beautiful pictures and nice with swans. Thank you for visiting Facebook. I hope you will share so we get many likes * smile *.

    Hugs from your friend in Sweden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Elna!!!Many of my friends did LIKE on your FB page!!!Good luck my friend!!!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Δήμητρα με τις ομορφιές σου!!!!
    Ο κύκνος σου...πανέμορφος και με κορυφαία φωτογένεια!!!!
    Τα βαζάκια σου, έγιναν τέλεια... μα το μπουκάλι...το μπουκάλι μ΄αιχμαλώτισε!!!
    Εύχομαι να τα περνάς πάντα, όμορφα...
    Σου στέλνω τα φιλιά μου...
    **Αννιώ**


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hi, Dimi!
    Nice sunset you watched with your husband! I love your decoupage, particularly the jars.
    Have a nice week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφα πλάσματα που είναι οι κύκνοι. Μπορεί να κάθομαι ώρες να τους θαυμάζω....
    Τα βαζάκια με decoupage τέλεια!!!!
    Πως το κάνεις αυτό το πιτσίλισμα με το πινέλο; ωραίο αποτέλεσμά !!!
    φιλάκια Δήμητρα. Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Κάναμε κι εμείς εκεί βόλτες το καλοκαίρι.
    Ελπίζω το πρόβλημα υγείας να πέρασε.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να που ήρθα και στην δική σου γειτονιά ..και είναι πανέμορφο.
    πολύ όμορφες φωτογραφίες ,,το μπουκάλι και τα βαζάκια τελεία.
    Πολλα φιλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Beautiful pictures, the Mute Swans, the tiny fishes, and fantastic done by Mimika's eyes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ομορφη βολτα!
    Τελεια τα βαζακια σου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Wow!!! The jars are just gorgeous!!! Very, very romantic, i adore them in every detail. The photos are marvellous and the swans are so beautiful
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελπιζω να ειναι ολα καλα τωρα και να χαλαρωσετε το σαβ/κο! Ολα πολυ ομορφα, οπως παντα! Τι τυχερη που ειδατε τετοιο ηλιοβασιλεμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ομορφιές σε μια ανάρτηση!!! Υπέροχοι οι κύκνοι όπως και οι δημιουργίες σου! Το μπουκάλι πολύ μου άρεσε! Περαστικά Ντιμάκι μου και μη μου στεναχωριέσαι και τρομάζεις.... όλα για σένα θα είναι καλά και όμορφα γιατί είσαι ένας άνθρωπος με ενέργεια, ομορφιά και ζωντάνια! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτές είναι, φίλη μου, οι μικρές χαρές της ζωής!!! Αξίζει να τις απολαύσουμε!!!!!
    Πολύ όμορφη αναρτηση!!! Οι δημιουργίες σου, αλλά και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!!
    Λάτρεψα τους κύκνους που σας κάνανε παρέα!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτές είναι οι χαρές ναι !! Ο κύκνος πραγματικά πόζαρε με χάρη να τον φωτογραφίσεις :)
    Το μπουκάλι με την ελιά, αγαπημένο μου !
    Όλα καλά και περαστικά σας !
    Φιλάκι *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όμορφες οι φωτος σου αλλά και οι κατασκευές σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Wow, Dimi! Your images and scenery is gorgeous! I love the sunset. And your bottles and creations are all so lovely. The swans are pretty, thanks for sharing them. Great post, have a happy day and weekend ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ολες αυτές οι μικροχαρές δίνουν νόημα στη καθημερινότητά μας Δήμητρά μου και είναι ευτυχία να αποτυπώνεις με τη μηχανή σου μαγικές εικόνες . Τα έργα σου τα λατρεύω , ερωτεύτηκα τρελά το μπουκάλι με την ελιά!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τελος καλο ολα καλα κοριτσι μου!!!!!!
    Η φωτογραφιες σου υπεροχες τα εργα σου τρελα!!!!!!!
    Να εισαι καλα Ντιμη μου!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μιμίκα εύχομαι ό,τι σ αγχωσε ,ο,τι σε φόβισε νάναι περαστικό.Μας κάνει συχνά τέτοιους συναγερμούς η υγεία μας ακριβώς για να αντιλαμβανόμαστε πόσο πολυτιμη μας είναι! Σου εύχομαι να μη υπάρξει συνεχεια
    Υπέροχες φωτογραφίες με τους κύκνους,όπως υπέροχοι είναι οι ίδιοι,αλλά και το μπουκάλι με την ελιά εξαιρετικό!
    Τ α φιλιά και τις ευχές μου
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό είναι η ζωη η ιδια μικρες απολυσεις και υγεια,τα πιο πολυτιμα δωρα,ομορφες εικονες μας εδειξες παλι και το ιδιο ομορφες δημιουργιες,μπραβο,παντα υγιης και δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Περαστικά σε ότι κι αν ήταν,Δήμητρά μου!
    ¨Οτι μας έδειξες δεν είναι "μικρές" απολαύσεις,αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ!!!!!!!!!!!!
    Κι η φύση,και οι μικροί λευκοί πρίγκηπες,κι οι θησαυροί των χεριών σου!
    Να 'σαι καλά,ομορφιά μου και να χαίρεσαι τις τεράστιες απλές χαρές που σου δωρίζονται,μα κι εκείνες που δημιουργούν τα χρυσά σου χέρια!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ωραιες εικονες που αποτυπωνουν τις χαρες της ζωης σιγουρα!για αλλους μικρες για αλλους ομως μεγαλες!
    οι δημιουργιες σας οπως παντα φανταστικες!περαστικα σας και δυναμη!!!
    καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δήμητρα μου πρώτα απ όλα περαστικά κι αγύριστα οτι κι αν σου συνέβη.. Το λιμάνι του Πόρτο Ράφτη είναι τέλειο αυτη την εποχή για καφεδάκι..αλλά δεν ήξερα οτι έχει και κύκνους... Καλά λάτρεψα το μπουκάλι με την ελιά, και το ζήλεψα και το θαύμασα! Ελπίζω να μην το μάτιασα! Φτου, φτου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Wow, amazing photos! And great decoupage work :) Especially this one with muscari flowers. In Poland we called these flowers "szafirki" - like little sapphire stones.
    Greetings from Poland!
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νίκαια Οκτώβριος φωτογραφίες που δείχνουν Dimi - όμορφο μουσικό βίντεο. Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente
    PS! ευχαριστίες για την πάντοτε γλυκιά σχόλια σας αφήσει στο blog μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι να πω!!!!!!!!!!!!
    καλά τις φωτογραφίες σου τις έχω συνηθίσει και δεν ξαφνιάζομαι πια!!!!!!!!! Έχω μένει άφωνη με τα decoupage!!!!!!!!!! Ειδικά το πρώτο με την ελιά!
    καλε πως τα κόβετε; Μου φαίνεται δυσκολότερο και από να τα ζωγραφίσεις!!!!!!!!!!
    Ντίμη μου εύχομαι όλα καλά και πάντα καλά με την υγεία σου!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Kalimara Dimi, The photographs of the swans are so very beautiful.... they were just waiting for you to take their photograph. I hope you are now well and over your illness.
    Porto Rafti looks a beautiful place to sit and take coffee. As always Dimi, your decoupage is so very beautiful.... you are a very talented lady.
    Have a lovely weekend.
    Best Wishes to you,
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Daphne for your sweet comment!!!Have a nice week!!!

