Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

WITHOUT INTERNET!!!

                                                           Δέν έχω Ιντερνετ!!!

Kαλημέρα φίλες μου!Λόγω μίας μεγάλης βλάβης τού ΟΤΕ στήν περιοχή μου,δέν έχω Ιντερνετ,ούτε τηλέφωνο!Οταν αποκατασταθή η βλάβη θά μπορέσω πάλι νά επισκευθώ τά blogoσπιτάκια σας!Σάς γράφω από ένα στικάκι,πού μέ τό ζόρι πιάνη!!Τά νεύρα μου!!!!!
Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!! 

Dear friends,i don't have Internet,because there is a big problem in the telephone company!I can't visit  your blogs!Sorry about that!When  they fix it,i'll be back!!!Have a lovely weekend!!
                                                                                          Dimi...

35 σχόλια:

  1. Γεια σας Dimi
    Αναστεναγμός - είναι ενοχλητικό για σας.
    Χαλαρώστε και απολαύστε το μέχρι να συνδεθούν με www.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα:
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα!!!Υπομονή ελπίζω να φτιαχτεί γρήγορα η ζημιά!Να έχεις ένα καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπομονή Δήμητρα...εύχομαι σύντομα να λυθεί το πρόβλημα...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Yπομονή Dimi μου, εύχομαι σύντομα να είσαι κοντά μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα,σε περιμένουμε ξανά πίσω ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταννοώ πλήρως τα νεύρα σου.
    Κι εγώ δεν έχω υπομονή και κάτι τε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sorry to learn that Dimi - make the most of the time with your preparations for Christmas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Sorry, I hope you up back online soon! Have a lovely weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα φίλη μου. Ευχομαι να λυθεί σύντομα. Μας λείπεις ήδη..Φάνηκε ο τόπος σου φίλη μου, μου ελειψες...μου αρεσαν πολύ οι εικονούλες με τα κόκκινα λουλούδια που έβαλες ως τίτλο στο κάθε στο about me , followers
    καλό σαβ/κο
    ευχομαι σύντομα και πάλι κοντά μας
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην μου στεναχωριέσαι.....Θα το φτιάξουν.......φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ αυτό το ίντερνετ!!!!
    Μη στεναχωριέσαι,θα σε περιμένουμε,και εγώ με στικάκι δουλεύω και είναι πολύ δύσκολο.....το χωριό μας δεν έχει κεραία!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι να αποκατασταθεί γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dear Dimi, i' m so sorry for the problem.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπομονή Δημητρούλα!
    Άγιες μέρες πλησιάζουν, εύχομαι να γίνει το θαύμα και να αποκατασταθεί γρήγορα η βλάβη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μη στενοχωριέσαι, όλα καλά θα πάνε και εύχομαι σύντομα να αποκατασταθεί η βλάβη! Εμείς εδώ θα είμαστε... Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Dear Dimi, I know how that feels... we are so used to the internet nowadays!
    Try to relax and I'm sure you will create something beautiful in the meanwhile! :)
    Have a lovely weekend!!! Polla filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εδώ τα ίδια!Μόλις θεραπεύτηκε το internet μου!!!Θα σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hello Dimi,

    I can imagine without internet. hope internet back on duty soon!
    hugs and nice weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελπίζω να αποκατασταθεί άμεσα η βλάβη!!!Υπομονή Δήμητρα!!!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα διαμαρτυρηθούμε στον Οτε!!! :)
    Ελπίζω να διορθώσουν την βλάβη σύντομα!
    Καλό Σαββατοκυριακο φίλη μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ντίμη,έχουμε πάθει εξάρτηση από τη μπλογκογειτονίτσα.
    Ας ελπίσουμε ότι θα είναι σύντομη η αποκατάσταση.
    Καλό Σ/Κ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελπίζω γρήγορα να φτιαχτεί η βλάβη
    Φιλάκια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν πειράζει. Θα κάνεις ένα διάλειμμα και θα γυρίσεις δριμύτερη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα σε περιμένουμε πάλι πίσω!!Όλα διορθώνονται!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αααα δεν μαου αρεσουν αυτα τα πραματα.
    Παντως και εγω πριν το καλοκαιρι ειχα το ιδιο προβλημα διοτι ο ΟΤΕς εκανε εργα στην περιοχη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπομονή!!! Το πνεύμα των Χριστουγέννων ελπίζω να πέσει στον ΟΤΕ και να αποκαταστήσει γρήγορα τη βλάβη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χχχχχχααααααααααα...... Θα κάνεις αποτοξίνωση Dimi μου! Έχουμε πάθει μια τρελή εξάρτηση όλες μας απ' αυτό το μαραφέτι!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωχ! Ούτε στον εχθρό μου! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. It is a nuisance Dimi, but I'm sure you will be back again soon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πες οτι και οταν πιανει κανει 100 ωρες να φορτωσει!!!!Φιλακια πολλα θα σε περιμενουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Hope you get the internet back!! have a lovely week:)
    ~Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Dimi
    Ακριβώς μέσα για να πω ευχαριστώ για το σχόλιο στο blog μου.
    Είναι ενοχλητικό να πούμε ότι είναι χωρίς internet.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...