Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014

Sun...sea...sand...Blue Beach



Γαλάζια Ακτή...



Καλημέρα καί καλή εβδομάδα σάς εύχομαι φίλοι μου!
Τό καλοκαίρι,πρό τών πυλών!!Ζέστη,ήλιος,θάλασσα!Ξεκίνησα,όπως κάθε Μαίο μήνα,τά θαλασσινά μπάνια!Στό πρώτο,έπαθα ένα μικρό σόκ,ήταν πολύ παγωμένη!!



Ανοιξε,όπως κάθε χρόνο,η καντίνα τής φίλης μου ,Βίκης!Τής πήγα δώρο,δύο μπουκάλια μέ decoupage,καί μέ θαλασσινό θέμα!Τά στόλισε όλο χαρά,επάνω στόν πάγκο!





Οσο έβγαζα φωτογραφίες,ακούω νά μέ φωνάζουν!Ηταν η φίλη μου,Ελένη,πού είχε αρχίσει τά μπάνια από τόν Μάρτιο!!Μπρρρ!!Πολύ νωρίς γιά μένα! Χά χά!!





Η θάλασσα,γαλήνια,μέ έκανε νά χαθώ στήν ηρεμία καί στό απόλυτο γαλάζιο!






Καλό καλοκαίρι καί καλά μπάνια,σάς εύχομαι φίλοι μου!!



Θά μέ βρείτε εδώ!! Blue Beach Bar Lagonisi!










My Summer,Decoupage,Creations...
(Handmade by Dimi)



 Wooden box with rice paper,crackle effect,silver and brown patina





Ξύλινο κουτί,μέ ριζόχαρτο,δικής μου εκτύπωσης,κρακελέ δύο συστ.,ασημί καί καφέ πατίνα(λεπτομέρεια μέ κοχύλι καί θαλασσινές πετρούλες)



 
 




Σάς εύχομαι ,φίλοι μου,καλή καί χαρούμενη εβδομάδα!Νά είστε πάντα καλά!Φιλάκια!

My dear friends,thank you for visiting my posts and for your kind comments!
Wishing you a happy new week!Take care!Hugs!





 

63 σχόλια:

