Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

Spring Tour....and dolphins...



Ανοιξιάτικη εκδρομή στά Καμένα Βούρλα...




Καλημέρα καί καλή εβδομάδα,φίλες μου!
Τό Σάββατο μάς είχαν καλέσει σέ βαφτίσια,στόν Δομοκό Φθιώτιδος.
Κανονίσαμε μέ τόν άντρα μου νά μείνουμε στά Καμένα Βούρλα.Πολλές φορές στό παρελθόν,πηγαίνοντας γιά Λαμία,όταν σπούδαζε η κόρη μας,κάναμε στάση στά Καμένα 
 Βούρλα γιά καφέ ή γιά μπάνιο στήν θάλασσα! 

 

Φτάνοντας τό πρωί στά Καμένα Βούρλα,καί βλέποντας τήν θάλασσα ήρεμη,πήγα βόλτα στήν παραλία νά βγάλω φωτογραφίες καί νά κάνω καί μπάνιο!Ναί....άρχισα τά μπάνια αυτόν τόν μήνα φίλες μου!








Απολαμβάνοντας τήν γαλήνη γύρω μου καί τήν τύχη νά είμαι ολομόναχη στήν παραλία κοτάζοντας τόν ορίζοντα είδα....


...ένα δελφίνι νά βουτάει στήν θάλασσα!


Μέ μεγάλη χαρά καί ενθουσιασμό προσπαθούσα νά βγάλω αυτές τίς φωτογραφίες!Ποιό δίπλα ήταν καί άλλο ένα δελφίνι!





Βλέποντας τά δελφίνια νά χάνονται στό βάθος τού κόλπου,απόλαυσα τό μπάνιο μου...αλλά η θάλασσα ήταν πάρα πολύ παγωμένη!!!







Εφτιαξα ένα ξύλινο κουτί γιά ένα μωρό πού περιμένουμε όλοι,μέ μεγάλη χαρά,νά γεννηθεί τόν Ιούνιο!

 ,
Ξύλινο κουτί μέ ριζόχαρτο,σκιάσεις μέ ακρυλικά χρώματα,κρακελέ,ανάγλυφο decoupage,καί δαντέλα στό εσωτερικό τού κουτιού!


Εύχομαι νά σάς αρέσει φίλες μου!Νομίζω πώς έβαλα όλη τήν αγάπη μου καί τό μεράκι μου,γιά νά φτιαχτεί αυτό τό κουτί!
Θά ήθελα νά σάς πώ,ότι ίσως αργώ πολύ νά σάς επισκεφτώ καί νά σχολιάσω!Ασχολούμαι μέ πάρα πολλά αυτόν τόν καιρό,έχουμε καί τίς ετοιμασίες μέ τά βαφτίσια τής εγγονής μου,καί έχει περιοριστεί κατά πολύ ό χρόνος μου,στό ίντερνετ!

Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλιά! 
My dear friends,thank you for your kind comments on my posts!
Sorry  to be late to comment on your posts!
My time has been limited for internet,having too many obligations!
Wishing to you all,a happy week!Take care!Hugs!



Dimi...





62 σχόλια:

