Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2015

Back home again....It's a boy !


Στήν Χάγη...
The Hague(Netherlands)



Καλημέρα φίλες μου!Καλό καί χαρούμενο Καλοκαίρι εύχομαι σέ όλους σας!
Μού λείψατε!Μού έλειψε η οικογένειά μου εδώ,η Ελλάδα, τό blogoσπιτάκι μου,οι επισκέψεις μου στά ιστολόγιά σας,μού έλειψαν όλα!!!
Ο λόγος ήταν ένα πολύ ευχάριστό γεγονός πού βίωσα στήν Χάγη!



Εζησα από κοντά,λεπτό πρός λεπτό,ώρα πρός ώρα,τήν γέννηση τού εγγονού μου,τό πρώτο μωρό τής Φλώρας μου!


Μοναδική εμπειρία καί πρωτόγονη,σέ ξένη χώρα,μακριά από τούς αγαπημένους μου!










  
Η πόλη μέ τά περισσότερα κοράκια πού έχω δεί.Καί τό ποιό πάνω γλυπτό κοσμεί τήν είσοδο τής πόλης!
Η Χάγη,(Den Haag)είναι η δοιικητική πρωτεύουσα τής Ολλανδίας.Πανέμορφη πόλη,κοσμοπολίτικη,αλλά σάν τήν Ελλάδα,πουθενά!
Εκεί έζησα ενάμιση μήνα,βοηθώντας τήν κόρη μου καί τό μωρό,σάν παραδοσιακή Ελληνίδα μητέρα!



Τά δωράκια πού ετοιμάσα γιά τόν εγγονό μου!Μία ξύλινη κορνίζα,ασορτί μέ τό κουνιστό αλογάκι...


  
καί μία πλεκτή κουβέρτα,από τά χεράκια μου!



Είχα μία γεύση από Ελλάδα,πάντα μαζί μου,εγώ καί κόρη μου η Φλώρα,φτιαγμένα από τά ταλαντούχα χεράκια τής φίλης μας,Ζήνας!


  




Γλυκό μου Ζηνάκη,( Εf Zin Creations )σέ ευχαριστώ πολύ γιά όλα! 
Θά ήθελα νά ευχαριστήσω όλες τίς φίλες γιά τίς ευχές τους,στό FB,καί όλες τίς φίλες bloggers,γιά τά email πού μού έστειλαν νά μάθουν άν είμαι καλά!

Ακόμα προσπαθώ νά προσαρμοστώ,αφού βρίσκομαι ανάμεσα Ολλανδία καί Ελλάδα,σκέπτοντας αυτούς πού άφησα πίσω μου,αλλά περιμένοντας μέ μεγάλη χαρά,νά έρθουν καί οι τρείς,γιά διακοπές,τόν Αύγουστο,στήν πατρίδα μας!
Τρέχω νά επισκεφτώ καί νά διαβάσω τίς αναρτήσεις σας!Νά είστε καλά φίλες μου καί καλή δύναμη σέ όσα αντιμετωπιζει η πανέμορφη χώρα μας!Πολλά φιλιά!



Dimi...
 

57 σχόλια:

