Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

Ηappy Hollidays to all ! ! !

                                     Χρόνια πολλά φίλες μου!!!

                                     Secret Santa Swap !

             Xρόνια πολλά φίλες μου!Εύχομαι νά περάσατε όμορφα τά Χριστούγεννα μέ τίς οικογένειές σας!


Τήν Δευτέρα μέ περίμενε στό ταχυδρομείο μία πολύ μεγάλη έκπληξη!Είχα δωράκι από τό Secret Santa Swap!   
Δέν μπορείται νά φανταστήτε μέ ποία φίλη κληρώθηκα στήν ανταλλαγή δώρων τής MAΡΙΛΕΝΑΣ.....Μέ τήν ίδια τήν ΜΑΡΙΛΕΝΑ!!Τό πόσο χάρηκα, δέν λέγετε!Μέ πολύ χαρά γύρισα σπίτι καί άνοιξα τό δωράκι μου!



Μέσα ήταν μία πολύ όμορφη Χριστουγεννιάτικη κάρτα μέ υπέροχα λόγια καί ευχές από τήν αγαπημένη φίλη Μαριλένα!
Καί ένα πανέμορφο ξύλινο γουδί φτιαγμένο από τήν ίδια μέ τσόφλια αυγών,γκλίτερς και πολύ χρυσόσκονη!Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!Σού εύχομαι Καλή Χρονιά γεμάτη Υγεία,Αγάπη καί Ευτυχία καί πολλές δημιουργίες!!

                                                   

                                    Happy Hollidays ! !....

                           Oί ημέρες τών Χριστουγέννων,πέρασαν ήσυχα καί οικογενειακά !
                   Γιά τήν εορτή μου τού αντρούλη μου ,έφτιαξα ένα ταψί μπακλαβά ,όπως κάθε χρόνο!

Τήν άλλη ημέρα,πού είχαμε καί τήν επαίτιο τού γάμου μας,μάς είχε καλέση η συμπεθέρα μου ,είχαν αρνάκι δικής τους εκτροφής,γάλακτος,στήν σούβλα μέ διάφορα άλλα νόστιμα φαγητά καί γλυκά!Τής έφτιαξα μιά πιατέλα μέ ντεκουπάζ, καί  μέσα στήν πιατέλα έβαλα  κουραμπιέδες καί μελομακάρονα πού έφτιαξα γιά τίς εορτές!


My Decoupage...Plate,rice paper,napkin,3D...

Μένη κοντά μας καί έχουν πρόβατα καί κοτούλες!Ευτυχώς πού τίς ημέρες αυτές είχαμε καλό καιρό καί πολύ λιακάδα! Τό δέντρο, η Ελιά, στήν αυλής τους, είχε στολιστή μέ λαμπάκια καί χριστουγεννιάτικα στολίδια!





Η κόρη μου στήν Μελβούρνη συνεχίζη τίς διακοπές της,καί μού έστειλε φωτογραφίες από τό Oakleigh,μία συνοικία τής Μελβούρνης πού μένουν πολλοί Έλληνες καί είναι γεμάτο ταβέρνες καί Ελληνικά ζαχαροπλαστεία.Παντού τό Ελληνικό στοιχείο μεγαλουργεί!Κράτανε τά ήθη τά έθιμα καί τίς παραδόσεις τής χώρας μας!


Όπως βλέπετε,πορτοκαλόπιτα,μιλφείγ,καί τήν κόρη μου νά τρώη μπουγάτσα,πού τόσο τής αρέση!Καί φυσικά καί καφέ Φραπέ!Εμαθαν καί τούς Αυστραλούς νά πίνουν!!
Θά ήθελα φίλες μου νά σάς ευχαριστήσω γιά τίς όμορφες ευχές σας,καί νά σάς ευχηθώ Χρόνια Πολλά μέ Υγεία,Αγάπη καί πολύ Ευτυχία σέ εσάς καί στίς οικογένειές σας!Θά τά πούμε πάλι πρίν τήν Πρωτοχρονιά!Καλά νά περάσετε!Πολλά φιλάκια! 
                             Happy Hollidays my friends to you and your families! 
                                        Thank you for your kind comments! 
                                         Wishing you all the best!Take care! 
                                                                   
                                           *Dimi*





  


 
 