  1. Hello Dimi, what a great post. I love the images of the sea and dolphin. I hope all went well with the christening of little Dimi. And your homemade box is just adorable, I love it.. Have a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Uma foto mais linda que a outra e nos encantamos por aqui! bjs, lindo dia e semana! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντίμη μου υπέροχες φωτογραφίες!!!!Καλή αρχή με τα μπανάκια για καλοκαίρι.... μακριά το βλέπω...
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σας,πολύ όμορφο,γλυκούλι το κουτάκι!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τυχερή που είσαι που είδες δελφίνια από τόσο κοντά, εγώ έχω δει αλλά από πάρα πολύ μακριά. Το κουτί είναι υπέροχο και εύχομαι με το καλό να έρθει το μωρό.
    Καλά μπάνια και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi dear Dimi ! Que lindo país con esas playas y esas cajas te quedaron hermosas , un gran trabajo de decopaga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα φιλεναδα! Τι τυχη ηταν αυτη να δεις δελφινια απο τοσο κοντα! Υπεροχες οι φωτο και αυτη του ανθους της καπαρης!
    Κι εγω εχω κανει τρια μπανιαα αλλα τωρα μας τα χαλασε ο καιρος!
    Το κουτι για τον μπεμπη ειναι πανεμορφο! Με το καλο να γεννηθει το μωρακι!!!
    Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ έκανα τρία μπάνια σαν την Μαριάννα, κι εγώ!!! Βέβαια την Κυριακή φυσούσε πάρα πολύ, μας έγδερνε η άμμος και γεμίσαμε παντού αλλά εγώ έλεγα συνέχεια "μια χαρά είναι, μια χαρά είναι"...χαχαχα
    Ξετρελάθηκα με τα δελφίνια!! Τι ωραία!! Πολύ τυχερή ήσουν που τα συνάντησες!!!
    Πανέμορφο το κουτάκι! Άντε με το καλό να έρθει το μωράκι...δεν αργεί ο Ιούνιος!!!
    Να περνάς πάντα καλά Dimi!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λατρευω τα δελφινια! και δυστυχως τα βλεπω μονο οποτε ταξιδευω με πλοιο για Κρητη! εισαι πολλη τυχερη που τα συναντησες!

    και το κουτι υπεροχο. η δαντελα στο εσωτερικο απλα μια πολλη ρομαντικη και ιδιαιτερη νοτα. με το καλο να υποδεχτειτε το μωρακι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ να ξερες πώς λιγουρεύομαι την θαλασσίτσα, αλλά ακόμη δεν τολμώ να μπω, πιστεύω πως θα είναι πολύ κρύα.
    Με το καλό να έρθει το νέο μωράκι και με το καλό τα βαφτίσια της εγγονούλας!
    Το κουτί που ετοίμασες, είναι πανέμορφο!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχουτα!!! Δελφινάκια!!! :) :) Τι τέλεια που ναι!! Τα λατρεύω!! Βέβαια εγώ αν αντιληφθώ πτερύγιο στην θάλασσα δίπλα μου, μέχρι να σιγουρευτώ ότι δεν είναι κανά σκυλόψαρο θα πάθω συγκοπή!!! Χιχιχιχι!!! Καλώς τα άρχισες τα μπάνια Δημητρούλα μου!! Ωραίες οι φωτός σου!! Μέσα στην λεπτομέρεια!!
    Με το καλό να έρθει το νέο νινάκι!!! Το κουτάκι σου τα σπάει φίλη μου!! Ολα θα πάνε σούπερ με την βάφτιση της εγγονούλας σου!! Με το καλό!!
    Φιλάκια ολόγλυκα σου στέλνω!! Α!! Και ξαναγράφτηκα στα blogs σας γιατί είχα κάποιο πρόβλημα με τις ρυθμίσεις του δικού μου!!
