Καλημέρα φίλοι μου!
Καλημέρα καί καλή εβδομάδα εύχομαι σέ όλους σας!
Τά πρώτα σημάδια τής Ανοιξης,φάνηκαν στήν περιοχή μου!
Βρήκα πάλι,τά άσπρα κρινάκια,στην βόλτα μου στό βουνό...
τά αγαπημένα μου,ανοιξιάτικα,μώβ λουλουδάκια,μούσκαρι...
καί πολλές ανθισμένες αμυγδαλιές,παντού γύρω μου!
Ούπς...σέ τσάκωσα μελισσούλα μου!!
Λατρεύω την Ανοιξη μέ τίς ηλιόλουστες ημέρες,
καί τήν πανδαισία χρωμάτων καί αρωμάτων πού απλώνει η φύση απλόχερα,γύρω μας!
Admiral butterfly!
~~~~~~~~~~
My Decoupage Creations
Ξύλινο κουτί,γιά κομπολόι,μέ ρυζόχαρτο,πατίνα καί σφραγίδες!
Τό κομπολόι φτιαγμένο από τά χεράκια τού άντρα μου!
~~~~~~~~
Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας καί τά όμορφα σχολιά σας!
Νά είστε καλά!Πολλά φιλιά!!













Que maravilhosos sinais da Primavera já a se mostrar! E teus trabalhos também muito bonitos! beijos, lindo dia, tuuuuuuuudo de bom,chica
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές! Η μυρωδιά σαν να βγήκε από την οθόνη και να πλημμύρισε τον χώρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήHello Dimi, beautiful signs of spring. The flowers and blossoms are gorgeous. I love the homemade rosary, your husband is talented. Just like you and your beautiful creations. No signs of spring here yet, it is still cold. Happy Wednesday, enjoy your day!
ΑπάντησηΔιαγραφήSuperbes tes photos Dimi! Tes macros sont des petites merveilles!
ΑπάντησηΔιαγραφήJe ne savais pas que ton mari avait lui aussi des talents de créateur. Vous faites une très belle équipe et la boîte comme le komboloï méritent un grand bravo!
Grosses bises!
καταπληκτικες φωτογραφιες!!! μα δεν ειναι φοβερες οι τελευταιες μερες? και υπεροχο και το κουτι! το λατρεψα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημητρούλα μου το decoupage στο κουτάκι συναγωνίζεται σε ομορφιά τη φύση που αποθανάτισες με τις φωτογραφίες σου. Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια!
Είσαι φοβερή !!!!!!!!!!!! Τι φωτογραφίες μαγεία είναι αυτές !!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δε κουτί είναι εξαιρετικό και μοναδικό σαν κι εσένα !!!! Γεια στα χέρια σου !!!!
Και βέβαια και του άντρα σου τα χέρια από ότι βλέπω δεν πάνε πίσω ... πολύ όμορφο κομπολόι και πολύ ωραίο χρώμα !!!!
Να είστε καλά το ζεύγος να δημιουργείτε αριστουργήματα !!!! Τα φιλιά μου !!!!!
Lovely box for beads, Dimi, good taste!
ΑπάντησηΔιαγραφήWhat a treat to see first vernal blooms, spring is in your place, great!
Σε τέτοια υπέροχη σημάδια της άνοιξης Θα περιμένουμε λίγο περισσότερο για μένα. Τώρα σας θαυμάζω. Χαιρετισμοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήIs the Netherlands is similar to a weather-Polish. I am pleased that bywałaś in my country and like it. I greet and wish the sun.
ΔιαγραφήOh my Gosh! these pics are truly spring picture perfect, Dimi. It's still raining here and it's getting cold again including night frost, well it's still February, lol. So I am not complaining. Happy week, darling.
ΑπάντησηΔιαγραφήkisses
Lenya
FashionDreams&Lifestyle
Είστε καλλιτεχνικη οικογενεια! Πολύ ωραίο το κομπολόι του αντρα σου και η δικη σου παρεμβαση! Όσο για τις εικονες, μου αρεσαν πολύ και ξεχαστηκα για λίγο απο το αγχος της ρουτινας. Θα μπω και μετα να τις ξαναδω να χαλαρωσω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα!
