Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

The most wonderful time of the year.....

                                    Happy Hollidays!!

                                  Frosty the snowman. . . . .

 
                                      Kαλησπέρα φίλες μου στήν πολύ όμορφη καί γιορτινή μας blogoγειτονιά!
Οι ημέρες περνάνε όμορφα(σχετικό, μέ όσα συμβαίνουν γύρω μας)οί ετοιμασίες στά σπιτάκια μας συνεχίζονται περιμένοντας τά Χριστούγεννα,νά γιορτάσουμε τήν γέννηση τού Χριστού!Αυτήν τήν εβδομάδα ασχολήθηκα περισσότερο μέ τίς δουλειές στό σπίτι γιατί είναι η εορτή τού αντρούλη μου τά Χριστούγεννα.Εφτιαξα καί πάλι μελομακάρονα,γιά νά μοιράσω στήν συμπεθέρα μου καί σέ φίλες αγαπημένες!


Έτοιμα καί τά δωράκια νά μπούν κάτω από τό Χριστουγεννιάτικο δέντρο,περιμένοντας τά εγγονάκια μου νά τά ανοίξουν!!


                                          Οι καρτούλες καί τό χαρτί περιτυλίγματος είναι δικής μου εκτύπωσης.

Η φίλη τής κόρης μου,η Ριτούλα,μού έφερε ένα μπαουλάκι νά τής τό φτιάξω μέ decoupage.Βλέποντάς το μεγάλο,παιδεύτηκα πώς νά τό στολίσω!Τελικά κατέληξα σέ αυτό τό αποτέλεσμα!Ελπίζω νά σάς αρέση!Η Ριτούλα πάντως, ενθουσιάστηκε!!

My Decoupage...Box,napkin,rice paper,glitters...

                      Τά μοτίβα είναι χαρτοπετσέτα καί ριζόχαρτο,στολίστηκαν μέ glitters,καί έτοιμο τό μπαουλάκι !!!

                                                                        My Christmas Decoupage....

                             Στό πίατο αυτό,έβαλα μοτίβο μέ ριζόχαρτο,καί ζωγράφισα επάνω μέ glitters.

My Decoupage....Plate,rice paper,glitters...

                           Εδω κόλλησα χαρτοπετσέτα,τό έβαψα μέ χρυσή μπογιά,καί ακρυλική μπογιά μέ glitter.

My Decoupage....Plate,napkin,glitters,gold paint...
 Αυτές τίς ημέρες έχω νά φτιάξω καί τούς κουραμπίεδες πού φτιάχνω κάθε χρόνο μέ βούτυρο γάλακτος,ανθόνερο καί καβουρντισμένο αμύγδαλο!Θά τούς δείτε στήν επόμενη ανάρτηση φίλες μου μέ τό καλό!Από τήν Παρασκευή, σκέφτεται νά κατασκηνώση εδώ η εγγονούλα μου νά τήν έχω παρεούλα μου,γιατί λίγο στεναχωριέμαι πού λείπη η μικρή μου η κόρη!Σάς εύχομαι καλές ετοιμασίες στά σπιτάκια σας,καί μέ τό καλό νά εορτάσουμε τίς Αγιες ημέρες πού έρχονται!Πολλά φιλάκια φίλες μου,καί καλή δύναμη σάς ευχομαι!

My dear friends,thank you so much for your visits and for your kind comments.Wishing you Merry Christmas to all..... 








 
 




  

 



55 σχόλια:

  1. Tudo muito lindo! Presentes prontos, tudo arrumadinho e adorei o bilhete nos presentes,rs... beijos,chica e tudo de bom!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου φίλη, χρόνια πολλά και καλές γιορτές εύχομαι σε όλους σας! Αυτές οι καρτούλες που γράφουν "μην ανοίξεις μέχρι τις 25 Δεκέμβρη"... έξυπνες... αλλά και... βασανιστήριο!!!