  1. Καλό Καλοκαίρι Dimi μου και καλά μπάνια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από το Μάρτιο;;; Γενναία η φίλη σου, πρέπει να το πούμε! Οι φωτογραφίες σου ολοζώντανες και άκρως ξεσηκωτικές! Όσο για τις δημιουργίες, τι πω... j' adore! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό καλοκαίρι, Ντίμη μου και καλά μπάνια στην όμορφη παραλία σας!!!
    Το κουτάκι σου έγινε πανέμορφο!!! Τόσο το κρακελέ του όσο και η παλαίωση, αλλά και η τσαχπινιά με τις πετρούλες και την αχιβαδούλα!!!!
    Πολύ μου άρεσε!
    Καλή συνέχεια, φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Δήμητρά μου! Τέλειο το κουτί σου!!! Δεν το συζητώ!! Ο παππούς πάει καθημερινά για μπάνιο εδώ και μήνες!!!! Μπρρρρρρ!!!!
    Να απολαμβάνεις όσο πιο συχνά μπορείς την θαλασσίτσα!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ!!!!
    ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ!!!
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή,μας έφερες την αύρα τη θαλασσινή-γαλάζιο παντού,τόσο όμορφο κι αγαπημένο!!!
    Τέλειες φωτογραφίες και το κουτάκι πολύ όμορφο,τέλεια δεμένο με όλη την ανάρτηση!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά μπάνια Ντίμη!!! Καλό καλοκαίρι!!! Κι εγώ εχθές έκανα το πρώτο μου! Άργησα πολύ φέτος να ξεκινήσω....αλλά έχουμε μέλλον!!!
    Φιλάκια πολλά και κάνε και μια βουτιά για εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα κυρια Δημητρα!!! Καλη εβδομαδα!!! Ζηλευωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!! Τελεια φαινεται η θαλασσα! Καντε μια βουτια και για μενα!!! Πολυ ομορφο το κουτακι!!! Φιλακια πολλα!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kali Mara Dimi, Oh I can smell the sea and I can hear the waves gently rippling on the shore. I can feel the sand between my toes as I walk into the sea and I would love to go for a swim. Your photographs are beautiful..... I feel as if I am with you.
    Have a lovely week.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ Δήμητρα τι μου κάνεις τώρα με αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες!!!!!!Θέλω θάλασσα θέλω διακοπές θέλω μπάνια θέλω ήλιο θέλω θέλω θέλω..............!!!!!!!!!!!Το κουτάκι φανταστικό!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. It looks as if you have the whole of the beautiful beach to yourself - enjoy the blue skies and the lovely weather.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Sempre me encanto aqui,DIMI! Lindas fotos, mar, céus e teus trabalhos! beijos,linda semana!chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. OMG, I want to go to the beach now!!!!!! ;) Beautiful!
    And excellent decu box, lovely!
    Kisses form Poland,
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Went to the beach, hein ! Lucky you ! The pictures are great !
    And your box, beautiful !!!!
    Have a nice week !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είμαι βέβαια και τόσο ορεξάτος στο κολύμπι, αλλά άμα δε βγάλει κι ο ήλιος κέρατα δε μπαίνω στη θάλασσα!χαχαα!Προς το παρόν αρκούμαι να βλέπω την κυρα-Θάλασσα εκ του μακρόθεν, μέχρι να υπάρξει θερμό κλίμα ανάμεσά μας!:-)Άσε που απ' την Παρασκευή χαλάει πάλι ο καιρός!Γι' αυτό καλή μου Δήμητρα κάνε μπάνια όσο μπορείς!
    Πάντως πολύ όμορφη η παραλία!Κι εδώ έχει ξεκινήσει απ' τις αρχές του μήνα αυτή η οργάνωση των επιχειρήσεων, μόλις εμφανίστηκαν τα πρώτα γκρουπ τουριστών!Το κουτάκι εξαιρετικό!!!Μου άρεσαν πολύ τα ανάγλυφα φυσικά στολίδια του!
    Να 'σαι πάντα καλά, να περάσετε ένα υγιέστατο κι ευτυχισμένο καλοκαίρι και να χαρείτε πολλά-πολλά μπάνια!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλο καλοκαιρι! :) ευτυχως βλεπουμε τος φωτογραφιες σας με τα καταγαλανα νερα, γιατι εδω ειναι σκουροκαφε... Καλη σας εβδομαδα γεματη ομορφες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ Dimi μου, τι όμορφα!!
    Ελπίζω το Σαββατοκύριακο να καταφέρω να κάνω κι εγώ το πρώτο μπανάκι για φέτος, αν και να σου πω την αλήθεια φοβάμαι ότι λίγο κρυούλα θα είναι η θάλασσα.
    Πάντως οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου μύρισαν καλοκαιράκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και εγώ νωρίς άρχισα τα μπάνια και ας κρύωνα (..μπρρρ) Οι φωτογραφίες σου με θέα το γαλάζιο πάντα υπέροχες για μένα, το ίδιο και οι δημιουργίες σου! Άντε καλή εβδομάδα και καλά μπάνια σιγά-σιγά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εγω λέω ν αρχίσω όπου νάναι,αλλά απο Μάρτιο;;;;οχι βέβαια!
    Καλά Μπάνια Μιμίκα μου και καλές θαλασσινές δημιουργίες.
    Φιλάκια πολλά ξαδέλφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλη εβδομαδα Dimi μου, αλλά γιατί μου το έκανες αυτο;; Ζηλεύωωω θαλασσα, ηρεμία και καλή παρεα αχ τυχερη!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hello, Dimi! What a beautiful visit to the beach.. Lovely scenes and photos. Your boxes are lovely too. I wish you a very happy summer..
    Have a great week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι υπέροχες και καλοκαιρινές φωτογραφίες είναι αυτές Dimi μου ? Έτσι μου έρχεται να κάνω βουτιά μέσα από την οθόνη του υπολογιστή. Καλό καλοκαίρι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. i love the box! very pretty! i love those blues in your shoreside views!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. oohhhh dimi, it's just so beautiful on your strech of the earth. at first, i did not understand "the bathroom" i get it now!! love that box, it needs to be filled with treasures from the sea!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφη παραλία και τι εξαιρετικές φωτογραφίες και δημιουργίες για ακόμη μια φορά Dimi !!! Το καλοκαίρι και η θάλασσα σου πάει πολύ και στον φακό και στο decoupage !!! Πολύ τυχερή που τα έχεις τόσο κοντά σου !!! Καλή σου βδομάδα και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αμάν!!!! Τι μας έκανες;;;;; Θα τρελαθώ!!!! Βρε Δήμητρά μου, ξεσήκωσες θύελλες εδώ πέρα!!!! Χα χα χα!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου κοριτσάρα μου!!! Καλή εβδομάδα και καλό καλοκαίρι λοιπόν!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά μπάνια Δήμητρα στην πολύ όμορφη θάλασσα!!!Καλή βδομάδα,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπαω το καλοκαιρι μονο στις εικονες ! Τις οποιες φροντισες να μας αναδειξεις και εσυ DIMI μου με τον πιο ομορφο τροπο.
    Νομιζα πως βρισκομουν σε καποια εξωτικη παραλια του εξωτερικου!
    Καλη εβδομαδα.
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dimi, you showed spectacular coastal views. I love the sea, the beach and a fantastic blue sky.
    Your boxes are beautiful !
    Have a great week :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Επιτέλους Καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εγώ μπάνια δεν ξεκίνησα ακόμα αλλά έχω δεν έχω αφήσει παραλία για παραλία!!!!!!!!!!!!!!
    Ομορφες οι καλοκαιρινές σου κατασκευές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σιγά να μην μπω στο νερό......πέρασα την κλιμακτήριο και ετσι σαν γριούλα που είμαι κρυώνω περισσότερο !!Το πρώτο μπάνο μου κατα τις 2ο Ιουλίου κ.Βιαστική μου!!! Οι εικόνες σου φανερώνουν την υπερβολική αγάπη σου για την θάλασσα!!! μου άρεσε το κουτί έχει όμορφο μοτίβο και η δουλειάσου είναι εξαιρετική!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. The sun is hot, isn't it Dimi? There are some firms selling tours to Greece, to your sea. People is going there on holidays in June. Maybe I will have free time to see sun and sea...oh!
    Love your decoupage with shells, it's pretty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Nadedza,i hope you'll visit Greece in your vacations!!You'll have a great time!!
      I'm sure for that!!Have a lovely week!!
      Dimi...