Σε φιλώ :)
Οι φωτογραφίες σου είναι ανεπανάληπτες!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κουτί σου με το decoupage όπως και το κομπολόι είναι πανέμορφα!!! Συγχαρητήρια και στους δυο σας!!!
Καλό βράδυ!!!
Φιλάκια πολλά
Πανέμορφες φωτογραφίες γεμάτες άνοιξη και φως!! Το κουτί σου υπέροχο όπως και το κομπολόι!Μπράβο και στους δυο σας! Φιλιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά, λουλούδιασε η φύση γύρω μας, Δήμητρά μου!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα! Σαν να ακούω την μελισσούλα να ζουζουνίζει!!!! Πολύ όμορφο και το κουτί σου...τέλειο για το κομπολόϊ του άντρα σου! Γειά στα χεράκια σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά φιλιά!!!
Υπέροχες εικόνες Δημητρα μου ....μας έφερες την άνοιξη .....τελεια !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήάλλα και το κουτί ..τελεια ,πανέμορφα ...και το κομπολόι ..
φιλάκια πολλα
the box is beautiful. :) we have some trees beginning to bloom here and some wildflowers coming up in the yard, too. lovely!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχες οι φωτογραφίες και το κουτί σου τέλειο Δημητρά μου!!! Φιλάκια!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι λατρεύουμε τον ερχομό της Ανοιξης Δήμητρά μου και στα μέρη σας που βρέθηκα τα θαύμασα και τα μύρισα από κοντά !!! Βέβαια καμιά σχέση με τις δικές μου φωτογραφίες , οι δικές σου είναι επαγγελματικές !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πω ένα μεγάλο μπράβο για το υπέροχο κουτί που φιλοξενεί το όμορφο ΄΄δια χειρός΄΄ κομπολόι του αντρούλη σου !!!Φιλιά πολλά πολλά
Τι όμορφες φωτογραφίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλημμύρισε η οθόνη μου χρώματα!
Ειδικά αυτές με τη μελισσούλα, υπέροχες!
Σε φιλώ!
I am so pleased that spring is here again - goodbye winter - your blossom is lovely
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα χρώματα της άνοιξης ομορφυναβ την φύση μέσα απο τα υπέροχα λουλούδια Ντίμι μου,όπου τα αποτύπωσε στον φακό τόσο ωραία.Πάντως το κομπολόι μαζί με την κασετίνα είναι καλοφτιαγμένα απο τα χεράκια σου....την καλημέρα μου και φιλάκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τι υπεροχες ληψεις και τα εργα σου υπεροχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο για ολα
Σε φιλω αγαπημενη μου
Να εχεις μια ομορφη μερα
Υπέροχο κουτί!!!!! Υπέροχο κομπολόι!!!!! Μαγικές φωτογραφίες!!!!!!! Φιλιά
ΑπάντησηΔιαγραφήΔήμητρα γειάσου... υπέροχο το ξυλινο κουτί με πολύ όμορφο και απόλυτα ταιριαστό μοτίβο!!! Οι καθαρότητα των εικόνων σου είναι αξεπέραστη. Καλή σου όρεξη!!! φιλάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήOh, the beautiful! I wish already spring here, too.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρέλανε με!τι φωτό!που να βγάλω εγώ τέτοια ώρες τραβούσα για μια μελισσουλα!απίστευτη ομορφιά!περιμένω ποτέ θα βγάλεις παπαρούνα ν αρχίσω να ψαχνω!😁
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρχεται, έρχεται, Dimi μου!!! Κι' εσύ, με τις καλλιτεχνικότατες φωτογραφίες σου μας την φέρνεις μια ώρα αρχύτερα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κουτί είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Τα χρώματα του με ξετρέλαναν. Αλλά και το κομπολόι.... Καλλιτέχνης και το "στεφάνι" σου; Είναι υπέροχο. Ένα μεγάλο μπράβο και στους δυο σας!
Φιλιά πολλά
Μα τι όμορφα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός από τις υπέροχες φωτογραφίες των λουλουδιών, είδα ότι την καλλιτεχνική φύση τη έχετε κάνει οικογενειακό ταλέντο!
