Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Happy Valentine's Day !

Love is in the air !


Καλημέρα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Μέρα γιορτής αύριο γιά όλους τούς ερωτευμένους!
Η γιορτή τού Αγίου Βαλεντίνου.Η ημέρα τών ερωτευμένων!
Γιά τόν δικό μου Βαλεντίνο,έφτιαξα αυτά τά κουλουράκια!!

My Valentines cookies!
   
Θά τά σερβίρω,μαζί μέ τόν πρωινό μας καφέ!Τά έκρυψα,γιατί οί κόρες μου καί τά εγγονάκια μου,είναι ικανά νά μήν αφήσουν ψίχουλο!!

  
Τό δωράκι μου από τόν Βαλεντίνο μου γιά αύριο,είναι αυτή ή υπέροχη ορχιδέα!

  
Θά ακολουθήση καί γεύμα αύριο,στό καινούργιο εστιατόριο πού άνοιξε η κολλητή μου φίλη Σοφία!
Γιά τήν ημέρα τών ερωτευμένων,έφτιαξα αυτό τό ποτήρι ρεσώ.

My Decoupage...Tealight,with rice paper,decoupage paper,and crackle
   
Αφού τό έντυσα μέ κομμάτια ριζόχαρτο,κόλλησα μοτίφ δικής μου εκτύπωσης,έκανα κρακελέ one step,γέμισα τίς ρωγμές μέ χρυσή πατίνα,δαντελίτσα , καί έτοιμο τό ρεσώ!! 

***************

Σέ αυτό τό γυάλινο μπώλ,κόλλησα μοτίφ μέ χαρτοπετσέτα,έκανα κρακελέ one step,γέμισα τίς ρωγμές μέ χρυσή πατίνα,δαντελίτσα,κορδέλα,έτοιμο νά τό γεμίσω μέ τά κουλουράκια-καρδιές. 

My Decoupage...Glass bowl,with napkin,crackle,and lace

***************

Σέ αυτό τό μπουκάλι,αφού τού κόλλησα μοτίφ μέ χαρτοπετσέτα πού μού έφεραν από τήν Ολλανδία,καί σέ αυτό,έκανα κρακελέ 2συστ., καί γέμισα τίς ρωγμές μέ χρυσή πατίνα.

My Decoupage...Bottle,napkin from Holland,crackle,and gold patina
 ***********
 
Βραβείο από τήν φίλη μας Έλλη!(Funky Monkey).





Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου γιά τό υπέροχο βραβείο!Μεγάλη μου τιμή!
Πρέπει νά αναφέρω 11 τυχαία πράγματα γιά εμένα!Ξεκινάμε λοιπόν!!!

1.Αγαπώ τήν οικογένειά μου,καί η μεγαλύτερη χαρά μου είναι όταν έχω σπίτι τήν εγγονούλα μου,καί μαζί ζωγραφίζουμε ή τής λέω παραμύθια πού τόσο τής αρέσουν!


Me and my little granddaughter!!!
    
2.Αγαπώ όλα τά ζώα,μά πιό πολύ τόν γατούλη μου τόν Θανάση!!Είναι γλύκας!! 

My kitten Thanassis!
3.Μού αρέσουν πολύ τά ταξίδια,καί θά ήθελα νά επισκευθώ τήν Ιρλανδία.
Ireland!  The Rock of Cashel (Tipparery)
 4.Αγαπημένος μου προορισμός γιά διακοπές,είναι η αγαπημένη μου Λευκάδα.
   
Lekada island

5.Μού αρέση πολύ η μαγειρική καί νά δοκιμάζω, νέες καί νόστιμες συνταγές! 
6.Ασχολούμαι μέ τόν κήπο μου καί τά λουλούδια.
 7.Απεχθάνομαι τό ψέμα καί τήν διπροσωπία.
8.Είμαι αισιόδοξο άτομο,καί όλα τά αντιμετωπίζω πάντα μέ χαμόγελο.
9.Μού αρέση νά ακούω μουσική στό σπίτι,ή καί στό αυτοκίνητο όταν οδηγάω. 
10.Μού αρέση νά δημιουργώ μέ τό decoupage.

