Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2014

My cats...and kittens !




Οι γάτες καί τά γατάκια μου!



Καλημέρα φίλοι μου!Καλό υπόλοιπο τής εβδομάδος,σάς εύχομαι!
Ο Θανασάκης,η Μαυρούκα καί ο Μπόμπος,είναι τά τρία γατάκια μας!Μαζί,κοιμούνται,μαζί τρώνε,μαζί καί τά τρία,νά λιάζονται πάνω στήν κούνια!





Αλλά ξαφνικά,όλα άλλαξαν!Καί η αιτία είναι....



...αυτά τά τρία γατάκια,τής Μαυρούκας μου,πού γεννηθήκαν πρίν από τρείς μήνες!




Η Μποζούλα,είναι η αγαπημένη μου!Οπου καί νά πάω,μέ ακολουθεί από πίσω, νιουρίζοντας!



Καί τά δύο,αρσενικά,πού πάντα ξετρυπώνουν από τά ποιό απίθανα σημεία,στό σπίτι!Τά φωνάζω,Θανασάκια,γιατί είναι ίδια μέ τόν Θανασάκη μου!Περιμένω νά μού προτείνετε ονόματα,πώς νά τά φωνάζω!




Από τήν ημέρα πού γεννηθήκαν τά γατάκια,ο Θανασάκης μου,λόγω ζήλειας,έχει ανεξαρτητοποιθεί από τίς γάτες καί τά γατάκια!Ερχεται μόνο γιά φαί καί μετά εξαφανίζεται!


 Ο Μπόμπος,πάντα μαζί μέ τήν Μαυρούκα,καί πάντα πρόθυμος νά παίξει μέ τά μικρά γατάκια,αλλά μέ ιδιαίτερη αδυναμία,στήν Μποζούλα!

Αυτή λοιπόν,είναι οι γατο-οικογένειά μου!Καί εύχομαι η φίλη μας Κατερίνα(Δημιουργία) νά βρήκε τήν χαριτωμένη της Ζουζού!



Νιάου.... Miau....


*******


My Decoupage Creations..
(Handmade by Dimi)



 

 Kαδράκι,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,πάστα κρακελέ,χρυσή πατίνα,καί ζωγραφική.

  Frame with napkin,crackle paste,gold patina and painting.

Μπορείτε νά αφήνετε τά σχόλιά σας,εδώ,καί νά συμμετέχετε στήν κλήρωση τού Giveaway,πού λήγει στίς 15 Ιουνίου!
 


*******


Επιμένω πώς τό καλοκαίρι έχει έρθει,καί άς εναλλάσεται ο καιρός,καί συνεχίζω τά θαλασσινά μου μπάνια,μέ ήλιο ή μέ συννεφιά!
Σάς εύχομαι,φίλοι μου καλό υπόλοιπο εβδομάδος!Καλά νά περνάτε!Πολλά φιλάκια! 
My dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my posts!
Hope you have a wonderful week!Hugs!



Dimi... 
 

62 σχόλια:

