Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

Autumn leaves....Autumn joys




Φθινοπωρινά φύλλα...




Καλημέρα φίλες μου!Καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!!!
Καί η ημέρα πάντοτε ξεκινάη ευχάριστα,μέ ζεστό καφέ καί σπιτικά κουλουράκια,γεμιστά μέ σπιτική μαρμελάδα,




 καί σερφάροντας στό internet,παρακολουθόντας τίς νέες αναρτήσεις, στά φιλικά blogs!

Στήν αυλή τού κήπου μου,τά φύλλα πέφτουν!Φθινοπώριασε γιά τά καλά!! 




Κάποια λουλούδια,συνεχίζουν νά ανθίζουν,





καί φύτεψα τά πρώτα κυκλάμινα στόν κήπο μου!!




 ~~~~~~~~~ 


Ηandmade by Dimi..



 Τήν περασμένη εβδομάδα,ασχολήθηκα μέ κάποιες δημιουργίες,πού είχαν μείνει μισοτελειωμένες.



Ξύλινο κουτί,παλαίωση μέ ακρυλικά χρώματα,καί πολύ τρίψιμο μέ γυαλόχαρτο!
Μοτίφ χαρτοπετσέτας,κρακελέ δύο συστ.,πατίνα,stensils,δαντέλα.


Handmade by Dimi....Wooden tea box,napkin,crackle step 2,patina,stensils,lace

  Ετοιμο τό κουτάκι,νά γεμίση μέ φακελάκια τσαγιού,γιά τίς κρύες Φθινοπωρινές νύχτες!


~~~~~~




Καί μία ξύλινη ψωμιέρα,


Handmade by Dimi...Wooden bread basket,napkin,patina,stensils


μέ παλαίωση ακρυλικών χρωμάτων,τρίψιμο μέ γυαλόχαρτο,μοτίφ χαρτοπετσέτας, σκιάσεις μέ πατίνα,καί stensils.



