Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

Christmas in the house! (Secret Santa Swap)



Red for Christmas!
 
 
 
Καλησπέρα φίλοι μου!!Ελπίζω νά είστε καλά!
Μία ίωση,πού κόλλησα από τά εγγόνια μου,μέ έριξε στό κρεβάτι,μέ υψηλό πυρετό, καί μέ τό ζόρι μπόρεσα,πρίν λίγο νά τελειώσω τήν ανάρτησή μου,πού ετοίμαζα από προχθές!
Καί έχω τόσες δουλειές ατελείωτες!
 
 
 
Τό Σάββατο,φωτογραφίζοντας αυτά τά πανέμορφα χωραφοσπουργίτια( Spanish Sparrows),
καί παρατηρώντας γύρω μου,είδα αυτό τό κουκλί,νά μέ κοιτάζει,νιαουρίζοντας!
 
 
 

Αρχοντας,ο γάτος,καθόταν στό γρασίδι, απολαμβάντας,τόν ήλιο!


 Ψίτ,ψίτ,γατούλη,γύρνα από εδώ,νά σέ φωτογραφίσω!
 
 
  
Μέ κοίταξε,νωχελικά....
 
 
 
έκλεισε τά μάτια του,γιά ένα μικρό υπνάκο...
 
 
 
...καί συνέχισε νά απολαμβάνει τό γρασίδι καί τόν ήλιο!
 
 
 
 
~~~~~~*~~~~~
 
 
Secret Santa Swap!
Η παραλαβή τού δώρου μου!
 
Συμμετέχοντας στη μυστική ανταλλαγή δώρων για τα Χριστούγεννα που διοργανώνει μέσω του blog της η αγαπημένη μου, Μαριλένα,έλαβα τό δώρο μου από τήν φίλη μας,Αννιώ!!
 
 
  
Ενα πανέμορφο ημερολόγιο,φτιαγμένο από τά χρυσά χεράκια τής Αννιώς μας,έχοντας φτιάξει ένα πουλάκι μέ φέλτ,(ξέροντας τήν αδυναμία πού έχω στά πουλιά! )...
 
 
 
  ...μία χειροποίητη καρτούλα μέ ευχές καί ένα υπέροχο γούρι!
Σέ ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!!Τά δωράκια σου μέ ξετρέλαναν!!Χρόνια πολλά γιά τήν γιορτή σου!!!
 
 
 
~~~~~*~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 Moύ ζήτησε η εγγονή μου,νά τής φτιάξω ένα κουτί,γιά τήν δασκάλα της.
 
 
   
Καί σίγουρα,επειδή τό κόκκινο χρώμα κυριαρχεί στίς γιορτές,διάλεξα αυτό τό μοτίφ χαρτοπετσέτας,διακόσμισα τό κουτί μέ χειροποίητα πήλινα στολίδια,stensills,λευκή πατίνα καί πιτσίλισμα μέ λευκό ακρυλικό χρώμα!
 




 
 
Εφτιαξα καί αυτό τό πιάτο μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,κρακελέ δύο συστ.,ασημί πατίνα καί ασημί glitters!
 
 
 
 
 
Τό έφτιαξα γιά τήν μεγάλη μου κόρη!!Εύχομαι νά τής αρέσει!
 