  1. Αχ καλέ, τι γλυκούλικα που είναι!! Είμαι αυτό που λένε "cat person", αν και δεν είχαμε ποτέ κατοικίδια, πάντα φρόντιζα τις διερχόμενες γατούλες που έμεναν τα καλοκαίρια στον κήπο μας και ακόμα περισσότερο τα γατουλίνια τους!! Τα γατάκια σου είναι αξιολάτρευτα! Συνήθως για ονόματα έπαιρνα ένα χαρακτηριστικό τους και το έκανα υποκοριστικό (πχ Περιεργάκι, Πειναλέο κλπ), ελπίζω να βοήθησα κάπως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα τα γατάκια σου!!
    Το καθένα με την ξεχωριστή μουσούδα του!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dearest Dimi,
    Lovely découpage at the end with lovely kittens. Guess you need to do some family planning now in order to avoid over population... In Greece in general there seems to be a vast problem with cats as people don't seem to care about having them spayed or neutured. Sad as all these adorable creatures long to be loved and live a healthy and happy life.
    Wishing you a happy summer and enjoy your home and garden with your children, grand child and your pets.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hello Dimi, I love your sweet kittens. They are just adorable.. And your decoupage are lovely creations, you are talented.. Have a happy day and enjoy the rest of your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ¡Hola Dimi¡ que preciosidad de entrada me encantan todas ¡¡todas¡¡ las fotos, son una maravilla y es que los gatitos me gustan mucho o sea los animales en general ¡¡pero esos gatitos ¡¡,a cual más precioso y tus trabajos ya sabes que me gustan muchísimo porque eres genial tienes muy buen gusto , siempre es un placer pasar por tu jardín, te dejo mil besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ντίμη μου!!! Τι γλυκούλια που είναι τα γατουλίνια σου!!!! Και τί ωραία που έχουν ποζάρει στην φωτογράφο!!!!!!!!!!Σαν να ήξεραν ότι θα γίνουν διάσημα μέσα από το μπλογκάκι σου...χαχαχα!!! Το πινακάκι σου έγινε πολύ όμορφο! Μου αρέσουν τα φιογκάκια στο κρεμαστάρι του!!!
    Καλή συνέχεια με τα μπάνια σου...εμείς ακόμα να αρχίσουμε!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντίμηηηη,τι πανέμορφα,γλυκούλια!!!!!!!!!!!!!!Έτσι είναι οι γάτοι,μεγαλώνοντας γίνονται ανεξάρτητοι και τους δικούς μας μόνο στο φαγητό τους βλέπω και όχι κάθε μέρα.
    Μ αρέσειπου έφτιαξες και ταιριαστό καδράκι-πολύ ωραίο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lovely cats...and découpage !!!
    Have a great day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι φανταστικές φωτογραφίες Dimi μου !!! Πόσο λατρεύω τα γατάκια !!! Και η δημιουργία σου πανέμορφη !!! Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lovely cats, Dimi!
    I think a kitty in a round photo is very curious, isn't it?
    Happy day for you and your cats!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh yes she is Nadedza!!She's my favorite too!!Thank you for visiting!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα τα γατόνια σου!!! και φαίνονται τόσο ευτυχισμένα!!! Να σου ζήσουν μέχρι τα βαθιά γεράματά τους!!! Υπέροχο και το καδράκι σου (και γατόνι και λεμόνι!!!) Καλή συνέχεια Dimi και καλά μπάνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ τα λατρεύω τα γατουλάκια!!! Δεν θα πιστέψεις πόσα έχουν μαζευτεί και στου παππού και γεννούν κάθε δίμηνο!!!! Τα χει δει όλα ο παππούς!!!
    Είναι σκέτη γλύκα να τα χαρώ!!! Κι εγώ έυχομαι να χει βρεθεί η Ζουζού της Κατερίνας μας!!! Κρίμα είναι...
    Το καδράκι σου Δημητρούλα μου είναι μανιφίκ!!! Πολύ όμορφα χρώματα και το κρακελέ φανταστικό!!!
    Σε φιλώ γλυκά γλυκά!!! Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσουν οι γάτες πολύ!! Να τη χαίρεσαι την γάτο οικογένεια σου!Τα μικρά είναι γλύκα, όπως και όλα τα μωρά δηλαδή γενικά!! Το πινακάκι σου φοβερό! Εξάλλου είναι εμπνευσμένο από τα γατάκια! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφη γατοοικογενεια! Τι χαριτωμενα που ειναι!
    Ομορφες και οι δημιουργιες σου!
    Πολλα φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι! Η Μποζούλα είναι ήδη μια σταρ, όσο για τον Μπόμπο ίδιος Μπάτμαν!
    Ο γάτος των χεριών σου Δήμητρα, μου θυμίζει το γάτο από την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι γλυκούλικα γατάκια !!!!
    Προσωπικά μου αρέσουν τα δισύλλαβα ονόματα για γάτες, όπως ζουζού, λουλού, νίνα, νίνο κλπ...
