Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Happy June



Summer gardening 🍓

Καλημέρα και καλό και ευλογημένο μήνα σας εύχομαι !
Το Καλοκαίρι είναι εδώ!
Η ποιό αγαπημένη μου,εποχή,τού χρόνου !



Ασχολήθηκα αυτές τις ημέρες ,φυτεύοντας καλοκαιρινά φυτά στον κήπο μου!



Με την φωτογραφική μου μηχανή,αποτύπωσα την δημιουργία μίας φράουλας!





Σε λίγες ημέρες περιμένουμε την κόρη μου με τον εγγονό μου,απο την Ολλανδία,και ξέρω πόσο λατρεύει τις φράουλες!🍓
Και τα μικρά χεράκια του θα τις κόβει μόνος του και θα τις απολαμβάνει !😊


Flowers are...the music of the earth...

Δαφνουλα (Vinca)




Μπιγκόνια  (Begonia)




Ο λατρεμένος μου Βασιλικός παντού στην αυλή μου!
Άκρως καλοκαιρινός!




Μεταξάκι ή Πορτουλάκα (Portulaca)


Πετούνιες (Petunia)



Αυτό το φυτό το ξέρω ως αγκινάρα,ξέρει κάποιος να μου πει την πραγματική ονομασία του?
Ακόμα δεν έχει ανθίσει!


Το γαριδάκι που άντεξε απο τον Χειμώνα,γεμάτο από ανθούς!





Sea...Sun..Sand!





Σάς ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σας!
Σας εύχομαι καλο μήνα και δροσερό Καλοκαίρι! Καλές βουτιές ⛵

Dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my posts!
Wishing you a happy June and a lovely weekend!
Take care ❤


























linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...