Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Μεγάλη Εβδομάδα...Ετοιμασίες γιά τόν εορτασμό τού Πάσχα!




Μεγάλη Εβδομάδα

The Greek Orthodox Christian Easter(6th of May) 

My Easter cookies

Καλησπέρα φίλες μου!Καλή Μεγάλη Εβδομάδα σάς εύχομαι.
Από τήν Μεγάλη Δευτέρα αρχίζουν τά Αγια Πάθη Τού Ιησού Χριστού.
Θυμάμαι μέ πολύ συγκίνηση τά λόγια τής μητέρας μου, 
      Μεγάλη Δευτέρα,Ο Χριστός στή μαχαίρα..
Μεγάλη Τρίτη,Ο Χριστός εκρίθη...
Μεγάλη Τετάρτη,Ο Χριστός εχάθη..
Μεγάλη Πέμπτη,Ο Χριστός ευρέθη..
      Μεγάλη Παρασκευή,Ο Χριστός στό καρφί..
    Μεγάλο Σάββατο,Ο Χριστός στόν Τάφο..
   Κυριακή,λαμπρή γιορτή καί Ο Χριστός Ανέστη..
Έχουν αρχίσει στά σπίτια καί οι ετοιμασίες γιά τόν εορτασμό τού Πάσχα!Σήμερα,παρέα μέ τήν εγγονή μου καί τόν εγγονό μου,φτιάξαμε τά πασχαλινά μας,σμυρνέικα κουλουράκια.Μοσχοβόλησε όλο τό σπίτι,μέ μυρωδιές μαστίχας καί βούτυρο γάλακτος!



 Τά παιδικά χεράκια,έπλαθαν τό ζυμάρι,μέ τίς οδηγίες τής κόρης μου.Μπορώ νά πώ,πώς τά πήγανε καλά!!Τά δύο τελευταία ταψιά,προτίμησα νά τά κάνω μόνη μου,μόλις είδα πόσο μεγάλα βγήκαν τά προηγούμενα ,πού είχαν φτιάξη τά μικρά μας!
 Φτιάξαμε καί μαρμελάδα φράουλα,πού αρέση πολύ στήν εγγονή μου!!Χαλάω χατήρι στήν μικρή μου ζουζούνα?

My strawberry jam
 

Τήν Μεγάλη Πέμπτη,μέ τό καλό,θά βάψω τά αυγά,καί θά φτιάξω καί τά πασχαλινά μου τσουρέκια!
Τό Μεγάλο Σάββατο ,τό πρωί,αφού γυρίσω από τήν εκκλησία,θά ετοιμάσω καί τά μελετίνια πού έφτιαχνε η πεθερά μου( ήταν από τήν Πάρο)αρέσουν πολύ στόν αντρούλη μου,καί θα γίνη η προετοιμασία τής μαγειρίτσας.
 Αυτό τό Πάσχα θά μού λείπουν δύο πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα.Η μητέρα μου,καί η μικρή μου κόρη,πού δυστηχώς δέν θά μπορεί νά είναι μαζί μας. 


********* 
    

Τό δώρο μου γιά τό Πάσχα! 




Η νέα μου φωτογραφική μηχανή!Γιά μακρινές λήψεις(μεγαλύτερο zoom)καί γιά πολύ κοντινές(macro)φωτογραφίσεις.Η φωτογραφία,σάν χόμπυ,είναι κάτι πού πολύ μέ ενθουσιάζει καί αγαπώ!
Καί οι πρώτες μου φωτογραφίες!!!












My Decoupage Creations..


My Decoupage...Egg and box with rice paper,glitters and lace


Μy Decoupage...Basket with rice paper and glitters

Καί οί τελευταίες μου πασχαλινές δημιουργίες γιά εφέτος.
Ένα αβγό μέ κρακελέ ενός συστ.ριζόχαρτο καί glitters,
ένα κουτάκι μέ κρακελέ δύο συστ.,ριζόχαρτο καί δαντέλα,
καί ένα καλαθάκι,πού κόλλησα ριζόχαρτο,καί βάφτηκε μέ χρυσό, ακρυλικό χρώμα glitter. 
Θά ήθελα νά ευχηθώ σέ όλες εσάς φίλες μου,καί στίς οικογένειές σας,Καλό Πάσχα καί Καλή Ανάσταση!Νά περάσετε όσο πιό όμορφα καί υπέροχα επιθυμείτε!
Θά τά ξαναπούμε πάλι μετά τίς εορτές!!Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σχόλια πού πάντα αφήνετε σέ κάθε μου ανάρτηση!Πολλά φιλάκια!!


Red roses from my garden


Καλό Πάσχα!


******


My dear friends,thank you all for your visits and for kind comment on my blog!
Have a wonderful week!
Take care!








 Πάσχα των Ελλήνων Πάσχα
Πάσχα της αγάπης Πάσχα
Πάσχα των αγγέλων.

Ήλιος κι ανατέλλεις
Πάσχα μέγα Πάσχα
ήλιος φωτοδότης
των Ελλήνων Πάσχα.











  

 
    





 
 
    


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...