Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

Summer on the beach.......





Τό καλοκαιράκι.....στήν ακρογιαλιά.....
 
 
Lagonisi Beach
 
A small pond on the beach,with fishes
 


A video from my nikon camera.....listen to the sea.....

video
 
 
Καλησπέρα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Τό καλοκαιράκι...στήν ακρογιαλιά.....όλα πήγαιναν μιά χαρά,κάνοντας τά πρωινά μου μπάνια στήν παραλία,έως ότου χάλασε ο καιρός,καί οι εναλλαγές,βροχή,ήλιου,υγρασία,μέ έριξαν στό κρεβάτι μέ έντονες ημικρανίες.Ευτυχώς σήμερα νοιώθω καλύτερα καί κάθισα νά τελειώσω κάποιες δημιουργίες μέ decoupage,πού προορίζονται γιά δωράκια σέ πολύ αγαπημένες φίλες!!
Kαί οι τρείς δημιουργίες είναι μέ καλοκαιρινά θέματα!
 
 
My Summer Decoupage Creations....Bottle with rice paper,and Perla Pen
 
Ένα μπουκάλι μέ μοτιφ από ριζόχαρτο,ζωγραφική καί Perla Pen.
 
 

My Summer Decoupage Creations....Bottle with rice paper and sea sand...

Καί σέ αυτό τό μπουκάλι,κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,ζωγραφική μέ ακρυλικά χρώματα καί λίγη άμμο θαλάσσης!
 

My Summer Decoupage Creations...Frame with rice paper,crackle and sea stones

Καί ένα καδράκι πού ντύθηκε μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,πατίνα στά γεμίσματα,καί λίγες μικρές πετρούλες στό κάτω μέρος.Τό κρακελέ,δέν έλεγε νά σκάση(τό σκασμένο!!!)καί μέ τό πιστολάκι στήν μέτρια θερμοκρασία,νά δείτε πόσο γρήγορα"έσκασε"!!!
 



My Summer Decoupage Creations...Metal planters with rice paper and contour(relief)
Καί στό μεταλλικό κασπώ,αφού κολλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,χρώματισα μέ σφουγγαράκι ένα απαλό ρόζ χρώμα καί ζωγράφισα μέ contour(relief).

Η γατο-οικογένεια,καλά κρατεί!!!
 

Thanassoula


Μέ πρώτη,καί καλύτερη τήν Θανασούλα.....
 

Thanassis and the three kittens...

καί τά γατάκια μέ τόν Θανασάκη μου!!!!

Άνοιξαν τά καλοκαιρινά σινεμά τής περιοχής μας!Ο "Ορφέας",στήν Σαρωνίδα!
 

Saronida....Summer Cinema Orfeas

Εύη μου,η Σαρωνίδα,πού σού θυμίζει τόσα πολλά!!!!Φιλάκια!!!



Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά πολύ όμορφα σχολιά σας!!Κάπου διάβασα,ότι θά έχουμε μίνι καύσωνα!!
Σάς εύχομαι λοιπόν,ένα χαρούμενο καί ευχάριστο Σαββατοκύριακο!!Καλές βουτιές !!!Πολλά φιλάκια!!!

***********

My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Hope you have a wonderful weekend!!
Τake care!!!
 
 



Dimi...


72 σχόλια:

  1. Adorei tudo,DIMI. Que linda praia. Adoro e tenho que esperar JULHO para ir !

    Vai lá na tua caixa de emails e olha uma surpresa que te mandei! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικα, κοιτουσα τη φωτογραφια πριν διαβασω παρακατω και σκεφτομουν οταν ημουν μικρη και πηγαιναμε σινεμα με τα ξαδερφια μου τη μαμα και τη θεια μου. Και μετα ειδα το ονομα μου! Σ'ευχαριστω για τη φωτογραφια! :)

    Μου αρεσει πολυ το καδρακι με το φαρο!
    Καλο Σαββατοκυριακο και να περασεις ομορφα!