Φιλιά πολλά Ντίμη και συγχαρητήρια και στον σύζυγο για το αριστούργημα που μας δείχνεις!
Ζ.
Wonderful shots and such beautiful signs of spring. The flowers and the blooms are awesome. The box is very romantic and your decoupage is perfect as usual. The handmade rosary is gorgeous, also your husband is very talented.
ΑπάντησηΔιαγραφήKisses
Alessandra
Πόσο όμορφες εικόνες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜύρισε άνοιξη πια!..
Και πόσο όμορφο το κουτί, αλλά και το κομπολόι που έφτιαξε ο άντρας σου!
Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!
Είναι λες και ζεις αλλού σε άλλο πλανήτη, δείχνεις την φύση τόσο όμορφη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχες οι φωτογραφίες σου....κι εμένα μου αρέσει αυτό το μωβ λουλουδάκι :)
Και η δημιουργία σου εκπληκτική όπως πάντα!
Καλό ξημέρωμα να έχεις :)
That's all so beautiful, dear Dimi, I love flowers so much! And I loved your creation! The music notes, something that speaks so much to me (I study Music at a college!) You are so talented! By the way, I wrote you an email, don't know whether you got it. I will be in Amsterdam on the 20th and would love to meet you if you have some time!
ΑπάντησηΔιαγραφήDenisesPlanet.com
That's all so beautiful, dear Dimi, I love flowers so much! And I loved your creation! The music notes, something that speaks so much to me (I study Music at a college!) You are so talented! By the way, I wrote you an email, don't know whether you got it. I will be in Amsterdam on the 20th and would love to meet you if you have some time!
ΑπάντησηΔιαγραφήDenisesPlanet.com
Πολυ ομορφες φωτογραφιες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδα κι εγω χθες αμυγδαλιες και κατα συμπτωση φωτογραφισα μια μελισσα!
Πολυ ομορφο το κουτι, αλλα και ο αντρας σου καλλιτεχνης!
Πολλα φιλια!
Ξεπετιέται δειλά δειλά η άνοιξη Δημητρούλα μου!!! Πανέμορφες οι φωτό σου αλλά και το κουτί για το κομπολογάκι!!! Υπέροχο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια γλυκά!! ♥
Όμορφες που είναι οι φωτογραφίες σου,Δήμητρα!!!Βλέπουμε ότι και ο σύζυγος είναι καλλιτεχνική φύση!!!Φιλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήGorgeous flowers, pictures and creation !!!!!! Love your box !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήHave a lovely weekend !
Anna
Βρε Δήμητρά μου, πάντα φροντίζεις να μας γεμίζεις με υπέροχες εικόνες, να ξυπνάς την ελπίδα και χαρά μέσα μας!!! Σ' ευχαριστούμε!!! Όσο για το κουτί του κομπολογιού, είναι εξαιρετικό!!!Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήHi dear Dimi !! Que bonitas fotografías de la tan ansiada primavera .. Ese caja con decopage quedo preciosa
ΑπάντησηΔιαγραφήDearest Dimi,
ΑπάντησηΔιαγραφήWow, what a lovely spring flowers you already have in your region. We're not yet that far.
And your husband is equally talented as you are lady! What a beautiful handmade rosary that is and your chest is decoupaged so lovely.
Hugs and happy weekend.
Mariette
Πολύτιμες φωτογραφίες, Δύμη. Χαίρομαι που είσαι πίσω με την κόρη σου και τον εγγονό σας. Απολαύστε τους :))
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό Σαββατοκύριακο.
Besos.
Οι φωτος πολύ όμορφες όπως και οι κατασκευές σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια ...
Καλημέρα και καλή εβδομάδα Δήμητρά μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλειες και πολύ ανοιξιάτικες οι φωτό σου αλλά και οι κατασκευές σου είναι τέλειες!!! Και το κομπολόι του συζύγου επίσης πολύ, πολύ ωραίο!!!
Φιλιά!!!