    Δημιούργησες πάλι απίθανα πράγματα (και πεντανόστιμα - για τα μελομακάρονα λέω!!). Καλή συνέχεια να έχεις, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με εφερε το αγορι μου που λες 2κιλα μελομακαρονα. Απτην λυσσα μου τα εφαγα ολα μεσα σε 3 μερες!Το ποσο εχω παχυνει δεν λεγεται αλλα λεω χαλαλι!!!
    Ειδα τα δικα σου κ παλι τα λυμπιστηκα!φιλια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πώπω Dimi μου! Και τα μελομακάρονα σου φαίνονται πολύ λαχταριστά, αλλά και τα διακοσμητικά που έφτιαξες είναι πανέμορφα! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ,,,,,ΜΜΜΜΜΜΥΡΙΖΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ,,,,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ,,,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ::)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ DIMI ΜΟΥ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντίμι μου ολα τα περίμενα από εσένα αλλά να εκτυπώσεις και χαρτί περιτ. δεν το φαντάστηκα!!!!!!!
    Καλέ τι όμορφη ανάρτηση είναι αυτή!!!!!! Τα ρόδια σου απίθανα!!!Τα δε μελομακάρονα, τα είδε η Ζέτα και είπε
    -ΑΑΑΑ! Αυτά φαίνονται πολύ νόστιμα!!!!!!Περιμένουμε και τους κουραμπιέδες....
    Η Ριτούλα βλέπω την έκανε την τύχη της με εσένα!!!!
    Ωραίο και το τραγούδι!!!!!!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα!!!
    Τι μελομακαρονα είναι αυτά;;;; Μπορώ να πάρω μερικά φεύγοντας:
    Απο τα αγαπημένα μου γλυκά!!!
    Το μπαουλάκι μου αρέσει πάρα πολύ! Είμαι σίγουρη οτι θα κάνει πολύ χαρούμενο τον παραλήπτη του!
    Αλλά και το χαρτί με τις καρτούλες που εκτύπωσες είναι πολύ έξυπνη ιδέα:)
    Μπράβο!! Να είσαι γερή και δυνατή!!
    Με το καλό να δεχτείς την εγγονούλα σου!!!
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oh Dimi, you always give me a fairy Christmas atmosphere with your creations and your photos.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκειά μου και ακούραστη DIMI μου,τι υπέροχα μελομακάρονα!!!!!!Λάτρεψα τα χαρτιά περιτυλίγματος και τις απαγορευτικές (!) καρτούλες!!!!!Το μπαουλάκι πολύ όμορφο, εορταστικό και χαρούμενο!!!Πιστεύω θα αρέσει στην φιλεναδούλα!!!Να χαρείς την παρεούλα της εγγόνας σου!!!Εύχομαι η κορούλα σου να περάσει πολύ όμορφα στην Αυστραλία και με το καλό να επιστρέψει!!!
    Είδα και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου με τα πού όμορφα μπουκαλάκια , πιάτα , κεριά και ημερολόγια που έφταξες!!Μπράβο !!Τα προλαβαίνεις όλα !!!Εύχομαι υγεία και ευτυχία σε σένα και στην οικογένειά σου!!!Καλά Χριστούγεννα φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hello Dimi, I love your beautiful Christmas creations. You are so creative and do lovely work. Lovely images, have a great day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dear Demi, your Christmas creations are absolutely stunning!!! Everything is made with so much love! Really beautiful work!!! I loved the "Do not open until 25 December" tags... so cute! :)
    Polla filia se sena kai sto Thanassi sou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά πολύ όμορφο το μπαουλάκι και όλα όσα φτιάχνεις Δήμητρα. Για τα γλυκά δεν μπορώ να πω... μόνο με δοκιμή...χαχα. Φιλιά πολλά και καλές γιορτές να'χουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. What a wonderful festive post Dimi - so much colour and sparkle. I know that you must be missing your daughter at this Christmas time, but hopefully you will have Skype so that you can talk to one another over the holidays.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και του χρόνου!!!