 
~~~~~*~~~~~
 
 
Σάς εύχομαι καλό βράδυ καί καλό υπόλοιπο εβδομάδος!
Νά είστε καλά φίλοι μου!Φιλάκια!
 
My dear friends,thank you for your kind comments on my posts!
Have a happy week!Take care!Hugs! 




 
  

57 σχόλια:

  1. Περαστικά σου. Πολύ όμορφο το κουτί και η πιατέλα!!! Να χαρείς το δωράκι!! Ωραίος ο γατούλης αλλά τα πουλάκια μου αρέσει του κοιτάνε μακριά!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γατάκι είναι χαριτωμένο, και χριστουγεννιάτικα στολίδια δεν είναι λιγότερο όμορφη. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά σου Δήμητρα!!!!! Υπέροχα τα σπουργιτάκια αλλά και ο γατούλης. Με γεια και το δωράκι σου! Το κουτί, υπέροχο!
    Φιλια πολλά κι ευχές για γρήγορη ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. adorable cat and sparrows. love the skate box! but my favorite is the bird framed in the red crackle frame! so cute!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Muito lindo teu gato e teus trabalhos sempre assim! ADOREI! bjs, chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περαστικά σου κι από δω Ντιμούλα μου, να αναρρώσεις γρήγορα εύχομαι!!! πολύ όμορφο δωράκι έλαβες, αλλά και όσα έφτιαξες είναι υπέροχα!!! τι γλύκα το γατάκι! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα και τα δωράκια που έλαβες και αυτά που έφτιαξες! Η δασκάλα θα ξετρελαθεί!
    Εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά! Περαστικά!!!
    Πολλά φιλιά!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά σου DIMI μου..να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου. ...Όσο για αυτά που έφτιαξες για άλλη μια φορά τέλεια♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Ντίμη μου,περαστικά σου!!!
    Πολύ όμορφα τα σπουργιτάκι,μα ο γατούλη κούκλος!!!
    Τα δωράκια σου πολύ όμορφα,τα έργα σου υπέροχα όλααααα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hi Dimi! Your photos are always so gorgeous, the cat is so beautiful and sweet! Well done on the handmade creations, both the box and the plate are utterly adorable and so Christmassy!:) Many hugs! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Bonsoir chère DIMI et rétablis toi bien vite! Tu es courageuse de nous avoir écrit ce billet malgré la fièvre!
    Fantastiques tes photos de ce gros chat dans l'herbe bien verte! Il avait très envie de poser pour toi il me semble!
    De bien jolis cadeaux que tu as reçus. Profites en bien!
    J'adore ton assiette dans les tons de rouge. Je suis sûre qu'elle va beaucoup plaire à ta fille. Quant à la maîtresse, tu l'as bien gâtée aussi. Bravo mon amie!
    Grosses bises et guéris vite!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρά την ιωσούλα σου τις φωτογραφίες δεν μας τις στέρησες!!
    Λατρεύω όλα τα χριστουγεννιάτικα δημιουργήματά σου αλλά το κουτάκι, σκέτη ζωγραφιά!!!
    Να χαρείς τα πανέμορφα δωράκια σου!!!
    Και του χρόνου λοιπόν καλλιτέχνιδές μου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κ.Δημητρα επιτελους καταφερα να μπω στο μπλοκ σας και μπορω να πω πως εχετε κανει φανταστικη δουλεια.
    Περιμενω με το καλο μετα τις γιορτες να μου κανετε και εμενα ωραια πραγματακια.
    Περαστικα σας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lovely post!!! Happy December, dear friend!!!!
    Have a nice day, Dimi!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες δημιουργίες Ντιμι μου και του χρόνου αλλά κι ο χουχουλιαρης γάτος πανέμορφος!!!
    Περαστικά σου και θερμές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι φωτογραφίες είναι αυτές με τα πουλάκια !!!! Ξετρελάθηκα !!!!!
    Τα έργα σου όπως πάντα εξαιρετικά και ιδιαίτερα !!!!
    Να χαρείς και τα δώρα που έλαβες, είναι πανέμορφα !!!!!!
    Καλή ανάρρωση Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά σου Dimi μου, εύχομαι να μην σε ταλαιπωρήσει πολύ η ίωση!