    Ευχαριστω και παλι!

    υ.γ: Την ειδες τη "Συμμορια των Μαγων"; Εχει πολυ ενδιαφερον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Και κατι αλλο που μου αρεσε πολυ οταν ερχομουν Αναβυσσο κατα τον Ιουλιο, ηταν η εκθεση βιβλιου στην Παλαια Φωκαια. Σχεδον καθε βραδυ εκει ημασταν!

      Διαγραφή
  3. Kalispara Dimi, I am sorry to hear you have been suffering with a migraine, and I am so pleased that you have recovered. Migraines are awful.
    I listened to the sound of the beach on your video.....oh it was so lovely. I closed my eyes and I was there sitting on the beach.
    Thanassis and the kittens are just so gorgeous and I bet they are fun to have around. Do the kittens get up to mischief? I bet they do.
    Have a lovely weekend Dimi.
    Best Wishes to you,
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beautiful beach and lovely photos. Your decoupage is lovely, wonderful creations. I get awful migraines that send me to bed too, the doctor put me on a daily pill which helps some. I hope you are feeling better now. Your flowers are pretty and the kitty is cute. Happy weekend to you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μοναδικές οι εικόνες σου,Ντίμη-θάλασσα,τίποτα άλλο!!!

    Οι καλοκαιρινές δημιουργίες πολύ όμορφες με χαρούμενα χρώματα!

    Τα γατόνια γλύκααα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι φωτογραφίες μοναδικές που λέει και η Ελένη. Τα έργα σου πανέμορφα. Το κρακελέ όταν έχει υγρασία κάνει το ζόρικο αλλά εσύ όμως δεν μασάς Δεν έχεις ακόμη βαπτίσει την γατοοικογένεια;;; Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου,Ντίμη μου, και η Θανασοοικογένεια γλύκα!!Ευχαριστουμε για τον ήχο της θάλασσας.Ταξιδέψαμε νοερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά σου Dimi μου!! Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες και αυτή με την Θανασούλα τέλεια!! Το καδράκι με τον φάρο είναι σούπερ! Να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oi καλοκαιρινές δημιουργίες σου εκ΄τος έρωτας, σαν το καλοκαίρι και αυτές!Ειδικά εκείνο το 2ο μπουκάλι με τρέλανε, όχι ότι τα υπόλοιπα υστερούν σε γούστο, τεχνική και ομορφιά!
    Έχεις δίκιο, ο καιρός μας τα χάλασε, ας μας κάνει τη χάρη πια, το καλοκαιράκι να εγκατασταθεί!!!!
    Χαίρομαι που είσαι καλά πια, κορίτσι!..... για να πλατσουρίσεις το Σαββατοκύριακο, με το mini καύσωνα και να χαρείς γρανίτα, στο θερινό σινεμά!
    Τα γατόνια, γλύκα... και τα ψαράκια, που φυλάκισε ο φακός σου, απλά ...!!!!!!!
    Φιλιά, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Beautiful photos and works, dear Dimi!!! I love your beach!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ η θαλασσουλα τελεια...μας τα χαλασε ομως ο καιρος...!!πανεμρφες οι δημιουργιες σου!!φιλακια και καλο σκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτός ο καιρός μας έχει τρελάνει φέτος!!
    Ακόμα δεν έχω καταφέρει να κάνω ούτε ένα μπάνιο.
    Χαίρομαι που είσαι καλύτερα Dimi μου, και θαυμάζω τις πανέμορφες καλοκαιρινές δημιουργίες σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kauniita kuvia ja ihanat videot. Kauniita luomuksia jälleen:)
    Hyvää viikonloppua sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!ΠΟΣΟ ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ DECOUPAGE............ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαι καλά που με τις υπέροχες φωτογραφίες σου, έκανες το μάτι μας να ταξιδέψει σε τόσο όμορφα
    γαλανά νερά !!! Το καδράκι με το φάρο μου άρεσε πολύ !!Περαστικά σου και καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Dimi μου τέλειες οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου για ακόμη μια φορά!Δυστυχώς ο καιρός μας έχει τρελάνει φέτος!!!!Να περνάς καλά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Beautiful images Dimi, and I do love your creative type.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλως σε βρηκα τι ομορφες δημιουργιες τι υπεροχες φωτο καθε φορα που σε παρακολουθω με ταξιδευης. απο ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗ΅ΣΟΦΙΑΣ σε φιλω γλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αντε Δημητρούλα μου, καλή αρχή με τα μπανάκια σου τα καθημερινά. Εδω ο καιρός δεν λέει να φτιάξει και έτσι περιμένω ποτε θα βγει ο ηλιος να αρχίσω πάλι τα μπανια μου.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι διαφάνεια που έχουν αυτά τα νερά! Απίστευτα όμορφη φωτογραφία!

