Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Winter preparations....

                             Προετοιμασίες γιά τόν Χειμώνα πού έρχετε......

                                              Καλημέρα φίλες μου,καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!
Ο χειμώνας πλησιάζη,καί άρχισαν οι προετοιμασίες στό σπίτι.Βγήκαν τά χειμωνιάτικα ρούχα από τίς ντουλάπες,καί φιλάχτηκαν τά καλοκαιρινά.Αφού έγινε γενική καθαριότητα στό σπίτι στρώθηκαν καί τά χαλιά!Έφτιαξα  καί λίγα μελομακάρονα γιά τά εγγονάκια μου!Ένα ταψάκι μόνο γιά νά γλυκαθούν!!Όσες είστε γιαγιές σίγουρα μέ νοιώθετε!!!!


 Η παραλία,έρημη καί φουρτουνιασμένη η θάλασσα,αλλά ότι πρέπει νά περπατήσης στήν αμμουδιά καί νά πάρης καί τόν θαλασσινό σου αέρα!Δέν μπορώ φίλες μου χωρίς τήν θάλασσα,μέ γαληνεύη!Πόσο μάλλον πού τήν έχουμε κοντά μας!!
                                   

Τό τζάκι ανάβη σχεδόν κάθε βράδυ,καί ψήνουμε κάστανα πού μού έφεραν από τό χωριό Αθανάσιο Διάκο!


Οι προετοιμασίες μέ τίς χριστουγεννιάτικες κατασκευές συνεχίζονται,θά συμμετέχω στό bazzar τού ιδρύματος Γαλιλαία.Σάς είχα μιλήση σχετικά, σέ προηγούμενη ανάρτηση.

                                                My decoupage creations...

My decoupage..Mirror,rice parer,napkin(Καθρέφτης,ριζο/το,χαρτ/τα,gliter,relief)

My decoupage..Bottle,napkin,snow paste(Mπουκάλι,χαρτ/τα,πάστα χιονιού,γκλίτερ)

My decoupage...Calender,napkin,gliter(Ημερολόγιο,χαρτ/τα,gliter,relief)

                                                   Βραβείο....Award....
 This award,is given to me from my friend Marcela,who has the amazing blog ,Fashionadictas,wich is full of fashion and wonderful art!Τhank you very much my friend Marcela!!I appreciate it very much!!!!

 Τό χαρίζω φίλες μου σέ όλες εσάς! Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά πολύ ωραία σχόλια πού μού γράφετε!Τό εκτιμώ πολύ!!
Σάς εύχομαι μία πολύ όμορφη εβδομάδα,γεμάτη αισιοδοξία!Νομίζω μάς χρειάζετε!!Πολλά φιλάκια!!
Wishing you a lovely week,and thank you for your visits and for your kind comments!Kisses!!!


                                        Αφιερωμένο στήν μικρή μας Αναστασία (Natbees Fashion)!!!


 

 

  

107 σχόλια:

  1. Φίλη μου χάθηκες και μου έλειψες..πολύ ωραία η νέα εμφάνιση του μπλογκ σου..Πολύ ρομαντικη αυτη η ανάρτηση, χειμώνας,τζάκι,κάστανα,μελομακαρονα,χριστουγεννα,γιορτινες ημερες,η οικογενεια ολη μαζι γυρω στο τζάκι.. (η εποχη που αγαπω ειναι το καλοκαιρι και η θαλασσα οπως και συ) ,τα καστανα μου αρεσουν και μενα πολυ, πολυ ωραια η φωτο με την φουρτουνιασμενη θάλασσα
    οι δημιουργιες σου μου αρεσαν πολυ , καλή επιτυχία στο μπαζάρ Γαλιλαία. Συγχαρητήρια για το βραβείο..Καλή εβδομάδα. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Δελφινάκι γιά τά καλά σου λόγια!Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν - υπέροχο τραγούδι με τους Beatles.
    I blog προβλήματα και πάλι σήμερα, One. com είναι κάνοντας ενημερώσεις, ώστε κανείς, ούτε ο ίδιος μπορεί να έρθει στο blog μου.
    Έχει κάτω από τα μεσάνυχτα. 14.00 - Αναστεναγμός!
    Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό απόγευμα / βράδυ :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Its ok now Hanne!Thank god!!!Thanks for your lovely comment my friend!Kisses!!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο και ζεστό που το έκανες το Χριστουγεννιάτικο
    σπιτάκι σου!!!
    Πολύ μου αρέσει η διακόσμηση!!
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου όπως πάντα!!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σού αρέση Μαριλένα μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφη διακοσμηση μπραβο Dimi!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατρίνα μου!Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. πόσο πολύ μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις! μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Χαίρομαι πού σού αρέσουν!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα, Dimi μου! Οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν και με ζέσταναν... και οι δημιουργίες σου με συνεπήραν! Είναι πανέμορφες!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, εύχομαι να τα χιλιάσεις. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ φίλη μου γιά τά καλά σου λόγια!Νάσαι καλά!

