Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Christmas around the house....

                               8 Days Until Christmas.....

  
                             Καλημέρα!Καλή εβδομάδα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά!
                              Μύρισε Χριστούγεννα στά σπιτάκια μας,8 ημέρες μάς έμειναν!
Τό Σάββατο έκανα baby sitting στά εγγονάκια μου ,βγήκαν τά κουπάτ,τά ταψιά από τά ντουλάπια,καί 4 μικρά χεράκια άρχισαν νά κόβουν τήν ζύμη πού έφτιαξα,σέ διάφορα σχέδια,φτιάχνοντας μπισκοτάκια gingerbread man!
 
 
 Τόν στολισμό τόν επιμελήθηκα εγώ φυσικά στολίζοντας τά μπισκοτάκια μέ Royal icing(γλάσσο),καί μέ χρωματιστά καραμελάκια!
                                   Ήρθαν καί οί πρώτες φωτογραφίες από Μελβούρνη!


Διαβάζοντας τά σχόλιά σας φίλες μου, ή κόρη μου, καί τίς όμορφες ευχές σας πού τήν συνόδευσαν στό πολύ μακρινό ταξίδι της,σάς ευχαριστεί πολύ, καί σάς εύχετε καλές καί χαρούμενες εορτές!

                               My Christmas Decoupage....

                            Λίγα δωράκια γιά τίς πολύ κολλητές μου φίλες γιά τά Χριστούγεννα!
Στό μπουκάλι,αφού τό έντυσα μέ ριζόχαρτο,κόλλησα χαρτοπετσέτα μέ τόν αγαπημένο μου Robin(κοκκινολαίμη).Tό στόλισα μέ δαντελίτσα καί έφτιαξα μέ πηλό αυτό τό καπάκι.

My Decoupage...Rice paper,napkin,clay cap...
   
                         Στό πιάτο,κόλλησα ριζόχαρτο,ζωγράφισα μέ ακρυλικά χρώματα καί Relief.

My Decoupage...Plate,rice paper,relief..
  
.......γιαγιά,τό Σάββατο έχουμε στό σχολείο μου bazzar,θά φτιάξης πραγματάκια νά πάω?(Μπορώ νά κάνω καί αλλιώς!!)Έφτιαξα ημερολόγια,μπουκαλάκια καί μαζί μέ κάτι καδράκια καί ποτήρια ρεσώ,πού είχα φτιάξη από πρίν,τά πήγε η κόρη μου.Πήγαμε τό Σάββατο τό πρωί μαζί μέ τήν κόρη μου καί τά εγγονάκια μου.


My Decoupage..Calenders,Rice paper,napkin,glitters..
    
My Decoupage..Bottles,rice paper,glitters...

     Τό Σάββατο τό πρωί  πήγαμε στό Δημοτικό σχολείο Λαγονησίου στό bazzar καί,περάσαμε πολύ όμορφα! Eίχαν Αη Βασίλη,Χιονάνθρωπο,νεραίαδα τού χιονιού,αγοράμε δωράκια, πόπ κόρν στά μικρά μας,ήταν καί ο Δήμαρχος μας εκεί,ο Πέτρος Φιλίππου,πού φροντίζη  ώστε όλα τά τά σχολεία τού Δήμου Σαρωνικού πού ανοίκουμε,νά έχουν πάντα θέρμανση!Ο σκοπός τού bazzar,ήταν γιά νά αγοράσουν συναγερμό νά προστατεύσουν τό σχολείο.
 Μέ τήν μηχανή τού καφέ, πού έκανα δώρο στόν εαυτόν μου φίλες μου,απολαμβάνω κάτι υπέροχους Cappuccino,μαζί μέ τά μπισκοτάκια Gingerbread man,πού φτιάξαμε μαζί μέ τά ζουζουνάκια μου!

                    Μέ εκείνα,καί μέ τά άλλα, ξεχάστηκα,πρέπει νά πάω τήν εγγονή μου στό μπαλέτο!
Σάς ευχαριστώ φίλες μου,πάρα πολύ γιά τά όμορφα σχολιά σας,γιά τίς ευχές σας γιά τό ταξίδι τής κόρης μου,σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα,μέ τό καλό νά φτιάξετε τά γιορτινά γλυκά σας,πού θά περάσω νά θαυμάσω από τά σπιτάκια σας!Πολλά φιλάκια!!!
Thank you my friends for your kind comments, for my daughters trip to Melbourne Australia!Wishing you all a happy week!!