 Ελπίζω νά σάς αρέσουν,φίλες μου!!!

~~~~~~~

Σάς ευχαριστώ,φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας,καί γιά τά σχόλιά σας!!Πάντα μού δίνουν μεγάλη χαρά!!

Σάς εύχομαι καλό υπόλοιπο τής εβδομάδος,νά είστε όλες καλά,πολύ χαμόγελο καί αισιοδοξία!!!Φιλάκια φθινοπωρινά!!!

My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!!
Hope you have a wonderful weekend!!!Take care!!
Hugs!!!



( I love this song!!!)




 

92 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δήμητρα μου!
    Το κουτί με τα φύλλα είναι φανταστικό!!!!!!!!Η ψωμιέρα , και αυτή δεν πάει πίσω, μου αρέσει πάρα πολύ!!!!!!!!!!Ξέρεις να μας τα παρουσιάζεις τόσο όμορφα με τις υπέροχες φωτό σου, μακάρι να πίναμε μαζί τώρα τον καφέ μας και από κοντά...Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H ψωμιερα πανεμορφη αλλα εγω λιμπίστηκα τα κουλουρακια!!!

    φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι μας εξέπληξες με τις δημιουργίες σου! Χαίρομαι τη δημιουργικότητά σου! Ξετρελάθηκα με τη θήκη για τα φακελάκια τσαγιού!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ το χάρηκα που κάθισα εδώ έστω κι αυτά τα 5' έστω με το τηλέφωνο στ αυτί...
    τι όμορφες εικόνες τι χρώματα...μα ποσα πράγματα κάνετε όλες σας...τι ωραία πράγματα φτιάχνεις Δήμητρα μου!!!!!!
    Να είσαι καλά με υγεία και πάντα δημιουργική!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. L'automne est très beau chez toi. On ne sait que choisir de ta belle boîte à thé, de la feuille de ton jardin ou des koulourakia maison.
    Comme je suis très gourmande, je choisis les koulourakia!
    Bravo pour ta créativité et les belles idées que tu partages avec nous.
    Bonne journée.
    Maria (Marie-Paule)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I'm so glad for your visit and your comment dear Marie!!!You're so kind!!!

      Διαγραφή
  6. Good Morning, Dimi! YUM..coffee and scones look delicious... I love your pretty fall leaves.. The photos and your creations are gorgeous. I hope the rain has stopped? Wishing you a happy AUTUMN day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα όλα! Τα κουτάκια, τα φύλλα όλα τέλεια, αλλά ο ζεστός καφές με τα κουλουράκια όνειρο!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και το Φθινόπωρο με μελαγχολεί, δεν μπορώ να μην παραδεχθω ότι τα φθινοπωρινά χρώματα είναι υπέροχα!!!!
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, λάτρεψα την ψωμιέρα!
    Φιλάκια Dimi μου, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι φοβερή καλή μου Δήμητρα!Κάθε φορά που μπαίνω στο ιστολόγιό σου κάθομαι σαν χάνος και χαζεύω από φωτογραφίες(αφίσες πραγματικές είναι!), μέχρι κατασκευές(καμιά διαφορά με τις επαγγελματικές).Στην τακτοποίηση σκέφτεσαι και την τελευταία λεπτομέρεια πάντως.Μπράβο σου!Το μουσικό κομμάτι που έβαλες κι αυτό υπέροχο!
    Να ΄σαι πάντα γερή γλυκιά μου και να μας δείχνεις έτσι όμορφες δημιουργίες σου!Φεύγοντας μου επιτρέπεις να πάρω κι ένα κουλουράκι για το δρόμο, γιατί το ζήλεψα!αχαχα!Αφήνω τη φθινοπωρινή καλημέρα μου με χαμόγελα και να ΄στε όλοι καλά κι ευτυχισμένοι!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O OUTONO é inspirador. Lindas fotos, como sempre! beijos,tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ντίμη,αυτές είναι οι ομορφιές,που γεμίζουν τη ζωή μας!Υπέροχες εικόνες ,τι χρώματαααααα!
    Πολύ όμορφα έργα,πάντα όμορφα μοτίβα διαλέγεις να τα στολίσεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Δήμητρα....
    Τι ομορφιές μας έδειξες πάλι!!!!!
    Με μαγεύει το φθινόπωρο, τα χρώματα, τα φύλλα, οι ουρανοί του...δε χορταίνω βόλτες νωρίς το πρωί και λίγο πριν το σούρουπο,που είναι επίσης αγαπημένες ώρες...
    Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές!!!
    Πόσο ζήλεψα το κουτί για το τσάι...έγινε απίθανο!!!
    Σου στέλνω τις ευχές μου και ένα ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου και τον καλό σου λόγο...
    Πολλά φιλιά
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Δήμητρα
    το κουτί αποθήκευσης του τσαγιού τέλειο.
    Μου αρέσει πολύ το κρακελέ 2 συστικών που χρησιμοποιείς. Αν θες στείλε μου με μήνυμα ποια μάρκα είναι.
    Η ψωμιέρα φανταστική.
    Τα κουλουράκια λαχταριστά όπως και ο καφές.
