Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015

Greek Easter in Naxos island...a special experiance !


Naxos Island...Cyclades  # 1
 
 
 
Καλησπέρα φίλες μου!Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη!!
Εύχομαι νά περάσατε πολύ όμορφα μέ τούς αγαπημένους σας!
....Καί νά σέ πάρω κούκλα μου,νά πάμε γιά τήν Νάξο...τόν αέρα σου νά αλλάξω...
 
Μεγάλη Πέμπτη 
 
 
  
Τήν Μεγάλη Πέμπτη,πρωί-πρωί,αφήνοντας πίσω μας τήν βροχερή Αθήνα, πετάξαμε μαζί μέ τόν άντρα μου γιά τήν όμορφη Νάξο!
 
  
 
Φτάσαμε στήν πρωτεύουσα τού νησιού,στήν Χώρα,αλλά είχε αρχίσει νά χαλάει καί εδώ ο καιρός,μέ συννεφιά καί δυνατούς ανέμους!Κουνηθήκαμε λίγο στό αεροπλάνο!

 
 
Μία μικρή γεύση,στό βίντεο πού έφτιαξα,μέ τούς δυνατούς ανέμους νά χτυπάνε επάνω στόν λόφο μέ τήν φημισμένη Πορτάρα,καί τό πλοίο τής γραμμής νά ταξιδεύει μέ 9 μποφόρ,μέ τά κύματα νά τό σκεπάζουν!
 


 
Mεγάλη Παρασκευή...Απείρανθος 
 
 
  
Τήν Μεγάλη Παρασκευή,επισκεφτήκαμε τό χωριό Απείρανθος.Βρίσκεται επάνω στό βουνό σέ υψόμετρο 680 μ.
Ενα παραδοσιακό,πετρόχιστο, Κυκλαδίτικο χωριό, μέ μεγάλη ιστορία καί παράδοση.Βγαίνοντας από τό αυτοκίνητο,ήρθαν καί οι πρώτες νυφάδες χιονιού,καί πολύ δυνατό κρύο!
 



 
Περπατώντας στό χωριό,είδαμε ότι τά καταστήματα ήταν όλα κλειστά,εκτός από ένα καφενείο πού καθήσαμε λίγο νά ζεσταθούμε.Μάς είπαν πώς στήν εκκλησία τού χωριού,οι γυναίκες στόλιζαν τόν Επιτάφιο.
 
 
 
Παναγία Απεραθίτισσα

 
Κατηφορίζοντας γιά τήν Χώρα,στόν δρόμο,είδαμε πολλούς ανεμόμυλους...

  
....καί τήν φύση,ολόγυρα,καταπράσινη καί ολάνθιστη!

 

Πανοραμική λήψη
 

 
Τό μπλέ χρώμα τού Αιγαίου,τό βλέπεις παντού!
 

 
 

 
Σάς ευχαριστώ πολύ,φίλες μου γιά τίς ευχές σας!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα!Φιλιά!

My dear friends,thank you for your kind comments on my posts!Hope you have a lovely week!Take care!Hugs!
 
 
 
Dimi...



 

57 σχόλια:

  1. it is SO beautiful! love the rugged sea and wonderful old buildings and stone streets. thank you for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Δήμητρά μου! Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναπάτε! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα. Φιλιά πολλά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη!!!! Χρόνια πολλά!!!!
    'Ενα από τα νησιά που δεν έχω επισκεφθεί ποτέ!!! Με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου, είναι σαν να ταξίδεψα μαζί σου!!!!
    Είμαι σίγουρη ότι περάσατε πολύ όμορφα, Ντίμη μου! Και του χρόνου, με υγεία!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi dear Dimi !! Muy bonita isla !! Usted vive en un bello país