  




                                                

 

50 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες εικόνες. Μύρισε Χριστούγεννα για τα καλά. Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικη καλλιτεχνιδα σε ολα να εισαι καλα και να γελας με τα απλα

    σε περιμενω στο σπιτακι μου να γινεις μελος της παρεαας μου να μου λες την παοη σου για οσα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι ομορφιές και τι ωραίες ιδέες για όλες τις γιαγιάδες!!! Ποιοτικός χρόνος με τα εγγόνια! Ντίμη μου να περνάτε πάντα τόσο καλά και με το καλό να γυρίσει και η κόρη σου.... έχω χάσει πολλά επεισόδια τελευταία και δεν ξέρω γιατί πήγε. Ελπίζω για διακοπές! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Good Morning Dimi,
    so pretty decoupage as always . a cup of hot cappuccino accompanied by mr.gingerbread man why not.
    nice Melbourne ;)
    have a nice day

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Natal bem pertinho e tudo lindo por aí! beijos,linda semana!chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Your city is wonderful!!!!Great photos. The gingerbread are delicious...i' ll take one...Your decoupage is gorgeous, as usual.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Absolutely lovely decoupages. I'm getting real Christmas feeling by looking your photos! Thank you Dimi and have a nice week.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι πολύ όμορφα τα κουλουράκια σας!! έχουμε τα ίδια κουπ πατ!!! :) οι δημιουργίες σου για ακόμη μια φορά με εντυπωσίασαν!!! τι ωραία που είναι η Μελβούρνη!!! Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!!! Θα περάσει πανέμορφα η κορούλα σου σίγουρα! :) Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία μπισκοτάκια! Ειδικά όταν είναι φτιαγμένα από παιδικά χεράκια! και οι χειροετεχνίες σου πολύ όμορφες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω βρε Dimi μου, ακούραστη είσαι, πως τα προλαβαίνεις όλα αυτά???
    Πολλά μπράβο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα οι αναρτήσεις σου ειναι νότα χαράς κ αισιοδοξίας!!!! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν - νόστιμα κέικ, όμορφη decoupage.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή ημέρα / καλή νέα εβδομάδα ..... μόλις είναι τον Ιούλιο
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγευτικές οι εικόνες σου,Dimi!!"Μυρίζουν" Χριστούγεννα!
    Να περνάς πάντα τόσο όμορφα με τα εγγόνια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Dimi μου!!
    Άλλη μια ανάρτηση σκέτος χείμαρρος! Ευχαριστούμε πολύ την κόρη σου για τις φωτογραφίες από Μελβούρνη και φυσικά εσένα που τις μοιράστηκες μαζί μας! Να περάσει όμορφα!!
    Ακούραστη στις δημιουργίες σου, που δεν χορταίνω να θαυμάζω.
    Τα ζουζουνάκια έφτιαξαν πολύ όμορφα μπισκοτάκια με την γιαγιά!! Και του χρόνου!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και μια υπέροχη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά! ( και στα ζουζουνάκια, ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα τα κουλουράκια σου ! Όσο για τις δημιουργίες - δωράκια είναι υπέροχα!
    Να είσαι πάντα καλά και να έχεις πάντα δύναμη σε ότι κάνεις!
    Εύχομαι ότι καλύτερο για την κορούλα σου και για την οικογένεια σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι υπέροχο να ταξιδεύεις και δε στο εξωτερικό!!