      Διαγραφή
  33. Καλά μπάνια Δημητρούλα!
    Το έχω πει αρκετές φορές, αλλά πραγματικά σε ζηλεύω που έχεις μια τέτοια ποιότητα ζωής με τη θάλασσα σε απόσταση αναπνοής.
    Έτσι, να ανεβάζεις φωτογραφίες να δροσιζόμαστε και εμείς οι λιγότερο τυχεροί!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Oh yes, sand, sun, and everything. I love it. It is serine, quietness, just right for me, thanks Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Άρχισες κιόλας τα μπανακια σου Δημητρα μου !!!! brrbbrrrrrr...έχω κρυώνω ακόμα ,,,
    αν και δεν μενω μακριά από την Θάλασσα ..δεν τον έχω και πολύ αγάπη...μου αρέσει να ψάχνω
    κοχύλια και βότσαλα......όμορφες φωτογραφίες και οι δημιουργίες ...
    Καλο μπάνιο και πολλές βουτιές λοιπον ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dearest Dimi,
    Lovely photos and yes at times the temperature for bathing in the sea can be a challenge. But once you're submerged, it is fine.
    Always great to see the many blue tones in Greece, so lovely.
    Your découpaged box is so pretty and I love the cording for a closure around the tiny shells.
    Hugs to you and happy ending of May.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Επίσημη έναρξη του καλοκαιριού μας έκανες σήμερα Dimi μου με τις υπέροχες θαλασσινές φωτογραφίες και δημιουργίες σου!
    Καλό καλοκαίρι και καλή εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. οι εικόνες είναι απόλυτα μαγευτικές αλλά και για εμένα είναι πολύυυ νωρίς για βουτιές! οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Everytime i see your marvellous photos and where you live...i dream! Wonderful the box, it's very summertime
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ Dimi μου , τι μας κάνεις!!!! έτσι μου έρχεται να βουτήξω στις φωτογραφίες σου !!!!! Το πόσο πολύ μου αρέσει η θάλασσα δεν λέγεται!!!
    Καλά μπάνια !!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπερα! Για μενα κι ο Μαιος νωρις ειναι!
    Πολυ ομορφες φωτογραφιες! Το κουτι τελειο!
    Φιλια!!! Καλο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. It is less to see him again. Dimi. In June we are going to Gijon with the bike and we were there for a week :)))))
    Beautiful blue sea!
    a kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλο καλοκαιρι, Ντιμη μου και καλα μπανια!!!!!!!!
    Οι φωτογραφιες τελειες και το κουτακι σου πανεμορφο!!!!!!!!!!!Φιλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σου Dimi μου, τυχερή δίπλα στη θάλασσα!!!! Άρχισες μπάνια νωρίς νωρίς ε; Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι και πάντα να μας μαγεύεις με τις δημιουργίες σου - πολύ ωραίο το κουτάκι με τα κοχύλια - και τις υπέροχες φωτογραφίες σου.....
    Πολλά φιλιά