      Διαγραφή
  7. Η ζεστασιά του σπιτιού σε κόντρα με την αγριάδα της θάλασσας. Πολύ όμορφη αντίθεση!
    Νάσαι πάντα καλά Dimi μου να προσφέρεις απο τα καλούδια της καρδιάς σου.
    Φιλιά πολλά ξαδέλφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη,σέ ευχαριστώ πολύ πού μέ θυμάσαι,καί γιά τά όμορφα λόγια σου!!Φιλάκια...καληνύχτας!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Dimi μου!
    Μετά από τόσο καιρό πανέμορφες χριστουγεννιατικες δημιουργίες, έβαλες και τις χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες,έφτιαξες και μελομακάρονα!! Ένα υπέροχο γιορταστικό κλίμα, πολύ πολύ όμορφο!
    Η θάλασσα μου αρέσει το ίδιο τόσο σε ηρεμία όσο και σε φουρτούνα!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο! Καλή εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουμε σέ πολλά Παρασκευή μου!Σέ ευχαριστώ κοριτσάκι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Τα ρούχα τα αλλαξα, ακόμη παλευω με τα χαλιά!
    Καλη σου βδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ξεμπερδέματα φιλενάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. São lindos os preparativos para o inverno e Natal!! beijos,linda semana!chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Love that photo of the sea! Hope you have a great week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφη η χριστουγεννιάτικη φορεσιά του "σπιτικού" σου! Και οι φωτογραφιες σου είναι όνειρο! Να'σαι πάντα καλά και να προσφέρεις τόσο ωραία καλούδια! Καλή εβδομάδα να'χεις, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Πέπη μου!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Oh Dimi, you made wonderful and beautiful creations. I love especially the mirror with the two sweet and romantic little angels.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hello Dimi! :)
    I love your new winter blog layout! And that photo of the winter sea is amazing!!!!
    Your creations are wonderful and full of the poetry and beauty of this time of the year!
    Polla filia kai kali ebdomada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wow your blog is beautiful and wonderful your work, congratulations. Besos desde España.
    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη ανάρτηση
    Νοσταλγική και χειμωνιάτικη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Beautiful post, as always dear Dimi!
    Thanks for your friendship!
    Have a good week! and my G+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear friend Marcela,thank you very much for the award and for your frienship!Wishing you all the best!

