Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Δύο μήνες blogger! { Two months blogging! ].

                                                 Δύο μήνες blogger!

Δύο μήνες κλείνη φίλες μου τό blogoσπιτάκι μου!Στίς 13 Ιουνίου,ξεκίνησα νά βολτάρω στήν όμορφη blogoγειτονιά σας καί εγώ!Σάς ευχαριστώ πολύ όλους γιά τήν στήριξη,τίς ιδέες καί τά σχολιά σας!Οι αναγνώστες μου έφτασαν τα 153 μέλη έως σήμερα!Είμαι πολύ χαρούμενη φίλες μου!Μέλη έγιναν καί φίλες από άλλες χώρες!




                                                                   Kερνάω γλυκάκι!



                                                              Κερνάω καί ρόζ σαμπάνια!
     
                                                                            Τριαντάφυλλα!



Πιάτο μέ ριζόχαρτο,κρακελέ 2 συστ.,καί πατίνα.



                                                                          Πανσέδες!



Πιάτο μέ χαρτί ,κρακελέ 2 συστ.,καί πατίνα.



Καί βεβαίως τό Summer Giveaway time,λήγει στίς 27 Αυγούστου!Σάς εύχομαι καλή επιτυχία!!Εύχομαι μία καλή εβδομάδα,καί καλό υπόλοιπο Αύγούστου φίλες μου!!Φιλιά σέ όλη τήν blogoγειτονιά!!



 




                                             
 

61 σχόλια:

  1. Υπέροχα μοτίβα, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΦΙΝΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, αν συνεχίσεις έτσι θα σπάσεις τα ρεκόρ ξαδέλφη και καμαρώνω ειλικρινά γιατί όλα αυτά τα καταπληκτικά τα έχεις μάθει μόνη σου! ΜΠΡΑΒΟ και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδλελφη,μέ συγκινούν τά τόσο καλά σου λόγια!Σέ ευχαριστώ πάρα πολύ!Νά είσαι καλά!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Hi Dimi

    Well done on 2 months blogging
    you have done so well my friend.

    You have a huge amount of followers
    but that I would expect with such a lovely blog
    and the fact that you are a friendly lovely blogging person too.

    Here is looking forward to the next 2 decades!


    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much my dear friend from my beloved Ireland!I wish you all the best!Kisses and hugs!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ καλη συνέχεια εύχομαι!!! Ο κόσμος των blogs είναι απλά μαγικος!!! Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σωκράτη!Χαρά μου νά σέ βλέπω!!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. να τους χιλιάσεις σου εύχομαι dimi μου και τους μήνες και τους followers!!!
    τα πιάτα σου είναι θαυμάσια!! το ένα καλύτερο από το άλλο!!!
    καλή βδομάδα να έχεις και όρεξη για νέες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα φίλη μου!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Dimi μου ! Δύο μόνο μήνες κι έχεις κάνει τεράστια πρόοδο! Πολύ ωραία έγιναν τα πιάτα σου, με όμορφα μοτίβα και καλή τοποθέτηση. Ευχαριστούμε για το κέρασμα !!! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν μου,έχης συμβάλει κατά πολύ καί εσύ στήν δημιουργία αυτού τού μπλόγκ!Θά τό πιστέψης,ότι μέ τήν εγγονή μου διάλεξα τά μοτίβα,καί μου υπέδειξε πώς νά τά βάλω!!Μού μοιάζη λές?Χαχαα!Καλή εβδομάδα εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα να είσαι πολύ πολύ καιρό εύχομαι στη μπλογκογειτονιά για να βέπουμε ωραία πράγματα ,καλή συνέχεια καλή εβδομάδα,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νέλλη μου!Πολλές μαγειρικές δημιουργίες εύχομαι!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι οι φίλοι σου να γινουν χίλιοι και πάνω , να είσαι γερή και δημιουργική , να βλέπουμε και να μαθαίνουμε !Σε ευχαριστώ που είσαι φίλη μου ! Η δουλειά σου είναι υπέροχη !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!Χαίρομαι πού σέ γνώρισα!Εύχομαι νά βρεθούμε από κοντά!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. καλημερα..να μας Χιλιασεις-1000..ειναι πολυ ομορφο αυτο το συναισθημα..ολες το γνωριζουμε..να σαι καλα ματια μου..υπεροδες δημιουργιες..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!Καλή συνέχεια!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. με το καλό να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! Είδες τι ωραίο που είναι να βλέπεις τους αναγνώστες σου να αυξάνονται??? Γίνεσαι και εσύ μέλος μιας μεγάααααλης παρέας!!!!
    Φιλιά πολλά!! Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτική δουλειά!!!!!να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!καλή εβδομάδα σου εύχομαι και καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι,σέ ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα!1Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Bloggen rund um die Welt, das macht es aus. Dann weiterhin guten Erfolg für Dich...