44 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά Δημητρούλα μου!!!!
    Να σαι πάντα καλά, χαρούμενη κι αισιόδοξη και να σκορπίζεις χαμόγελα στους γύρω σου!!!!!
    Η πιατέλα σου είναι θαυμάσια!!!!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το δωράκι!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά , υγεία και αγάπη στην οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά φίλη μου Ντίμι μου.Να μαι και εγώ. ΜΟυ λείψατε.Ευχαριστώ για τα σχόλια σου σε όλα ταμπλογκ μου (σου απαντησα σε ολα) και ευχαριστω επισης, που πηρες και το δωρακι συμμετοχης στον διαγωνισμο μου. Συγχαρητήρια για το δώρο που κέρδισες, να το χαρείς σου εύχομαι και η νεα χρονια να κυλήσει με όμορφες εκπλήξιες σαν αυτήν , υγεία, χαρά, ευτυχία, αγάπη.Να χαιρεσαι τον ανδρα σου.Ο μπακλαβας σου φαινεται νοστιμοτατος.Η πιατελα σου μου αρεσε. Οι φωτος με την ελια και τα ζωακια μου αρεσαν.Και οιφωτος με τα γλυκισματα στην Αυστραλια. Να περνας καλα .Φϊλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ξέχασα,ευχομαι να πέρασες ομορφα τα Χριστουγεννα με ολα τα αγαπημενα σου ατομα και τα εγγονακια σου