      Διαγραφή
  41. Μικρές απολαύσεις που γίνονται πολύ μεγάλες όταν τις εκτιμάμε!! Κι εσύ Dimi μου τις εκτιμάς ιδιαίτερα!!! Φαίνεται τόσο στις υπέροχες φωτογραφικές σου λήψεις όσο και στις μοναδικές δημιουργίες σου που λατρεύω πάντα!!! Χαίρομαι που ήταν κάτι περαστικό αυτό που πέρασες!!
    Να έχεις ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Piękne zdjęcia, z łabędziami cudne!!! Wspaniałe prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρες!
    Καλά, εντάξει...οι φωτογραφίες σου είναι θεϊκές, ειδικά η κοντινή με τον κύκνο!!
    Και οι δημιουργίες σου, το ίδιο... το μούσκαρι είναι το αγαπημένο μου αγριολούλουδο, από μικρή! Χαιρόμουν όποτε έβρισκα...
    Φιλάκια, καλό Σ/Κ και πάντα να περνάς έτσι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ...καλως το..τι υπεροχες φωτο..μαγικες..τι υπεροχα χρωματα..σε μαγευει η φυση..να σαι καλα κοριτσι..καλη συνεχεια στις ομορφες δημιουργες σου..τελοιες..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα! Περαστικά εύχομαι και να είσαι πάντα καλά! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου! Ειδικά το ηλιοβασίλεμα απίθανο! Οι δημιουργίες σου με ντεκουπάζ πανέμορφες όλες! Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο και να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ομορφιές!!!!!!!!!!!!!!!!!!Εικόνες και δημιουργίες!!!!!!!!!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Nice things! and beautiful pics! :D
    I follow you right now via google friend, visit my blog and follow back if you like it? :) www.kelataconea.com
    Kisses from Spain, Kela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ όμορφη βολτούλα με υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Beautiful photos Dimi:) Have a lovely weekend!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. A amizade nos faz ver o mundo com olhos novos.
    Amo apreciar suas lindas imagens!
    Um doce final de semana.
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank Marie,i have a problem visiting your post,the page do'snt open!!!