    Καλά μπάνια Ντίμη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. The greek sea and the beach are paradise!!! I love your decoupage creations, especially the vase...just gorgeous!!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχες θαλασσινές φωτογραφίες, καταπληκτικές επίσης θαλασσινές δημιουργίες και πανέμορφες εικόνες απο τη Θανασοοικογένεια!!!Ολα μας προκαλούν αλλά ο καιρός αντιστέκεται...
    Φιλιά ξαδέλφη Καλό Σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Beautiful cats Dimi and I do love that photo of the pool with the sun shinning it showing up the fishes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κρίμα που χάλασε ο καιρός...δεν πειράζει όμως ήταν μια ευκαιρία για να φτιάξεις αυτά τα υπέροχα πράγματα....! Μου άρεσε πολύ ο γλάρος....μπράβο για όλες τις κατασκευές....! Καλό σαββατοκύριακο και καλό καλοκαιράκι....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πωπω ομορφιές πάλι! Κρατάω τον ήχο της θάλασσας και ταξιδέυω!! Μπράβο Ντίμι μου για όλα! Αυτή η υγρασία και η εναλλαγή θερμοκρασίας μας έχει τρελάνει! Που θα πάει όμως θα περάσει και θα πετάμε!!χιχιχι φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Περαστικά σου Ντίμη μου! Πολύ μας τα χαλάει ο καιρός...εμείς δεν έχουμε ακόμα αρχίσει τα μπάνια!!!
    Τι γλυκά που είναι τα γατάκια σου!!!! Κι η Θανασούλα πολύ όμορφη!!!! Ωραία οικογένεια έκανε ο Θανασάκης!
    Πολύ όμορφες οι θαλασσινές σου δημιουργίες, το καδράκι μου άρεσε ιδιαίτερα! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου υπέροχες! :)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα Ντίμη!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες.Ειδικά το 2ο μπουκάλι με άρεσε πολύ.Σχετικά με τον καιρό θα πω πως νιώθω το ίδιο.Ημικρανίες και ατονία αλλά δε θα πτοηθώ-θούμε από τα καιρικά φαινόμενα.Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή μου Δήμητρα,περαστικά...τι όμορφη ανάρτηση.το δελφινάκι στο στοιχείο του στο φυσικό του περιβάλλον στην εποχή του , απόλαυσα την ανάρτηση σου..οι φωτος της θαλασσας, η θαλασσα με τα ψαράκια... το βίντεο με τον ήχο της θάλασσας...αγαπημένο μου σπιτάκι , τι όμορφο που είσαι :) λάτρεψα τις δημιουργίες σου όλες όλες και με τον άμμο και τις πετρούλες , το ροζ κασπω πολυ μου άρεσε , τα λουλούδια σου τα βυσσινιά , η γατοοικογένεια τι όμορφη που είναι
    καλές παρακολουθήσεις στο σινεμά με καλές ταινίες
    καλή σύνεχεια στα μπάνια σου
    καλό σ/κ , φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dearest Dimi,
    So sorry about your severe migraine attack. Hope you have been doing well since. The barometric pressure can cause this easily.
    Your work has been greatly inspired by the sea.
    Enjoy a lovely weekend.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όμορφες εικόνες και δημιουργίες πάλι Dimi μου! Ειδικά το δεύτερο μπουκάλι μου άρεσε πολυ.
    Τα Φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι όμορφες καλοκαιρινές εικόνες!!
    Τα δωράκια σου επίσης πολύ όμορφα, είμαι σίγουρη ότι θα χαρούν οι φίλες σου πολύ!!
    Καλά να περνάς, περαστικά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. kalimera th panemorfes fwto einai aytes ta mpoykalia einai poli omwrfa kauos kai to kantraki soy kai h glastroyla kai mena ayto to krakele mai pedebh filakia polla kalo sabatokirgiako filia...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. WAU Dimi - όπου μια μεγάλη σειρά εικόνων που δείχνουν με τον ήλιο / καλοκαίρι. Love the close-up της γάτας. Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ελπίζω να μην ξαναταλαιπωρηθείς με ημικρανίες!!! Το περνάω κι εγώ αυτό το βάσανο και ξέρω ακριβώς τί σημαίνει!!! Οι δημιουργίες σου πανέμορφες όπως πάντα και τα γατουλίνια σκέτη γλύκα!!!! Πολλά δροσερά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Piękne zdjęcia! Wspaniałe prace! Kociaki przesłodkie! Pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γλυκιά μουDimi, ενθουσιάστηκα με όλη την ανάρτησ'η σου..υπέρχες οι φωτό-με τρέλαναν τα Θανασογατουλίνια-αλλά και συγκινήθηκα με το σινεμά στη Σαρωνίδα!!Υπάρχουν ακόμα οι 4 κινηματογράφοι??επι δέκα χρόνια που μέναμε στη Σαρωνίδα τα καλοκαίρια κάθε βράδυ μετά τον καφέ στην Δωδώνη πηγαίναμε σινεμά!!απίστευτη εποχή!!φιλάκια κοριτσάκι μου,πάντα έτσι γλυκά να μας χαλαρώνεις με τέχνη και ομορφιά!!καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Περαστικά σου, DIMI! Ελπίζω οι ημικρανίες να εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς και να απολαμβάνεις πάλι μπάνια και βουτιές!!
    Πολύ πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Μπράβο!!
    Η Θανασούλα σου όμως... τι κοντινό είναι αυτό.. τι ματάρες!!! Πανέμορφη η γατο-οικογένεια! Να τα χαίρεσαι!!
    Φιλιά!! Καλό σ/κο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου παρά την αδιαθεσία. Τα γατάκια όνειρο! Περαστικά σου, φιλιά και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Dearest Dimi,

