Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Fall is in the air...




Τί καί άν Φθινοπώριασε .......





Καλημέρα φίλες μου!!Καλή εβδόμαδα εύχομαι στήν όμορφη γειτονιά μας!
Τί καί άν Φθινοπώριασε!!!!!
Εγώ συνεχίζω τά μπάνια στήν παραλία μας,είτε όταν η θάλασσα έχη κάλμα,είτε καί μέ μεγάλα κύματα!!Ατρόμητη κολυμβήτρια!!! (?)


Blue Beach Lagonisi (Athens)


Blue Beach Lagonisi




Ο καιρός,δρόσισε,ευχάριστα,καί όταν έχω χρόνο,ασχολούμε μέ τό αγαπημένο μου,χόμπη,τό decoupage!
Eτοίμασα δωράκια γιά τίς φίλες μου,πού σέ λίγες ημέρες,αφήνοντας τά εξοχικά τους σπίτια,θά επιστρέψουν στό κλεινόν άστυ (Αθήνα)! 


*******


My Decoupage Creations....



My Decoupage ....Wooden heart with shabby chic and napkin

Ξύλινη καρδούλα,μέ παλαίωση, καί χαρτοπετσέτα.


My Decoupage....Tin box,with napkin,crackle,patina and lace
 
   Μεταλλικό κουτί,μέ χαρτοπετσέτα,κρακελέ δύο συστ.,πατίνα καί δαντέλα.


My Decoupage....Paper box,with napkin,crackle ,lace and relief.


Χάρτινο κουτάκι,μέ χαρτοπετσέτα,κρακελέ δύο συστ.,πατίνα ,relief καί δαντέλα.


My Decoupage.....Vintage bottle,with rice paper,modelling paste,technic Pazzi Goffre,and lace


Τεχνική Pazzi Goffre

Δοκίμασα,γιά πρώτη φορά,τήν νέα τεχνική,pazzi goffre!
Η τεχνική αυτή,εφαρμόζετε  πάνω σέ δαντέλες.
Πρώτα πέρασα όλο τό μπουκάλι μέ ανάγλυφη πάστα,κόλλησα τό μοτίφ ριζόχαρτου,χρωμάτισα μέ ρόζ ακρυλικό χρώμα,τήν πάστα,καί σέ μείγμα,στόκου,κόλλας καί ρόζ,ακρυλικού χρώματος,πέρασα τήν επιφάνεια τής δαντέλας καί τήν κόλλησα στό μπουκάλι.
Νομίζω,ότι γιά πρώτη φορά,καλό μού βγήκε!Περιμένω φίλες μου,τήν γνώμη σας!


Autumn apples...








Βλέποντας τά μήλα ,δέν αντιστάθηκα στόν πειρασμό,νά φτιάξω τήν φθινοπωρινή συνταγή,τής μηλόπιτας!


My home made apple pie with cream fresh
  
Καί πάντα τήν συνοδεύω,μέ σαντιγί (cream fresh).


*********




Θά ήθελα ,φίλες μου,νά σάς ευχαριστήσω,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας!!
Σάς εύχομαι μία χαρούμενη καί γεμάτη αισιοδοξία,νέα εβδομάδα!!
Νά είστε όλες καλά καί νά περνάτε υπέροχα!!!
Πολλά φιλάκια!!!

My dear friends,thank you all for visiting my posts and for your kind comments!You make me very happy!!!
Hope you have a wonderful new week!!Take care!!Hugs!!