    Μάκια!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οι εικονες σου παντα ονειρεμενες το κουτακι φανταστικο!!! μπανιο στην θαλασσα!!!!!!! τουρτουριζω μονο που σε φανταστηκα κουκλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. a lovely evening-primrose at the end! :) just wonderful beach scenes and surprise dolphin! my favorite photo was of the orange float with the boat in the background. just wonderful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Thanks for the beautiful pictures of the beach and dolphins !!!
    Your box is really lovely !!! Love the little rabbit and bear !!!
    Have a shinny day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ, είδες δελφίνια; Δεν περίμενα να έχουμε τόσο κοντά μας. Αν τα έβλεπα, μπορεί να ούρλιαζα νομίζοντας ότι είναι καρχαρίες! Χα χα!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες!
    Με το καλό το μωράκι! Πανέμορφο το κουτί!!!
    Δεν έχω ίντερνετ αυτές τις μέρες!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Quelle chance d'avoir vu des dauphins à Kamena Vourla! Tu as presque pu nager avec eux!
    Ta boîte est ravissante et si le baby ne pourra pas l'apprécier tout de suite sa maman sera ravie de ce joli cadeau. J'imagine votre impatience à tous.
    L'important est que la maman et le bébé se portent bien et que la naissance se passe au mieux.
    Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρατηρώ πως πέρασες όμορφα στα μέρη μας και χαίρομαι πολύ!!! Πολύ όμορφες οι φωτό με τα δελφίνια στα Καμένα Βούρλα! Χαρά στο κουράγιο σου να κάνεις μπάνιο αυτή την εποχή! Με το καλό να έρθει το μωράκι!!! Κι εγώ απέχω αρκετά από το ιντερνετ γιατί έχουμε εργασίες στο σπίτι, φτιάχνουμε κουζίνα. Φιλάκια πολλά Dimi μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχα τα δελφίνια !!!!! Μεγάλη τύχη να τα φωτογραφίσεις , Ντίμη μου !!!!!! Πανέμορφο το κουτί !!!!
    Με το καλό να δούμε και φωτογραφίες από τη βάπτιση της εγγονούλας σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Beautiful blog, and I love the Dolphins, but you knew that.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δελφίνια!!!!!!!!!Πόσο τυχερή είσαι που τα είδες!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πανέμορφες φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχο κουτάκι,μυρίζει μωρό!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. How exciting that you have your granddaughters christening happening soon - it is always a lovely moment when seeing dolphins swimming in the sea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ωραίες φωτογραφίες Δήμητρα!
    Φαντάζομαι τη χαρά και τον ενθουσιασμό σου όταν είδες τα δελφίνια :)
    Το κουτί είναι πράγματι υπέροχο, σωστό έργο τέχνης!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Pozdrawiam serdecznie:) Jestem obecnie we Wrocławiu (piękne miasto w południowo-zachodniej części Polski). Zwiedzam muzea, kościoły. parki o ogród botaniczny:) Jest tu zupełnie inaczej niż u mnie, po prostu jest pięknie:)

