Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2014

Taste of Greece....in Delft !



Welcome Autumn...Welcome September
 
 
 
Καλημέρα φίλοι μου!!Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο!Πόσο γρήγορα πέρασε τό όμορφο καλοκαίρι!Σήμερα η μέρα Φθινοπωρινή,γεμάτη σύννεφα καί έτοιμη γιά βροχή!
 
 
 
 
Φθινοπωρινές καί οι μέρες,πού πέρασα στήν Ολλανδία,μέ πολύ ψύχρα καί κάποιες ξαφνικές μπόρες! 
Oude Delft,ένα από τά ωραιοτερα μέρη τής πόλης,πού μού άρεσε νά περπατώ καί νά φωτογραφίζω τά πανέμορφα κτήρια καί τίς γέφυρες τού καναλιού!
 
 
 
 
Η πανέμορφη Βενετσιάνικη,γέφυρα,δωρεά από τούς Ενετούς,στήν πόλη Ντέλφτ,αφού ο ξακουστός ζηθοποιός τού Ντέλφτ,τούς έμαθε πώς νά φτιάχνουν μπύρα.
The Venetian bridge,donated by the Venetians,afterDelft brewars taught them how to brew beer.
 
 
 
 Περπατώντας στήν Oude Delft ,συναντάς τό Ελληνικό Ουζερί, De Kleine Griek,
 
 
όπου μπορείς νά δοκιμάσεις,στό πλωτό πλοιάριο,δίαφορους ελληνικούς μεζέδες αλλά καί νά απολαύσεις ελληνικό καφέ ή φραπέ,ακούγοντας ελληνική μουσική!
 
 
 
Είναι από τά αγαπημένα μέρη,τής Φλώρας!Μού είχε υποσχεθεί,όταν έρθω,νά τό επισκεφτούμε, αλλά καί νά φτιάξω κάτι μέ decoupage,πού νά θυμίζει Ελλάδα,νά τό κάνη δώρο στήν φίλη της,Κατερίνα,ιδιοκτήτρια τού ουζερί!
 
 
 
 Θυμήθηκα τήν χαρτοπετσέτα πού είχα αγοράσει από τό Duty Free στήν Σάμο,μέ θέμα τό ηλιοβασίλεμα στήν Σαντορίνη,καί έφτιαξα αυτό τό μπουκάλι από ούζο,ώστε νά θυμίζει στήν Κατερίνα λίγο από πατρίδα!Πολύ δύσκολη η ξενιτιά φίλοι μου!
 



Βρήκα καί άλλες Ελληνικές ταβέρνες,κοντά στό σπίτι τής κόρης μου,
 


 βλέποντας,κάθε μέρα τήν Ελληνική σημαία,νά κυματίζει!
 
Κάθε Πέμπτη,στήν παλαιά πλατεία τής πόλης,γίνεται ένα μεγάλο παζάρι,όπου βρίσκεις,από  λαχανικά καί φρούτα έως καί νά πωλούν φαγητά ,τυριά,αλλά ...
 
 
 
 
καί "πιτόγυρα"(σουβλάκια,μέ πίτα καί γύρο),όπως αυτή η καντίνα,πού ήταν γεμάτη από κόσμο!Εδώ λατρεύουν οι Ολλανδοί,τά ελληνικά σουβλάκια!Ο ιδιοκτήτης,ήταν Ελληνας,φυσικά!Δοκιμάσα καί εγώ,ένα νόστιμο σουβλάκι,καί συνέχισα τήν βόλτα μου,γιά Shopping,
 
 
 
  νά αγοράσω δωράκια,γιά τίς φίλες μου!
 
 

 
 



 Ντέλφτ,η πόλη μέ τά Blue Deltfware,



χαρτοπετσέτες,γιά τό ντεκουπάζ,(τίς ποιό πολλές,μού τίς έχει φέρει η Φλώρα,όποτε δέν άγόρασα!)