  
11.Σάν καινούργιο χόμπη,έχω τήν φωτογραφία.

  
Όποια φίλη επιθυμεί,μπορεί νά πάρη τό βραβείο,καί νά μάς πεί 11 τυχαία πράγματα από τήν ζωή της!!Θά ήθελα νά περάσετε μία βόλτα από τό όμορφο ιστολόγιο τής φίλης Έλλης, Funky Monkey,πού είναι γεμάτο όμορφες δημιουργίες καί πολύ ωραία κείμενα!!Έλλη μου σέ ευχαριστώ!!! 
Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας,αλλά καί γιά τίς όμορφες ευχές σας γιά τά γεννέθλιά μου!Νά είστε όλες καλά, καί νά περάσετε υπέροχα αύριο μέ τούς αγαπημένους σας!Πολλά φιλάκια!!


**********
My dear friends,thank you all for your wonderful wishes on my blog,for my birthday!
Have a lovely week!Take care! 


 



 
  
 

65 σχόλια:

  1. Πωπω!
    Γέμισε με αγάπη η σημερινή σου ανάρτηση Dimi μου!
    Πάντα να είσαι ερωτευμένη και δημιουργική!
    υ.γ.τα κουλουράκια φαίνονται τέλεια!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι πολυ ομορφο να νοιωθεις ερωτευμενος και να το δειχνεις σε περιστασεις σαν την αυριανη αλλα και καθε μερα!πολυ γλυκα ολα οσα ετοιμασατε για τον βαλεντινο σας!!!Και φυσικα δεν με εκπλησουν οσα αναφερετε για τον εαυτο σας-φαινεται κι απ΄τις φωτο σας ποσο ευαισθητος και ευγενικος ανθρωπος ειστε.ετσι ακριβως σας περιμενα...φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα αυτά που ετοίμασες για αύριο!!! Πάντα να είσαι ερωτευμένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία κουλουράκια που ετοίμασες για αύριο Δήμητρα! Αλλά και το δικό σου δώρο πανέμορφο μιας που η ορχιδέα είναι το αγαπημένο μου λουλούδι!
    Πολύ μου άρεσαν όσα διάβασα για σένα! Έχουμε πολλά κοινά στοιχεία σε πληροφορώ!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου DIMI μας. Πολύ ρομαντική και γεμάτη αγάπη η σημερινή σου ανάρτηση..Να χαιρεσαι τον Βαλεντίνο σου κι αυτός εσένα.Να είστε πάντα αγαπημένοι...πολύ ρομαντικό που ο ένας σκέφτεται τον άλλο και για τα δωράκια ..ωραία φαίνονται τα κολουράκια...μου άρεσε που τα έκανες και στο σχήμα της καρδούλας :) να χαρείς την ορχιδέα (στο αγαπημένο μου λιλά χρώμα) ωραία έκπληξη τον περιμενει το πρωί τον άνδρα σου με τα κλουλουράκια/καρδούλες... Καλά να περάσετε στο γεύμα αύριο.. Οι 3 δημιουργίες μου άρεσαν για την μέρα του βαλεντίνου..και το μπουκάλι με τις χαρτοπετσέτες με τις τουλίπες,το σύμβολο της Ολλανδίας.. Να χαρείς το βραβείο σου και σου ευχομια κι άλλα..μου άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου.. η 1 και 2 με συγκίνησαν..η 3,σου εύχομαι να πραγματοποιηθεί το όνειρο σου.. λίγο καιρό έχει που γνώρισα το μπλογκ της Ελλης και συμφωνώ με αυτά που γράφεις...Φιλούθκια και happy valentines day!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tudo lindo e muito romântico! Feliz dia por aí! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Geia sou Dimi mou! :) I love all your photos, the light and colors in them are amazing!!!! It's always such a joy to look at them! Lovely Valentine's Day creations and sweets, my friend!!! And I loved reading your 11 facts! Thanassis is such a sweet, beautiful boy -- my Zoe is in love! ;D
    Have a lovely afternoon, my friend, thank you for all your sweet comments... and happy Valentine's Day me poly agapi!!!! Zoe is sending a kiss to her handsome Greek boyfriend! :D Polla filia, fili mou!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάποιος είναι πλήρη ετοιμασμένος για αύριο βλέπω!!!!!!ααΑΑΑΑ!!!!ζΗΛΕΎΩ,ΠΏσ ΤΑ ΚΑΤΆΦΕΡΑ ΕΓΏ ΕΝΤΕΛΏσ ΑΠΡΟΕΤΟΊΜΑΣΤΗ ΣΤΟ ΚΆΛΕΣΜΑ ΑΥΤΉΣ της γιορτής....Πολλά φιλάκια ωραία να περάσεις αύριο,με τα άτομα που αγαπάς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα κουλουράκια σου Δήμητρα! Και ο Θανάσης βεβαίως δεν πάει πίσω...Πολύ όμορφες φωτό επίσης (μου'βαλες ιδέες για Ιρλανδία!)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lovely selection of photos in this post Dimi. Gorgeous heart too. The heart rolls/biscuits remind me of the aniseed and fig rolls that you can get here which they traditionally eat accompanied by a sweet wine called Mistela.
    Kitten Dimi ??? She looks rather a big kitten,beautiful though :-)