      Διαγραφή
  18. Μύρισε χειμώνας, μύρισαν Χριστούγεννα.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ μου σέ ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψη!!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  19. Καλή βδομάδα Dimi μου
    Οι φωτογραφίες σου πάντα μας ταξιδεύουν νοσταλγικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελενα!Νάσαι καλά!Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. όμορφες εικόνες!! Χειμωνιάτικες!! Αγαπημένη μου εποχή ο χειμώνας!!
    Και εμάς η πεθερά μου έστειλε μελομακάρονα για τα παιδιά!!! πόσο θαυμάζω τις χρυσοχέρες γιαγιάδες!!! Μπράβο! Όλα υπέροχα!!!!
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου!Καλοφάγωτα!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  21. Ντιμάκο μου, νομίζω ταιριάζεις με τη θάλασσα, γιατί είναι απέραντη όπως η έμπνευση και η δημιουργικότητά σου ! Τί ωραία και χριστουγεννιάτικη η εικόνα του τζακιού !
    Να ΄σαι καλά για τις ωραίες εικόνες που μοιράζεσαι μαζί μας.
    Φιλιά Πολλά Πολλά και καλή συνέχεια στις κατασκευές σου για το μπαζάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου,πάντα μέ τόν γλυκό σου λόγο!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Έτοιμη σε όλα ! Στις δουλειές , στην κουζίνα ,στα παιδιά και εγγόνια ,στις πανέμορφες δημιουργίες !
    Μπράβο φίλη μου , να είσαι πάντα γερή και δημιουργική !Εύχομαι καλό χειμώνα !!!Παραμύθια κοντά στο τζάκι
    ξέρεις να λες στις μικρούλες ? Και εκείνα τα κάστανα να σκάνε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου,νάξερες τί παραμύθια λέω στήν εγγονούλα μου!Τής αρέση η Πεταλίτσα τό πόνη!!Πολύ γέλιο!Αυτοσχεδιάζουμε!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφη εικόνα DIMI μου!!Ζεστή και χουχουλιάρικη !!!Καλή εβδομάδα γλυκειά μου!!!
    Νάσαι καλά και να δημιουργείς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χρυσάνθη μου γιά τά καλά σου λόγια!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Dear Dimi,
    It is so nice to see your cosy fire and Christmas creations ..... beautiful! It's funny that when it can be so hot here at Christmas, we still decorate like it is winter and many Christmas cards showing snow and fir trees:) Old traditions!
    Thank you for your kind comments. I had a wonderful holiday and saw some different parts of Australia.
    Have a great week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Aussie friend Betty,i'm glad you had a wonderful holiday!Its going to be strange for my daughter comming for christmas in Melbounrne,with a hot weather!Thanks for your lovely comment!Wishing you all the best!

      Διαγραφή
  25. Μπράβο φιλενάδα! Πανέμορφη και ζεστή ατμόσφαιρα στο σπιτάκι σου! 'Εκανες και μελομακάρονα!! Εγώ δεν έχω ακόμα στρώσει! Τα έργα σου είναι πανέμορφα! Μπράβο για την προσφορά σου στο μπαζάρ του Γαλιλαίου! Καλή επιτυχία να έχει! Όσο για το Help, δεν έχω λόγια.... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν μου,σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Πανέμορφα όλα!!!!!μια γλυκιά καλήμέρα!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι,βιαστική όπως πάντα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Κι εγώ θέλω αυτή τη βδομάδα να στολίσω, αλλά θέλω πρώτα να καθαρίσω παράθυρα και να αλλάξω κουρτίνες!
    Στείλε κανένα μελομακάρονο. Τα λατρεύω!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο, το τσάκωσα!
    Οι κατασκευές πάντα υπέροχες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες καί τό τσάκωσες Ντέμη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Τήν άλλη δόση πού θά φτιάξω,σόυ έχονται πακέτο!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!!!!
    Τι γλυκειά ανάρτηση!!!!!!Πανέτοιμη βλέπω για τον χειμώνα, με όμορφες δημιουργίες να στολίζουν τον χώρο σου!!!!!!Το τζάκι σου υπέροχο!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σέ ευχαριστώωωωωω!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα!Τι υπέροχη ανάρτηση είναι αυτή!Λάτρεψα τη φωτογραφία με τη θάλασσα, το τζάκι και τις δημιουργίες σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  30. Love the seascape and the cozy fire. Your crafts are just beautiful. Lovely post, have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα Δήμητρα!
    Πολύ όμορφο το χριστουγεννιάτικο λουκ του blog, μας βάζει στο κλίμα των γιορτών!
    Πολύ τα ζήλεψα τα μελομακάρονα! Είναι υπέροχο γλυκό και πολύ ευχάριστα θα το έτρωγα όλο το χρόνο! Το μπουκάλι που έφτιαξες μου αρέσει πάρα πολύ! Καλή συνέχεια στις κατασκευές σου εύχομαι!
    Και μας άφησες και με τραγουδάρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου!Μέ τό καλό τό μωράκι σας!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. Πολύ ωραία ανάρτηση και οι δημιουργίες όπως πάντα με τη δική σου προσωπική πινελιά!Τα εγγονάκια σου πρέπει να είναι πολύ τυχερά,κάτι μου λέει ότι είσαι η αγαπημένη τους γιαγιά!Αλλά και το σπιτάκι σου πολύ ανανεωμένο και πλήρως χριστουγεννιάτικο!Χαίρομαι που γιορτάζεις των ερχομό των Χριστουγέννων!Οι πιο πολλοί συνάνθρωποί μας έχουν χάσει το κέφι τους!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Πινελιά μου!Ναί είμαι η αγαπημένη τους γιαγιά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  33. Δήμητρα οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες και οι δημιουργίες σου κάθε φορά όλο και πιο εντυπωσιακές!Το χριστουγεννιάτικο κλίμα τέλειο!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!Νάαι καλά!Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Οι προετοιμασίες σου είναι μέσα στην ομορφιά, τη ζέστη και τη γλύκα..όμορφες εικόνες θαλπωρής..ακόμα και η αγριεμένη θάλασσα ταιριάζει στο κλίμα..έξω και μέσα!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο..θα το πάρω και σε ευχαριστώ..κι ελπίζω να καταφέρω σύντομα να βρω και τα άλλα βραβεία μου..χαχα..κάτι έκανα και τα έχασα...
    Σε χαίρομαι πάντα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ντίμη μου βλέπω χιόνισε σε εσάς! :)
    Όμορφες οι αλλαγές στο blog σου και σήμερα κάνεις εισαγωγή στις εορταστικές ημέρες που έρχονται...