 
 


 



66 σχόλια:

  1. Kαλημέρα και καλή εβδομάδα... μπράβο που συνεχίζεις τα μπάνια σου.. εγώ ποτέ μου δε πήγα θάλασσα αυτή την εποχή, μόνο καλοκαίρι , γνήσιο καλοκαιρινό δελφινάκι :) ωραίες οι φωτος σου όλες και η αρχική που είναι όλες μαζί και οι φώτος της θάλασσας μου άρεσαν.... όμορφα όλα όσα έφτιαξες για τις φίλες και μπράβο για τη σκέψη... μου άρεσαν όλα και το βιντάζ (νέα τεχνική) μου αρέσουν τα βιντάζ..δε ξέρω τις τεχνικές του ντεκουπάζ αλλά αυτό που βλέπω μου αρέσει εμένα (νέα τεχνική)... ωραία τα μήλα και η μηλόπιτα σου.και η τελευταία φώτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lindas ,maravilhosas fotos! Desejo um lindo OUTONO pra ti! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας τρέλανες!!!!!!
    Ντίμι μου τι σούπερ ανάρτηση είναι αυτή!!!!!!
    Τι να πρωτοσχολιάσω!!!!!!Το ροζ μπουκάλι μου έμεινε!!!!!!!Τα κουτάκια απίθανα, η καρδιά!!!!!!!!
    Η μηλόπιτα σου φαίνεται τέλεια!!!!!!
    Άντε να συνεχίσουμε τα μπάνια, μακάρι...
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H Μηλοπιτα πρωινιατικα ηρθε και μου ανοιξε την ορεξη! Επισης ομορφη πολη η μπλε καρδουλα!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tώρα από όλα αν σταθώ στην μηλόπιτα θα φανώ λαίμαργη?? χαχαχα Οι φωτογραφίες περιττό να σχολιαστούν γιατί είναι γνωστό ότι μαγεύεις μέσα από τον φωτογραφικό φακό σου!!! Κολυμβήτρια γενναία είσαι Ντίμι μου! Εγω ούτε να διανοηθώ το δαχτυλάκι μου να βρέξω πλέον!!! Το μπουκαλάκι σου υπέροχο αλλά η μηλόπιτα όλα τα λεφτά!!!!! φιλιά πολλά καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Καλημερα..λες και το κυμα ειναι διπλα σου..το ακους..υπεροχες φωτο..και υπεροχες δημιουργιες..τα εφτιαξες ολα τελοια..μου αρεσε η τεχνικη..με την δανδελα..πολυ ομορφη..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η καινούργια τεχνική που έκανες στο μπουκάλι πολύ μου άρεσε. Το δε αποτέλεσμα είναι υπέροχο. Τα δωράκια σου γλύκα- μου άρεσαν τα κουτάκια... τυχερές οι φιλενάδες σου.Η μηλόπιτα φαίνεται λαχταριστή- άντε μετά να ξεκινήσω δίαιτα με αυτά που βλέπω... όσο για τα μπάνια τι να σχολιάσω;;; σου είπα ότι κοκκινίζω απο τη ζήλεια μου και είμαι και με πυρετό σήμερα, εδώ ο καιρός κρύωσε πολύ και όπως πάντα τέτοια εποχή την πατάω επειδή αρνούμαι να αποχωρηστώ τα καλοκαιρινά...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hello Dimi
    Μεγάλες φωτογραφίες να σας δείξω.
    Το φθινόπωρο ανακοίνωσε επίσης επιδρομή του εδώ - ο καιρός είναι πολύ ευμετάβλητη: ήλιο / βροχή / αέρα + 16 βαθμούς.
    Νίκαια ότι μπορείτε να έχετε μέσα διασκέδαση με ό, τι θέλετε - για βελονάκι μέρος μου. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα / καλή νέα εβδομάδα αγκαλιές :) Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίμη,΄παντα όταν σε επισκέφτομαι γεμίζει η ψυχή μου χρώμα και ομορφιές!

    Τι υπέροχα έργα έφτιαξες πάλι,σίγουρα θα μας τρελάνεις,έχει δίκιο η Έφη!
    Υπέροχα μοτίβα για τα δωράκια,που θα λατρέψουν οι φίλες σου!

    Η καινούρια τεχνική τέλεια,θα την έχω υπ΄όψη μου.
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντιμη μου τα δωρακια για τις φιλες σου ειναι πανεμορφα τυχερες ειναι!!!!!!!Οι φωτ υπεροχες οπως παντα!!!!!Καλη εβδομαδα φιλακια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγω τη βλεπω τη θαλασσα κ κρυωνω!
    Πολυ ωραια η καινουρια τεχνικη!