  1. Gratulacje:)))) Wszystkiego dobrego dla Maluszka, Mamy i Babci:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους Δήμητρα ...... μας έλειψες !!!!
    Να σας ζήσει το νεογέννητο σαν τα ψηλά βουνά και να το χαίρεστε !!!!!!!!
    Μας αποζημίωσες με τις τόσο όμορφες φωτογραφίες.... ακόμα και τα πουλιά σου ποζάρουν βρε παιδί μου !!!!!!!!!!!!
    Τα δωράκια που έφτιαξες για το μικρό είναι τρέλα !!!!! Αυτή η κουβερτούλα τι ομορφοπλεγμένη !!!!!! Δεν το συζητώ είσαι χρυσοχέρα !!!!!
    Τα βραχιολάκια απίθανα, να τα χαρείτε ........ όπως κι εμείς χαρήκαμε που επέστρεψες και θα ομορφήνεις τη γειτονιά !!!!
    Με το καλό να δεχτείς την οικογένεια για τις διακοπές της !!!!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ γλυκια μου....μ ανατριχιασες παλι...τι ομορφα..να σας ζησει το μωρακι σας ναι ευλογημενο...καλοτυχο....αχ τι γιαγιακα εισαι συ....παραδοσιακη....ολα τα καλουδια τα πηγες...μα το πιο πολυτιμο για την κορη ...τη μαμα της!!!!!!!!!!και γω εχω χασει τα νεα της γειτονιας..με ολο αυτο το αγχος μονο ειδησεις παρακολουθουσαμε τον τελευταιο καιρο...κ να ενα ευχαριστο γεγονος...η γεννηση ενος μωρου...ποσο ελπιδα μας δινει σ αυτους τους καιρους τους μιζερους....να στε καλα ολοι σας να τον χαρειτε να τον καμαρωνετε...!!!...ΥΓ..τα κορακια υπεροχαααα...αυτα λεγονται καργιες κ ειναι πανεμορφα κ πανεξυπνα οπως ολα τα κορακοειδη.....μα τι ματι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι υπεροχα νεα!
    να σας ζησει ο μπεμπης!
    να ειναι γερος δυνατος και να τον καμαρωνετε παντα!
    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello Dimi, I am so happy to see you posting and welcome home. I am so happy for you and your daughter Flora and her sweet baby boy! I know you will be happy when they come to visit you in Greece. Adorable gifts. Beautiful photos and post, thank you for sharing. Enjoy the rest of your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Goede morgen Dimitra ....alles goed Oma ????
    Να σας ζησει ο μπεμπες ,να ειναι γερος ....
    Υπεροχα τα δωρακια που εφιτεξες μπαραβο ...
    ελπιζω να περασες και καλα στο χωριο μου (χαχαχα)..
    Ωραιες φωτογραφιες ....φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dimi, nice to see you again! And arrive with such good news! This is the best thing in the world - having a baby! A new sweet sweetheart came to this world to be infinitely loved and generously gives his love!
    Beautiful pictures, beautiful publication and incredible experiences!
    The small wooden horse is great!
    Hugs, honey Dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Que coisa boa!! Parabéns pra ti vovó e pra FLORA, pela chegada desse menininho! FELICIDADES!!!beijos praianos, estou em férias,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημενη φιλη, να σας ζησει το μωρακι!
    Ειναι πολυ τυχερο που σε εχει γιαγια!
    Πολλες ευχες και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Feicidades Δύμη, εσείς και η κόρη σας για αυτό το παιδί, το οποίο είναι ευπρόσδεκτο.
    Χαίρομαι που σας βλέπω και πάλι εδώ, και τώρα να απολαύσει τον εγγονό ;)
    Besos para todos .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς όρισες και πάλι στην πατρίδα !!!!!!Μας έλειψες , Ντίμη μου !!!!