    το καδράκι όπως πάντα καταπληκτικό !!!
    Φιλιά και καλά μπάνια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχου τααααα!!
    Τι απίστευτες μουσουδίτσες είναι αυτές!!!!!
    Πανέμορφα όλα είναι!
    Φιλάκια Dimi μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. They may be some of the cutest I have ever seen!! Sweet little faces, beautiful fur, I am sure they bring you much joy!! Your art work, your work of love, is just beautiful!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. They are some of the cutest little kitties I have ever seen!! Those sweet little faces and their beautiful fur, I am sure they bring much joy to you!! I love your work of art and love of art, both special and beautiful!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. My first comment disappeared, so I re-wrote my thoughts......sorry for the duplication!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανεμορφες οι γατες σου DIMI μου αλλα τα γατακια δεν τα αλλαζω !
    Εχω μιαα δυναμια στα τοσο δα μικρουλικα.
    Τρελλαινομαι να τα βλεπω.. Μια φιλη μου εχει ενα και ολη μερα το παιδευω. Χαχαχα.
    Λοιπον, θες δυο ονοματα ειπαμε ε..αγοριων.. μμμμ
    εγω παντα ελεγα πως αν επερνα γατακι θα το ονομαζι Μπούλη, οποτε να το ενα
    και το αλλο.. μμμμ...Σιλβεστερ. (οχι απο τον σταλλονε) χαχαχ
    Πολλα φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ,τό Σιλβλεστερ ακούγεται πολύ όμορφο Μαράκι μου!!Οκ!!Βαφτίστηκε τό πρώτο!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. They are cute! Beautiful post Dimi
    Today is going cats. My kids have had three to give away. I have put in a wall in facebook, to see if we are lucky and someone wants
    a kiss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι όμορφες και γλυκές φατσούλες είναι αυτές;Στις γάτες έχω μια κάποια αδυναμία, αν και δεν έχω κατοικίδια!Πιο πολύ βέβαια λυπάμαι τ' αδέσποτα γενικά, γιατί θεωρώ πως αυτά χρειάζονται μεγαλύτερη φροντίδα.Από βαφτίσια πάντως δεν κατέχω..!Κι αφού διάβασα πιο πάνω το Συλβέστερ της Μαρίας, μου 'ρθε στο μυαλό το Γκάρφιλντ!χαχαα!
    Το καδράκι σου πολύ όμορφο καλή μου Δήμητρα!
    Να 'σαι πάντα καλά και να περνάτε υπέροχα!!!Καλά μπάνια!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όταν είδα το απόγευμα την ανάρτηση σου Dimi μου με τα γατάκια σου τα όμορφα και τις ευχές σου προς εμένα με πήρανε τα κλάματα. Μετά από λίγο ζήτησα της κόρης μου να πάμε να ξαναψάξουμε δίπλα στο υπόγειο όπου και τη βρήκαμε. Σ' ευχαριστώ πολύ και να χαίρεσαι τα ομορφούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχη γατοοικογένεια! Να την χαίρεσαι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το ομορφα τα γατακια σας!!! Σκετη γλυκα ειναι!!!!!!!
    Φιλακια πολλά Μιμίκα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άχου οι ψυχούλες μου, τι όμορφα που είναι όλα και πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου Dimi μου!! Δυο ονόματα που μου έρχονται αυτή την στιγμή για αρσενικά γατιά είναι Τσάρλυ και Όλιβερ! Ο Θανασάκης πάντως άφησε μεγάλο σόι πίσω του! :) Το καδράκι σου υπέροχο! Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όμορφα τα γατάκια και οι κατασκευές σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Mais te voilà à la tête d'une belle et grande famille ma chère Dimi!
    Ils sont tous adorables tes chats, les grands comme les petits derniers déjà bien éveillés. Ils ont commencé à s'habituer à l'appareil photo je vois ces bébés.Tu es bien courageuse de te baigner!!! Ne prends pas froid!
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν έχω λόγια με τις όμορφες γατοφατσούλες σου!!! Δεν υπάρχει γατάκι άσχημο , τα μικρούλια τα θανασάκια είναι κουκλιά !!!!
    Και οι δημιουργίες πάνω από τέλειες !!!!
    Καλά μπάνια και καλό σου ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι ζηλιαρόγατος ο Θανασάκης !!!!!!!
    Κουκλιά τα μωράκια !
    Προτείνω σαν όνομα Αμίγκο (φίλος), Φέλιξ (ευτυχής), Μίκυ, Αϊνστάιν και Όσκαρ. Χα, χα !!!!!
    Για χιουμοριστικό, επειδή είναι γκρι Πιπέρης !!!
    Το καδράκι εκπληκτικό !!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Σοφία μου!!Πώ πώ ονόματα!!Μού αρέσουν όλα!!Είσαι φοβερή!!!Ευχαριστώ!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Those photos of the kitties are just too much cuteness...beautiful!! love your art too