    Lieben Gruß und Sonne im Herzen
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Cloudy,thank you so much!Have a nice week!Greetings from Athens!!

      Διαγραφή
  12. Πώς να μη γίνει το σπιτάκι σου τόσο επισκέψιμο και ζηλευτό αφού η δουλειά σου είναι απλά καταπληκτική!Εύχομαι και στους 1000 αναγνώστες!Μας αρέσεις πολύ και σε μένα προσωπικά είσαι από τα αγαπημένα μου σπιτάκια!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Νάσαι καλά κοριτσάκι!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Dimi μου, καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Υπέροχα τα πιάτα σου!!!!!!
    Έρχομαι και χαζεύω το μπλόγκ σου γιατί μου αρέσει πολύ! Ο κύβος με την γαλάζια ακτή τι όμορφος!!!!!!!όλα γενικά εδώ είναι μια σκέτη γλύκα!!!!!!!!
    Ευχαριστούμε γιά το τραγούδι.
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,τί κάνης?Σέ ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα!Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  14. teleia agapaki mou einai ta erga sou kai ta piata sou yperoxa mpravo!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Φράν,σέ ευχαριστώ πολύ!Νάσαι καλά!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Καλή μου Dimi, εύχομαι χρόνια πολλά στο blog σου και μα συνεχίσεις να μας κρατάς συντροφιά με τις όμορφες δημιουργίες σου για πολλά πολλά χρόνια! Σε ευχαριστούμε για το γλυκάκι, φαίνεται πολύ νόστιμο! Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα! Πολλά φιλούθκια :)
    *οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Βασιλικούλα!Πολλά φιλούθκια καί σέ εσένα!!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχα τα πιάτα σου...
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα να είσαι καλά και να συνεχίσεις τις βόλτες σου στη blogoγειτονιά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ε ευχαριστώ Ελένη μου γιά τίς ευχές σου!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  17. Να τους εκατοστήσεις τους μήνες σου εδώ στη διαδικτυακή μας γειτονιά και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι,σέ ευχαριστώ πολύ!1Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  18. Οι μήνες να γίνουν χρόνια και οι αναγνώστες σου χιλιάδες! Να μας κερνάς πάντα ωραία γλυκάκια και χρωματιστές σαμπάνιες....Τα πιάτα πανέμορφα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!Καλή εβδομάδα!!Καλή συνέχεια στό green day!

      Διαγραφή
  19. Great congratulations for your lovely blog and creations from Italy- Milan!
    Kisses.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much my dear friend Alessandra!Greeting from Athens!!

      Διαγραφή
  20. Aaaa, ευχαριστούμε για το κέρασμα... ήπιαμε, φάγαμε και γεμίσαμε και τα βάζα μας,χιχι!!! Σε φιλώ και εύχομαι πολλούς ωραίους μήνες να έχεις μπροστά σου. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Τους πρωτους 2 μηνες ειχα 5 followers!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα όμως Αναστασία μου,πάνω από 1000!!Φιλάκια κοριτσάκι!!

