Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

My sweet memories from my mother....

Αγαπημένα παλιά αντικείμενα τής μητέρας μου...


 Limoges porcelain plates and milk jugs...




Limoges porcelain plates(my collection)

Καλημέρα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!Καλή εβδομάδα νά έχουμε! 
Ή φίλη Ρένα Χριστοδούλου, μάς καλεί νά συμμετέχουμε στόν διαγωνισμό πού διοργανώνει μέ θέμα,ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.

Συμμετέχω καί εγώ μέ κάποια πολύ αγαπημένα κομμάτια τής μητέρας μου,καί πού πάντα θά μού τήν θυμίζουν.
Τά παραπάνω πιάτα είναι Limoges πορσελάνες,πού τά είχε φέρει ό πατέρας μου, από  ένα ταξίδι του στήν Γαλλία.
Μαζί μέ τά πιάτα, ήταν καί αυτές οι υπέροχες μικρές κανάτες γιά γάλα.   

Limoges milk jugs (my collection)
  
Καί φυσικά θά θυμάστε φίλες μου,τίς γυάλινες καράφες πού ήταν γεμάτες από λικέρ μέντας ή λικέρ τριαντάφυλλο.Μαζί  καί τά μικρά γυάλινα ποτηράκια τού λικέρ,όλα τοποθετημένα στόν ασημένιο,παλιό δίσκο,πού έψαξα καί βρήκα,καί τόν έτριψα νά γιαλίζη όπως παλιά!Tό πλεκτό πετσετάκι,δικό μου!

Old bottles for liqueurs...old glass plates..
old silver tray
Βρήκα καί αυτά τά πιατάκια πού είχε η μητέρα μου νά σερβίρει γλυκά τού κουταλιού,ή τού ταψιού πού πάντα τής άρεσε νά φτιάχνη.  

*******************

Ή εβδομάδα πού πέρασε,ήταν όλο βροχές.Κάτι πού δέν μού αρέση,καί μού ρίχνη πολύ τήν διάθεση.Μετά τήν βροχή,πήρα φωτογραφίες από τήν ανθισμένη ροδακινιά.
Μέσα στά άνθη της,ζουζούνιζε μία μέλισσα.

Blooming peach tree


Blooming peach tree

Μετά τήν βροχή,βγήκε ο ήλιος!Ευτυχώς!

********************

My Decoupage Creations....

Έφτιαξα αυτό τό κουτί από μπισκότα, μέ decoupage,νά φυλάξω μέσα όλες τίς δαντέλες καί κορδέλες,πού χρησιμοποιώ στίς κατασκευές μου.Τό έντυσα μέ χαρτοπετσέτα από τήν Ολλανδία,πού μού έφεραν μαζί μέ άλλες,έβαλα κρακελέ step one,γέμισα τίς ρωγμές μέ χρυσή πατίνα,καί τό στόλισα μέ δαντέλα.

My Decoupage..box with napkin from Holland,crackle and lace


Ή αγαπημένη μου κορούλα,ώς συνήθως,μού έφερε άλλο ένα κουτί νά τής τό φτιάξω,καί διάλεξε αυτήν  τήν χαρτοπετσέτα μέ τά τριαντάφυλλα.

My Decoupage...Box with napkin,crackle and lace

Αφού τό έντυσα μέ τήν χαρτοπετσέτα,έκανα κρακελέ 2συστ.,καί γέμισα τίς ρωγμές μέ χρυσή πατίνα.Τό στόλισα μέ δαντέλα καί κορδελίτσα.
Παρόμοιο κουτί,έχω ξαναφτιάξη,πού ταξίδεψε τά χριστούγεννα γιά δωράκι,στήν Αυστραλία μέ τήν μικρή μου κόρη,όπως θυμάστε!

Τήν σημερινή μου ανάρτηση,τήν αφιερώνω στήν αγαπημένη μου μητέρα,πού έφυγε από κοντά μας πρίν από δέκα μήνες.
Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω γιά τά όμορφα σχόλιά σας φίλες μου,καί γιά τίς επισκέψεις σας!Μού δίνετε πολύ μεγάλη χαρά!
Σάς εύχομαι μιά χαρούμενη καί αισιόδοξη εβδομάδα!!Πολλά φιλάκια!

**************

My dear friends,thank you all,for your visits,and for your kind comment on my blog!

  I dedicate this post to my beloved mother, who left us ten months ago.


 

  



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...