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!! πολύ όμορφο το δώρο σου.. και οι κουραμπιέδς θα ήταν μουρλια φανταζομαι!!!! Χρόνια πολλά και για το σύζυγο και για την επάιτιο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας Dimi
    Αν κατάλαβα καλά, είχατε γενέθλια ..... συγχαρητήρια.
    Ελπίδα σας είχε μια μεγάλη Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σας ....... μπορεί να διαβάσει την κόρη σας ένα είναι στην Αυστραλία.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα - ευχαριστίες για όλα τα γλυκά σχολιαστές σας στο blog μου.
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα τυχερή αγαπημένη μας Δήμητρα!!!!!όμορφο το δωράκι σου!!!!!!αλλά και τα δικά σου δώρα πανέμορφα!!!!να σαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ,Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΕΠΕΤΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2013 ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Dimi μου....
    Χρόνια πολλά για τον εορτάζοντα, για την επέτειος σας να είστε πάντα ευτυχισμένοι και υγιείς!
    Εύχομαι ολόψυχα για το Νέο Χρόνο το σπιτικό σου να είναι γεμάτο Υγεία, Δύναμη και Χαρές!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Dimi μου.Πολύχρονος ο αντρούλης να τον χαίρεσαι χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία και αγάπη!Ο μπλακλαβάς με ξεσήκωσε, τόσο λαχταριστός!Το κοριτσάκι σου να περάσει όμορφα στην Μελβούρνη και εσείς σαν ζευγάρι να τα εκατοστήσετε υγιείς και αγαπημένοι!Η πιατέλα για την συμπεθέρα, πολύ όμορφη και αφού συνοδευόταν με τόση γλύκα, τυχερ΄συμπεθέρα!Χρόνια Πολλά για τις μέρες και θα τα πούμε πάλι μέχρι το Νέο έτος.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Parabéns, feliz aniversário e tuas comidinhas, maravilhosas! abraços, FELIZ 2013! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lovely holidays post! I hope you day was a happy one. And I wish you all the best in 2013. Happy New Year!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dimi μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 2013 με υγεία αγάπη και δημιουργία!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!!!Πολύ όμορφο το δωράκι σου και η πιατέλα πανέμορφη!!!Χρόνια πολλά σε εσένα και την οικογένεια σου, να χαίρεσαι τον αντρούλη σου και να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένοι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dimi μου χρόνια πολλά σε σένα και στον αντρούλη σου και για την επέτειό σας, να είστε ευτυχισμένοι και για πάντα μαζί.
    Σου εύχομαι ένα υπέροχο 2013 με υγεία, αγάπη, χαρά και προκοπή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dimi μου,πέρασες υπέροχα από ό,τι φαίνεται!Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περάσεις τις υπόλοιπες γιορτές με αγάπη και υγεία!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dimάκο μου, εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά για τον αντρούλη σου ! Να χαίρεται ο ένας τον άλλον, να έχετε και οι δύο υγεία και να απολαμβάνετε όμορφες στιγμές με τα παιδάκια και τα εγγονάκια σας αλλά και μεταξύ σας, γιατί το ζευγάρι είναι πάντα ο πυρήνας μιας ευτυχισμένης οικογένειας !
    Για Αυστραλία έφυγε πρόσφατα μια πολύ καλή μας φίλη μαζί με την κόρη της, οπότε κάθε φορά που ακούω γι΄αυτή τη χώρα συγκινούμαι πολύ και συγχρόνως εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα όλα τα όνειρα των ανθρώπων μας που έφυγαν για να τα αναζητήσουν εκεί. Αχχχχ ...
    Φιλιά πολλά πολλά, Dimάκο μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και στους δυο.!!
    Περνάτε καλά ελπίζω..
    Φιλιά Χρόνια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σας Dimi
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σας - Περισπωμένη είναι και πάλι καλά ..... που δεν είναι ακριβώς έξω σε τόσα πολλά luftetur κατάλληλη στιγμή ..... ταιριάζει λίγο για να μην εξελιχθεί σε πνευμονία.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή Πέμπτη.
    Ο καιρός εδώ σήμερα:. Κυρ + 2,3 βαθμούς ..... ημέρα έχει αυξηθεί κατά 3 λεπτά.
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Geia sou Dimi mou! :)
    I really enjoyed this beautiful, colorful post with lots of beautiful images!!! Oh I LOVE Greek sweets, the baklava are SO yummy, and your other delicious sweets too!!! It's so nice to see that the traditions are alive with Greek-Australians too! Thank you for sharing all these beautiful images, I loved the Christmas decorations on the olive tree! Thank you for all your sweet comments on my blog, my dear friend, and once again I'm wishing you and your dears a wonderful festive time! XRONIA POLLA!!!!!
    A kiss to Thanassis from my Zoe! :)
    Hugs,
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Your plate created with decoupage is fantastic!!!Lovely photos. My best wishes for a happy new year!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χρόνια σου πολλά!
    Τι όμορφη ιδέα αυτή της ανταλλαγής δώρων..το δικό σου πολύ όμορφο!
    ο μπακλαβάς..αγαπημένο μου γλυκάκι!
    Να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκιά μου Dimi να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου! Τέλειο το γλυκό που του έφτιαξες!
    Εύχομαι η νέα χρονιά να σε βρει δημιουργική και ορεξάτη όπως είσαι τώρα!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑγια τις γιορτές!!! χρονια πολλά στον αντρούλη σου !!!και χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με πολλή αγάπη, για την επέτιό σας!!! Η νέα χρονιά να σας χαρίζει υγεία ευτυχία και αγάπη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δήμητρα, χρόνια πολλα! Να τα χιλιάσετε ! Να ζήσετε πολλά πολλά χρόνια μαζί με τον αντρούλη σου, να'στε πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι και πάνω απ'όλα υγιείς!
    Με γλύκανε ο μπακλαβάς σου ! Η πιατέλα όμορφη! Και το δωράκι σου πρωτότυπο!
    Πολλά φιλιά και χαρούμενη Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύχρονος ο αντρουλης σου να τον χαίρεσαι.Χρόνια πολλά για την επέτειό σας, καλά και ευτυχισμένα να είστε μαζί πολλά μα πάρα πολλά χρόνια ακόμα.Γέλασα Dimi μου με το φραπέ στην Αυστραλία,όταν ήρθαν πριν μερικά χρόνια τα ξαδέλφια μου τα παιδιά του ξετρελάθηκαν με το φραπέ και τον τρόπο που ο φτιάχνουμε εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dear Dimi, the wealth of the human is measured by the quantity and quality of friends that you have.
    Thanks for being part of my fortune. Happy New Year!!!
    °*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ♥ NEW YEAR ♥ 2013 !!
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ¥☆★☆★☆¥ ★☆