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!! Χριστός Ανέστη!
    Καταπληκτικές φωτογραφίες! Αυτές με τη φουρτουνιασμένη θάλασσα είναι σαν πίνακες ζωγραφικής!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello Dimi, what a beautiful place to visit.. I love the the beautiful old buildings and the windmills.. And the gorgeous color of the sea! Lovely images from your trip! Thank you for sharing. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oh my Dimi, what a dream! I wanna be there, is amazing beyond the word and your pics make me travel, they are wonderful!:) Many kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είχες ένα όμορφο ταξίδι και ήταν η θέα από τη χώρα σας που αγαπώ. Είναι ατυχές το γεγονός ότι ο καιρός δεν ήταν υπέροχο. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίμη μου τι πανέμορφες φωτογραφίες είναι αυτές!!!!!!!!!!!!
    Κουνηθήκατε στο αεροπλάνο και σας χιόνισε Μεγάλη Πέμπτη!!!!!!Παράξενη μεγάλη εβδομάδα για τα ελληνικά δεδομένα μα άξιζε γιατί ταξιδέψαμε και εμείς μαζί σας!!!!!!!!!Η φωτό με τον Εσταυρωμένο φανταστική!!!!!!!!Η άλλη με την βαρκούλα στο φινάλε επίσης!!!!!!!!!
    Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαντάζομαι πόσο ωραία θα άλλαξες τον αέρα σου !!!!!
    Κα τα πλη κτι κές φωτογραφίες !!!!!!
    Μας ταξίδεψες κι εμάς τόσο όμορφα !!!!!!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία !!!!!!!!!!!
    Φιλιά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Oh, what a gorgeous place ! Dimi, thanks for showing these amazing views !!
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν υπάρχουν οι φωτογραφίες σου!!! Μοναδικές, πραγματικά, κάθομαι εδώ να τις θαυμάζω. Να περνάτε πάντα υπέροχα!
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Je ne connais pas Naxos mais grâce à toi voilà que je découvre un peu de cette belle île au relief particulier.
    Dommage que le temps n'ait pas été plus beau au début de votre séjour mais cela a dû aller mieux ensuite.
    Magnifiques tes photos chère Dimi.
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω πάει ποτέ στη Νάξο. Πρέπει!Πολύ ωραίες εικόνες!Χρόνια πολλά!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Δήμητρα! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου από την Νάξο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά και του χρόνου με υγεία να γιορτάσετε ξανά!!! Η Νάξος είναι πολύ όμορφο νησί με φιλοξενούσες ανθρώπους... Την έχω επισκεφθεί 2 φορές και έμεινα σούπερ ευχαριστημενη... Απόλαυσα τοσο το βίντεο.. το έντυσε και με ένα ωραίο μουσικό κομμάτι!!! Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλα΄, Δήμητρα!! Υπέροχες οι εικόνες από το όμορφο κυκλαδίτικο νησί!! Και του χρόνου με υγεία, χαρά και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκπληκτικές οι φωτογραφίες σου Dimi μου!
    Στην Νάξο έχω περάσει αξέχαστες διακοπές, αξίζει να την επισκεφτείς και το καλοκαιράκι, χωρίς ανέμους και μποφόρ.
    Η Απείρανθος με είχε γοητεύσει, οι κάτοικοί της λένε ότι είναι απόγονοι των Μινωϊτών.
    Σε φιλώ πολύ, να περνάς πάντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρονια πολλα Δημητρα μου !!!! Μπραβο πολύ όμορφο ταξίδι ....
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες ...εγώ πήγα λίγες μέρες στην Ολλανδία
    πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλησπέρα και χρόνια πολλά!!!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το νησί μου, και χαίρομαι που έδειξες τόσο όμορφες εικόνες του!!!
    Παρεμπιπτόντως, στο πλοίο που σκεπαζόταν από τα κύματα, ήταν και η αδελφή μου... μετά έδωσαν απαγορευτικό!!
    Ελπίζω να περάσατε όμορφα και να μας ξανάρθετε!! :) Δυστυχώς, εγώ δεν κατάφερα να κατέβω για τις γιορτές... επιφυλάσσομαι για το καλοκαίρι!
    Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει πολύ το κάστρο στη Χώρα, όπως και το Χαλκί (επίσης πανέμορφο χωριό)!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Δήμητρά μου και χρόνια πολλά!!
    Μα είναι τόσο υπέροχη η Νάξος και ελπίζω να περάσατε πανέμορφα παρά το κρύο!! Τέλειο το ταξιδάκι μαζί σας!!
    Και του χρόνου και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστος Ανεστη,ευχομαι να εισαι παντα καλα και να περνας ομορφα,μας ταξιδεψες πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρονια Πολλα φιλεναδα! χριστος Ανεστη!