    ΥΓ. Εγώ τώρα τι να κάνω αντίστοιχο του πρώτου σου μπάνιου;;;;;; Ν' ανέβω σε κάνα πεύκο;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ωραίαααααα !!!!
    Τι τυχερή να μπορείς από τώρα να κάνεις μπάνια !!!!
    Καλό Καλοκαίρι και κάνε και για μας καμιά βουτιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλό καλοκαίρι και καλά μπάνια Dimi μου! Μύρισε καλοκαιράκι για τα καλά με τις φωτογραφίες σου και το πανέμορφο κουτάκι σου! Πάντα πρώτη μας φέρνεις τα όμορφα της κάθε εποχής! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα Δήμητρά μου!!! Τι υπέροχες οι φωτό σου και η θάλασσα!!! Τυχερούλα άρχισες τα μπάνια έστω κι αν κάνει λίγο κρύο ακόμα!!!! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και καλά να περνάς... κάνε κια για μένα μια βουτιά!!!
    Αυτό το κουτί σου είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!! Ό,τι και να πιάσεις στα χέρια σου Δήμητρά μου σε καλλιτέχνημα το μετατρέπεις! Τέλειο το έκανες!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πωπωωωωωωωωωωω μυρισε Καλοκαιρι και τοσο ομορφες οι φωτογρφιες σου,λιγο ελλειψε να απλωσω να πιασω ενα μικρο βοτσαλακι απο τη θαλασσα να εισαι καλα και να τη χαρεις και φετος τη θαλασσα που τοσο αγαπας,τα εργα σου οπως παντα καταπληκτικα ,φιλακια και καλο ξημερωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Δήμητρα. Καλά μπανάκια. Τυχερούλα - έχεις κοντά τη θάλασσα... Εγω περιμένω να ανοιξει πως και πως η πισίνα για να βρω παρηγοριά. Γιατί θάλασσα στα μέσα Ιουλίου που θα πάω στην Κύμη. Φιλάκια πολλά θαλασσίνα. Για το ξύλινο κουτί δεν σχολιάζω αφού στο έχω πει χίλιες φορές ότι φτιάχνεις είναι ΤΕΛΕΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύ όμορφα όλα Δήμητρα.
    Η θάλασσα είναι πολύ ζεστή ήδη για μένα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Beautiful photos...I am looking forward to the beach on my holidays! Love all your new creations Dimi:) Have a great week!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Piękne zdjęcia!!! Uwielbiam odpoczywać nad morzem!!!
    Wspaniała praca!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλά μπάνια, Δήμητρα, και καλό καλοκαίρι! Τη ζήλεψα τη θαλασσίτσα έτσι όπως την είδα στις φωτογραφίες σου!
    Μου άρεσε πολύ και το μαγαζί της φίλης σου...
    Όσο για το κουτί σου, τέλειο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ντίμι μου τι όμορφο το κουτάκι σου με τα θαλασσινά μοτίβα που εκτύπωσες!!!!!!!
    Όσο για τις φωτογραφικές σου ματιές απίθανες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και θα έρθω να κολυμπήσουμε παρέα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Preciosas fotografías maravillosas, eres genial con la cámara y los trabajos son de lo más bonitos, me encantan, feliz semana Dimi, besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ DIMI ΜΟΥ!!!!ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ!!!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλοκαίριιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Πούντο όμως μου λες φιλενάδα?? Μια έτσι μια γιουβέτσι ο καιρός!!! Εγώ που είμαι και κρυουλιάρα με βλέπω τον Αύγουστο να κάνω βουτιές και ζηλεύωωωωω. Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου! Και το κουτάκι σου υπέροχο! Είσαι απίστευτη!!! Φιλιά πολλά! Καλό Σ/Κ να περάσεις και με πολλές βουτιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Dear Dimi, How I would love to be walking along that beautiful beach right now. We have had some beautiful Autumn weather, but now it is more like winter - starts officially 1st June. Everything about your lovely post says 'holidays' to me.
    Have a great week-end!
    Betty ox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πολυ ομορφες οι καλοκαιρινες φωτογραφιες φιλη μου!!!!
    Καλημερα και καλο Σ/Κ!!! Φιλακια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλό καλοκαίρι , Ντίμη μου !!!! Καλά μπάνια !!!!!! Εγώ θα περιμένω 2-3 εβδομάδες για να κάνω την πρώτη μου βουτιά !!!!
    Το καλοκαιρινό σου κουτί ΤΕΛΕΙΟ !!!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Dimi μου τι ωραια που αρχισες μπανια!! ειναι το ονειρο μου καθε καλοκαιρι να αρχιζω νωρις αλλα δεν ζω ετσι διπλα στη θαλασσα ....το ξυλινο κουτι εγινε πολυ ομορφο !! καλο καλοκαιρι και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...