Μαγαζί,μέ τυριά Gouda,παραδοσιακό Ολλανδικό,τυρί!




Μουσικό όργανο,παίζοντας διάφορα μουσικά κομμάτια,στήν παλαιά πλατεία,τού Ντέλφτ!



Αργότερα,ήρθε η Φλώρα καί μέ βρήκε,(φοβόταν μήν χαθώ,χά χά!!!),



 καί απολαύσαμε καφέ latte,τσάι μέ μέντα,καί cup cakes,πού φτίαχνουν εδώ,στό κουκλίστικο καί πολύ girlish ,tea shop!



Η Φλώρα μου,άν καί μένει εδώ στό Ντέλφτ,ποτέ δέν είχε πάει βόλτα στά κανάλια,μέ τό πλοιάριο!!Τήν ξεσήκωσα νά πάμε!
Μπορείτε,φίλοι μου,νά δείτε στό βίντεο πού τράβηξα,από τήν Samsung,φωτογραφική μου μηχανή ,λίγο από τήν βόλτα μας,στά μαγικά κανάλια τού Ντέλφτ!

 
  video


 
Σάς εύχομαι,φίλοι μου,καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο!Νά περνάτε πολύ όμορφα!Φιλάκια!

My dear friends,thank you for your kind comments,and for visiting my posts!
Wishing to all,a happy new month of September!Take care!
Hugs!



Dimi...







 


63 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!θαυμάζω στα γρήγορα, και θα ξαναπεράσω!!!!!!μένω στην ελληνική ΣΗΜΑΙΑ!
    καλό μήνα, καλό φθινόπωρο!!!!!!!!φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχες φωτογραφίες!!!! Πράγματι είναι μοναδικό το συναίσθημα να βλέπεις την ελληνική σημαία να κυματίζει σε μια άλλη χώρα! Και επίσης, πολύ ευχάριστο να μπορούν οι κάτοικοι εκεί, μετανάστες ή μη...να απολαύσουν ελληνικές γεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαχταριστέ τουλίπες βλέπω και αξιολάτρευτα ξύλινα ολλανδικά τσόκαρα!!! Πολύ όμορφη και ζωντανή η βόλτα που μας πήγες Dimi!!!
    Σ΄ ευχαριστώ πολύ Dimi μου που πέρασες και από το μπλοκάκι μου και άφησες τις ευχές σου!!!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη πόλη Δήμητρα!!! Και το δώρο που ετοίμασες, κουκλίστικο!!!
    Πολύ μού άρεσε και ένα τσαγιερό που ψιλοφαίνεται σε μία φωτογραφία :)
    Καλό Φθινόπωρο να έχουμε και ευχές για πολλές τέτοιες βόλτες στο μέλλον. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο μέρος!
    Βρε ακόμα κι εκεί έφτασε η χάρη μας! Σουβλάκια και στην Ολλανδία!
    Πανέμορφες φωτογραφίες!
    Καλό μήνα! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. É de encher os olhos e o coração de tantas coisas lindas por aqui! beijos, ótima semana e setembro! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dimi μου καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!
    Ζήλεψα την βόλτα σου, αλλά χάρηκα που πέρασες τόσο ωραίο σε αυτή την όμορφη πόλη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μικρό καλοκαιράκι θα σου ευχηθώ,άσε το φθινόπωρο για μετά τη φθινοπωρινή ισημερία!!!
    Υπέροχες εικόνες,θα πέρασες θαυμάσια με την κορούλα-τέλειαααα!!!!
    Φιλιά,Ντίμη μου!!!