    δεν εχω παει ποτε Ναξο και ζηλεψα....μεσα στους επομενους προορισμους τελικα! Υπεροχες οι φωτο και με ταξιδεψαν πρωι πρωι! καλα να περνατε και με πολλα ταξιδακια για να χαζευουμε και εμεις!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχη ξενάγηση στο αιγαιοπελαγίτικο νησί-θαυμάσιες οι φωτογραφίες σου!!!
    Φιλάκια Ντίμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dimi, wonderful pictures.
    Blue sky and blue water, narrow streets and big domes. Lovely!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φανταστικό νησί και απίστευτες φωτογραφίες Dimi μου !!! Πολύ τυχερή που πέρασες το Πάσχα εκεί !!! Κάθε φωτογραφία είναι ένα διαμάντι από μόνη της!!! Και του χρόνου !!! Χρόνια πολλά !!! Χριστός Ανέστη !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Piękne zdjęcia!!! Wspaniałe widoki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρονια πολλα , υπεροχη εκδρομη, εχω παει στη Ναξο και την αγαπησα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Wow what an amazing place, it's so wonderful there!
    Fantastic pictures!!
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά!! Καταπληκτικές οι εικόνες που μας μεταφέρεις από την όμορφη Νάξο, Ντίμη μου! Είναι ένα από τα νησιά που θα ήθελα πολύ να επισκευθώ! Θα πρέπει να περάσατε υπέροχα! Και του χρόνου με Υγεία!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η Νάξος είναι πανέμορφη!
    Έχω πάρα πολλά χρόνια να την επισκεφτώ αλλά σίγουρα θα πάμε οικογενειακώς για διακοπές!
    Το μπλε της τελευταίας φωτογραφίας απίθανο!
    Λάτρεψα τις φωτογραφίες στα σοκάκια, την ολάνθιστη φύση τη φουρτουνιασμένη θάλασσα.
    Χρόνια πολλά Δήμητρα, πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρονια πολλα Δημητρα!!!!!!!!
    Τι τελειες φωτογραφιες και του χρονου με υγεια!!!!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Kali Spara Dimi, What a wonderful treat to enjoy the photos of the beautiful island of Naxos.... I enjoyed the video that you made... gosh the wind was very strong. The walk through the streets was so enjoyable and the beautiful blue everywhere was lovely.
    Best Wishes to you my friend.
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά Dimi μου με υγεία και του χρόνου να είσαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχη η Νάξος! Αγαπημένος καλοκαιρινός προορισμός αλλά και χειμώνα φαίνεται απίθανη!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Hi, Dimi! I' m back. What a gorgeous island!!!! I' ve never been there unfortunately. Thank you very much for sharing with us this wonderful place. I love the windmills, the white and blue houses, the sea!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια Πολλά Δήμητρά μου !!!! Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα με τον καλό σου στη Νάξο !! Οι φωτογραφίες σου μαρτυρούν την ομορφιά του νησιού !!
    Να είσαι καλά να ταξιδεύεις και νοερά να μας παίρνεις μαζί σου !!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dearest Dimi,
    That was very rough indeed. But your photos do make up more than that for the inconvenience of the cold, windy and even snowy weather.
    For sure you had a lovely Easter experience together.
    Sending you hugs for a happy weekend.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχη βόλτα στην πανέμορφη Νάξο !!!!!! Πολύ ωραίες φωτογραφίες - δεν έχω ξαναδεί φωτογραφίες της Νάξου με τέτοιο καιρό !!!!! Να είστε καλά και να κάνετε πολλά όμορφα ταξίδια !!!!!
    Καλή σου μέρα , Ντίμη μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Όμορφες φωτος.
    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Lovely post Dimi! Your photos are really gorgeous....I like in particular those with architectural details! I've been many times in Greece, not in Naxos yet, and I love Greek landscapes like those in your photos, the vivid colours....Thank you so much for let us dreaming a bit about holidays! Have a great weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια Πολλά Dimi!!!
    Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα!!
    Υπέροχη η βόλτα που μας πήγες!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά Δήμητρά μου κι από μένα! Τί ωραίες εικόνες που μας μετέφερες γι' άλλη μια φορά, μας ταξίδεψες κι εμάς. Και ξέρεις, δεν έχω πάει ποτέ σε αυτό το νησί! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Bom dia, votos de um feliz aniversario com muita felicidade para sempre, as fotos são magicas.
    AG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χριστός Ανέστη Δημητρούλα μου!! Ωραία εκδρομή έκανες!! Μπράβο!! Εγώ Κυριακή ήμουν στα μέρη σου κι είχε έναν ήλιο!!!! Με κοντομάνικο ήμουν!!!
    Τι ωραίες φωτό!! Μές στην λεπτομέρεια!! Εχουμε πανέμορφα νησιά!! Δεν έχω πάει Νάξο. Στην τελευταία φωτό είναι δεμένη μια κούκλα, σαν γοργόνα στην πλώρη;;; Πολύ ιδιαίτερη!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου Δημητρούλα και του χρόνου με υγεία!! Φιλάκια και καλό σ/κ να χεις!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά!
    Θα πρέπει να πέρασες υπέροχα!!!
    Θέλω πολύ να πάω κι εγώ κάποια στιγμή στην Νάξο, δεν ξέρω γιατί μου έχει κολλήσει τόσο πολύ...τώρα που είδα και τις φωτογραφίες σου ακόμα περισσότερο!! Κρίμα που δεν είχατε πολύ καλό καιρό, αν και φαίνεται να έφτιαξε κάπως προς το τέλος....!
    Υπέροχο το video που έφτιαξες....τρομακτικό λιγάκι το καράβι που το σκεπάζουν τα κύματα...και μου άρεσε πολύ και ο επιτάφιος τους!!!!
    Καλή συνέχεια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα!!!Υπεροχο το βιντεακι και ο φωτογραφιες. Σιγουρα περασατε υπεροχα!!!και του χρονου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα!!!Υπεροχο το βιντεακι και ο φωτογραφιες. Σιγουρα περασατε υπεροχα!!!και του χρονου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κάθε φορά που μπαίνω στο blog σου με κρατάνε ώρα οι φωτογραφίες σου. Στη Νάξο έχω πάει αρκετές φορές και τώρα κοιτάζοντας τις φωτογραφίες είναι σαν να την έβλεπα πρώτη φορά... Χριστός Ανέστη Δήμητρα μου και του χρόνου να είστε καλά να ξαναπάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!! Κι εγώ έ σου τηλεφωνούσα και δεν έπαιρνα απάντηση .... ετσι λύθηκε η απορία μου!!! Ομορφες όπως πα΄ντα οι εικόνες σου με πήραν για λίγο κι εμένα στην Νάξο!!! Να είσαι καλά και χαρούμενη Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Olá Dimi!
    Convidei marido para ver seu blogue e suas postagens lugares fantasticos que gostariamos de conhecer, mas devido ao meu pânico em andar de avião , perco muita a chance de conhecer lugares assim....um sonho, com esse céu e mar azul bem diferente daqui.
    Por enquanto só viagens curtas e aqui mesmo no Brasil....também fica mais barato..kkkkk
    Me perdi nessa ruazinhas históricas, nesses campos verdes, nesse mar e céu azul...lindo demaisssssss
    Meu marido adorou, ele conhece alguns lugares fora do País sempre a trabalho, agora vai viajar para o Kansas, mas sem eu
    não tenho condições até melhorar minha saúde!