    Here I am, sorry for my delay, I am still having problem with my pc, at this moment i am using my husband's.
    such a beautiful beach, i miss beaches. cute cat too.
    seems your house near by the sea.
    you are very lucky.
    wishing you a great weekend dear friend
    love to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χάρηκα για μιαν ακόμη φορά τις υπέροχες φωτογραφίες σου!
    Οσο για την γατοοικογένεια είναι πανέμορφη !
    Να'σαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. όμορφες Καλοκαιρινές εικόνες ,ομορφες Καλοκαιρινές δημιουργίες,η γατοοικογενεια ειναι κουκλιά να τα χαιροσαστε,πολλά φιλιά DIMI μου ,καλη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I love the beach but I am not able to get there often. Hope you have a good weekend:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Como sempre imagens magníficas!Sou apaixonada por gatinhos!Lindos!!!

    Beijos do brasil, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Υπέροχες καλοκαιρινές εικόνες, βοηθάει τόσο και η καινούργια μηχανή σου !
    Τα γατάκια πολύ γλυκά,
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή πάντα ότι κάνεις είναι τέλειο,
      ξέχασα να προσθέσω πόσο όμορφα είναι
      όσα είδα. Ξεχώρισα το μπουκάλι που
      γράφει "Beach Cottage". Καταπληκτικό !