    here's sending you belated birthday wishes and hope you had a great time.

    keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου ,αν και λίγο αργοπορημένα.Πήρα γλυκάκι από την προηγούμενη ανάρτηση, τσίμπισα και δυο κουλουράκια από αυτή Δε πιστέυω να σας πείραξε.Να περάσετε πολύ όμορφα λοιπόν στην αυριανή γιορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα, καλή μου φίλη!

    Καταρχήν να σε ευχαριστήσω που αποδέχτηκες το βραβείο, το αξίζεις!!! Χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα μέσα από αυτό - έχουμε τόσα πολλά κοινά!

    Χίλια ευχαριστώ επίσης για τα καλά σου λόγια σχετικά με το σπιτάκι μου (κοκκίνισα τόσο πολύ... ευτυχώς που δε με βλέπεις!!!!). Είναι τιμή μου που σας έχω μαζί μου καθημερινά.

    Οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, είναι απίστευτες! Ένα θα σου πω: τυχερός ο Βαλεντίνος σου που σε έχει... Να είστε πάντα αγαπημένοι και να τον χαίρεσαι κι εσύ! Και να περάσετε υπέροχα τη μέρα σας αύριο. Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά σε όλους όσους είναι και αισθάνονται ερωτευμένοι με οτιδηποτε και οποιονδηποτε γιατί ο ερωτας εχει πολλές εννοιες,αλλα γνωμη μου ειναι οτι δε χρειαζεται ειδικη μέρα,τέλεια όλα όσα εφτιξες εύχομαι να περάσεις ομορφα την αυριανή μέρα με το Βαλεντίνο σου,φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τι όμορφες οι δημιουργίες σου! Αυτό το κρακελέ με την πατίνα δίνει υπέροχο αποτέλεσμα! Όσο για τα σχέδια για την αυριανή ημέρα, τι να πω! Απλά να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Ντίμη μου.
    Υπέροχα τα μπισκότα/καρδούλες αλλά και η ρομαντική ορχιδέα που θα πάρεις για δώρο από τον Βαλεντίνο σου!