    Να σας ζήσει το μωράκι σας !!!! Να είναι γερό , καλότυχο κι ευτυχισμένο και να το καμαρώνετε για τις επιτυχίες του !!!!!
    Η κουβερτούλα πανέμορφη - το σχέδιο της είναι από τα αγαπημένα μου !!!!
    πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dear Dimi - Big congratulations to you on the birth of your dear little grandson, and special greetings to your daughter too.
    You have been missed it is lovely to have you back here again.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς όρισες πίσω Δήμητρά μου! Να σάς ζήσει ο μπέμπης, πάντα δυνατός κι ευτυχισμένος!!! Υπέροχα τα δωράκια που τού ετοίμασες, όπως και οι δημιουργίες της Ζήνας! Με το καλό να τούς δεχτείτε τον επόμενο μήνα και να περάσετε όλοι υπέροχα. Φιλιά πολλά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς όρισες Δημητρούλα μου!! Πόσο μου λειψες να ξερες!!!
    Να σου πω κι από δω να σου ζήσει το εγγονάκι σου και να ναι καλότυχο και γερό και με το καλό να τους υποδεχτείς το καλοκαιράκι!!!
    Τα δώρα σου είναι φανταστικά!!! Σιγά σιγά να ξαναβρείς τους ρυθμούς σου!! Σε φιλώ με αγάπη πολλή πολλή καλή μου!!!
    Μου λειψες τόσο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς ήρθες!!! Να σας ζήσει ο μικρούλης, πάντα να είναι υγιής και ευτυχισμένος!!! Να τον χαίρεται η Φλώρα!!! Πολύ όμορφα τα δώρα σου!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Congratulations !!!! For the mother and grandmother !!!!!! I wish the little boy all the best !
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oh, that's so nice! Congratulations! To you, your daughter, your family! I always love your posts, they are full of feelings and I love that! I am so glad you posted again and glad to know you are fine and that you have so good news! The Netherlands is such a beautiful country, and Greece too, of cooourse! So nice that you will spend time in Greece, too! How do I know it? Dr Google translator :) I hope you have a very beautiful time with your daughter and grandson (I am sure you will!) and looking forward to your posts again!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σου πω ότι χαίρομαι πάρα πολύ που μας γράφεις τα νέα σου τα οποία μπορεί να τα γνωρίζω αλλά είναι αλλιώς να τα διηγείται η γιαγιά !!! Να σας ζήσει το μπεμπάκι και να είναι καλά γονείς και παππούδες να το καμαρώσουν !!! Ευτυχισμένη Φλωρίτσα που είχε τη μαμά της σε αυτή τη στιγμή κοντά της !!! Τα χειροποίητα δώρα του μωρού είναι πανέμορφα όπως αξίζουν στη μικρή ζωούλα !!!! Με το καλό να τους δεχθείτε και να περάσετε μαγικά !!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Congrats Dimi! It's your first grandson, isn't he? I'm glad you're back to blogging, decoupage and Greece.
    Happy week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας και συγχαρητήρια εγγονό. Είναι υπέροχο σαν μια μητέρα είναι με την κόρη της σε αυτές τις σημαντικές στιγμές για την ίδια και βοηθά και κάνει όμορφα δώρα. Τις καλύτερες ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Gratulacje!!!! Wszystkiego najlepszego i dobrego dla Wnusia, Córki i Babci!!! Wspaniałe prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δημητρουλα να σας ζησει και απο εδω! να τον χαιρεστε τον πασα!!!!! και να τον δειτε να μεγαλωνει γεματος υγεια, αγαπη και ευτυχια!!!