    keep well

    Amanda x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ όμορφα τα γατάκια σου Δήμητρα και τα μωρά είναι φατσούλες. Και το κανδράκι μου άρεσε πολύ. Καλημέρα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Kαλά, η αυλή θα έχει γεμίσει γουργουρητά!Το καδράκι είναι και αυτό γατοειδές, κατάλαβα, όπου πας βλέπεις και μία γάτα!!!Τα φατσούλια λέω να τα βγάλεις Σταμάτη και Γρηγόρη!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ, μια τρέλα είναι!! Να σου ζήσουν, να σου ζήσουν!!! Άλεξ, Φιντέλ, Μαξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα ... τι όμορφη γατοοικογένεια..να τα χαίρεσαι τα νεογεννητα εινια κουκλάκια και χαριτωμένα έτσι μικρούλια..δε μπορώ να σκεφτώ ονομάτα... ισως θαλασσούλης και δελφινούλα... χεχεχε... επειδή αγαπας και συ το καλοκαιράκι , γι αυτο το είπα..... οι δημιουργίες σου μου άρεσαν , πολύ καλή σκέψη να κάνεις με τα γατάκια... καλημέρα από τη ζεστή Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι ομορφα και τι χαδιαρικα τα γατακια σου , ωραια γατοοικογενεια ...να τη χαιρεσαι και τα ντεκουπαζ πολυ ομρφα ...μου αρεσαν πολυ οι λεμονιες!!! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Oh my Goodness... they are SOOOOOO sweet, Dimi mou!!!!! Absolutely adorable little babies!!!! I'm melting like butter... Enjoy your little ones, and please give each of them a kiss from me! :)
    Your creations are amazing... as always, my friend!!!!
    Even if I'm not much online, I'm thinking of you, fili mou... Polla filia apo ti Rodo!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Oh....they are very sweet! So nice, so adorable! Your frame is gorgeous and your découpage is always so perfect
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχες και λατρεμένες ψιψίνες.
    Τις θέλω όλες !!!!
    Καλό απογευματάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Przesłodkie i przeurocze kociaki!!! Wspaniałe prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τη ωραία γατάκια είναι αυτά ..πολύ όμορφες εικόνες ...
    αφού ψάχνεις για όνομα να πω λίγα .... Mini & Maxi ...salt &pepper ......Bruce &lee....Pico&bello ...Poco &loco
    Αν θέλεις γίνουμε και νουνά χαχαχα .... Πολλα ,πολλα φιλακια Δημητρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα καλή μου Dimi!Τι όμορφη-γατίσια ανάρτηση!!! Είναι πολύ χαριτωμένα όλα! Να τα χαίρεσαι!!! Και τα δύο γατάκια τα αρσενικά είναι γλύκες!! Ίσως Μόγλης και Μπαλού? (χεχε πάντα μου άρεσε το βιβλίο της ζούγκλας|) Όσο για τις δημιουργίες σου Dimi μου είναι όπως πάντα υπέροχες!! Μπράβο!! Καλή συνέχεια εύχομαι και καλά μπάνια! Πολλά φιλούκθια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι χαριτωμένα που είναι τα γατάκια σας!
    Απίστευτες φατσούλες!
    Και μου αρέσει πολύ που και οι δημιουργίες σου συμφωνούν με το θέμα της σημερινής ανάρτησης!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δήμητρά μου τι υπέροχη ανατρεπτική γεμάτη φυσική γλύκα ανάρτηση μας επιφύλασσες!!! Είναι όλα απίστευτες φάτσες!!! Τρέλα πραγματικά!!!!Καλά για το καδράκι σου μέσα στο πνεύμα δεν το συζητάω!!!! Καλά μπάνια σου εύχομαι και καλή δημιουργική συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τι όμορφα και παιχνιδιαρικα που ειναι ολα,εγω λεω το ενα να το πεις Σουτι για το αλλο δεν ξερω,μ αρεσουν οι γατες ειναι ανεξαρτητες και ξερουν αν απιατουν οτι τους ανηκει,και οι δημιουργιες σου τελειες,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παρόλο που με τις γάτες δεν τα πάω καθόλου καλά , με τόσες όμορφες φωτογραφίες με τα γατάκια σου αρχίζω να τις βλέπω με άλλο μάτι! Οπότε θα προτείνω ονοματάκια και ελπίζω να γίνω μια μελλοντική φίλη με τις γατούλες σαν και σένα! Λοιπόν ονοματάκια: Ριρί, Αμίρ,Μπλάντι, Αστάρτη, Γουργούρης, Μπούφλας. Μια φίλη μου που έχει γατάκι μου έλεγε ότι πρέπει το όνομα να έιναι δισύλαβο και να έχει "Ρ" μέσα για να το καταλαβαίνουν καλύτερα. Ελπίζω να βοήθησα λιγουλάκι. Η δημιουργία σου για μια ακόμη φορά είναι καταπληκτική! Πολλά φιλιά φιλεναδίτσα μου!!! Καλά γατοβαφτίσια!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Απίστευτες φωτογραφίες!!!
    Τι υπέροχα γατάκια είναι αυτά?....πέθανα στο γέλιο με το ύφος που πήραν τα Θανασάκια!!
    Λατρεύω το Φέλιξ ...μπορεί να μη μοιάζουν με τον Φέλιξ, αλλά τι σημασία έχει?...είναι όμορφο όνομα!
    Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Οι φωτογραφίες με γάτες μ΄ αρέσουν πολύ.
    Αγαπώ τα γατάκια. Σου βγάζουν μια τρυφερότητα και συγχρόνως μια ανεξαρτησία!