    Να περνάς όμορφα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιόνισε!!Χιόνισε Ζαμπία μου!!Χα χα!!!Σέ ευχαριστώ φίλη μου!

      Διαγραφή
  36. Ακου καλή μου φίλη: βάλε σοκολάτα (την θέλω πηχτή και γλυκιά,παρακαλώ)μερικά κούτσουρα στο τζάκι,εγώ θα φορέσω ζεστό σκούφο, γάντια και με ένα ζεστό φρέσκο κέικ στα χέρια χτυπώ το κουδούνι (με χριστουγεννιάτικη μελωδία) μπαίνω..και θαυμάζω την ζεστή ατμόσφαιρα του σπιτιού σου με τα θαυμαστά ντεκουπαρισμένα έργα σου!!! Τα πολλά φιλιά μου και καλό σου απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι απίστευτη φίλη μου!!!!Τό τί γέλιο έκανα καί κάνω μέ τό σχόλιό σου,δέν λέγετε!!!!Ελα!!!!Σέ περιμένω!!!!Φιλάκια Εφη μου!!!

      Διαγραφή
  37. What a gorgeous picture of the beach I love to look at the sea in winter. Have a great week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είσαι πολύ τυχερή που εχεις τη θάλασσα κοντά σου! Και ναι αισιοδοξία πάντα!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πόσο ζηλεύω τη βόλτα στη θάλασσα.. Και μένα πραγματικά με ηρεμεί η θάλασσα!!
    Τα μελομακάρονα είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά!! Τυχερά τα εγγονακια με τέτοια γιαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Μια μεγαλη μου αδυναμια ειναι η θαλασσα. Δεν την επισκεπτομαι ομως το χειμωνα. Μου δημιουργει περιεργα συναισθηματα. Μονο μια χρονια οταν ημουν φοιτητρια στην περιοδο του Ιανουαριου στις εξετασεις νοικιασα ενα σπιτι στη Σαμο διπλα στο κυμα. Ολο το βραδυ την ακουγα αλλα δεν με ηρεμουσε οπως το καλοκαιρι.Θα θελα το σπιτι μου να βλεπει θαλασσα αλλα σε αποσταση τετοια που να μην την ακουω. Και μιλαμε για ανθρωπο με πορωση για αυτην.
    Οσο για τα μελομακαρονα μηπως τωρα ειναι η καταλληλη στιγμη να συναντηθουμε;χαχα.Οι δημιουργιες σου με μαγευουν.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γειτόνισσα!!Χειμώνα καλοκαίρι,θάλασσα νάναι!!Μέ τρελλαίνη!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  41. κάστανα, τζάκι και μελομακάρονα!!!! το καλύτερό μου!!! μου θύμισες πως σιγά σιγά πρέπει κι εγώ να βγάλω τα χειμωνιάτικα!!! μην το κάνω και τελευταία στιγμή! :) το μπουκάλι μου άρεσε πολύ, όπως και τα υπόλοιπα!! η θάλασσα πόσο όμορφη... φιλάκια πολλά!!!! να έχουμε όλοι μια υπέροχη εβδομάδα!!! μου αρέσει πολύ και το header σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Lindas imagens, Natal frio...e aqui muito calor!
    gosto da decoupage..vou tentar fazer uma!
    bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και μελομακάρονα από τώρα; !!!! Τα λατρεύω! Τυχερά τα εγγονάκια! Τι όμορφη η φώτο με το τζάκι! Νιώθω την ζεστασιά του!!!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ααααα!!! Εδώ έχουμε ετοιμασίες για τα καλά!!!! Μάλλον επρόκειτο για την souper γιαγιά, τα ετοιμάζει και τα ετοιμάζει όλα από νωρίς για να έχουν να απολαμβάνουν τα μικρούλια για μέρες τα Χριστούγεννα!!! Μπράβο σου Δήμητρα!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κική μου!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  45. Από τη μία το τζακάκι, από την άλλη η θαλασσίτσα! Ούτε εγώ μπορώ χωρίς θάλασσα! Στο ξανάπα δε, μάλλον είμαστε οι μόνες που έχουμε αρχίσει ΤΟΣΟ νωρίς τις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σέ ευχαριστώ πού περνάς καί μέ θυμάσαι!