    μας ελειψες, αλλα βεβαια ηταν μια καταπληκτικη περιοδος για εσας! φιλακια στη Φλωριτσα :)

    Δεν εχω παει Ολλανδια και πολυ θα το ηθελα, οποτε ευελπιστω τα επομενα χρονια! αλλα πολυ θα ηθελα να μάθω την εμπειρια σας απο τη γεννα στο εξωτερικο! περιεργο ναι? ειχα μια συζητηση με κουμπαρο μου...ξερεις ...που όλα τα ξερει...και ειχαμε καποιες διαφωνιες για το θεμα αυτο. οποτε πραγματικα θα ηθελα να μαθω πως σου φανηκε!

    ζιλια ευχαριστω και για τις φωτογραφίες με τα πραγματακια μου! με συγκινησες :) χαιρομαι πολυ που σας αρεσαν και ευχομαι να σας φερνουν παντα τυχη και χαμόγελα!

    και τελος...μα καλα...τι υπεροχη κουβερτα ειναι αυτη? χρυσοχερα!!!! οσο για το αλογακι, αξιολατρευτο! πραγματικα υπεροχο!!!!!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. I am very pleased that your back. And, it is a BOY, a blue boy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dimi μου να σας ζήσει το μωράκι σας, να είναι καλότυχο και να το καμαρώνετε!!!
    Η κουβερτούλα υπέροχη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. so glad your stay was a good one and that you have a healthy grandson!! congratulations!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχες φωτογραφίες Δήμητρα και καλώς ήρθες και πάλι!!! Να σας ζήσει ο μικρούλης, να είναι πάντα γερός και τυχερός (εγώ νόμιζα ότι ήταν μικρούλα...)!!! Κι εσείς να είστε καλά να τον καμαρώνετε!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Dimi! Welcome back dear, so nice seeing you back! And a huge congrats to you and your family, your nephew is so tender and sweet! Hope you are having a great summertime, many hugs and kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αρχικά καλώς ορισες ξανά στην όμορφη Ελλάδα μας και να σας ζήση το νέο μέλος της οικογένειας. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου ...να είστε όλοι καλά και μας ελειψες και εσύ...τα φιλια μου και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλωσορίσματααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Για σένα που επανήλθες, μα και για τον πρίγκιπά σας!!!!! Να σας ζήσει και να 'ναι γερός και καλότυχος!!! Μας έλειψε πολύ η δική σου "ματιά". Φιλιά πολλά και να 'χεις καλά δεξίματα σε λίγες μερούλες που μπαίνει κι ο Αύγουστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μοναδικά γεγονότα στη ζωή των ανθρώπων είναι η άφιξη μιας καινούργιας ζωής στην οικογένεια.
    Να σας ζήσει ο μικρούλης και πάντα γερός και τυχερός Ντίμη μου!
    Αξιώθηκες να ζήσεις υπέροχες στιγμές με τη Φλώρα σου.

    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να σας ζήσει ο μπέμπης σας Δήμητρα μου.
    Καλωσόρισες και πάλι στη γειτονιά μας.
    Αλλά πρώτα η οικογένεια φυσικά.
    Τα δωράκια του μπεμπουλη, υπέροχα.
    Με το καλό να έρθουν και να τους χαρείτε όλους.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα νέα σου Dimi μου από τα πιο όμορφα.Να σας ζήσει ο μικρός σας κούκλος,γερός και δυνατός σαν τα ψηλά βουνά,μόνο χαρές να έχει στη στρατα του.Τα δώρα που του ετοιμασες πολύ σικ και κουκλιστικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να σας ζήσει Δήμητρα.
    Όμορφες φωτος και όμορφα όλα όσα έφτιαξες δτον εγγονό σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Congrats Dimi. And welcome little grandson to the world. You must be one proud nana, Dimi. I am so happy for you. Beautiful photos and wonderful stuff for the little baby boy. Thank you for sharing your precious moments with us. The blanket you knit is so pretty, love the rocking horse, so so cute. Welcome back my friend.
    hugs and kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Hi Dimi ! Welcome back! Congratulations to the grandmother and the mother of the little boy !!
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dearest Dimi,,
    So happy for all of you that things did work out from birth to the planned visit to Greece. Never easy if you are dealing with foreign countries!
    Lovely photos as we are used to from your hand.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Forgot to give you compliments on that lovely peacock stitch baby blanket!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να σας ζήσει!!!!! Γερό και δυνατό να το δείτε όπως ποθεί ;)
    Υπέροχα τα δωράκια που του ετοίμασες και η πόλη φαίνεται υπέροχη!
    Καλό βράδυ....φιλιά πολλάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Oh, Dimi, minha querida,

    Viva!!!

    Parabéns, vovó!

    Muitas felicidades para sua filha e o pequeno.

    Deus que abençoe com muita saúde.

    Lindo o enxovalzinho de bebê, feito com amor!!!

    Amei as fotos da cidade, linda!!

    beijinhos, Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλωσήρθες στην πατρίδα μας Dimi μου ,χαρούμενη και ευτυχισμένη .Να σας ζήσει το αγόρι σας ,γερό ,δυνατό και καλοφωτισμένο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πόσο χαίρομαι που γύρισες! Η απουσία σου ήταν αισθητή. Να σας ζήσει το μωράκι! Να είναι υγιές και δυνατό και να το δείτε, όπως εκείνο επιθυμεί! Τα δωράκια που του έκανες, είναι πολύ όμορφα! Ειδικά η κουβερτούλα! Καλώς ήρθες γλυκιά μου Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να σου ζήσει το εγγονάκι!!!!!!
    Πρώτη φορά στο blogoσπιτάκι σου και μπαίνω σε μια τόσο ευχάριστη είδηση!!! Πολύ το χάρηκα!
    Επίσης, να πώ την αλήθεια μου ζήλεψα την κουβερτούλα και σε λίγο θα πάρω την μανούλα μου να μου φτιάξει μια και για την κόρη μου για τον χειμώνα που έρχεται!!!