      Διαγραφή
  46. Great note. Super pictures! :)
      Yours.

    + Please visit our blogs. :)

    "Everyone needs to dissolve the mean time, not only in words."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλό καλοκαίρι! Υπεροχες φωτογραφίες!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ¸.•°✿✿⊱彡

    Amei as fotos e o vídeo do mar.
    Mágicos.

    ✿º° Bom domingo!
    º°♪ Boa semana!
    Beijinhos .♫º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αχ αυτός ο καιρός έχει βαλθεί να μας τρελάνει!
    Σήμερα έχει απίστευτη ζέστη, προχτές έβρεχε! Άντε να δούμε!
    Τι φωτογραφίες πάλι!
    Τα ψαράκια μέσα στο νερό μοιάζουν να πετάνε, οι δημιουργίες σου και ειδικά η δεύτερη πόσο μου άρεσαν, η φωτογραφία της Θανασούλας πολύ εντυπωσιακή!
    Φιλιά πολλά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πάντα θάλασσα και μπλέ . τι όμορφες εικόνες! Το καδράκι με τον φάρο πολύ πολύ όμορφο αλλά και τα μπουκάλια , ειδικά αυτό με το beach cottage είναι ατμοσφαιρικά , τα γατούλια γλυκούτσικα αλλά ο Ιγκόρ μου το λαμπραντόρ θα το έρριχνε στη τρεχάλα πίσω τους, φιλιά πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ντίμι μου περαστικά και να προσέχεις,
    οι φωτο σου απίθανες καθώς και τα έργα σου που θαυμάζω πάντα γιατί έχουν γίνει με μεράκι από τα χεράκια σου!
    Καλή εβδομάδα!!!!!!Φιλάκιαααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ελπίζω να είσαι καλύτερα Dimi μου!!!!
    Ο καιρός ήδη έστρωσε, θα ξαναρχίσεις τα μπανάκια σου.
    Πολύ όμορφες δημιουργίες.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το καλοκαίρι είναι για τα καλά εδώ, Dimi. Από σήμερα άρχισε η ζέστη να γίνεται αισθητή. Όμως πρέπει να πω ότι, η ανάρτησή σου είναι μια ανάσα δροσιάς!! Ο φάρος σου, μου αρέσει ιδιαίτερα!
    Καλή εβδομάδα.
    Υ.Γ. Η Θανασούλα, είναι το καλύτερο μοντέλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Hello Dimi, What a beautiful summer post!
    I hope I can go the sea this summer!
    Your photos are gorgeous and your cat's portrait is stunning!
    Have fun!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Το καλοκαιράκι είναι η καλύτερη πηγή έμπνευσης, όπως αποδεικνύουν οι υπέροχες δημιουργίες σου! Απολαυστική όλη η ανάρτηση! Μας ανοίγει την όρεξη για παραλίες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Με ξεσήκωσες. Μες στην βδομαδα θα παω να κάνω την πρωτη μου βουτιά. Το κασπω μου άρεσε ιδιαίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Lovely summer photo's and three cute kittens. I hope the summer will be warm here to. Have a nice evening.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Απολαυστική ανάρτηση!όμορφες οι φωτογραφίες σου και το βιντεάκι και οι δημιουργίες σου καταπληκτικές!Εύχομαι να είσαι καλύτερα και καλές βουτιές!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Από όλα έχει η πανέμορφη ανάρτηση σου ! θάλασσα ,δημιουργίες και πολλή αγάπη ! Όσο για τον πονοκέφαλο , έχω εντρυφήσει στο θέμα !!, ένα ελαφρύ παυσίπονο ,ένα καφεδάκι ,ξαπλωμένη και τα πόδια σε παγωμένο νερό !!!Και προ παντός χαρούμενες σκέψεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Είσαι τόσο τυχερή Δημητρούλα που έχεις κοντά σου ωραίες παραλίες και θερινά σινεμαδάκια!!