    Δυστυχώς το βίντεο ούτε που εμφανίστηκε,να το δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dimi μου καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!
    Ton billet est absolument magnifique et me donne envie de partir tout de suite pour la Hollande.
    J'aime tout ce que tu nous montres et j'imagine combien tu as dû être heureuse de tous ces merveilleux moments passés avec Flora.
    Tu vois, elle a un peu de la Grèce auprès d'elle et peut manger des souvlakia quand elle est un peu nostalgique!
    Ta bouteille est très réussie et la propriétaire de l'ouzeri a dû être très touchée de ta délicate attention.
    Je t'embrasse bien fort.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Amazing pictures ! Beautiful place !!! You are doing a lot of publicity to Delft...
    Thanks for sharing !
    Have a shinny day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από ότι βλέπω, είναι βέβαιο ότι πέρασες υπέροχα όμορφα.
    θαυμάσιες φωτογραφίες αλλά και το σταντ με τις χαρτοπετσέτες είναι το κάτι άλλο
    Καλό φθινοπωρινό απογευματάκι σου εύχομαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Gorgeous autumn photos of Delft Dimi,I love this time year! The cakes look delicious.
    ~Annev xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. love your bottle! what a sweet gift! glad your daughter has touches of greece near to her! a beautiful place she lives in.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτή είναι βόλτα!! Τα έχει όλα! Πολύ τις ευχαριστήθικα τις φωτογραφίες σου και μου άρεσε πολύ το δώρο σου! Θα της θυμίζει Ελλάδα και ζεστασιά! Γέλασα και με το σουβλάκι! Η χάρη μας και το τζατζίκι μας έχει φτάσει παντού!
    Σε ευχαριστούμε και για το βίντεο!!
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάλι ταξιδέψαμε και έμεις μαζί σου! Πολύ όμορφα….
    Οι τουλίπες η μεγάλη μου αδυναμία… αυτά τα περίεργα Ολλανδικά τσοκαράκια μου θύμιζαν τις επόχες που δούλευαν οι γονείς μου στο αεροδρόμιο και μου έφερναν τέτοια μικρά διακοσμήτικά πραγματάκια από την KLM!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Dimi μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ααααααααχχχχ!!
    Θα ξαναπώ πόσο λατρεύω την Ολλανδία και πόσο μου λείπει!!!
    Υπέροχες οι φωτός σου Dimi μου, μας ταξίδεψες και πάλι όμορφα!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μέσα από την ανάρτησή σου γνωρίσαμε τις ομορφιές της Ολλανδίας!!! Οι φωτογραφίες σου είναι σαν καρτ ποστάλ!!!
    Το μπουκάλι με το ντεκουπάζ μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Φιλάκιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο ταξίδι Dimi μου, ευχαριστούμε για τη βόλτα!!!! Πολύ όμορφο το μπουκάλι!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ομορφιές μας έδειξες πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αλήθεια υπάρχει κάποιος που να μην του αρέσει το σουβλάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Το μαγαζάκι με τα cup cakes το λάτρεψα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Το μπουκαλάκι σου τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα να χεις Δήμητρα!!!!! :))) Ξεσηκωτικές οι φωτός σου!!! Δεν ξέρω τι να πρωτοδώ και να θαυμάσω!!! Κοιτάω ξανακοιτάω!!! Μαγευτικά μέρη!! Κι είναι τόσο συγκινητικό η ελληνική παρουσία εκεί!!! Καλά αυτό το πλωτό ταβερνάκι το λάτρεψα!!!!! Φανταστική ιδέα!!!
    Γέμισα χρώματα κι εικόνες!!! Α! Και το μπουκαλάκι μοσχοβολά Ελλαδίτσα!!! Θα το καταχάρηκε να σαι σίγουρη!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά Δημητρούλα μου και να περνάς πάντα ξεχωριστά και ξέγνοιαστα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι υπέροχες εικόνες!!! Σ΄ευχαριστούμε για την ξενάγηση, δείχνει τόσο όμορφο μέρος!
    Η δημιουργία σου είναι πολύ όμορφη, με άρωμα Ελλάδας... είμαι σίγουρη πως τη λάτρεψε η παραλήπτρια!
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Unas fotografías fantásticas y preciosas para dar la bienvenida al mes de septiembre! Qué cantidad de servilletas bonitas, mmmmm, qué envidia!!! La botella me ha encantado, unos colores muy bien combinados y un decoupage perfecto!
    Besos y feliz semana!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Unas fotografías fantásticas y preciosas para dar la bienvenida al mes de septiembre! Qué cantidad de servilletas bonitas, mmmmm, qué envidia!!! La botella me ha encantado, unos colores muy bien combinados y un decoupage perfecto!
    Besos y feliz semana!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφη πόλη και οι φωτογραφίες σου απίθανες!!!!!!!!!!
    Το μπουκάλι σου πανέμορφο δώρο και σου εύχομαι να ξαναπάς γιατί τα περάσατε πολύ όμορφα!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια, καλό μήνα να έχουμε!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν τις "χορταίνω" τις φωτογραφίες σου !!!!! Είναι καταπληκτικές !!! Και τι όμορφο μέρος !!!
    Σ ευχαριστούμε γι αυτή την υπέροχη βόλτα !!!! Το μπουκάλι φαντάζομαι πόσο θα άρεσε, μια και είναι υπέροχο !!!
    Καλό Φθινόπωρο και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Fantastisch !!!! heel mooi !!!!!!!!!! Υπέροχο ,τελεια ..πολύ όμορφες φωτογραφίες ..Ελπίζω να πέρασες καλά στην Delft
    και να είχες κάλο καιρό ..γιατί εκεί που έχει ήλιο εκεί βρεχι κιόλας ...πολύ όμορφο το μπουκάλι σου (όμορφο δωράκι)
    Την επόμενη φορά θα πάμε μαζί Δημητρα μου !!! κάλο μηνά και πολλα φιλιά ...Daag !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Your daughter lives in a such beautiful place! And your shots are just fantastic. Thanks for sharing this wonderful city. The venetian bridge is fabulous
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό φθινόπωρο ,Dimi!!!!Θα το ξαναπούμε ,τι όμορφα μέρη!!!!!!!!Φιλιά,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dimi, I love to watch pictures of your trip. Your daughter lives in a wonderful place !
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Hello Dimi, I am glad I stopped by your new post is lovely.. The trip to the Netherlands looks wonderful.. I am glad you daughter has so some Greek food places nearby.. I know you enjoyed seeing all the napkins for your decoupage.. The bottle is beautiful.. Thanks for sharing your trip! Enjoy the rest of your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το ταξίδι στην Ολλανδία δε θέλουμε να τελειώσει ποτέ!!!
    Το μπουκαλάκι σου είναι φοβερό!!
    Καλό φθινόπωρο να έχεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Από τα ταξίδι σου στην Ολλανδία μας έφερες πολλά δώρα φωτογραφικά να απολαμβάνουμε!
    Το μπουκάλι έγινε απίστευτο και μυρίζει Ελλάδα...όπως Ελλάδα μύρισε κι ο αέρας στην Ολλανδία!
    Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. A Greek girl in Holland with the camera, beautiful in every way. The canals, the buildings............................love it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλώς την !!! Την επιστροφή σου την περίμενα γιατί ήμουν σίγουρη ότι και πολύ όμορφα θα περνούσατε την γιορτή της Φλώρας αλλά και θα βλέπαμαι καταπληκτικές φωτογραφίες όπως πάντα !!! Χαίρομαι πολύ που τελικά πήγες και μάλιστα πέρασες υπέροχα !!!Πολλά γλυκά φιλάκια Δημητρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό μήνα και καλό φνθινόπωρο Dimi μου. Μου αρέσουν πολύ οι γεφυρούλες και το πράσινο. Φανταζομαι συγκινηση που θα είχε η ιδιοκτήτρια του Ελληνικου εστιατορείου, δύσκολη η ξενιτιά και ελπίζω να μη φτασω στο σημειο να φυγω, αν και το σκεφτομαι η αληθεια ειναι.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dearest Dimi,
    THANK you! That was fun to watch on the video and to see all your beautiful photos of my birth country. Oh, Delft Blue from De Porceleyne Fles is the VERY BEST!
    You know that there are so many Greek restaurants in The Netherlands? Even in my city of birth. My sister and her significant other have invited us several times to the local Greek restaurant.
    Sending you hugs and for sure your découpaged gifts were very much loved. You always know how to work in a certain style for the right person...
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. I think you were glad to see your flag in Delft, Dimi, weren't you?
    Did you ride in a boat on channels? Have a nice holiday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Good morning Nadezda!Yes,me and my daughter Flora went for a ride with the canal boat!It was a great tour!!
      Thank you for visiting my post!

