Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Christmas Spirit is in the air !



Καλησπέρα φίλοι μου ! 🎅 🎄☃
Eύχομαι όλοι νά είστε καλά καί σίγουρα μέ γιορτινή διάθεση ,αφού μετράμε αντίστροφα έως τά Χριστούγεννα!







Στολίσαμε μαζί μέ τά εγγονία μου,τό Χριστουγεννιάτικο δέντρο !Ετοιμοι νά υποδεχθούμε τήν κόρη μου ,τόν γαμπρό μου,καί τόν εγγονό μου,πού θά έρθουν γιά τίς γιορτές,από την Ολλανδία  🎄












H πρώτη δόση  μελομακάρονα,πού έφτιαξα,έχει ήδη φαγωθεί από τά εγγόνια !
Θά φτίαξω καί άλλα μαζί μέ τούς κουραμπίεδες καί τά γιορτινά μπισκότα μου!








Christmas Creations By Dimitra   🎄🎅



Εφέτος,είπα νά πρωτοτυπήσω,καί έφτιαξα μία μπάλα Χριστουγεννιάτικη,κεντημένη μέ ένα πολύ γιορτινό θέμα πού βρήκα στό ίντερνετ !








Εύχομαι νά σάς αρέσει,καί περιμένω εντυπώσεις! 🎄






Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας,καί σάς εύχομαι καλή δύναμη μέ τίς γιορτινές ετοιμασίες !
Νά έχετε όλοι μία όμορφη καί χαρούμενη εβδομάδα !



My dear friends thank you for your visits and your kind comments on my posts! 
 Have a wonderful new week! Take care !


















































linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...