    Εύχομαι να σας κάνει και καλόκαιρό να τα απολαμβάνεις καθημερινά :)
    Τα ντεκουπάζ σου πολύ μου άρεσαν και πιο πολύ το μπουκάλι που λέει beach cottage!
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τυχερούλα, είσαι μέσα στη θάλασσα, πως να μην εμπνέεσαι από τις ομορφιές δίπλα σου; Ότι φτιάχνεις έχει το άρωμα της φύσης. Είχαμε πει για κάτι τσιπουράκια και κρασάκι κάποια φορά, περιμένωωωωωω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αχ, ζήλεψα το καλοκαιρινό σινεμά! Όταν ήμουν μικρή είχαμε στη γειτονιά, αλλά μετά έγινε σουπερμάρκετ!
    Πολύ όμορφες δημιουργίες!
    Αυτές τις μέρες έχει τόση ζέστη που μάλλον θα πάμε κι εμείς για κανένα μπάνιο. Μπορεί να σε πετύχω!
    Αν δεις μια φαλαινίτσα εγώ θα είμαι!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Λατρεμένη θαλασσα!!!πανεμορφες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα!!!χαιρομαι που εισαι καλύτερα ...και η μαμά μου τα ιδια με σενα τρεις μερες χάλια ηταν....ο καιρός μας τα χάλασε και εδω ο αερας δεν υποφερεται αλλα και η μικρη εχει συνάχι....ετσι η θάλασσα θα περιμένει μεχρι να γιανει η μικρη ....
    Οι δημιουργίες σου ειναι τέλειες!!!!!!!!τα γατουλινια απιστευτα γλυκα!!!να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. I hope you feel better. I love to listen to he sea winter or summer it is so calming and therapeutic .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλά... η κοντινή φωτογραφία της Θανασούλας είναι το κάτι άλλο!!! ΤΕΛΕΙΑ!!!! Αλλά και ο σύζυγος και τα τέκνα... κουκλιά!!!!!!
    Και μη μου μιλάς για καύσωνα..... με πονάς!!!! Εσύ, κούκλα, κάνεις βουτιές και δροσίζεσαι. Εγώ τι να κάνω; Να σκαρφαλώσω στο πεύκο; Άσε που θα τρέχω στο ΚΑΤ και δεν το γουστάρω καθόλου!!!! Όσο για τις δημιουργίες σου, άψογες όλες και πολύ καλόγουστες!!!
    Φιλάκια πολλά και κάνε μια βουτιά και για μένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μιμικα μου, οι δημιουργιες σου ειναι τοσο ομορφες!!! Αυτο το καδρακι με το κρακελε και τα βοτσαλακια το λατρεψα!!! :)
    Υπεροχες και οι θαλασσινες φωτοφραφιες, αλλα και της Θανασουλας!!! :)
    Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εύχομαι Dimi μου το δεύτερο σχόλιό μου να σε βρίσκει καλύτερα!σέυχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια στο μπλόγκ μου!καλό και ξένοιαστο τριήμερο κοριτσάκι μου!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. para poli omorfo to blog sou!!
    toso wraio post me panemorfes eikones!!!
    einai teleioooooooo!!! tha se episkeptomai suxna apo edw kai pera!!
    tha xarw na se dw kai sto diko mou blog!filakiaaaaaaaaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ντίμι σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!τα έργα σου υπέροχ και καλοδουλεμένα!,τα ενδιαφέροντά μας ταιριάζουν πολύ και το μπλόγκ σου είναι χαρούμενο, κεφάτο και ξεσηκωτικό!τι πανέμορφες φώτο είναι αυτές?όταν ήμουν μικρότερη τραβούσα και εγώ συνέχεια τις τύπωνα κιόλας είχα μεγενθυντήρα!συγχαρητήρια για όλα και με το καλό το εγγονάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...