What a wonderful pictures! I love spring esppecialy in Crete :)
ΑπάντησηΔιαγραφήPiękne zdjęcia!!! Wspaniała praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))
ΑπάντησηΔιαγραφή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ξεκινάω από το τέλος της ανάρτησης το σχόλιο μου... τι υπέροχο κομπολόι!!! Είμαι συλλέκτης κομπολογιών, τα λατρεύω για τα χρώματα τους, την υφή τους, τον ήχο που κάνουν στα χέρια μας. Ενα υπέροχο κομπολόι μέσα σε ένα ακόμη πιο υπέροχο κουτί! Για τις φωτογραφίες σου τι να πω.... δεν μπορώ να ξεκολλήσω τα μάτια μου από πάνω τους.... αχχχχχχχχ πότε θα μάθω κι εγώ να βγάζω καλές φωτογραφίες! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήBom dia, a maravilhosa primavera está a chegar e já se faz sentir o seu perfume de aroma natural, as fotos são de excelência com qualidade e beleza, assim como os trabalhos manuais são encantadores, parabéns para si e o seu marido.
ΑπάντησηΔιαγραφήAG
Τι ομορφες φωτογραφιες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλές βολτες!!!!
http://beautyfollower.blogspot.gr/
Bem vinda a primavera que eu amo tanto!
ΑπάντησηΔιαγραφήbj
Πλημύρισε το ματι ομορφια και χρώματα Δημητρα μου.. θαρε΄ςι πως θα τα αγγιξεις τα λουλουδια.. και θα παρουν ζωή φιλη μου. τι ομορφια..!!!!! αλλα και τα λουλουδια της κόρης είναι αλλο πραγμα.. και μονο που σε σκεφτονται φτανει.. οι ευχες ειναι όμορφες και περισσότερο οταν προερχονται απο αγαπημενα πρόσωπα φιλη μου... πανεμορφες φωγραφίες!!! δεν χορταίνω να τις βλέπω.. σου λέω..!!! να περνας τέλεια..!!!! καλο και χαμογεστό μήνα να έχεις ..φιλακιααα... ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήHappy March, Dimi.
ΑπάντησηΔιαγραφήhugs
Lenya
FashionDreams&Lifestyle
Votos de feliz fim de semana.
ΑπάντησηΔιαγραφήAG
Τι να πω για τις φωτογραφίες υπέροχες το κουτάκι τέλειο και το κομπολόι μου αρέσει πολύ!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλια!!!!!!!!!
Querida Dimi ....Holanda deve ser linda coloca fotos, já somhei mto com os moinhos de Holanda...
ΑπάντησηΔιαγραφήCurta bastane seu neto e filha, família tudo de bom! bjsss e bela viagem
obrigada pelas orações , estou me bem melhor! bjsss
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς να μην μας αρέσει η άνοιξη με τόσες ομορφιές και χρώματα, Dimi μου!!! Πανέμορφες όλες οι φώτο και ειδικά αυτές με την πεταλούδα... φοβερές λεπτομέρειες!!! Και εξαιρετικό το κουτί με το decoupage!!! Πολλά φιλιά και καλή σου βδομάδα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήHappy March to you too, Dimi. Enjoy your time with your daughter and your sweet, adorable grandson.
ΑπάντησηΔιαγραφήhugs, my friend
Lenya
FashionDreams&Lifestyle
Μας έφερες την άνοιξη βρε Δήμητρά μου!!! Τι υπέροχες φωτογραφίες είναι αυτές; Το δε κουτί αλλά και το κομπολόι είναι πόλυ όμορφα, ότι πρέπει για δωράκι!!! Φιλιά και καλή συνέχεα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήυπέροχα τα λουλούδια, η πεταλούδα, η θήκη!!! ανοίγει το μάτι μου κάθε φορά!! :) πολύ πολύ όμορφα όλα! καλό Σ/Κ, φιλάκια πολλά Ντίμι μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήWishing you a happy and joyful weekend, dear Dimi.
ΑπάντησηΔιαγραφήhugs
Lenya
FashionDreams&Lifestyle
Τι ζωντανές φωτογραφίες! Είναι τρομερό το πόσο σε μαγεύουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήKathy
Vim rever essas belezas todas, te agradecer e deixo um beijo.,chica
ΑπάντησηΔιαγραφήBom dia, vim cheirar as lindas flores com aroma de primavera.