    Τα κυκλάμινα αγαπημένο φθινοωρικό φυτό. Εγώ φύτεψα χτες πανσεδάκια.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kalimera Dimi mou!!! You are showing us the beauty and atmosphere of Autumn!!! Wonderful photos, and your creations totally reflect the beauty and feeling of the season! Enjoy Autumn and have a wonderful week, my friend!!!! POLLA FILAKIA, ki apo tin Zoh kai tin Lilli!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα φθινοπωρινά χρώματα!!!!!!!!!Λαχταριστά τα κουλουράκια σου και πανέμορφο το κουτί και η ψωμιέρα!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποιός να συγκριθεί μαζί σου αγαπημένη μου Δήμητρα!! Φωτο το λέμε και το ξαναλέμε τ έ λ ε ι ε ς , φθινοπωρινά χρώματα φανταστικά και τα ντεκουπαρισμένα σου άπαιχτα!!!!!!
    Παίρνω 1,2, 3....κουλουράκια και
    σε φιλώ με πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και crafter,και φωτογράφος,και ζαχαροπλάστης,και μαμά,και σύζυγος,και ...και...και...ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    Αναρτήσεις που σε αφήνουν με τη γλύκα της μαρμελάδας στο μπισκότο,το φως των λουλουδιών που επΙλέγεις και τη μαγεία της ψυχής ΄και των χεριών σου!
    Φιλιά,Δήμητρά μου,πολλά!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dimi, what a nice idea to store tea-bags in such beautiful box! I love it! What is a cake near the cup of coffer? It looks delicious, and do you have a recipe?
    Have a nice week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Lovely autumnal post. I love to start my morning with coffee, scone and blogs. I think the boxes are so pretty and make lovely containers for so many things. Have a lovely fun week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dimi μου, τί όμορφο που έγινε το κουτί σου για το τσάϊ !! Υπέροχο!!!! (Κι εγώ σήμερα με φθινοπωρινά φύλλα έφτιαξα κάτι αλλά είχα υποσχεθεί το tutorial στις χρυσομέλισσες και έτσι το άφησα για την επόμενη ανάρτηση ). Το ίδιο όμως μου αρέσει και η ψωμιέρα!!!!!
    Θα σου κλέψω κι εγώ ένα γεμιστό μπισκότο, είναι τόσο λαχταριστό!!!!! Οι δε φωτό σου άπαιχτες, όπως πάντα!
    Μην μου πείς ότι ξανάρχισες τα μπάνια ?! Και σήμερα πάλι μόνο δύο τολμηροί ήταν μέσα στην θάλασσα...εμείς δεν το αποφασίσαμε.
    Πολλά φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο τα Φθινοπωρινά σου decoupage , Ντίμη μου !!!!!! Οι φωτογραφίες σου μαγικές !!!!! Ζήλεψα τα γεμιστά σου κουλουράκια !!!!! (θα πάρω ένα !!!!!)
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dimi μου το Φθινόπωρο μπήκε στο σπιτάκι σου και το αποτύπωσες πολύ ωραία με τις δημιουργίες.
    Να περνάς καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μου άρεσαν όλα...και τα λουλούδια σου και οι δημιουργίες σου..και το κουτάκι και η ψωμιέρα....όμορφες οι εμφανίσεις και των δυο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dimi μου,κάνεις το φθινόπωρο να μοιάζει μαγικό!!!!!Αφέθηκα για λίγο στη γοητεία του!!
    Φιλάκια,γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα λουλούδια σου είναι υπέροχα!!!!!Καταπληκτικά τα φθινοπωρινά σου decoupage, αυτή τη ξύλινη ψωμιέρα...τη λάτρεψα!Μπράβο σου!!!
    Πολλά φιλιά Ντίμη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δημητρούλα μου πάντα μου αρέσει να σε επισκέπτομαι!! Οι όμορφες φωτογραφίες σου συνοδεύουν τα περίφημα έργα σου μοναδικά!! Υπέροχο το κουτί και η ψωμιέρα!!! Καλό υπόλοιπο βδομάδας να έχεις!!! Φιλάκια πολλά!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Dimi μου!!! Μεταφέρεις πάντα τόσο όμορφα την κάθε εποχή!!
    Πίνω το απογευματινό καφεδάκι μου και λιμπίζομαι τα κουλουράκια σου!!!
    Να χα ένα τώρα!!! :)) Καλό βράδυ!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το Φθινόπωρο μπήκε για τα καλά Dimi. Το υποδέχεσαι με τον καλύτερο τρόπο! Αποτυπώνοντας εξαιρετικα, τις εικόνες και τα χρώματά του, στις όμορφες δημιουργίες σου! Το κουτί για τα τα φακελάκια του τσαγιού, το λάτρεψα! Και η ψωμιέρα βέβαια, δεν πάει πίσω! Γεια στα χεράκια σου, Ντίμη!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η ψωμιερα ειναι εκπληκτικη! Τα κουλουρακια κι ο καφες τοσο λαχταριστα! Οπως παντα απολαυση το ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι ομορφες φωτογραφιες!τι ομορφες χειροτεχνιες!τα φθινοπωρινα χρωματα ειναι τοσο γαληνια, και το κουτι για τα φακελακια και η ψωμιερα εγιναν καταπληκτικα!μα και τα μπισκοτα....μιαμ!
