Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Departure.. for Holland.....




Αναχώρηση γιά Ολλανδία...



Good luck my little girl! Take care!

Kαλησπέρα φίλες μου!Καλή εβδομάδα νά έχουμε!
Πέρασε καί τού Ευαγγελισμού,χρόνια πολλά σέ όλες καί όλους πού γιόρταζαν!
Γιόρταζε καί ό πατέρας μου,πού μένη πολλά χρόνια στό Μπρίσμπεην στήν Αυστραλία.
Τό Σάββατο πρωί-πρωί,πήγαμε στό αεροδρόμιο στά Σπάτα.
Έφευγε η μικρή μου κόρη η Φ....,γιά Ολλανδία.Ξεκινάη μία καινούργια καριέρα  καί ζωή,μακρυά από τήν χώρα μας,όπως τόσα άλλα νέα παιδιά,πού φεύγουν γιά κάτι καλύτερο.
Δέν θά πώ περισσότερα,γιατί πολύ στεναχωρέθηκα,παρά θά τής ευχηθώ καλή τύχη,καί καλή σταδιοδρομία.(Μού λείπης ζουζούνα μου).
Σήμερα μού έστειλε τίς πρώτες φωτογραφίες από τήν πόλη Delft,πού φημίζεται γιά τά Βlue Delft Pottery.

     
Spring is in the air... 

 Στόν κήπο μου,φύτεψα σκυλάκια,καί άνθισαν οί μαργαρίτες!
Μύρισε άνοιξη!!
My Spring and Easter Decoupage... 



My Spring Decoupage...Box with shabby chic,rice paper and lace.





Πρίν ένα μήνα,αντιμετώπισα ένα πρόβλημα καί μέ τά δύο μου blogs.
Πανικοβλήθηκα,ήταν πολύ αργά τό βράδυ,έστειλα ιμέηλ σέ φίλες blogger,αλλά θυμήθηκα τήν Κικίτσα μας,επικοινωνώ μαζί της,καί αμέσως μέ καθοδήγησε τί νά κάνω!Ευτυχώς μέ βοήθησε ,σάν παλιά blogger(Μικρή Κουζίνα),καί επανήλθαν πάλι καί τά δύο μου blogs!
Γιά τήν Κική,πού τήν παρακολουθώ τά τελευταία τρία χρόνια,καί πού μένη στήν Ζάκυνθο,στήν πατρίδα τής μητεράς μου,σκέφτηκα νά τής φτιάξω αυτό τό κουτί!

Αφού έκανα παλαίωση(Shabby Chic),κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,μέ θέμα τίς λεβάντες.
Χρωμάτισα μέ ακρυλικό χρώμα,αραιωμένο μέ λίγο νερό,τήν λευκή δαντέλα,καί έτοιμο τό κουτάκι!
Ή Κική,εκτός από τό blog μαγειρικής,έχη καί ένα άλλο φωτογραφικό blog,τό(Όνειρα μέ Θέα).
  Φίλες μου,περάσετε μιά βόλτα νά τά επισκεφθείτε!
Κική μου,σέ ευχαριστώ πολύ γιά όλα!!!
Εύχομαι τό κουτάκι νά σού αρέση!!


  
Ή κόρη μου η Φ....,μού ζήτησε νά τής φτιάξω δύο πασχαλινά αυγά,νά τά πάρη μαζί της.
Στήν Ολλανδία,αλλά καί σέ άλλα μέρη,έχουν Πάσχα αυτήν τήν Κυριακή.Τό Καθολικό Πάσχα!


My Easter Decoupage...Paper Eggs with napkin,glitters and lace.

Αφού έκανα κρακελέ 1ος συστ.,κόλλησα μοτίφ χαρτοπετσέτας,ζωγράφισα μέ γλίτερς,καί στολίστηκαν μέ κορδέλες καί δαντέλα.Τά γέμισα μέ σοκολατένια αυγά,καί τά τύλιξα σέ ζελατίνα.


**********

Ό εγγονός μου,μού έφερε αυτό τό μικρό μεταλλικό κουτί,από καφέ,νά τού τό φτιάξω μολυβοθήκη.
...γιαγιά,θά τό φτιάξης μέ ντεκουπάζζζζζ??
Τονίζη τό ζ στό τέλος!Μικρούλης καί πολύ χαριτωμένος!  

My Decoupage...Metal tin (pencil box)for my grandson,with napkin and painting.


Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά πολύ όμορφα σχόλιά σας!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα!
Φιλάκια!


Wild flowers from the area  i live(Lagonisi)


********


My dear friends,thank you for your visits and for your lovely comments on my blog!
Happy Easter to everybody!
Happy Hollidays!
Take care!



  






 

   


   

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...