    Και πάλι να σου ζήσει!

    Μάρθα
    marthablogging.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλώς σε βρήκαμε!
    Μα τι ευχαριστα νέα! Να σας ζήσει!
    Να εισαι καλα να επισκεπτεσαι συχνά τον μικρούλη σου στην Χάγη!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να σου ζήσει το εγγονάκι!!Γερό και δυνατό να το δείτε όπως ποθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kαλως ορισες πισω στην πατριδα,να ειναι γερο και τυχερο το μωρο σας ,και να το καμαρωσετε οπως κεινο θα θελει,πολλα φιλια ,καλο Καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πόσο ευχάριστα νέα!!!
    Να σας ζήσει το μωράκι και να είναι πάντα γερό και τυχερό!!
    Καλώς ήρθες και καλά να περνάς!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να σας ζήσει το νέο μέλος της οικογένειάς σας,Dimi,να είναι γερό και καλότυχο!!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Kalimera dear friend !,, la felicito por su niño ,, y ese muy bonito los países nórdicos ,,que tenga un óptimo comienzo de semana
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αχ!! βρε φιλεναδα .. τι ομορφα νεα είναι αυτά; αν είναι να λειπεις για ευχαριστα .. γεγονότα χαλαλι.. να σας ζήσει ο μικρούλης σας να τον χαρήτε και να τον καμαρωσετε μεγαλο και τρανό...να είναι γερό δυνατο... πόσο σε καταλαβαινω Δημητρα μου.. !!! να είσαι μακρυα απο την πατριδα σε τοσο χαρουμενα γεγονότα..!!! είχε ομως εσενα διπλα της η Φλωρα σου.και ο μικρός... πολύ ομορφη η κουβερτούλα του... για στα χερακια σου φίλη μου... η ΧΑΓΗ όμορφη πολή αλλα σαν την Ελλαδα μας πουθενα φιλη μου..οντως... και η δικη μας γυρισε εδώ... πηρε το πτυχιο και τωρα κανει διακοπες... να είστε όλοι σας καλά ..γιαγια Δημητρα. ..φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Boa tarde, votos de felicidade para o o menino que tenha toda a sorte do mundo, que cresça feliz com lindos sorrisos para que os pais e avós e restante família desfrutam da mesma felicidade.
    AG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Welcome back and what a beautiful post. The blanket is such a great sentimental token to cherish, and perfect for your family, and the baby. Wish you good health and happiness. <3 /Madison
    Quick & Tasty Snacks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!! Να σας ζήσει ο μπέμπης σας, να ναι γερός και καλότυχος Δήμητρα μου. Υπέροχα και τόσο καλόγουστα όσα ετοίμασες για τον εγγονό σου αλλά και πόσο όμορφη η φωτογραφία με τα βραχιόλια της Ζίνας. Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Just dropping by to wish you a happy hump day, Dimi.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ελειψες από τη γειτονιά μας, Δήμητρα, αλλά ήταν για τον πιο όμορφο λόγο !!!!! Να'ναι πάντα γερός, τυχερός και ευτυχισμένος ο μπέμπης σας!!! Να τον χαίρεστε σαν τα ψηλά βουνά!!!! Φιλιά!!!!Και με το καλό να τους δεχτείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Olá Dimi!
    passei para agradecer o carinho, minha cirurgia que seria de recuperçaõ rapida, complicou
    em menos de 24hs fiz duas e tive complicaçoes , como hemorragias e embolia pulmonar
    já estou em sofrimento a quase 2 meses, mas melhorando devagar.
    Perdi um pouco o enkanto das coisas....mas logo estrei boa com a ajuda do meu anjo da guarda.


    bjssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Olá Dimi!
    passei para agradecer o carinho, minha cirurgia que seria de recuperçaõ rapida, complicou
    em menos de 24hs fiz duas e tive complicaçoes , como hemorragias e embolia pulmonar
    já estou em sofrimento a quase 2 meses, mas melhorando devagar.
    Perdi um pouco o enkanto das coisas....mas logo estrei boa com a ajuda do meu anjo da guarda.


    bjssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...