      Διαγραφή
  38. Χαίρομαι πολύ που περάσατε όμορφα κι αυτό φαίνεται απ' τα μέρη που επισκεφθήκατε στην Ολλανδική πόλη!
    Οι πιτόγυροι πάντως υπάρχουν απ' ότι φαίνεται σ' όλον τον κόσμο!:-)
    Το πλωτό πλοιάριο μου άρεσε πολύ και μου θύμισε κάτι από Λευκάδα!
    Όλη η πόλη ήταν φανταστική μέσα απ' τις όμορφες και καθαρές φωτογραφίες σου.Η χώρα της τουλίπας και των τυριών φαίνεται όμορφη και στα μείον της πρέπει ν' ανήκει το κλίμα της!
    Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου φίλη Δήμητρα και να περνάς υπέροχα!
    Καλό φθινοπωρινό μήνα(που μπήκε ξαφνικά με άγριες διαθέσεις κι ελπίζω να μην κρατήσει πολύ!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ πολύ όμορφες εικόνες μας ταξίδεψες! Αν και δεν έχω πάει Ολλανδία είναι στην λίστα μου με τα επόμενα ταξίδια!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπέρα, φιλενάδα!!!!! Μόλις είδα την ανάρτησή σου! Τί ομορφιές είναι αυτές!! Γι αυτό μου αρέσει τόσο πολύ η Ολλανδία... όσες φορές κι αν πήγα, δεν την χόρτασα! Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου, μου θύμισαν τις βόλτες στα κανάλια και τα όμορφα δρομάκια...και ότι από καιρό ήθελα να κάνω κι εγώ μια ανάρτηση για την Ολλανδία, αλλά το εχω αμελήσει.Με ξεσήκωσες τώρα!!!! Το μπουκάλι σου έγινε πανέμορφο και σίγουρα η κοπελιά θα το έχει ήδη στολίσει και θα το καμαρώνει στο εστιατόριό της.
    Καλό φθινόπωρο, Ντίμη μου!!!! Χθες η θάλασσα ήταν αγριεμένη αλλά σήμερα κάπως καλλίτερη...εμεις όμως συνεχίζουμε τα μπάνια απτόητοι...χαχαχα!
    Πολλά φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι ωραία χώρα που είναι η Ολλανδία!!!!
    Ευχαρίστως ξαναπάω!!!!
    Μας έκανες υπέροχη ξενάγηση Ντίμη μου!!!
    Να είσαι καλά!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Bright, beautiful images!! I will have two cupcakes, one of each!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι όμορφα!
    Πλήρης ξενάγηση να χορτάσει το μάτι μας όμορφες εικόνες!

