Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Happy Mother's Day !




Happy Mother's Day !

 





Καλησπέρα φίλες μου,στήν όμορφη blogoγειτονία μας!
Xρόνια Πολλά σέ όλες τίς μητέρες!


Η Μάνα
 

Είπαν του ήλιου “γιορτάζει η μάνα”
κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύνει.
Είπαν της θάλασσας “γιορτάζει η μάνα”
κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη.
Το ‘μαθαν τα πουλιά, “γιορτάζει η μάνα”
και το τραγούδι τους ξεχείλισε πλημμύρα.
Το ‘μαθαν τα άνθη, “γιορτάζει η μάνα”
και μοσχοβόλησε η πλάση χίλια μύρα.
Τ’ άκουσε η βροχή, αλλά δεν έκλαψε
δάκρυ δεν κάνει να κυλήσει αυτή τη μέρα.
Τ’ άκουσε ο ουρανός κι άνοιξε διάπλατα
πείτε ευχές, μύριες ευχές για τη μητέρα.

 

Γιά τήν αυριανή Γιορτή τής Μητέρας,τί πιό ομορφότερο από ένα γλυκό φιλί,καί λουλούδια!

 

 

 

Δέν έχω παράπονο!Εστω καί μέσω ίντερνετ,ή κόρη μου από τήν Ολλανδία,μού έστειλε αυτό τό πανέμορφο μπουκέτο!

Καί εγώ μέ τήν σειρά μου,σάς αφιερώνω φωτογραφίες,μέ λουλούδια από τόν κήπο μου!

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 
 

 

 

Εύχομαι Χρόνια Πολλά σέ όλες τίς μητέρες!

Καλά νά περάσετε μέ τίς οικογένειές σας!Καλό μήνα καί καλή Κυριακή νά έχετε!Πολλά φιλάκια!!


 

  

 

 Wonderful mother


God made a wonderful mother,
A mother who never grows old;
He made her smile of the sunshine,
And He moulded her heart of pure gold;
In her eyes He placed bright shining stars,
In her cheeks fair roses you see;
God made a wonderful mother,
And He gave that dear mother to me.


Pat O'Reilly

 

  *********

 

Happy Mothere's Day ! 

 

  Have a lovely weekend! 

 

 

 

 

 




                                                                                  

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...