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ti yperoxes oi dimiourgies sou!!!!!!!!!!!!!Latreuw na vlepw decoupage alla den to exw epixeirisei pote!! :D :D
    eisai xeimerini kolumvitria??WOW!egw akoma kai to kalokairi kanw mia wra na mpw mesa!!
    ps...pou vrikes cream fresh??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή εβδομάδα Ντίμη μου ! Καλά κάνεις και βουτάς ακόμα , αφού είναι τόσο κοντά σου ! Η ξύλινη καρδούλα μου άρεσε τρελά , αλλά και τα υπόλοιπα που έφτιαξες εξ ίσου υπέροχα , μα και η νέα τεχνική σου πολύ ρομαντική
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Δημητρούλα μου και καλή βδομάδα!! Τι πανέμορφα πάλι μας έφτιαξες;;; Καταπληκτικό το μπουκάλι με την νέα τεχνική!!!Μπράβο σου!! Τα λάτρεψα όλα!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχες φωτογραφίες! Φανταστικές φωτογραφίες! Απολαυστική παραλία! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε βρίσκω πολύ ατρόμητη, μπράβο Dimi μου, καλά κάνεις και συνεχίζεις τα μπανάκια!
    Οι δημιουργίες σου με την νέα τεχνική μου άρεσαν πολύ!
    Οσο για την μηλόπιτα ..... να χαμε τώρα ένα κομματάκι!!!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ μου αρέσεις που συνεχίζεις τα μπάνια σου Δήμητρα! Μπράβο σου κάνεις πολύ καλό στον οργανισμό σου!
    Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι! Τυχερές οι φιλενάδες σου!
    Και αυτή η μηλόπιτα σου με πέθανε! Άψογα σερβιρισμένη, λάτρεψα και το πιατάκι στο οποίο την έβαλες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τυχερή Δημητρούλα που συνεχίζεις τα μπανάκια! Τι και αν φθινοπώριασε λοιπόν.
    Ζήλεψα την μηλόπιτα ... το αγαπημένο μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπραβο! Και αγω απο διπλα θα κανω βουτιες μεχρι να τελειωσει και ο Οκτωβρης!
    ΤΙ ομορφε η μπλε καρδια.... και η μηλόπιτα :)