    Καλό μήνα Ντίμη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ ομορφο μερος,
    τι ωραια να παιρνεις τον μεζε σου μέσα στο καναλι!
    Μου αρεσε πολύ η Βενετσιάνικη γεφυρα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλώς ήρθατε. Μου αρέσει Σεπτέμβριο Dimi !!
    Έφερε καλές αναμνήσεις από το ταξίδι σας στην Ολλανδία. Πολύτιμα φωτογραφίες.
    Έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο. Φίλο!!!
    Besos ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ όμορφα τα μέρη που μας έδειξες,και ειδες το Ελληνικο στοιχείο οτι δίνει επαξια το παρόν του παντού,πολυ όμορφο και το μπουκαλι που έφτιαξες για τη φίλη της κόρης σου,καλη Κυριακή ,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλό μήνα έστω και καθυστερημένα Δημητρά μου!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε! Τί υπέροχα με ταξίδεψες και πάλι στο Ντελφτ ...σε μια στιγμή που το χρειαζόμουν το ταξιδάκι! Μου έφτιαξες τη διάθεση φιλενάδα μου καλή! Να είσαι καλά!!! Αλλά και το μπουκάλι, στο είπα ήδη είναι υπέροχο όπως και όλες οι δημιουργίες σου!!
    Πολλά φιλιά και του χρόνου να ξαναπάς με το καλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλό φθινόπωρο να έχεις Dimi μου. Όμορφο το ταξίδι σου και η φωτογραφίες σου υπέροχες όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πράγματι Ντίμη μου πολύ πιο 'όμορφη είναι η πόλη αυτή ακόμα και απο το Αμστρενταμ απο ότι βλέπω απο τις υπέροχες φωτογραφίες σου.. και απο την προηγούμενη αναρτηση σου...μας ξεναγησες τόσο όμορφα...σαν να είμασταν μαζί σου...να είναι καλα το κοριτσακι σου .. και να την καμαρώνεις ....... το δικό μας έφυγε την τεταρτη.. πέρασαν τόσο γρήγορα αυτές τις λίγες μέρες!!!..!!!...να έχεις μια ομορφη εβδομαδα ... καλό σου Φθινοπωρο φιλη μου... φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί μου έβγαλε το σχόλιο δύο φορες Ντιμη μου .. μαλλον για να το εμπαιδ΄'ωσω...χι.χιχ. το δευτερο δεν μου το εσβυνε...ο γκούκλης.. οποτε έχεις ενα σε δύο.. χι.χι. φιλακιααα..!!