    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr
    p.s. For the next days I will not have the convenience of the internet. I'll go in the internet where I can. Just i make posts. Do not misunderstand me if I could not move from here! Kissing a lot. Happy Holidays!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα μελομακαρονα σου φαινονται υπεροχα!
    Αχ, εγω εχω μπλεξει με τις δουλειες του σπιτιου...πως τα προλαβαινετε ολα και γλυκα και καθαριοτητα και δωρα και προετοιμασιες...ισως παιζει ρολο βεβαια που ο μπεμπης μου ειναι ακομα μικρος...
    τον ειπα τον πονο μου και ξεθυμανα....lol
    Πανεμορφο το κουτι σου και τα υπολοιπα δωρακια!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Such a Christmassy post! It brings me in the mood... like Rosemary, I hope you will be able to skype with your daughter! Happy Holidays! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σας Dimi
    Μια ωραία θέση να σας δείξει - όμορφες συσκευασίες.
    Sad ότι είστε λίγο αναστατωμένος επειδή η κόρη σας - ταξίδεψε στην Αυστραλία - ή τι;
    Σας ευχόμαστε μια μεγάλη Πέμπτη.
    Τεράστια αγκαλιά Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφες δημιουργίες Ντίμι μου!Ήθελα να ήξερα πώς προλαβαίνεις!!!Να χαίρεσαι τα εγγονάκι σου!Όλα ωραία αλλά αυτό το "Do not open until 25 December" είναι Βάσανο!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λαχταριστά τα γλυκά σου,
    το μπουκάλι πολύ όμορφο !
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Dimi μου!!Το μπαουλάκι έγινε πανέμορφο!! Πολύ μου άρεσε επίσης και η εκτύπωση χαρτιού και καρτών που έκανες για τα δωράκια σου! Και του χρόνου με υγεία και ευτυχία!! Θα έχεις καλή παρεούλα τις επόμενες μέρες! Πόσα θα φτιάξουν μαζί, γιαγιά και εγγονή!!!! Με το καλό!! Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλες οι δημιουργίες σου Δημητρά μου είναι υπέροχες!!!μα το πιο υπέροχο είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων που μας έχεις φέρει εδώ και μέρες με τις όμορφες εικόνες που μας δείχνεις κάθε φορά!!!κάθε φορά που μπαίνω στο μπλογκς σου ανοίγει η ψυχή μου!!!να σαι καλά γλυκιά μου!!σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kalημερα. Με χίλια βάσανα καταάφερα να διαβάσω την ανάρτηση σου (πολύ αργό το κομπιουτερ μου) Μου άρεσαν όλα και η αρχική φωτο με τους χιονανθρωπους. Να χαίρεσα τον ανδρα σου. Μελομακαρονα σου ωραία, να τα χαρείτε όπως και τους κουραμπιέδες. Να χαρούν τα δωράκια τα εγγονάκια σου, μου αρεσαν οι καρτούλες και το χαρτί τυλίγματος. Το μπαουλάκι μου άρεσε πολύ. Καλά να περάσεις με την εγγονούλα σου, από αύριο. Εμοιασε στην γιαγια της, γλυκουλες και οι δυο, να ρθει να σου κρατα συντροφια αφου λειπει η κορη σου.. Καλα να περνας Ντίμι μου και καλή δυνάμη. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα κυρία Δήμητρα!!!Τα 2 τελευταία χρόνια φτιάχναμε κουλουράκια με την φίλη μου! :( Όμως φέτος μου έφυγε!Θα έρθω να τα φτιάξουμε μαζί!χιχιχιχι Μίλησα χτες μαζί της και μου πε ότι έχει μαυρίσει κιόλας!Μια χαρά περνάει!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάρτηση!!! Και τι ωραία πραγματάκια μας παρουσιάζεις! Και του χρόνου!
    Καλές γιορτές με υγία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφο το μπαουλάκι!
    Πω πω, έχεις πάρει ήδη τα δώρα! Εγώ τίποτα!
    Ελπίζω η εγγονούλα σου να σου κρατάει ωραία παρέα όσο λείπει η κόρη σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γειά σου Δημητρούλα! Ομορφιές μας δείχνες πάλι !! Πανέμορφα τα χαρτιά και τα καρτελλάκια που εκτύπωσες! Τα δώρα σου θα εντυπωσιάσουν! Το μπαουλάκι έγινε πολύ καλό, είμαι σιγουρη ότι θα αρέσει στην φίλη σας. Καλοφάγωτα τα μελομακάρονα και με το καλό να μας δείξεις και τους κουραμπιέδες σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παντα μας εντυπωσιαζεις!Τυχερα και τα εγγονακια.Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολύ εντυπωσιακά όλα Δήμητρά μου!!!
    το μπαουλάκι της φίλης σου έγινε κουκλίστικο!!
    σίγουρα θα ενθουσιάστηκε!!!!
    Τι ωραία που πακετάρισες τα δωράκια!!!έτσι μου ρχεται να τα ανοίξω εγώ!!!χαχα!!!
    κι όπως πάντα ξεχωριστές οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις όμορφες και ζεστές γιορτές Δημητρούλα μου με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!!!Πάντα με υγεία και ευτυχία!!!
    Σε φιλώ γλυκά καλή μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σας Dimi
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σας στο blog μου.
    Περισπωμένη έχει το "λίγο" καλύτερα - αλλά ακόμα πολύ βήχα ..... μόνο βγαίνει στον κήπο για να κάνουν οι ίδιοι καθαρά - πρέπει να έχουν ιατρική 7 ημέρες ακόμα :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αχ λαχταριστα τα μελομακαρονακια!
    Πολυ ωραιο το μπαουλακι!!!!
    Ωραια παρειτσα θα εχεις... λοιπον απο παλια η σκεψη του να γινω γιαγια με ενθουσιαζει (θα μου πεις ακομη δεν εχω γινει μανα χα χα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι όμορφιες έφτιαξες πάλι!!!
    Ομορφο να χεις την εγγονούλα παρείτσα, να περάσετε πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. I am so impressed by your wrapping paper and cards you have printed yourself. How talented you are,
    Enjoy the countdown