    Και του χρόνου με υγεία!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα αγαπησιάρικα μπισκοτάκια σου τα λάτρεψα, σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου που μου έστειλες την συνταγή, θα τα φτιάξω σύντομα!
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα αύριο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. DIMI μου υπέροχη ανάρτηση γεμάτη ζωντάνια!!!Τα μπισκοτάκια σου είναι φοβερά!!!Να περάσεις όμορφα αύριο, χρόνια πολλά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ντίμι μου πολύ όμορφα τα κουλουράκια σου μα και τα υπόλοιπα έργα σου για την γιορτή της αγάπης!!!!!!!
    Πιστεύω βέβαια ότι ο άντρας σου θα τιμήσει τα κουλουράκια σου και για τα τα άλλα ούτε που θα τον νοιάξει όπως όλοι οι άντρες μας...χα χα χα!!!!!!!!!Κάντου και καμμιά τούρτα και θα δεις έπαινους που θα σου δώσει!
    Ο Θανάσης σούπερ σταρ!!!!!!Και η άλλη φωτο με τα όμορφα ποδαράκια!!!!!
    Αντε να περάσετε καλά αύριο και να είσαστε πάντα αγαπημένοι !!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκιααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. What a lovely romantic post. Loving all your hearts. Have a lovely romantic day tomorrow.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλα είναι πανέμορφα!!
    Η έκπληξη θα αρέσει πολύ στον άντρα σου, αλλά κι αυτός σου έκανε όμορφο δώρο..λατρεύω τις ορχιδέες!
    Να τα περάσετε υπέροχα αύριο και να είστε πάντα αγαπημένοι!
    Φιλιά πολλά...καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ,ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΗΚΑ ΣΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ!!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!!
    ΚΡΥΨΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΨΩ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τον προσέχεις τον Βαλεντίνο σου..
    Να περάσετε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι όμορφα κουλουράκια!!! :)))
    Μου αρέσουν πολύ οι ορχιδέες για κάποιον λόγο όμως δεν αντέχουν στα χέρια μου, κάτι κάνω λάθος μάλλον. :P
    Να περάσετε όμορφα αύριο, φιλάκια πολλά Dimi μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σίγουρα αύριο θα περάσεις μια υπέροχη μέρα πρέα με τον Βαλεντίνο σου.
    Χρόνια σας πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να είστε πάντα καλά κι αγαπημένοι Ντίμη μου!
    Τα κουλουράκια σου μας ξεσήκωσαν όλες όπως βλέπω...υπέροχα φαίνονται !
    Αλλά και τα κρακελέ σου, πάντα τέλεια !!
    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Your Valentine' s cookies look delicious!!! Your decoupage creations are fantastic as usual, my dear Dimi. Congratulations on the award...you deserve it!! I love your photos...Have the most romantic S. Valentine' s Day!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Happy Valentine's Day, Dimi! Your cookies look delicious, I wish I could try one now. YUMMY! Congrats on your blog award. I love your photos! Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτές οι μικρές καρδούλες-κουλουράκια μου "έσπασαν" τη μύτη με την μυρωδιά τους! Βλέπω το κρακελέ σου "πάει" πολύ!!! Να περάσεις όμορφα κοντά σε όσους αγαπάς! Φιλάκια!!Και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχομαι για αυριο να έχεις την πιο ρομαντική και τρυφερή μέρα με τον Βαλεντίνο σου!!Να περάσεις οπως επιθυμείς και να πλημμυρίσετε το σπίτι σας με αγάπη και χαρά Ολα όσα έφτιαξες είναι όμορφα, σικάτα ,γευστικά και πολύ ρομαντικά!!! αλλά και το κρακελέ σου πρώτο και στήν πρώτη γραμμή....Νάσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να περάσετε όμορφα και να απολάυσετε τη μέρα σας, παρέα με κουλουράκια (γιάμι), ευωδιές από ορχιδέες και γιατί όχι να πούμε, μακάρι κάποια στιγμή και ένα ταξιδάκι στην Ιρλανδία, που κι έγω το θέλω πολύ να σου πω την αλήθεια :)!
    Φιλάκια πολλά Dimi !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dearest Dimi,
    Fun Valentine's post and you have been creative once again. Lovely items you dream up and actually create.
    Have a Happy Valentine's Day and good for you for having secured some of those yummy looking cookies!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σας Dimi.
    Μεγάλες φωτογραφίες / κέικ σας φαίνεται μεγάλη. Έχω πάει στην Ιρλανδία (Δουβλίνο) το 1996, και επισκέφθηκε πολλά πολιτιστικά μνημεία, έχει επίσης στην παμπ. Σας ευχόμαστε μια καλή και σας ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ♥ :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dimi, congratulation on your award!
    Your blog is always with smile, nice decoupage, photos and your pretty kitty. It deserves this award!
    I wish you went to Ireland this year!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μου τρέξανε τα σάλια σήμερα! Τα έκανες με αγάπη γι αυτό είναι τόσο ευπαρουσίαστα και νόστιμα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι ομορφιές!~ Γέμισε η ψυχή μου χρώματα! Happy Valentine's day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πανέμορφα τα κουλουράκια σου! Γλυκάθηκε ο Βαλεντίνος σου! Πάντα ερωτευμένοι να είστε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα Dimi μου!!
    Γέμισε το μάτι μας ομορφιές και η καρδιά μας αγάπη!
    Να χαίρεσαι τον Βαλεντίνο σου και να είστε πάντα αγαπημένοι.
    Πόσο θα ήθελα ένα από αυτά τα υπέροχα μπισκοτάκια!
    Υπέροχες όλες οι απαντήσεις σου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ζηλευω τον αγαπημενο σου... θελω και εγω τετοια κουλουρακια!
    Happy V's Days ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. HAPPY VALENTINE DAY!!!,
    Beautiful image, I love that big castle.cake looks yummy.cute your cat
    congratulation for your award.
    wishing your the best and thanks so much for your heart to me
    Love to you Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δημητρα μου! Καταρχην καθυστερημενα Χρονια πολλα! Να εισαι παντα υγιης και ευτυχισμενη!
    Κατα δευτερον συγγνωμη που δεν επισκεπτομαι πλεον την γειτονια σου αλλα η ζωη μου εχει αποκτησει τρελους ρυθμους!
    Υπεροχα τα κουλουρακια σου!