      Διαγραφή
    2. Αααααα το εσβυσε και δεν το πήρα είδηση..χι.χι.

      Διαγραφή
  51. Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο σου εύχομαι Dimi μου!!!Οι φωτογραφίες από το ταξίδι σου πανέμορφες!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 。°°。✿⊱。
    Fotos lindíssimas! Quantos atrativos turísticos!
    Amei essa viagem virtual para a Holanda.
    Bom mês de setembro!·..✿✿
    ♪♬♫°。 Boa semana, amiga!
    Beijinhos.✿°.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! μου έχεις κεντρίσει το ενδιαφέρον να επισκεφτώ την Ντελφτ. Μένουμε κοντά στην Ολλανδία, και μας αρέσει να πηγαίνουμε για σαββατοκύριακα, οπότε ίσως σύντομα να πάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αγαπημένη μου Μιμίκα πολύ χάρηκα που πέρασες σούπερ στην Ολλανδία και γέμισες τις μπαταρίες σου απίστευτα απότι είδα!οι φωτό σου απίστευτες με άρωμα και Ελλάδας αφού κοντά στο σπίτι της Φλώρας σου είναι και ελληνικά εστιατόρια!πιστεύω να τρελάθηκε η φίλη που της δώρισες το θαυμάσιο μπουκάλι που είναι μαγικό αφού το δημιουργησαν τα χεράκια σου!μ όλις επέστρεψα κι εγώ απο διακοπές και σου στέλνω κυκλαδίτικο αεράκι και την αγάπη μου!!συγχαρητήρια για την συναρπαστική ανάρτηση!!!άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ποσο φανταστικο μερος !!! Τι τοπος !
    Πολυ χαιρομαι που υπαρχει εντονα εκει το ελληνικο στοιχειο!
    Ελλαδαρα παντου DIMI μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...