      Διαγραφή
  51. I hope someday when the economy improves in greece that your daughter will return to work. I know you miss her so much. Love the views from the port

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εύχομαι να είσαι σιδερένια να είναι όλα περαστικά. Τα έργα σου πανέμορφα όπως πάντα. Τα μπουκάλι με την ελιά με κέρδισε. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι !!!!! Άψογα !!!!! Οι φωτογραφίες με τους κύκνους μοναδικές !!!! Να είσαι πάντα καλά , Ντίμη μου και να βλέπουμε
    τέτοιες όμορφες δημιουργίες !!!!
    Καλό Σ/Κ !!!!! Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. DIMI Ευχαριστίες για τη διανομή μικρό σας, αλλά grandres απολαύσεις, αυτά είναι που μας κάνουν ευτυχισμένο κάθε μέρα, και σας ευχαριστώ για την άσκηση στο σπίτι μου. η θάλασσα!!
    Αφήνω τη σύνδεση με το Κίο πύργους στη Μαδρίτη. Οι φωτογραφίες μου είναι διαφορετικά :))

    http://es.wikipedia.org/wiki/Puerta_de_Europa_de_Madrid


    Σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Οι φωτος στην αρχη μου αρεσαν..Ευτυχως ολα καλα με την υγεία σου..η πρώτη φωτο με τους κύκνους πολύ όμορφη..μου άρεσαν οι δημιουργίες σου.. ξεχώρισα τις autumn..η φώτο με το ηλιοβασίλεμα μου αρεσε πολύ...μου αρέσουν ηλιοβασιλεματα , ρομαντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ντίμι, εύχομαι και ελπίζω όλα να είναι καλά! Χαίρομαι που βλέπω πως συνεχίζεις με το ίδιο κέφι τις αγαπημένες σου ασχολίες! Οι κύκνοι υπέροχοι, κολυμπούν νωχελικά, σίγουροι για την ομορφιά που χαρίζουν γύρω τους! Πολύ ωραίες εικόνες!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χαίρομαι που η υγεία σου είναι μια χαρά Δήμητρα.Πανέμορφες και πάλι οι λήψεις σου.Αγαπώ πολύ όλα τα πτηνά,και ναι,οι κύκνοι έχουν μια ιδιαίτερη χάρη.
    Λατρεμένες και οι δημιουργίες σου,εύγε!!!
    Πολλά φιλιά,και να περνάς πάντα όμορφα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. αχ αυτές οι μικρές απολαύσεις Dimi μου~ να περνάς πάντα όμορφα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εύχομαι περαστικά! Να χαίρεσαι τις μικρες και τις μεγαλύτερες στιγμές όσο πιο έντονα μπορείς! Μικρες απολαύσεις που σου δίνουν μια μεγάλη συνομωσία χαράς ! Οι δε κύκνοι, μοντέλα!! Μα δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλοιώς με τέτοια καταπληκτική φωτογράφο!!!
    Καλό ξημέρωμα, Δήμητρα και καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Dear Dimi, Your blog is always so beautiful. Wonderful photos ! I like your collage and lovely sunset also the beautiful blue muscari on your decoupage.
    May you continue in good health. I hope your daughter is doing well in Holland. You must miss her.
    Thank you for your sweet comments on my blog.
    Happy days, Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Betty for your sweet comment!!!My love to Melbourne!!!

