Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Μεταμορφωνοντας ενα ξυλινο κουτι με ντεκουπαζ!

Κουτι με παλαιωση και stensills

Δουλευοντας με διαφορα υλικα ,οπως γυαλι,κεραμικο,μπουκαλια,πιατα,δοκιμασα να εφαρμοσω την τεχνικη του ντεκουπαζ και σε ξυλο.Ξεκινησα σε ενα ξυλινο κουτακι και μου αρεσαι πολυ!Το 3ο μου κουτακι σας το παρουσιαζω σημερα,με ενα χαρτι για ντεκουπαζ που δοκιμαζω για πρωτη φορα.Θεμα του χαρτιου ειναι η λεβαντα της Προβηγκιας.Εφτιαξα ακομα ενα μπουλαλι με ριζοχαρτο  και με θαλασσινο θεμα.Δωρο για μια αγαπημενη φιλη!!
Μπουκαλι με ριζοχαρτο

15 σχόλια:

  1. Δημητρα μου κάνει εντύπωση που παραδέχεσαι οτι το κουτί αυτό, που είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, είναι η πρώτη σου απόπειρα. ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΟΥΚΑΛΙ; ΠΙΑΤΟ; που είναι δύσκολα και δεν είχες κάνει ξύλο;
    Ε, τότε περιμένουμε να δούμε αριστουργήματα!!!
    Να σκεφτείς οτι έγω δυο μπουκάλια έχω φτιάξει όλα κι όλα και όχι με την επιτυχία που θάθελα.
    Καλή συνέχεια κοριτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρα μου εσενα δεν σε πιανη καμμια!!Φτιαχνης αριστουργηματα με τα χερακια σου!!Με αφηνης αφωνη καθε φορα που βλεπω τις νεες σου αναρτησεις!!Φιλακια στην Ζακυνθουλα μας!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η δουλειά σου... το κουτί έγινε τέλειο, αλλά τα μπουκάλια σου είναι απίστευτα όμορφα!!!!!!! Καλή σου ημέρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου σχολια!!Με τιμα ιδιαιτερως!!Εχω πολυ δρομο για να σε φτασω!!Φιλακια και σε ευχαριστω για την επισκεψη σου!!

      Διαγραφή
  3. Είσαι ταλέντο!!!!!πανέμορφα και τα δύο!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ μου σε ευχαριστω πολυ πολυ!!Καλη σου μερα!!Φιλακια στην ομορφη ΝΕΑΠΟΛΗ!!!

      Διαγραφή
  4. Η...Πατρίδα σε καλεί! Οχι φαντάρο καλέ, βραβείο παίρνεις. Σε καλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαρα μου σε ευχαριστω πολυ για τις επισκεψεις σου εδω,για τα καλα σου σχολια,μια πιο πολυ για το ΒΡΑΒΕΙΟ σου!!Υπεροχο!!!

      Διαγραφή
  5. τι ομορφα που ειναι...τι ομορφο ταλεντο που εχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου σε ευχαριστω πολυ που περνας απο το σπιτακι μου,και για τα καλα σου λογια!!Φιλουθκια πολλα!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το κουτάκι!!Μπράβο!!Θαύματα κάνεις με το ντεκουπάζ!!και το μπουκαλάκι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Χριστινακι απο την μακρινη Σουηδια!!Χαρομαι που περνας απο το σπιτακι μου!!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!Καλη εβδομαδα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Πολυ ομορφο κουτι και υπεροχο μπουκαλι!
    Εκανες πολυ καλη δουλεια και το αποτελεσμα πρεπει να σε κανει περηφανη!
    Φιλια πολλαααα και καλη συνεχεια με ομορφες δημιουργιεεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισιρλου μου,σε ευχαριστω πολυ που σου αρεσουν!Εχετε συμβαλει ολες οι ντεκουπατζουδες,οπως μας λεειη φιλη μας MARIE ANNE,στο να γινομαι καλητερη.Εχω ακομη πολυ δρομο μπροστα μου!Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...