    Οι φωτογραφίες πανέμορφες μα και τα έργα σου όλα υπέροχα!
    Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου, είναι πολύ όμορφα!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτή η ανάρτηση τα έχει όλα,Χριστούγεννα,φύση,δώρα,ομορφιές παντού και φυσικά με υπέροχη και πολύ ποιοτική φωτογράφιση!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περαστικά και γρήγορα Dimi μου να προσέχεις. Το γατουλινι σωστό μοντέλο, του άρεσε η φωτογράφιση. Το δώρο της Αννιως όμορφο και καλόγουστο όπως και τα δικά σου χριστουγεννιάτικα έργα που ετοίμασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περάστικά σου φιλενάδα γρήγορα! Κοίτα που θα συμπαθήσω τα γατιά μέσα από τον φακό σου....έτοιμος για πασαρέλα ο γατάκος παρακαλώ! Για τις δημιουργίες σου τα λόγια είναι περιττά αλλά αυτό το κουτί είναι πραγματικά το πιο όμορφο που έχω δει! Γεια στα χέρια σου Ντίμι μου! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ότι καλό σε εσένα και την οικογενεια σου! Σμουτςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Well, that cat lazily sunning himself on the grass, at least quietly posed as a real model :))
    Red for Christmas is so special, the most catches the eye, and green, white, silver, gold.
    Speedy recovery wish.
    Yours :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σκέτο ποίημα οι δημιουργίες σου για άλλη μια φορά καλή μου!! Δεν ξέρω πού να πρωτοκοιτάξω!!!! Ο γατούλης πολύ νωχελικός αλλά σου έκανε τη χάρη να ποζάρει. Ηθέλα να σε ρωτήσω και κάτι μιας και οι φωτό σου είναι πραγματικά υπέροχες. Επειδή σκέφτομαι να γραφτώ στη φωτογραφική λέσχη της Χίου,στην οποία παραδίδονται και μαθήματα, ποιά χαρακτηριστικά κατά τη γνώμη σου πρέπει να πληρεί μια αξιοπρεπής φωτογραφική μηχανή που θα χειρίζεται ένας αρχάριος, βλέπε την αφεντιά μου; Ανεξάρτητα από την τιμή, τί νομίζεις ότι είναι απαραίτητο; Φιλάκια πολλά και περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. περαστικουλια!!!!!

    και το γουρι και το κουτι σου απαιχτα! να τα χαρεις τα δωρακια σου κ να λαβεις κ ακομα πιο πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dear Dimi, your photos caught my eye...simply marvelous! The Christmas works are such beautiful, especially the box. I love it very much, it's so pretty and fairy.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Περαστικά σου φιλενάδα! Τί όμορφος ο γατούλης που κάθισε να σου ποζάρει! Μου θύμισε τον Θανάση σου!!!!!
    Πολύ όμορφα τα δωράκια της Αννιώς μας!!! Να τα χαρείς και να είναι καλορίζικα!!!
    Το κουτί για την δασκάλα είναι άπαιχτο!!! Πάρα πολύ ωραίο!!!!! Αλλά και το πιάτο, καταπληκτικό...αμφιβάλεις εάν θα αρέσει στην κόρη σου?????!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και εύχομαι να είσαι ήδη πολύ καλλίτερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Περαστικά βρε Δήμητρα!
    Κυκλοφορούν ιώσεις πάλι αυτή την εποχή...
    Τι ωραία πράγματα έφτιαξες!
    Φοβερό και το κουτί για τη δασκάλα της εγγονούλας αλλά και το πιάτο!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Περαστικά κορίτσι!! Όμορφα τα δώρα σου και πάντα τόσα και άλλα τόσα να λαβαίνεις!!όσο για αυτά που φτιάχνεις εσύ, τα έχουμε ξαναπεί...είναι απίθανα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Περαστικά σου Dimi μου!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια που σου έστειλε η Αννιώ, όπως είμαι σίγουρη πως θα χαρούν και με τα δικά σου όμορφα δώρα!
    Υπέροχα και το κουτί και το πιάτο!