    Happy Valentine's Day!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. χρονια πολλα να γιορταζετε τον ερωτα και την αγαπη σας!!!τα κουλουρακια φαινονται τελεια!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια Πολλά! Να περάσετε όμορφα σήμερα!
    Θέλω κι εγώ από τα κουλουράκια σου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Beautiful post!!!

    ____ (¯`(♥)´¯) _____(¯`(♥)´¯)
    ___¶¶ (_.^._)¶¶__¶_¶¶(_.^._)¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶¶
    ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ______¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    ________¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶
    ___________¶(_.^._)¶
    ____________ ¶¶¶¶¶
    _____________¶¶¶

    Happy Valentine's day, Dimi!!! and my g+ for you...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Dimi μου είσαι υπέροχη!!! Χρόνια σας πολλά!!! Τι όμορφα μπισκοτάκια καρδουλίτσες!!! είσαι θαυμάσιος άνθρωπος! και οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!! πολλά συγχαρητήρια και για το βραβείο σου, πολύ χάρηκα που μοιράστηκες μαζί μας όλα αυτά τα πράγματα για σένα!! :) φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλά υποψιάστηκα ότι τα κουλουράκια σου τα είχες φωτογραφημένα, με ενθουσίασαν πολύ γιατί είναι πολύ πιο όμορφα από αυτά που φαντάστηκα. Άσε τις δημιουργίες σου, η κάθε μια καλύτερη από την άλλη.

    Διάβασα όλες τις αναρτήσεις σου που δεν είχα διαβάσει, καμάρωσα το χόμπι σου και ήρθε η ώρα να σου ευχηθώ για τα γενέθλια σου που παραλίγο να τα έχανα.

    Χρόνια σου πολλά, Χρόνια γεμάτα υγεία και ευτυχία μαζί με τους αγαπημένους σου!

    Happy Valentine's Day, είμαι σίγουρη ότι θα ήταν μια υπέροχη ημερα!

    Τα φιλιά μου και Καλό Βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γεια σου Dimi! Πρεπει να εχασα αρκετες αναρτησεις, αλλα ειμαι επιτελους πισω!
    Ελπιζω να περασες ομορφα χτες!
    Οι φωτογραφιες σου οπως παντα τελειες και οι Beatles σταθερα αξεπεραστοι!
    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Oh, I love the post! Amazing:)