    Καλή εβδομαδα να εχεις DIMI
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dimi μου είναι πανέμορφα όλα όσα έφτιαξες. Και εγώ συνεχίζω τα μπανάκια, αφού η θάλασσα είναι υπέροχη ακόμη.
    Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ακάθεκτη σε βρίσκουμε!!!!Ακόμη κάνεις τις βουτιές σου;Αυτά που ετοίμασες πολύ όμορφα,πολύ ωραία και η τεχνική που έκανες το μπουκάλι!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Wspaniałe zdjęcia plaży!!! Prace prześliczne! Szarlotka wygląda przepysznie!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι κι αν κρυώσει η θάλασσα καλή μου DIMI δε μας πτοεί... τόση ψυχρολουσία έχουμε βιώσει άλλωστε... όπως καλά λέει κι ο μεγάλος Πασχάλης "...σκοτείνιασε μπροστά μου ο ουρανός..."
    Οι δημιουργίες σου τέλειες για μια ακόμα φορά, ενώ κι η νέα σου τεχνική-όπως τη βλέπω-πολύ όμορφη... η δαντέλα την κάνει και ρομαντική!
    Η μηλόπιτα μ΄ αρέσει πολύ και δε θα ΄λεγα όχι σ΄ ένα κομμάτι!χαχαχα!
    Να περάσεις μια υπέροχη κι ήσυχη εβδομάδα με πολλά μπάνια και περισσότερη ξενοιασιά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Piękne przedmioty:) Pozdrawiam już jesiennie:) Dzięki za odwiedziny i komentarz)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ωραία που μπορείς (και αντέχεις) ακόμη να κάνεις τα μπανάκια σου!! Οπως πάντα, θαύμασα τα πάντα στην ανάρτησή σου!! Και κυρίως την ..μηλόπιτα!! Τι να κάνω που είμαι γλυκατζού!! Να'σαι καλά και να'χεις μιαν ακόμη καλύτερη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλενάδα, όχι μόνο ατρόμητη κολυμβήτρια είσαι, αλλά και ατρόμητα δοκιμάζεις τις νέες τεχνικές!!!! Πολύ ωραίο έγινε το πρώτο σου μπουκάλι με την δαντέλλα!!! Αλλά και τα κουτιά είναι πανέμορφα, όπως και η μπλέ καρδούλα!!!!. Οσο για την μηλόπιττα, είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά!! Καλοφάγωτη!!! Και καλό φθινόπωρο και επισήμως πλέον!! Φιλάκια πολλά !!!
    ΥΓ. Κι εγώ συνεχίζω τα μπάνια...σήμερα η θάλασσα ήταν υπέροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Now we are heading towards autumn. The evenings are dark and it's getting cold at night. What beautiful apples you have.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφο πόστ με ταξιδεψες ακόμη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαίρομαι που χάλασε ο καιρός!
    Πολύ γενναία σε βρίσκω που συνεχίζεις τα μπάνια!
    Ωραία η νέα τεχνική!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είσαι πολύ τυχερή που μπορείς και απολαμβάνεις τη θάλασσα όλες τις εποχές !!!
    Το μπουκάλι με τη δαντέλα είναι καταπληκτικό και ας ήταν η πρώτη σου απόπειρα
    με την νέα τεχνική, είναι πολύ ωραίο όπως και τα κουτιά !!!
    Οι δε φωτογραφίες σου, τι να πω μας μεταφέρεις τόσο ωραίες εικόνες, και τόσο ζωντανές που πραγματικά
    μας γλυκαίνεις την ψυχή !!! Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είσαι πολύ τυχερή που μπορείς και απολαμβάνεις τη θάλασσα όλες τις εποχές !!!
    Το μπουκάλι με τη δαντέλα είναι καταπληκτικό και ας ήταν η πρώτη σου απόπειρα
    με την νέα τεχνική, είναι πολύ ωραίο όπως και τα κουτιά !!!
    Οι δε φωτογραφίες σου, τι να πω μας μεταφέρεις τόσο ωραίες εικόνες, και τόσο ζωντανές που πραγματικά
    μας γλυκαίνεις την ψυχή !!! Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Olá Dimi, adorei este seu outro fantástico Blogue! As praias lindas, os seus maravilhosos trabalhos vintage e a torta de maçã! Que bom aspecto! E os frutos dourados do outono apelativos para o olhar e riquíssimos em sabores! Lindo tudo! Abraços Ailime