      Διαγραφή
  61. Δημητρούλα μου έχεις βραβειάκι στο σπιτάκι μου!! http://marilenaspotofart.wordpress.com/2013/10/20/starz-blog-award/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλή εβδομάδα Dimi γεμάτη όμορφες στιγμές και όμορφες δημιουργίες από τα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Υπέροχες εικόνες αλλά υπέροχες και οι δημιουργίες σου Δήμητρα!!! Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι με ταξιδεύεις υπέροχα!! Να είσαι καλά!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δημητρούλα γεια σου!!!! Κάθε ανάρτηση σου είναι απόλαυση εικόνων τι υπέροχα που τα φωτογραφίζεις αλλά και πολύ καλός ο τρόπος επεξεργασίας!!!!Απόλαυσα οσο δεν φαντάζεσαι την κοντινή του κύκνου,νομίζω πως αν απλώσω το χέρι μου θα τον αισθανθώ!!!αλλά και τα ντεκουπαζένια είναι πανέμορφα!! Ευχομαι να έχεις μία εβδομάδα γεμάτη χαρά και δημιουργική απασχόληση.... Φιλάκια και μία αγκαλιά αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. panemorfes fwtografies eyxaristiete to mati soy na bleph thn omwrfia ths fishs mprabw soy kali sinexia filakia........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Dearest Dimi,
    What a lovely post again; especially the graceful swans that showed up while you enjoyed your coffee. You did create some more lovely decoupage with the prettiest roses.
    Enjoy a happy new week ahead.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Dimi μου έχεις βραβειάκι...πέρνα να το παραλάβεις αν θέλεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Dimi παντα μας δινεις αισιοδοξια και ομορφες εικονες καθημερινες αλλα που πολλες φορες τις χανουμε χωρις να τις γευτουμε . Τα βαζακια ειναι ολα πολυ ομορφα και τα τριανταφυλλα και αυτα το μωβ λουλουδακια, να περνας καλα. φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλή μου Δήμητρα να 'σαι πάντα καλά, που μας δίνεις τόσο όμορφες εικόνες!Παραλίγο να τις χάσω κι η κάθε μία ήταν καλύτερη απ' την άλλη.Όμορφες κι απλές στιγμές που μπορούμε όλοι ν' απολαύσουμε.Το ηλιοβασίλεμα καταπληκτικό!Οι κατασκευές σου επίσης είναι όλες πολύ όμορφες... το μπουκάλι και το βαζάκι με τα μωβ λουλούδια, μου άρεσαν περισσότερο.Έχεις την καλημέρα μας και πολλά χαμόγελα απ' την αγαπημένη σου κι ηλιόλουστη Λευκάδα!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Τι ωραίες φωτογραφίες και τι φοβερό τραγούδι για μουσική υπόκρουση!Το μπουκάλι και τα βάζα σου υπέροχα με τα λουλουδάκια τους!Α να μην ξεχάσω σε περιμένει ένα άπαιχτο βραβείο στον κήπο μου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Beautiful photos and place!!!
    I love your jars!!!
    Have a good week, dear Dimi!!! my g+ for you!!!.)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Hi Dimi
    Σας ευχαριστούμε για kommentr σας στο blog μου.
    Έχουμε ακόμα πολλά "άγρια ​​λουλούδια» που είναι στην άνθιση.
    Bell Λουλούδια / παπαρούνας / μαργαρίτες και πολλά άλλα.
    Ο καιρός εδώ αλλάζει πολύ - είχαμε μέχρι - 0,2 βαθμούς χθες είχαμε σχεδόν + 18,0 βαθμούς. Σας εύχομαι μια καλή Τετάρτη :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Υπέροχες εικόνες,ευχαριστούμε για την βόλτα!!!!
    Τα βαζάκια σου τέλεια!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...