    Όμορφες οι γάτες σου Ντίμη μου!
    Καλό Σου Κου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Śliczne masz kotki i bardzo ładną tabliczkę zrobiłaś:)
    Jeśli chodzi o haft matematyczny, to może sama spróbujesz?
    Dimi, you can try:)
    http://www.stitchingcards.com/section.php/5/1/free-e-patterns

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It is very simple:)
      http://www.stitchingcards.com/product.php/445/free-puppy-prick-and-stitch-e-pattern

      Διαγραφή
  51. Dimi, this post is gorgeous and SO SO SO sweet. What beautiful kittens !
    I love their sweet faces and wonderful eyes.
    Dimi, they are all yours ...? Sweet bunch :)))
    Have a nice Sunday :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Olá amiga, vim desejar-lhe uma abençoada semana.
    LINDA POSTAGEM, COM FELINOS TÃO LINDINHOS!!!!!!
    Doce abraço Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα Demi μου ! Επίτέλους βρήκα λίγο χρόνο να επισκεφτώ το blog σου! Είχα ένα μήνα τόσο πολύ γεμάτο από υποχρεώσεις τώρα που τα σχολεία θα έκλειναν!
    Έχω να δω τόσες ώραιές αναρτήσεις! Επέλεξα να σχολιάσω πρώτα αυτή γιατί οι γάτες είναι η μεγάλη μου αδυναμία! Παλιά είχα πολλές γατούλες, οι τελευταιές που είχα πριν δυο χρόνια, ο Σιλβέστρο και η Πετούνια, χάθηκαν ή μαλλόν κάποιος μου τις πήρε! Τα παιδιά μου είχαν στεναχωρεθεί πολύ!
    Αν θες να χρησιμοποιήσεις αυτά τα ονόματα (σε περιπτωση που δεν έχεις βρεί ακόμη) θα χαρώ πολύ!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!Χάρηκα πού σέ είδα πάλι!Μού έλειψαν οι αναρτήσεις σου!!Αλλά προτεραιότητα έχη η οικογένειά σου!!
      Καλό καλοκαίρι!!Καλές διακοπές!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...