    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα, φίλη μου! Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω - τις φωτογραφίες από τη Μελβούρνη; Τέλειες! Να περάσει καλά κόρη σου εκεί και να το ευχαριστηθεί (οι εποχές πάνε ανάποδα εκεί, έτσι δεν είναι;) Τα κουλουράκια σου τα ζήλεψα, φαίνονται πεντανόστιμα. Μπράβο και για τις δημιουργίες, το αποτέλεσμα είναι φανταστικό, γεια στα χέρια σου! Και για όλα τα υπόλοιπα... τι να πω... ακούραστη!!! Πολλές ευχές για καλές γιορτές σε όλους σας (ζουζούνια μικρά και μεγαλύτερα). Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dimi mou, I know I have already told you, but I'm telling you again... I really love coming to your blog and looking at all these beautiful, inspiring images!!!! Your Christmas decoupaged work is wonderful, as usual! And those cookies... mmmm... delicious! :) Beautiful photos from Melbourne too! It must be summer there... I hope your daughter is happy and doing well!!!
    Kali ebdomada, fili mou!!!! Polla filia se sena kai ston Thanassi sou!!!
    Anna & Zoe :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ότι φτιάχνεις είναι τόσο όμορφο
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τί όμορφη ανάρτηση!!!! Όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Dear Dimi - so happy to learn that your daughter has arrived safely in Melbourne. You are a very busy lady, and your gingerbread men biscuits look delicious.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια στα χερακια σου ολα ειναι υπεροχα!!!Και οι φωτογραφιες πολυ ομορφες!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάρα πολύ όμορφα όλα...η κόρη σου φαντάζομαι πως τα περνάει τέλεια, ε?
    Μπράβο που φτιάχνεις για όλους υπέροχα πράγματα και βοηθάς όπως μπορείς..
    Και δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από τα παιδικά χεράκια που κόβουν τη ζύμη και η γιαγιά να στολίζει..όμορφες στιγμές...να είστε όλοι καλά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πω πω τι πρωτοσχολιάσω!! Όμορφες δημιουργίες, λαχταριστά μπισκοτάκια και η Μελβούρνη υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dimi μου πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές σου και μπισκοτάκια σου σίγουρα πεντανόστιμα αφού έβαλαν τα χεράκια τους τα εγγονάκια σου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Delicious gingerbread cookies!!! and lovely your works... as always!!!
    Have a good week, dear friend!!! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ντίμι μου, είσαι απίθανη και στο έχω ξαναπεί!!!!!!!!
    Τα προλαβαίνεις όλα και πάντα μας ξαφνιάζεις με τις αναρτήσεις σου που έχουν εκτός από τις υπέροχες δημιουργίες σου, ψυχή και χαρά γιά την ζωή!
    Να είσαι καλά και να συνεχίζεις να μας συντροφεύεις με τον δικό σου αξιαγάπητο τρόπο!!!!!!!!!!
    Φιλάκιααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ντίμι μου μου άρεσαν πολύ όλα όλα...Οι φώτος της Μελβούρνης πανέμορφες...τι όμορφη που φαίνεται να είναι...
    μου άρεσαν και τα κουλούράκια και οι δημιουργίες σου και οι δημιουργίες του μπαζάρ ...εύχομαι να πήγαν όλα καλά με το μπαζάρ...να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις τους καπουτσίνους σου .. ευχαριστούμε την κόρη σου για τις ευχές... Σάκηηηηηηηηηηηηη
    Να σαι καλά και να περνάς όμορφα..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dimi what lovely photos you definitely win the prize for best Christmas blog. Have a lovely week enjoying the Christmas atmosphere

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεμάτος ο χρόνος σου,Ντίμη,μα οι ώρες με τα εγγονάκια είναι ανεπανάληπτες!
    Και του χρόνου,να είστε καλά να φτιάξουν τα μικρά χεράκια κι άλλες χριστουγεννιάτικες λιχουδιές!