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφη ανάρτηση
    Ότι και να φτιάχνεις είναι τόσο όμορφο
    Χρόνια πολλά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello sweat heart!
    here i am.wow nice gift swap. the pies look so yummy
    Melbourne lambs..they are so cute too.
    by the way.. what is the meaning of epaitio wedding ?
    Happy Holiday Dimi..
    gosh new year are coming!
    hugs to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπραβο στους Ελληνες που συνεχιζουν την ελληνικη παραδοση οπου και αν βρισκονται!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά..για τις ημέρες, για τον άντρα σου, για την επέτειο, για όλα..να είστε πάντα καλά και να γεμίζετε τις μέρες σας με αγάπη, δώρα και όμορφα νέα!!!
    Όλα είναι πολύ όμορφα όπως πάντα...και ο μπακλαβάς φαίνεται πεντανόστιμος..!!
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα και χρόνια πολλά Dimi μου!
    Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου και να τα εκατοστήσετε για την επέτειό σας!! Πάντα αγαπημένοι!
    Με τον μπακλαβά δεν έχω την καλύτερη σχέση, αλλά όπως το βλέπω τώρα θα ήθελα ένα κομματάκι :))
    Πολύ όμορφο το δωράκι σου και επίσης η πιατέλα που έφτιαξες για την συμπεθέρα σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα Dimi
    Είχα σκυλιά για πολλά χρόνια - (διαβάστε μικρό) έχω ακόμα αλλεργίες σκυλιών, αλλά δεν θα το κάνει χωρίς σκυλιά ....... θα αποτύχει ποτέ.
    Όλα τα σκυλιά μου ήταν φοβισμένοι του πυροβολισμού, γι 'αυτό είναι μερικά μόνο θλιβερό ημέρες συνεδρίασης.
    Τα πυροτεχνήματα αφέθηκαν ελεύθεροι χθες, αλλά έχουν πυροβόλησε την τελευταία φορά εβδομάδες.
    Σας ευχόμαστε μια μεγάλη μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πολύ όμορφη ανάρτηση-)))
    ……/\…………………*………*………*….*…….*…..
    …../..\……./\………….*…………*…..*………*…….
    …./….\…../..\……*………….*………*……..*…….*.
    …/_…_\…/….\…….*….*………*……….*…….*….
    …./…..\../_…_\…*…………χαρούμενη..*………….*……*
    …/…….\./…….\….*…….*……νέα…*……..*.*…….
    ../_……_\………\ ……*…….*χρονιά………*……..*…
    …/……..\………_\…*………*…2013….*………*…
    ../……….\………\………*…….*…Δήμητρα……*……..*…..
    ./…………\…….._\..*….*… __██__…..*……*…..
    /________\………\…..*…… .( • • )…..*…….*…..
    ……|…|_________\.*……..─(░•░)─….*…….*…
    ……|…|….|…|.*………..*…..(░ • ░)……**…….*
    ====================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά και καλά Dimi! Να είστε πάντα αγαπημένοι με τον αντρούλη σου! Ευτυχώς έχω μπακλαβά μαμάς στο ψυγείο για τώρα θα ήμουν στο δρόμο για το κοντινότερο ζαχαροπλαστείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά Dimi μου!!!! Πολύ όμορφες εικόνες, όλα φαίνονται υπέροχα, γεια στα χέρια σου!!!! Μπράβο και στη Μαριλένα μας!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά!!!Γεμάτα αγάπη και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θα έπαιρνα όρκο ότι εγώ εδώ έχω αφήσει σχόλιο και ευχές...!!!Αλλά δεν πειράζει θα δώσω διπλά τις ευχές μου για να πιάσουν και με το παραπάνω!!!! Χρόνια πολλά, γεμάτα ευτυχία και γλύκα σαν το λαχταριστό μπακλαβά σου!!!! Να έχετε μια νέα χρονιά πλημμυρισμένη από συγκλονιστικά όμορφες στιγμές!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Love the decorations on the tree outside. Enjoy the rest of Christmas with your lovely family

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά και καλά! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά Δήμητρά μου, να τον χαίρεσαι και να τα εκατοστήσετε μαζί, πάντα αγαπημένοι. Κι εμείς είχαμε χθές την επέτειο του γάμου μας !!!! Ωραίος ο μπλακλαβάς !!!!!Ωραία και η στολισμένη ελιά. Κι εγώ παλαιώτερα στόλιζα τα δέντρα του κήπου !!!
    Φιλάκια πολλά και με το καλό ο νέος χρόνος να σας φέρει Υγεία, Αγάπη και Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χρόνια πολλα dimi μου και να περνας πάντα έτσι ωραία τα τις γιορτές σου εύχομαι ,να έχεις μια όμορφη χρονιά και να είσαι παντα ανάμεσα σε αγαπημένα άτομα ,πολλά φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια Πολλά για την επέτειο!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...