    Adorei! sua viagem! belo dia! bjsss





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Υπέροχη η Νάξος!
    Λατρεμένο νησί κι η Απείρανθος ένα από τα ομορφότερα χωριά της Ελλάδας, φημισμένο για την παραδοσιακή
    αρχιτεκτονική φυσιογνωμία του και τον πλούσιο λαϊκό πολιτισμό του ορεινό χωριό του νησιού.

    Πάντα να ταξιδεύετε και να περνάτε όμορφα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ohhhh jk tam pięknie ....
    Pozdrawiam życzę miłego tygodnia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χριστος Ανεστη Ντίμη μου .. χρονια πολλα .. ευτυχως που οι Πασχαλιατικεςε ευχες κρατανε 40 μερες αλλιως θα ημουν ετεροχονισμενη...φιλη μου... τι ωραια που ειναι η Ναξος.. !!!! ο καιρός λιγο σας τα χαλασε αλλα θαρεις οτι και κεινος πήγαινε συμφωνα με τις μελανχολικες μερες ... το καλό ειναι οτι ξεφυγατε απο την καθυμερινοτητα... παντα τετοια ταξιδακια να κανετε αλλα με πιο καλο καιρό αλλη φορα.. να περνας ομορφα... Ντιμη μου... φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Już się poprawiam:) Przepraszam, że mnie tu nie było. Wędrowałam ponad tydzień po polskich górach - Tatry Mountains.
    Chyba w 2006 roku byłam na Naxos, dokładnie w tym samym porcie cumował jacht, którym pływałam.
    Twoje zdjęcia są przepiękne, szczególnie to ostatnie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...