      Διαγραφή
  23. Τι τύχη να δείς δελφίνια και να τα φωτογραφίσεις και μάλιστα ΕΣΥ για να απολαύσουμε κι εμείς αυτές τις στιγμές !!!!!!
    Τέλειες οι φωτογραφίες σου και της παραλίας !!!!! Με το καλό να γεννηθεί το μωράκι !!!!!
    Το κουτάκι είναι βέβαια καταπληκτικό, αφού έβαλες όλο το μεράκι σου, το γούστο σου και την τέχνη σου !!!! Ακόμα και στο εσωτερικό δαντελίτσα !!!!!!
    Είσαι φοβερή φιλενάδα !!!! Υποκλίνομαι !!!! Με το καλό και η βάφτιση .... και ελπίζω να μας δείξεις φωτογραφίες !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου με τα δελφίνια!!!!!
    Υπέροχο έγινε το κουτί με το decoupage!!!
    Καλό βράδυ!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα καλή μου!!! Τί ευχάριστη έκπληξη τα δελφίνια! Δε θυμάμαι να έχω δει ποτέ από κοντά και πολύ θα το ήθελα. Κι εμείς λέμε σιγά σιγά να βουτήξουμε στη θάλασσα, δείχνει πολύ δελεαστική. Μπράβο και για το κουτί, πολύ όμορφο και τρυφερό το θέμα του. Άσε, εγώ δεν έχω κάνει ανάρτηση εδώ κι ένα μήνα, λόγω των εξετάσεων των μαθητών μου. Ελπίζω να επανέλθω γρήγορα. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες των δελφινιών!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello Dimi! Love dolphins, they are such sweet animals, your photos are so stunning and make me dream! Also the box you created is way too tender, well done! Hope you are having a good week, many kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι τυχερή να δεις και να φωτογραφήσεις δελφίνια από τόσο κοντά !!! Έχω να δω πολλά χρόνια ... Υπέροχες οι φώτο της θάλασσας και μπράβο σου που άρχισες μπάνια τόσο νωρίς !!!! Και το διακοσμητικό κουτί τόσο γλυκό και όμορφο για το μωρό που περιμένετε ... !!! Με το καλό !!! Καλή συνέχεια και με τα μαθήματα φωτογραφίας που κάνεις !!! Διαβάζω κάθε φορά τα σχόλια σου με πολύ χαρά !!! Πολλά φιλιά !!! Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είσαι θαρραλέα Dimi μου, λίγο κρύα δεν είναι η θάλασσα ακόμα? Οι φωτογραφίες σου τέλειες όσο για το κουτάκι που ετοίμασες είναι παραμυθένιο .Με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας και καλή δύναμη με τις ετοιμασίες της βάπτισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dearest Dimi,
    Guess we all landed at the time of the year where so many things call our attention.
    You for sure spent some precious time at the sea, even though for swimming it was too cold... Precious sight those dolphins.
    The wooden box looks darling and June is around the corner!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ντίμη υπέροχες φωτογραφίες!Και το διακοσμητικό κουτί τόσο γλυκό και τόσο όμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα Καμμένα Βούρλα είναι πανέμορφος τόπος, έχουμε περάσει κάποιες μέρες διακοπών εκεί. Αλλά κι αυτη η συνάντηση με τα δελφίνια το πιο όμορφο αναπάντεχο δώρο!
    Να περνάτε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι τυχερή που ήσουν να δεις τα υπέροχα αυτά πλάσματα. Σ' ευχαριστούμε για την βόλτα Δήμητρα μου!
    Το κουτάκι πολύ χαριτωμένο! Με το καλό και η βάπτιση. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φαίνεται καλή η παραλία στα Καμένα Βούρλα...νομίζω δεν έχω πάει ποτέ
    Τι όμορφα τα δελφίνια....έχω καιρό να δω!!!
    Κι εγώ σκέφτομαι να ξεκινήσω τα μπάνια το σαββατοκύριακο...ελπίζω να μην παγώσω :)
    Και το κουτάκι που έφτιαξες εξίσου υπέροχο!!!
    Φιλιά πολλά...καλή συνέχεια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. This post looks amazing! I love the sea, and the calmness that it transmits, the post and the landscape here! I looooved the church! I would love to go to this place and see the dolphins! I never saw dolphins live :( And long to :) The flowers and the hills look so sweet! By the way, you made this cute box? It's so sweet! You are very talented! I love boxes and bears, so I loved this one! I am enjoying your blog so much!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύτιμα φως, Δύμη. Ότι όμορφες φωτογραφίες δελφίνι, επιτρέπεται να φωτογραφίσει καλά.
    Καλή εβδομάδα φίλε μου ;)
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. How lucky you are Dimi?....For bathing in such a great sea...and also for seeing - and also take beautiful photos - of a dolphin...Wonderful! So cute the box you've made! Many kisses, dear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Boa tarde, linda paisagem de ar puro rodeado pela maravilhosas natureza, a fotografia é o momento, este foi bem aproveitado pelo seu dom fotográfico.
    AG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ Δήμητρά μου... τί μου θύμισες!!!!!!!!!!! Στα Καμένα Βούρλα έχω περάσει πάνω από 5 καλοκαίρια όταν ήμουν μικροί με τους γονείς μου!!!! Το αγαπώ πολύ αυτό το μέρος γιατί είναι γεμάτο με όμορφες αναμνήσεις κι εσύ με ταξίδεψες απρόσμενα εκεί με τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!!!
    Από την άλλη, το υπέροχο κουτί που ετοίμασες για το μωρούλι είναι πανέμορφο!!!!!!!!!!!! Γεια στα χέρια σου!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. OMG! you saw dolphins. Aren't they just wonderful! Love you pictures, Dimi. They are beautiful and make me wish to go on holiday. Well maybe one day I'll gonna visit this beautiful country.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dear Dimi, your photos are just gorgeous. How lucky to see the dolphins! The box is adorable, every detail is so sweet and pretty outside and inside.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. I like the diversity, the sea, the mountains .... and dolphins, wow!
    Yours :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Love the sea, I love the coast, quiet waves that caress the sand, dolphins, blue sky calm ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φαντάζομαι τη χαρά σου που είδες τα δελφίνια!!!
    Πάρα πολύ ωραίες όλες σου οι φωτογραφίες, αλλά και το κουτί υπέροχο!!...με το καλό να γεννηθεί το μωράκι!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι όμορφες εικόνες και εκεί με τα δελφίνια στάθηκες τυχερή που τα πέτυχες... έχει τύχει να συναντήσω και νιώθω τον ενθουσιασμό και τη χαρά σου!