Εχω τρέλλα μέτήν θάλασσα!Κάθε πρωί βγαίνω καί τήν κοιτάζω!!Τί λένε?Κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε!!Σωστά?Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  46. I love your Decoupage cos your craft makes us feel the spirit of Christmas. Lovely Art!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. telika moy fcazis poli romantismomoy aresi poli to spitisoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bασούλα σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου σχόλια!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  48. Τι όμορφες εικόνες, Dimi μου..... Η αγριάδα της θάλασσας σε κάνει να θες να χωθείς στο ζεστό σπίτι σου με τζάκι, κάστανα, Χριστουγεννιάτικες ευωδιές και τα υπέροχα γιορτινά έργα σου!!!!
    Να είσαι καλά Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά μου σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  49. Ανανεωμένο μπλόγκ,χριστούγεννιατικες κατασκευές,μελομακάρονα, κάστανα αχχχχχχχχχχχ πολυ όμορφη ατμόσφαιρα μας δημιούργησες και εγω τρελλαίνομαι για το Χειμώνα.Καλό βράδυ dIMI μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χαίρομαι πού σού αρέση Νέλλη μου!Σέ ευχαριστώ φίλη μου!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Έτσι, εμείς βγάζουμε τα καλοκαιρινά, εσείς τα μαζεύετε.. Χα χα :)
    Τελικά θα έρθει η κόρη σου τα Χριστ/να εδώ στον αδελφό σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμάκι μου,σού έστειλα ιμέηλ φίλη μου!Καλά νά περνάς στήν όμορφη Μελβούρνη!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  52. καλημέρα Δήμητρα
    η πρώτη φωτό είναι μαγική...και έρχεται στην απόλυτη αντίθεση με την δεύτερη,του όμορφου τζακιού σου.Ομορφη χριστουγεννιάτικη ανάρτηση...και εύγε για το βραβείο σου από την Μαρκέλα μας-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  53. Τι όμορφη ανάρτηση ήταν αυτή??Τζάκι και θάλασσα ταυτόχρονα!Βέβαια το τζάκι είναι πιο επίκαιρο αλλά η θάλασσα σίγουρα μας γαληνεύει! Σε κάνει να θές να χαθείς στις σκέψεις σου για ώρες και να μη νιώθεις! Λοιπόν το ΣΚ θα έρθω να επισκεφτώ το τζάκι!!!Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μέ νοιώθης ζουζούνα μου!Σέ περιμένω Ιωάννα μου νά ψήσουμε κάστανα στό τζάκι καί νά φάς τά μανιταράκια πού έφτιαξε η κολλητή σου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  54. Kalimara Dimi, I love your Christmas header at the top of the page, it makes me smile and reminds me that Christmas is not too far away. The first photograph you showed us is beautiful, the sky is dark and the sea looks wild, but very beautiful. Dimi you are such a talent with decoupage, you share with us some very beautiful work. I hope you are keeping warm and cosy in front of your fire. Have a wonderful week. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Daphne,thank you so much for your lovely words!I enjoy seeing you visit my blog!I'm so glad i met you!!Wishing you the best my friend!!Kisses!!

      Διαγραφή
  55. Μου είπε ένα πουλάκι ότι είσαι άρρωστη και πέρασα να σου ευχηθώ περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...