    Check out my blog: http://theprintedsea.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μου άρεσαν πολύ οι δημιουργίες σου και χάρηκα που έμαθα λίγα πράγματα για σένα!
    Να είστε πάντα καλά και αγαπημένοι, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πω πω τι καλούδια ετοίμασες φίλη μου για τον καλό σου??? (Περίσσεψε κανένα κουλουράκι??? Χαχαχα...) Εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι Dimi μου!!!!
    Χάρηκα πολύ που διάβασα για σένα, είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Lovely photos ... I pass near the rock Of Cashel everytime I go South to visit my mum! Hope you enjoy the weekend!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημέρα Δήμητρα!!!!πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση;τι γλύκες είναι αυτές;τι ομορφιές ετοίμασες πάλι;υπέροχα όλα!!!!μια ερώτηση:στα μπουκάλια πριν κολλήσεις τη χαρτοπετσέτα τα βάφεις;πως τα κάνεις;φιλάκια και καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι όμορφη ανάρτηση!! Γεμάτη αγάπη!! Υπέροχα τα κουλουράκια για τον καλό σου! Φαίνονται πολύ νόστιμα! Πάντα αγαπημένοι να είσαστε!!
    Όλα όσα δημιούργησες, υπέροχα!!! Και τα πράγματα που μας αποκάλυψες μου αρέσανε πολύ! Κούκλος ο Θανάσης σου!! χιχι! Να την χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου!! Πάντα ευτυχισμένη να είσαι! Και συγχαρητήρια για το βραβείο!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Those cookies look so good. I am sure it taste nice too.
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. It feels like I'm always a little behind * smile *. Beautiful pictures and your cat is so nice. You may have a nice evening.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αχ..αγαπώ Θανάσης!!!Στείλ'τον μου αμέσως μαζί με τα λαχταριστά μπισκότα!!!!!!
    Πιστεύω να πέρασες τελικά υπέροχα,ε?Εμ με τόσα λουλούδια,αγάπη και γλυκά?Αποκλείεται να μην τελείωσε μαγικά η βραδιά σας!!!!
    Πολλά φιλιά και να τους χαίρεσαι όλους-)))
    Α...και κάπου είδα μια όμορφη παρουσίαση του μπλοκ σου-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γεια σας Dimi - λίγο χαιρετισμό Κυριακή. Ευχαριστώ όλους για τα γλυκά σας σχόλια αγκαλιές :) Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλημέρα DIMI μου τα πιο ωραία κουλουράκια φτιαγμένα με αγάπη! Πολύ ωραίες οι κατασκευές σου και το δωράκι σου μα περισσότερο απ' όλα τα λόγια που περιέγραψες τον εαυτό σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα Dimi μου!...ήρθα αργοπορημένη και η γιορτή των ερωτευμένων πέρασε...εγώ όμως σου εύχομαι...κάθε μέρα νά`ναι γιορτινή!...νά`χετε αγάπη και να χαίρεστε ο ένας τον άλλλον!....
    Όσα ετοίμασες για τον αγαπημένο σου...φανταστικά!...Οι απαντήσεις σου μας έδωσαν την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε λιγάκι ακόμα...
    Σου εύχομαι μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλημέρα!!Εύχομαι πάντα να είστε καλά και ερωτευμένοι με τον Βαλεντίνο σου!!!Τα κουλουράκια φαίνονται τέλεια και οι δημιουργίες σου με το ντεκουπάζ πάρα πολύ όμορφες!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!Πάντα τέτοια!Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μ' αρέσει βρε παιδί μου που το γιορτάζετε!!!! Ο δικός μου Βαλεντίνος ούτε που το πήρε είδηση (και να τόπαιρνε δηλαδή.....)!!! Γι' αυτό κι' εγώ δεν έφτιαξα απολύτως τίποτα... ούτε μισή καρδούλα!!!!
    Να είστε πάντα καλά Dimi μου και να χαιρόσαστε την αγάπη σας και την οικογένεια σας! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και τις υπέροχες δημιουργίες σου....
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Έστω και καθυστερημένα θέλω να σου ευχηθώ για τα γενέθλιά σου χρόνια πολλά και καλά, να είσαι πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη μαζί με τον Βαλεντίνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλημέρα Dimi, καλώς σε βρήκα στον υπέροχο χώρο σου!
    Ξετρελάθηκα με τα decoupage σου, είσαι πάρα πολύ καλή, μπράβο!
    Μου άρεσαν πολύ και τα κουλουράκια-καρδούλες και η ορχιδέα για τον Άγιο Βαλεντίνο, μπράβο που βρήκατε την ευκαιρία μέσω της γιορτής να δείξετε την αγάπη σας ο ένας στον άλλον! Αυτό είναι και το νόημα!
    Πολλά μπράβο...
    Καλή εβδομάδα να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...