    Φιλιά Ντίμη μου γλυκιά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Belo passeio Dimi, lindas praias e o golfinho uma emoçaão ve_los!

    sua arte na caixa de bebê ficou linda

    adoro seus trabalhos!

    bjssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δελφίνια στα Καμένα Βούρλα;;;;;; Πόσο τυχερή να τα αποθανατίσεις! Εγώ πολλές φορές έχω δει στο Αιγαίο αλλά δεν τα έχω καταφέρει ποτέ. Ζηλεύω που έκανες μπάνιο αχχχχχχ πότε θα βρω χρόνο να τα αρχίσω κι εγώ. Ε για το κουτί τι να πω... το ότι είσαι χρυσοχέρα πια είναι γνωστό! Καλό απόγευμα και φιλιά Δήμητρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ όμορφες θαλασσινές φωτογραφίες ιδίως αυτή με το δελφίνι ... Πολύ όμορφο και το κουτί που έφτιαξες για το μωράκι. Περιμένω να δω τις δημιουργίες σου για τη βάπτιση της εγγονούλας. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι τέλειες. Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. The dolphins are fabulous Dimi and sweet baby creations! Have a good weekend:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Hi Dimi! It`s wonderful pictures, beaches and dolphins! Hane a nice time :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Congrats on little Dimi christening!
    Love your tour and I recollected that I saw dolphins as well and very near when I've been to Crete. I scared but I thought they played with me.The decoupage bow is so pretty!
    Happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι όμορφες και ζωντανές εικόνες! Ζήλεψα τα δελφίνια! Έχω δει μόνο δύο φορές από μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τι τύχη να μπορέσεις να φωτογραφήσεις τα δελφινάκια!!!! Οπως πάντα, με καθήλωσαν οι φωτογραφίες σου, Δήμητρα !! Τόσο ζωντανές που με ταξίδεψαν στα Καμμένα Βούρλα!!!! Οσο για το κουτί σου, είναι πολύ όμορφο και καλαίσθητο!! Με το καλό να έλθει το μωρό σας!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Υπέροχα όμορφες οι φωτογραφίες σου.
    Πραγματικά είσαι πολύ τυχερή που κατάφερες να δεις και να φωτογραφίσεις δελφίνι. Είκοσι χρόνια πάω στην περιοχή και δεν είχα την τύχη σου.
    Από ότι βλέπω πρέπει να είναι ποιο ανοικτά από τα Κ. Β προς τον Αγ. Κων/νο.
    Καλή αρχή για τα μπάνια σου!!
    Χαριτωμένο το ξύλινο κουτί.
    Καλή εβδομάδα με υγεία και χαμόγελο.
    Την καλημέρα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πω πω τι τελειες οι φωτογραφιες με τα δελφινια!
    Οταν ειμαι σε καραβι και ταξιδευω το καλοκαιρι... προσπαθω παντα να δω μηπως πεταχτει κανενα δελφινάκι :)

    Καλή εβδομάδα :)

    beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Such a gorgeous place !!! It would be great to visit this place and see the dolphins !
    Fantastic pictures !
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. like train wrecks, but not this 1 – it is a joy to learn. Creme Del MarDon't have time to learn all the content pieces right here, I found your web site while searching for something else on Yahoo. But I've bookmarked your homepage and can go to it regularly to study what's new.Good to become visiting your weblog once more, it continues to be months for me. Well this article that ive been waited for so long. I will need this article to total my assignment within the.For more ==== >>>>>> http://www.healthsupreviews.com/creme-del-mar/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Cheers,The article gave us a significant Brainstorm session JUVACELL of all the possibilities we could make use of on our blog.Pretty good post. I have really enjoyed browsing your blog posts. Whatever the case I'll be ribing to your feed and i also hope you write again soon! Thanks a lot, I'll try to come back often. Merry Chrismas If you dont know precisely what you want or need, you should think over the following conclusions.Thanks for taking the time to discuss this. For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/is-juvacell-scam-or-fake/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. you out of pure luck and not believe it isBlack Core Edge fortunate enough to express too as credit you to definitely get a job well done. Not a bad article, did it take you plenty of your time to consider it? Thanks for taking the time to debate this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If potential, as you achieve expertise, would you thoughts updating your blog with extra data? This can be very useful for me. Good post.For more ==== >>>>>> http://www.healthsupreviews.com/black-core-edge/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...