    καλο βραδυ και πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εκπληκτικά όλα!!!!
    Οι φωτογραφίες σου πάντα με μαγεύουν!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ωραίες Φθινοπωρινες εικόνες,γλυκεια ατμόσφαιρα,ομορφες δημιουργίες,τι αλλο να ζητησει κανείς?μπράβο Dimi μου,σε φιλώ ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μας έβαλες στην καρδιά του φθινοπώρου Dimi μου για τα καλά ! Όμορφες φωτογραφίες που δείχνουν υπέροχες στιγμές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφα όλα αλλά η τσανιέρα με άγγιξε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. όμορφες οι δημιουργίες σου, Φθινοπωρινές . Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πωπω ομορφιές !!!! Τέλεια όλα αλλά η ψωμιέρα και τα κουλουράκια μου άρεσαν πολύ!! Καλό φθινώπορο λοιπόν και καλά χουχουλιάσματα!!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Dear Dimi, how many beautiful things! The bread basket is just gorgeous...so romantic! The tea box is so delicious and your flowers are marvellous! I love your autumn scenes
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το κουτί και η ψωμιέρα είναι πραγματικά το κάτι άλλο Δήμητρα!
    Ενθουσιάστηκα για ακόμα μια φορά με αυτά που φτιάχνεις!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα :))
    Ο κήπος θα ανθίσει και πάλι την άνοιξη. Όμορφη κουτί DIMI, μου αρέσει το κόκκινο τσάι με μέλι.
    Καλός φίλος βράδυ :))
    Ένα φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το κουτί και η ψωμιέρα είναι καταπληκτικά!!!
    Αλλά και οι φωτογραφίες τόσο ζωντανές...νιώθω σαν να τον ήπιαμε μαζί τον καφέ βλέποντας τα φύλλα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι όμορφες φωτογραφίες !!
    Τι όμορφα χρώματα !!!
    Το κουτί δε και η ψωμιέρα, ανεπανάληπτα !!!
    Μπράβο, μπράβο, μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έδωσες στο φθινόπωρο άλλη όψη!!
    Φοβερή η ψωμιέρα, τρελαίνομαι για τέτοια αντικείμενα!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I like your new header Dimi,
    Your new Autumn creations are lovely.
    I am enjoying Autumn.. its beautiful weather here.. just perfect.
    have a good day
    val x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ομορφες φωτογραφίες! Εξαιρετικά προσεγμένες δημιουργίες! Γλυκές φθινοπωρινές μυρωδιές! Φοβερή ανάρτηση!
    Πάντα να'σαι καλά, Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα, Δήμητρα!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, αλλά τις δημιουργίες σου τις λάτρεψα, ειδικά το κουτί για το τσάι!! Με γεια!
    Φιλάκια πολλά, καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αχ τη φωτογραφια με τον καφε και τα μπισκοτα την θελω live χα χα!
    Τελειο το κουτι για το τσαι, πρέπει να φτιαξω ενα τέτοιο κι εγω για τα φακελάκια μου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Olá!
    Outono é uma estação que também gosto.
    Os bolinhos me fizeram vontade!
    Já as suas artes são o que mais me encanta...linda caixa de chá.
    Boa semana! bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γειά σου Δήμητρα!!! Μόλις απαλλάχτηκα από τις πολλές πολλές δουλειές του σπιτιού και ψάχνω να βρώ την ρουτίνα της καθημερινότητας μου!!!!Ομορφο,πολύ όμορφο το κουτί του τσαγιού και απόλυτα τέλειο από τεχνικής πλευράς!! Ευχομαι να περνάς όμορφα και να δημιουργείς ότι σου κάνει κέφι!!!Σε φιλώ και σ' αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Όμορφες εικόνες φθινόπωρο και όμορφο dicoupage σας δείξει. Θέλετε dg μια Μεγάλη Παρασκευή / καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα Μιμίκα μου!!!δεν ξέρω απο που να ξεκινήσω..απο τις μαγευτικές φωτογραφές με τα λουλούδια?τι χρώματα είναι αυτά..αυτό το κυκλάμινο που φύτεψες το άλλο το ροζ,τα φθινοπωρινά φύλλα όλα μιά ομορφιά της θεάς φύσης..το κουτί σου με τα φθινοπωρινά φύλλα και την δαντελίτσα παραμυθένιο..μου έδωσες και ιδέα για τα δικά μου φακελάκια τσαγιού!η ψωμιέρα με τις καρδούλες απο τα πιό όμορφα που έχω δεί..και έχεις και χρόνο βρε θηρίο να κάνεις και κουλουράκια με μαρμελάδα?μπράβο σου κοπέλα μου..δεν σε φτάνει κανένας..πας με χίλια!!το μουσικό κομμάτι του Justin Timberlake λατρεμένο!!μου αρέσει που κλείνεις με μουσική γιατί οι αναρτήσεις σου είναι Τέχνης..και τις κλείνεις πάντα με φανταστικό φινάλε!καλή συνέχεια κοριτσάκι μου..πάντα μας μαγεύεις!!φιλάκια άπειρα και ένα όμορφο ξένοιαστο Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Και μόνο που ξεκίνησες την ανάρτηση με αχνιστό καφεδάκι και υπέροχα σπιτικά κουλουράκια, μου έφτιαξες το κέφι! Μ' αρέσει το άρωμα φθινοπώρου που έχουν οι δημιουργίες σου αυτόν τον καιρό! Είναι εξαιρετικές!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τέλειο το κουτί!