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dimi μου ότι και να κάνεις εσύ όμορφο βγαίνει, ειλικρινα!!!!
    Μπράβο σου και πάλι...
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Dimi μου, τι όμορφο που έγινε με την δαντέλα !!! Και το αποτέλεσμα με την παλαίωση βγαίνει υπέροχο !!!! Ένα κομματάκι λαχταριστή μηλόπιτα θα
    πάρω !!! Καλά οι φωτογραφίες των μήλων είναι απίστευτες !!!!Πολλά φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. …….(¨`•.•´¨)…..….l | /
    (¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
    .`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
    (¨`•.•´¨).¸.•´
    .`•.¸.•´.•´
    ……`•´¸
    ………..)
    ……¸.•´
    …..(
    ……`•.¸
    Dimi, how beautiful fal!!
    wish you all good!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dimi...i love, love your creations! The vintage bottle, the blue shabby hearth...just gorgeous! And your photos are amazing
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ωραίες δημιουργίες ,ωραια μηλόπιτα και με την κρεμα που οντως της παει πολυ και απιθανες φωτο οπως πάντα ,μπράβο dimi μου,να έχεις μια καλη και δημιουργικη εβδομαδα και καλα μπανια αφου τα συνεχιζεις,φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η μυρωδιά της μηλόπιτας με έφερε ως εδώ!!...φαίνεται πεντανόστιμη!!
    Όσο για τις δημιουργίες σου πάντα μου αρέσουν...και η νέα τεχνική καταπληκτική μου φάνηκε...μπράβο!!
    Οι φωτογραφίες σου φανταστικές...παραλίγο να δαγκώσω το μήλο, τόσο αληθινά φαίνονται....φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Hello Dimi, your beach and water shots are beautiful. And you are so creative working on the decoupage, very pretty pieces. The cake looks yummy, I love apples. Wonderful post, have a happy week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Nenhum caminho é longo demais quando um amigo nos acompanha.
    Uma linda e abençoada semana!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Geia sou fili mou Dimi! You captured the colors, light and atmosphere of these first days of Autumn so beautifully, both in your wonderful photos of the sea and your gorgeous artwork!!!! Yummy red apples and cake! :D I so enjoy your posts! :)
    Have a wonderful, happy Autumn, my dear friend, and a great new week! Polla filakia from me, Zoe and Lilli!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημερούδια και καλό φθινόπωρο,γλυκιά Dimi!!!
    Σε ζηλεύω που έχεις τη θάλασσα δίπλα σου και το προνόμιο να τη χαιίρεσαι ακόμα!
    Ας είναι!Εγώ απολαμβάνω τις δημιουργίες σου,θα τσιμπίσω λίγο γλυκάκι,διότι η μηλόπιτα με τον καφέ με ξετρελαίνει,και θα σου ευχηθώ καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Dimi μου!!! Εσύ συνεχίζεις τα μπάνια κι εγώ ούτε που πλησιάζω την παραλία! :)
    Οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως πάντα και να δω τι άλλη τεχνική θα εφαρμόσεις!
    Όμορφο το μπουκάλι μα την καρδιά μου την έκλεψε η ξύλινη καρδούλα!!!
    Κι αφού έχω ταράξει τα μήλα (ωμά) αυτές τις μέρες θα πάρω ένα κομματάκι από την μηλόπιτά σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μου αρέσουν τα μήλα, μου αρέσει το κέικ σας ... αλλά αυτό που μου αρέσει είναι να δούμε τη θάλασσα, άλλο πάθος μου :))
    Ευχαριστώ DIMI, για τόσο πολύτιμες φωτογραφίες.
    Ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λατρεύω τη θάλασσα.
    Είναι όλα όσα έφτιαξες τόσο όμορφα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μπράβο Dimi μου καλά κάνεις και συνεχίζεις τα μπάνια σου!!! Μα τι όμορφα που είναι όλα όσα έφτιαξες, μπράβο!!!Η μηλόπιτα δείχνει φανταστική, γεια στα χέρια σου!!!
    Τέλειες όλες οι φωτογραφίες σου!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλή εβδομάδα, Dimi μου και καλό φθινόπωρο (και επισήμως πια!)
    Αυτή την εποχή η θάλασσα είναι υπέροχη, καλά κάνεις και συνεχίζεις τα μπάνια σου.
    Οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές (και το μπουκάλι έγινε πολύ όμορφο)!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Wonderful works!!!