      Διαγραφή
  22. Good Afternon Dimi
    It's me again!!!


    Can I ask you to pop over to
    http://www.cruisinoversixty.com

    it is a blog by a lovely lady
    and she has very few followers
    and I think you might enjoy it.

    If you get a minute that would be great!
    You can tell her I sent you!

    Thanks

    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I am her follower now Fiona!Thank you for coming!Its my pleasure!!By by!!

      Διαγραφή
  23. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΕΤΣΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ρενα γιά τίς ευχές σου!Καλή εβδομάδα εύχομαι!Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Παντα τετοια και ακομη καλυτερα!
    Να κανεις παντα τοσο ομορφα post με τις υπεροχες δημιουργιες σου.

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    aisthitikisakolouthos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα κοριτσάκι!Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. κούκουκ Δήμητρα!!!!Ηρθα....και συγνώμη για την καθυστέρηση,αλλά κάνω διάφορα αυτόν τον καιρό,και καταλαβαίνεις...-)))
    2 μήνες ε?Σο εύχομαι να γίνουν1002 και τα μέλη 100.000..χιχι
    πολύ όμορφες εικόνες,και τα πιάτα είναι κουκλίστικα!!!Εύγε ζουζούνα μου-))
    να έχεις ένα υπέροχο υπόλοιπο βράδυ(αν δεν κοιμάσαι ήδη)
    πολλά φιλιά(παίρνω την σαμπάνια μου ,να την πιώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου,χαρά μου νά έρχεσαι!!Το ξέρης!1Εύχομαι νά πέρασες καλά!!Σέ ευχαριστώ πολύ!1Δέν κοιμάμαι!!Είμαι νυχτοκόριτσο!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Καλή εβδομάδα!!Να μας χιλιάσεις και πιο πάνω..! :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά Ντίμη, η ροζ σαμπάνια με εξόντωσε!:)

    Άντε να σε βλέπουμε να δημιουργείς, να ταξιδεύεις, να χαμογελάς, να επικοινωνείς για πολύ, πολύ καιρό!

    Καλή συνέχεια στη μπλογκόσφαιρα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου σέ ευχαριστώ πάρα πολύ!!Καλές μαγειρικές δημιουργίες σού εύχομαι!!Καλό Δεκαπ/στο εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  28. Δυο μήνες γεμάτοι δημιουργίες που γεμίζουν ομορφια τα μάτια μας!
    Δυο μήνες πραγματικά "γεμάτοι" ! Από πολλά, διαφορετικά , αλλά με έναν κοινό παρονομαστή: την αγάπη σου και το μεράκι σου!
    Να τα εκατοστήσεις ,Δήμητρα!
    Α, μην ξεχάσω να πάρω και γλυκό, να πιω και τη σαμπάνια μου (είναι και η αδυναμία μου, χαχα) και να ξαναθαυμάσω τα πιάτα σου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου σέ ευχαριστώ πολύ!Πολύ σύντομα θά τά πούμε!Ειμαι μπλεγμένη λόγω τής πολυήμερης άδειας τού συζήγου!!Καλό Δεκαπ/στο σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. Δεν έχεις ιδέα πόσο χαίρομαι που βρήκα το μπλογκ σου...οι δυο μήνες να γίνουν πολλά πολλά χρόνια να απολαμβάνουμε τις όμορφες δημιουργίες σου και τις εμπνευσμένες αναρτήσεις σου...οι αναγνώστες να γίνουν χιλιάδες..!!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mαράκι,σέ ευχαριστώ πολύ!Καί εγώ χαίρομαι πού σέ γνώρισα φιλενάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μόλις την είδα
    χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου και να είναι μαζί μας για πολλούς μήνες χρόνια συντροφιά με την όμροφη παρέα σου και τις όμορφες δημιουργίες σου
    και να χιλιάσουν οι αναγνώστες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...