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολλές θερμές ευχές και σε σένα Dimi μου, με τις πάντα υπέροχες κατασκευές (το μπαουλάκι της Ριτούλας έγινε υπέροχο!) Να περάσετε χαρούμενα και φωτεινά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι ετοιμασίες για τη γιορτή είναι κι αυτές σαν γιορτή...έτσι μου φαίνεται!!
    Έφτιαξες πάλι υπέροχα πράγματα..το μπαουλάκι δε θα μπορούσε να γίνει καλύτερο πιστεύω...!
    Σίγουρα θα τα περάσεις τέλεια με την εγγονούλα σου..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μελβούρνη ολέεεεεε ολέεεεεε, δεν σταματώ να τραγουδώ ποτέεεεε!! Άντε να σε δούμε κι εσένα κάποια στιγμή..

    Λοιπόν, θέλω ένα tutorial βήμα προς βήμα με το πως κάνεις ντεκουπάζ στα πιατάκια με ακρυλικά κλπ. Κι όταν λέω βήμα-βήμα, εννοώ σαν το προηγούμενο που είχες κάνει για εμένα! Πως να το κάνουμε, ως ο πλέον πιο μακρινός ιντερνετικός επισκέπτης σου, είμαι κι απαιτητική!! Χα χα. Ξεκίνησα να κάνω σε κεραμίδι και ξύλο, τα πάω καλά θα τολμούσα να πω. Που και που τσαλακώνεται και καμιά χαρτοπετσέτα, αλλά δεν το βάζω κάτω!