    Όσο για τον γάτο, όπως το είπες, άρχοντας σκέτος!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περαστικα σου ,ευχομαι γρηγορα να γινεις καλα,ο γατος ιδιος με το Θανασακη σου ειναι,πολυ ομορφα ολα οσα εφτιαξες,φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Hello Dimi, I hope you are feeling better. The virus sounds awful. I love the pretty birds and the sweet kitty.. And your Christmas box and plate are beautiful, lovely creations. Take care and enjoy the rest of your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ελπίζω να είστε ήδη ανακτηθεί από τον ιό, Δύμη.
    Ωραία εικόνα των πουλιών. Η γάτα που παρουσιάζουν πολύ ήσυχη για σας.χαριτωμένο χριστουγεννιάτικα στολίδια !!
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Love the House Sparrows, mighty fine. And all your homemade objects, hope you are alright for christmas Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dearest Dimi,
    As always, great photos you show us; cute cat and sparrows. Love the box you so artfully decorated.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα Dimi μου!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα δωράκια μου και σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές ...
    Εύχομαι γρήγορα να αναρρώσεις και να νιώσεις καλύτερα....♥
    O γατούλης σκέτη γλύκα! Σου πόζαρε κανονικά ο άτιμος, ήξερε πως θα τον κάνεις διάσημο (Χαχαχα!)!!
    Σε φιλώ και σου στέλνω μια αγκαλιά....!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα δωράκια που έλαβες Ντίμη μου είναι υπέροχα!! Μπράβο στον secret santa σου!!!
    Το κουτί που έφτιαξες για τη δασκάλα είναι υπέροχο, μου αρέσουν πολύ τα μοτίβα που επέλεξες
    και "έσπασες" το κόκκινο με το πολύ ταιριαστό γκρι!!!
    Χαιρετίσματα στον γατούλη αν τύχει και τον ξαναδείς!!!
    Περαστικά σου και φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλήμερα Δημητρα μου και περαστικά ,και έχω χαλια είμαι ..χαπακονομαι και κάνω δουλείες
    (όχι όλες όσο μπορώ ) ..πολύ όμορφες φωτογραφίες οπός πάντα !!! τη όμορφα δώρα σου έφτιαξε η Αννιω Μπραβο της !!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργιες σου ..θα χαρεί πολύ οι δασκάλα ....πολλα φιλιά και πάλι περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δημητρούλα μου την άρπαξες;;; Περαστικά σου εύχομαι!! Κάτσε σπίτι στα ζεστά!!
    Οι φωτό σου είναι φοβερές και μέσα στην λεπτομέρεια!! Χάρμα τα πουλάκια αλλά και το γατί κουκλί!! Καλέ, ίδιο ο Θανασάκης δεν είναι ή μου φαίνεται;;
    Οσο για τα δωράκια σου είναι πανέμορφα!! Να τα χαρείς καλή μου!! Και του χρόνου με υγεία και χαμόγελα!! Η Αννιώ έβαλε όλη την αγάπη και το μεράκι της όπως πάντα!!!
    Καταπληκτικά και το κουτάκι και το πιάτο!! Χαρές που θα κάνει κι η κορούλα σου!! Να σαι σίγουρη!!
    Φιλάκια ολόγλυκα αγαπημένη μου και σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου στην ανταλλαγή μας!! Κάτσε σπίτι, ναι;;; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα κυρία Δήμητρα! Πόσο όμορφες είναι οι φωτογραφίες σας! Πάντα θαυμάζω βέβαια την φαντασία σας αλλά και την τέχνη σας πάνω στο decoupage! Είναι όλα τόσο όμορφα μάκάρι να μπορούσα να φτιάχνω κ εγώ! Καλές γιορτές να έχουμε!! Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανέμορφα είναι όλα!περισσότερο μου άρεσε το κουτί για τη δασκάλα. Είναι τόσο όμορφο! Γεια στα χέρια σου για όλα! Απόλαυσα τον τεμπέλη όμορφο γάτο! Όπως πάντα, υπέροχη η περιγραφή σου! Ωραίο το δωράκι της Άννας!Σου εύχομαι περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Lovely ornements and decorations !!! With a touch of vintage...Love them !!!
    And the cat too...
    Have a great day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Περαστικά σου , Ντίμη μου !!!
    Οι φωτογραφίες με τα σπουργιτάκια και τον γατούλη με ξετρέλαναν !!!!!! Το κουτί και το πιάτο πανέμορφα ,όπως κάθε τι που φτιάχνουν τα χεράκια σου !!!!! Πολύ όμορφο το ημερολόγιο !!!!!!
    πολλά φιλάκια , Ντίμη μου !!!! Να είσαι καλά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dear Dimi,