    Καλό φθινόπωρο!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. What a beautiful tea box! Great crackle effect. I like it :)
    Regards,
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Erittäin kauniit rasia ja leipäkori. Hyvää viikonloppua Dimi ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Jesień przyszła na dobre w pięknej palecie barw. Wspaniałe prace!!! Piękne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam. Buziaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μα πανέμορφα Dimi μου!!! ξετρελάθηκα με την ψωμιέρα!!!! και πολύ σούπερ!!! φιλάκια πολλά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καλησπερα Dimi μου,παλι πανεμορφες δημιουργιες μας δειχνεις!!!ποσο μου αρεσουν αυτα τα κουτακια!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. great post. would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου τις λάτρεψα!!! Μου άρεσαν πολύ και οι φθινοπωρινές σου φωτογραφίες!!! Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. very cool blog! what do you think about following each other (facebook/Bloglovin) ?

    www.laukizia.bloglovin.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπέρα Δήμητρά μου... τί να πρωτοθαυμάσω... τις υπέροχες φωτογραφίες σου που λατρεύω ή τις καταπλητκικές σου δημιουργίες;;; Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!! Μπράβο!!!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Και μένα μου αρέσει ο Justin πάρα πολύ !! Ωραίο τραγούδι !
    Ήρθαν τα πορτοκαλιά τα φυλλαράκια κι εκεί, αλλά και τα φθινοπωρινά σου τα κυκλάμινα ολοζώντανα !! :)
    Το κουτακι για τα τσάγια με ενθουσίασε, well done !!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Νόμιζα ότι είχα κάνει σχόλιο, έχω ξαναέρθει εδώ ............
    Υπέροχες οι φθινοπωρινές φωτογραφίες και αυτή η ψωμιέρα καταπληκτική !
    Φιλάκια Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλή εβδομάδα Dimi!Άργησα να δω τις καινούργιες σου φωτογραφίες -- δημιουργίες αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ!Είναι όλα τέλεια!Το κουτί για τα τσάγια το ζήλεψα,αλλά και η ψωμιέρα σου φανταστική!Για τις φωτογραφίες των λουλουδιών σου τι να πω?Απλά υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. What a beautiful box with leaves you have made, love it.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Beautiful box!!! beautiful song!! and beautiful post!!!
    Have a good week, dear Dimi!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου. Και οι δημιουργίες σου ηταν σαν να βλέπω την συνέχειά τους. Σαν να ηταν βγαλμε΄νες απο τις εικόνες μέσα. Μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Φανταστικές φθινοπωρινές λήψεις...και πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου Δήμητρα!!!
    Πολλά φιλιά και να περνάς πάντα όμορφα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Great post! So inspiring! Love it! Look shockingly!
    Excellent combination of colors!
    You have great taste and style!


    Regards,
    Katherine Unique


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Οι δημιουργίες, παντός είδους, συναγωνίζονται επάξια τις φωτογραφίες!!! Μπράβο Δημητρούλα ,εξαιρετική ανάρτηση που διαλύει μονομιάς τη φθινοπωρινή μελαγχολία
    Φιλάκια πολλά ξαδέλφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. This Is one of the most beautiful autumn posts Ive ever seen:) and I LOVE that Justin song to...hes HOT haha

    Check out my new post...a lovely childrens webshop:)

    have a wonderful day dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  73. A amizade nos faz ver o mundo com olhos novos.
    Amo apreciar suas belas imagens!
    Uma doce semana.
    Beijos Marie.
    ----------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...