    Ελπίζω να καταφέρω να την δω την μικρή. Φιλιά από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. This is a lovely post Dimi. The delicious food, beautiful hand crafted plates and little trunk. Love the gift tags. You are so creative Dimi. It has been a pleasure to see your work during the year.
    Happy days
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. DIMI, I'm very impressive, your decoupage, printed papers, snowman - all these are awesome!
    You're talented woman!
    lucky your grandchildren to have gifts from talented granny.
    Merry Christmas, my dear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kalispara Dimi, I am so sorry I have not written to you for a little while, but like you I am missing my daughter....but we skyped yesterday so I am feeling much happier. What a beautiful gift you received from your friend and I loved your decoupage plate. I think your gift tags are a fabulous idea. Have a lovely time with your grandchildren and I would like to wish you and your family a very Happy Christmas. Best Wishes, as always, Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ετοιμη για Χριστουγεννα, καλα να περασεις με την οικογενεια σου κ χρονια πολλα στον αντρα σου! Μου αρεσαν πολυ οι καρτουλες κ το χαρτιπεριτυλιγματος στα δωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δημητρούλα μου καλή το δώρο είναι ήδη στο ταχυδρομείο σου εδώ και τόσες μέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πήραμε τηλέφωνα και μάθαμε!!!!
    Πέρνα οπωσδήποτε την Δευτέρα στο ταχυδρομείο σου να το παραλάβεις καλή μου εντάξει;;
    Κάποια βλακεία έγινε με τα ταχυδρομεία και ξεχάσαν να το στείλουν συστημένο!!!Μα πόσο βλάκες είναι;;
    Μη μου στεναχωριέσαι λοιπόν και τη Δευτέρα τρέξε να το παραλάβεις γιατί σήμερα δεν προλαβαίνεις!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανέμορφες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες! Με άφησες άφωνη με την εκτύπωση του χαρτιού περιτυλίγματος αλλά και των "απαγορευτικών" (χαχα!!) tags!! Πολλή και απίστευτη δουλειά έχεις κάνει και μπράβο σου! Πάντα έτσι δημιουργική να'σαι! Χρόνια πολλά, με υγεία, χαρά και ευτυχία!! Να περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτές ! Και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ντίμη μου γλυκιά, υπέροχα μελομακάρονα!!Να ήσουν κοντά να δοκιμάζαμε!!Οι δημιουργίες όλες καταπληκτικές!!Μπράβο σου!!!Να περάσετε υπέροχα τις γιορτές των Χριστουγέννων!!Υγεία, χαρά, ευτυχία σε όλους σας!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δημιουργική μου Δήμητρα, είναι όλα σου τα καλούδια πολύ πολύ πολύ όμορφα!!!! Σου εύχομαι όμορφα και χαρούμενα Χριστούγεννα!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Beautiful, you are so creative!
    Wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!
    Mette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Wow, wow, wow, BEAUTIFUL post, dear Dimi!!!!!!
    I wish you Merry Christmas!!! and my g+ for you....
    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥ Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τα μελομακάρονα φαίνονται πεντανόστιμα!!! Οι δημιουργίες σου τέλειες και το μπαουλάκι έγινε καταπληκτικό!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! Καλές γιορτές!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλά να περάσετε όλοι μικροί και μεγάλοι!!
    Καλά Χριστούγεννα και μην κουράζεσαι τόσο πολύ!
    Αλλά ότι κάνει κανείς με όλη του την καρδία είναι ευχάριστο!!
    Πολλά φιλιά..
    Μόνικα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Lovely photos and creations:) Hope you have a wonderful Christmas Dimi!!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. dimi moy to mpaoylaki telio kai ta melomakarona telia soy eyxomai kales giortes me ygia kai xara filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δήμητρα μόνον εγώ δεν σχολίασα αλλά η μόνη μου δημιουργία είναι το τρέξιμο..... όλα και παντού εγώ...Συνεχίζεις ακάθεκτη τα χριστουγεννιάτικα που είναι πανέμορφα.... μου έκανε κλικ και έκλεψε την ματιά μου η ιδέα της απαγορευτικής ταμπέλας....άκρως χιουμουριστική.. Ζηλεύω που θα περνάς όμορφα με την εγγονή σου και θα καταλαβαίνει η μία την άλλη και θα κάνετε όλον αυτόν τον καιρό ζουζουνιές..... ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΥΤΥΧΊΑ ΠΟΛΛΉ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΑΦΘΟΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟΥ για τις γιορτές και την νέα χρονιά!!!Φιλάκια χριστουγεννιάτικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Hello Dimi,

    sorry... i've lost this post ;(
    your decoupage always beautiful. I love them much.
    I can see those cookies are sooo yummy;)
    Wishing you a Happy Christmas to you
    warmly hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τί ωραία που φροντίζεις μέχρι και το περιτύλιγμα των δώρων κάτω από το δέντρο ! Τυχερά εγγονάκια ! μπράβο Ντιμάκο μου ...
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα κομψές και με προσοχή στη λεπτομέρεια ! Αχχχχχχ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...