    the decoration is very lovely - so wonderful "old fashion"! And this cat is a person and a half!
    Have a happy time
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Hola Dimi! Qué bonitos esos gorriones, pareciera que están esperándote para ser fotografiados! Y el gatito es una preciosidad, yo tengo uno parecido, se llama Coco, estos días tan fríos pero soleados, busca el sol para poder dormir tranquilamente!
    Qué bonitos regalos te llegaron, el pájaro es una monada y la tarjeta me gusta mucho. Tu caja es una preciosidad, me ha gustado especialmente la tapa, y el plato es una delicia!! Qué maravillosa Navidad en rojo estás creando!!
    Besos, espero que ya estés recuperada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πλάκα χαριτωμένη γάτα χαριτωμένο και δροσερό δώρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τι όμορφες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!!!
    ...αλλά το κουτί της δασκάλας μπορώ να πω ότι ξεχωρίζει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Dimi, your decorations are so beautiful ! I love that sweet kitty :)))
    Have a nice weekend :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Υπέροχες φωτογραφίες, καταπληκτικές δημιουργίες!!!! Γεια στα χέρια σου, Dimi και περαστικά σου!!
    Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Your Thanassis is a movie star Dimi!
    Love your new decoupage: all things are in red, very bright and festive!
    Have a nice weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ερωτεύτηκα το γατο των φωτογραφιων!!!!!!!!!! Ένα ημερολογιο επιβάλλεται να έχουμε και ασφαλως χειροποιητο! Το κουτι σου ομορφο και ετοιμο να δεχτει παρεα στο εσωτερικο του!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Περαστικά σου κι από Δήμητρούλα μου αν κι ελπίζω τώρα πια να είσαι εντελώς καλά!! Ξετρελλάθηκα με το κουτί που έφτιαξες, τα σπουργίτια, το γατάκι αλλά και τα δωράκια σου!!! Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Περαστικά περαστικά!!! Θαυμάζω την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της υπέροχης δουλειά σου!!! Κάθε ένα έχει την δική του μοναδική ομορφιά και τελειότητα Κορωνίδα το κουτι της δασκάλας , αψογο σε όλα αλλά πρωτίστως στον συνδυασμό χρωμάτων και σχεδίων επαγγελματική η δουλειά.Λάτρεψα το απίθανο κοκκινο κρακελέ πιάτο σου !!! Μπράβο Δήμητρα είσαι πολύ πολύ ικανή και έχεις ένα πανέμορφο μπλοκοσπιτάκι που φιλοξενεί όλα τα πετεινά του ουρανού στις πιο όμορφες στάσεις τους!!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι όμορφες που είναι αυτές οι Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις Dimi μου !!!! Υπέροχες όλες οι χειροποίητες κατασκευές ... και αυτές που έφτιαξες και τα δωράκια που έλαβες!!!! Όσο για τον γατούλη, τι γλύκας !!! Μου θύμισε τον δικό μου Ίαν !!! Καλή σου μέρα, καλή βδομάδα και καλή εορταστική συνέχεια :) !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Περαστικά σου!!!! Με τόσες δουλειές και αδιάθετη, ωστόσο όλα τα προλαβαίνεις!!! Μπράβο σου Dimi μου!!!!! Και το δώρο σου πολύ όμορφο αλλά και οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Περαστικά!!!!!
    Αχ τα Χριστουγεννιάτικα κουτια σου ειναι μουρλια :)

    Καλή εβδομάδα σου ευχομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλή μου φίλη Δήμητρα ελπίζω να σε βρίσκω καλύτερα!Πέρασα καθυστερημένος(όπως πάντα!), για να δω τις όμορφες φωτογραφίες με τις δημιουργίες σου... ο γάτος πάντως πόζαρε κανονικά, αφού τον πέτυχες πάνω στο χουζούρεμα!:-)Τα δωράκια σου κι αυτά εξαιρετικά και να τα χαρείς... μου έκανε εντύπωση το ημερολόγιο!Οι κατασκευές σου καταπληκτικές κι οι δυο... ο εγγονός σου είμαι σίγουρος ότι θα το χάρηκε!!!
    Να 'σαι πάντα καλά για να μας ταξιδεύεις με τη φαντασία σου!Χαρούμενη εβδομάδα να περάσετε με αγάπη!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...