    Όλα τα έργα σου πάντα με μεράκι φτιαγμένες-υπέροχες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα τα έργα σου Ντίμι μου!! Πανέμορφη η Μελβούρνη!!Και τα μπαζάρ των σχολείων καταπληκτικά!! Φαντάζομαι την χαρά των εγγονών σου με τα έργα που πρόσφερες!! Καλές γιορτές γλυκιά μου!!Να περάσετε όλοι υπέροχα!!φιλάκια πολλά σε σένα και στα εγγονάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ω! Ντιμη είχες βλέπω την καλύτερη παρέα για να φτιάξεις χριστουγεννιάτικα μπισκοτακια.Τα έργα σου υπέροχα, μου άρεσε πολύ το πιάτο με το αλεξανδρινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φαίνεται πως είχες φοβερούς βοηθούς για τα χρστουγεννιάτικά σου! Ολα πανεμορφα, σε γιορτινό κλίμα αγάπης και χαράς! Να΄σαι πάντα καλά, ακούραστη και δημιουργική! Ευτυχισμένα Χριστούγεννα, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφα μπισκοτάκια και οι φωτο απο Αυστραλία τέλειες,καλά οι κατασκευές σου είναι πάντα καλοφτιαγμένες και πανέμορφες,εύχομαι να περνάς καλα αυτές τις μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια στα χέρια σου και πάλι και γεια στα μικρά δαχτυλάκια για τα μπισκότα!!!Οι φωτογραφίες ωραίες, έχει καλοκαιράκι εκεί τώρα!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!!Τι όμορφες φωτογραφίες!!!!όπως πάντα τα χριστουγεννιάτικά σου εκθαμβωτικά!!!μπράβο σου για το bazaar!!!πως να μην χαρούν τα παιδάκια!!!!
    τα μπισκοτάκια σου φαίνονται πολύ λαχταριστἀ!!!!!νιαμ!!!!
    Να σαι καλά Δήμητρά μου!!Και του χρόνου με υγείες και χαρές να ξαναστολίσετε!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Your decorated bottles are lovely and I like the plate with beautiful poinsettia flower.
    What fun to make gingerbread men with your grandchildren. It would be nice to eat with a cup of coffee.
    It was probably cold when your daughter arrived in Melbourne, but tomorrow is forecast 32C ! Nice photos she has taken. Good wishes to you and your family for a Happy and peaceful Christmas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θελω και εγω μπισκοτοανθρωπακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι όμορφες εικόνες!!!!θέλω να με υιοθετήσεις!!!!θα είμαι καλό παιδί!!!!είσαι η καλύτερη γιαγιά του κόσμου!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι ωραίες φωτογραφίες και τι υπέροχα όσα έφτιαξες! Αυτό θα πει να μην κάθεσαι σε ησυχία και όλο να σκαρώνεις κάτι όμορφο για όσους αγαπάς!
    Μπράβο!
    Καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπέροχες φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου πολύ πολύ όμορφες!Φιλάκια πολλά,καλές γιορτές και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dimi μου, τί όμορφες οι φωτογραφίες της Μελβούρνης! Είμαι σίγουρη ότι η κορούλα σου θα περάσει υπέροχα!!! Η σούπερ γιαγιά δεν κουράζεται και δεν σταματάει καθόλου βλέπω ! Υπέροχες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα και ειδικά όταν έχεις και βοηθούς τα εγγονάκια σου. Σε λίγο καιρό θα σε βοηθούν και στο ντεκουπάζ!!!! Ξετρελλάθηκα με τον κοκκινολαίμη !
    Νά'σαι καλά φιλενάδα, να τους χαίρεσαι, και να περάσετε υπέροχες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Love how you decorated the bottles and the gingerbread men look delicious:) Hope you are having a great week!
    ~Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι ωραία μπισκοτάκια!
    Και όλο τα πραγματάκια που έφτιαξες πανέμορφα! Τι καλή γιαγιά!
    Φιλάκια! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dimi μου καλημέρα!
    Πέρασα να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά, Καλα Χριστούγεννα γλυκιά μου
    Με αγάπη και υγεία!

    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όλα όμορφα! Μου αρέσουν πολύ τα μπαζάρ γι'αυτό και συμμετέχω όπου μπορώ!
    Και τα μπισκοτάκια σας πανέμορφα δικοσμημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ντίμη μου δραστήρια και ακούραστη σου εύχομαι ολόψυχα Χαρούμενα Χριστούγεννα με την οικογένειά σου!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Merry Christmas to you Dimi.
    Thank you for passing over to my blog and leaving your kind comments.
    Its been great to blog with you
    Wishing you all the best.
    I love your decoupage ...especially the bottle and the plate with the poinsettia
    Family time now
    all the best.
    val xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Bonjour et bien que de belles photos la fête sera très belle chez vous avec tous ces si beaux trésors
    BONNE journée et bonnes fêtes aussi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...