    Happy autumn for you, dear Dimi!!!
    Have a good week! g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κάθε φορά που έρχομαι εδώ Dimi μου ταξιδεύω με τις υπέροχες φωτογραφίες σου και θαυμάζω τα έργα σου που είναι πάντα ένα και ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Λάτρεψα τις φωτό σου Δήμητρα... μερικές μου έκοψαν την ανάσα με την ομορφιά τους... ένα υπέροχο ταξίδι είναι πάντα!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Λάτρεψα τις φωτό σου Δήμητρα... μερικές μου έκοψαν την ανάσα με την ομορφιά τους... ένα υπέροχο ταξίδι είναι πάντα!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πολύ όμορφες οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες. Και οι γευστικες απολάυσεις. Οσο για την παραλια τελικα εχω παει πριν χρονια. Την αναγνωρισα από το γεφυράκι αλλά δυστυχως είχα παει Κυριακη πρωι!!! Θα ξαναδοκιμάσω καθημερινη.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα!!! Πρώτα πρώτα θα πω ότι στάθηκα στην φωτό από την όμορφη Λευκαδίτσα μας, την οποία φέτος δεν την επισκέφτηκα (σνιφ)! Κι εμείς προσπαθούμε να συνεχίσουμε τα θαλασσινά μπάνια, τα οποία είναι πολύ αναζωογονιτικά! Και βέβαια, οι φίλες σου πολύ θα τα χαρούν τα δωράκια σου. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Dimi μου μοναδική..η ανάρτηση the best ever!!!!!!!!!!δεν ήξερα τι να πρωτοθαυμάσω!!μιά π΄γαινα μπροστά..μιά πίσω..οι φωτογραφίες σου μιλάνε κοπέλα μου..η θάλασσα με το φθινοπωρινό της φόρεμα,τα μήλα με τις δροσοσταλίδες πόσο ζωντανά και με τα άλλα τρόπαια του κήπου να μαγεύουν με τα χρώματά τους!!η μπλέ-λευκή καρδούλα η ξύλινη με ομορφιά απαράμιλλη..τα μπουκάλια τι ομορφιά..το κουτάκι με την δαντελίτσα παραμυθένιο..δεν βρίσκω λόγια για τις δημιουργίες σου...και η μηλόπιτα με την fresh cream άκρως λαχταριστή..είσαι απίστευτη κοριτσάκι μου...συγχαρητήρια!καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου..φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  54. Wooow your apple pie makes me humgry! You must be a good cooker!! I loooove your works, especially the Wooden heart with shabby chic and napkin! You're so talented woman because you can cook well and can make such great decoupages:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Hi Dimi....I love Autumn and the smell of apple pie baking in the oven!! Have a lovely weekend:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Autumn I'd definitely on its way. I so love the beach picture and the lovely blue heart you made. Apple pie my favourite. Have a lovely weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές όπως πάντα, όσο για τις δημιουργίες σου είναι άκρως ξεσηκωτικές. Θέλω κι εγώ να δοκιμάσω να κάνω κάτι με decoupage, αλλά δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω!
    Φθινοπωρινές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δήμητρά μου, τι τυχερή που είσαι και μπορείς να απολαμβάνεις ακόμη τη θάλασσα... Λογικό είναι μετά να έχεις έμπνευση και για μεγάλες δημιουργίες! Θαύμασα τις κατασκευές σου και την αφράτη μηλόπιτα σου! Μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γεια σου Δήμητρα!!! Να κάνεις όσα περισσότερα μπάνια μπορείς!!! Καλά κρατάει ο καιρός ακόμα!!
    Ωραία τα δωράκια που ετοίμασες, μα πιο πολύ μου άρεσε η καρδιά διότι έχω μια αδυναμία σ' αυτες!!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δημητρούλα μου μη μου θυμώσεις αλλά είμαι πολύ κουρασμένη με κάποιες επισκευές και ανακαινίσεις που κάνουμε εδώ και 1Ο μέρες.. και συνεχίζουμε.
    Μας έχεις αφήσει πολύ πίσω με την αρτιότητα των τεχνικών σου γνώσεων!!!Ολα είναι θαυμαστά!!!Λάτρεψα την καρδούλα σου!!!!!!!!!!!!!Ευχομαι να απολαύσεις οσο περισσότερο μπορεις τις βουτιές στην Θάλασσα!!Φιλάκια συγνώμης πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. WOWWW beyond amazing post:) I love autumn and all the colors so much......and thanks for sweet words.

    Check out my new post and have a great weekend dear:)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...