ΑπάντησηΔιαγραφήAG
Qué maravilla todo!!
ΑπάντησηΔιαγραφήBesitos mi niña.
Wishing you a happy hump day, Dimi.
ΑπάντησηΔιαγραφήhugs
Lenya
FashionDreams&Lifestyle
Ομορφες φωτογραφίες που πραγματικά μας φέρνουν την άνοιξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κουτι πολύ όμορφο και το ριζόχαρτο πολύ ιδιαίτερο και όχι συνηθισμένο.
Wszystkiego dobrego na wiosnę :)
ΑπάντησηΔιαγραφήHello, Dimi.
ΑπάντησηΔιαγραφήspring is beautiful time and when comes I forget my pains. Photos are wonderful and your works too.
kisses from Portugal
;)
Voto para que tenha uma Pascoa feliz.
ΑπάντησηΔιαγραφήAG
É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
ΑπάντησηΔιαγραφήCrentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
harmonioso e de doação.
Todos somos promotores da Paz!
Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
Um doce abraço, Marie.
Najlepsze życzenia świąteczne:)
ΑπάντησηΔιαγραφήHope you had a lovely Easter weekend, Dimi. Happy new week, hun.
ΑπάντησηΔιαγραφήhugs
Lenya
FashionDreams&Lifestyle
Τι υπέροχες φωτογραφίες! Ειδικά οι στρογγυλές! Φιλιά πολλά Δήμητρά μου και πάντα τέτοιες ομορφιές!
ΑπάντησηΔιαγραφήHope all going well at your place Dimi. We have had a very warm day today - Max 28C where I live. I think it may be the last day like this as it is really Autumn now and the forecast for the next days is for rain and much cooler. Hope Spring is sunny and bright in beautiful Greece.
ΑπάντησηΔιαγραφήBetty ox
Olá Dimi , o marido também fez uma bela arte gostei! bjssss
ΑπάντησηΔιαγραφήSdssssssssssss das suas postagens querida Dimi!
ΑπάντησηΔιαγραφήbj
Dimi, have a nice day for You! :****
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέαρσα να αφησω Αναστασιμες ευχες Ντιμη μου χρονια πολλα Χριστός Ανεστη με αγαπη παντου να έχεις ενα ομορφο και ευδιαστο μηνα φιλακιαααα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήOlá amiga...tudo bem?
ΑπάντησηΔιαγραφήFica com Deus!!!
Um grande abraço, Marie.
Amiga Dimi, estou preocupada, aconteceu algo? bjsss sdssssssssssss
ΑπάντησηΔιαγραφήDimi, vim te avisar que tem céu teu por lá! Obrigadão! Saudades de te ver postando!
ΑπάντησηΔιαγραφήPodes ver aqui:
bjs, chica
http://ceuepalavras.blogspot.com.br/2016/06/ceu-da-dimi.html
Hope all well with you Dimi. Today in Melbourne it has rained nearly all day. It must be nice and warm in your part of the world today:)
ΑπάντησηΔιαγραφήI really miss your gorgeous posts, Dimi !
ΑπάντησηΔιαγραφήHappy weekend !
Doce abraço, Marie
ΑπάντησηΔιαγραφήDimi o que te aconteceu?....embora estejamos tão longe, mas aprendi a gostar de ti e me preocupo!
ΑπάντησηΔιαγραφήque será que aconteceu?? alguém pode responder? bj
Tobie, Twoim bliskim i wszystkim czytelnikom bloga na nadchodzący zimowy czas życzę wszystkiego najlepszego:)
ΑπάντησηΔιαγραφήDimi, I wish you a Happy Christmas !!
ΑπάντησηΔιαγραφήHappy New Year wishes to you Dimi. Cheers from Australia :D)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε θυμηθηκα και ειπα να περασω να δω αν είσαι καλα Ντιμη μου .. φιλακιαααα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήBeautful photos on your blog!
ΑπάντησηΔιαγραφήSaudades Dimi
ΑπάντησηΔιαγραφή