Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Fall is in the air...




Τί καί άν Φθινοπώριασε .......





Καλημέρα φίλες μου!!Καλή εβδόμαδα εύχομαι στήν όμορφη γειτονιά μας!
Τί καί άν Φθινοπώριασε!!!!!
Εγώ συνεχίζω τά μπάνια στήν παραλία μας,είτε όταν η θάλασσα έχη κάλμα,είτε καί μέ μεγάλα κύματα!!Ατρόμητη κολυμβήτρια!!! (?)


Blue Beach Lagonisi (Athens)


Blue Beach Lagonisi




Ο καιρός,δρόσισε,ευχάριστα,καί όταν έχω χρόνο,ασχολούμε μέ τό αγαπημένο μου,χόμπη,τό decoupage!
Eτοίμασα δωράκια γιά τίς φίλες μου,πού σέ λίγες ημέρες,αφήνοντας τά εξοχικά τους σπίτια,θά επιστρέψουν στό κλεινόν άστυ (Αθήνα)! 


*******


My Decoupage Creations....



My Decoupage ....Wooden heart with shabby chic and napkin

Ξύλινη καρδούλα,μέ παλαίωση, καί χαρτοπετσέτα.


My Decoupage....Tin box,with napkin,crackle,patina and lace
 
   Μεταλλικό κουτί,μέ χαρτοπετσέτα,κρακελέ δύο συστ.,πατίνα καί δαντέλα.


My Decoupage....Paper box,with napkin,crackle ,lace and relief.


Χάρτινο κουτάκι,μέ χαρτοπετσέτα,κρακελέ δύο συστ.,πατίνα ,relief καί δαντέλα.


My Decoupage.....Vintage bottle,with rice paper,modelling paste,technic Pazzi Goffre,and lace


Τεχνική Pazzi Goffre

Δοκίμασα,γιά πρώτη φορά,τήν νέα τεχνική,pazzi goffre!
Η τεχνική αυτή,εφαρμόζετε  πάνω σέ δαντέλες.
Πρώτα πέρασα όλο τό μπουκάλι μέ ανάγλυφη πάστα,κόλλησα τό μοτίφ ριζόχαρτου,χρωμάτισα μέ ρόζ ακρυλικό χρώμα,τήν πάστα,καί σέ μείγμα,στόκου,κόλλας καί ρόζ,ακρυλικού χρώματος,πέρασα τήν επιφάνεια τής δαντέλας καί τήν κόλλησα στό μπουκάλι.
Νομίζω,ότι γιά πρώτη φορά,καλό μού βγήκε!Περιμένω φίλες μου,τήν γνώμη σας!


Autumn apples...








Βλέποντας τά μήλα ,δέν αντιστάθηκα στόν πειρασμό,νά φτιάξω τήν φθινοπωρινή συνταγή,τής μηλόπιτας!


My home made apple pie with cream fresh
  
Καί πάντα τήν συνοδεύω,μέ σαντιγί (cream fresh).


*********




Θά ήθελα ,φίλες μου,νά σάς ευχαριστήσω,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας!!
Σάς εύχομαι μία χαρούμενη καί γεμάτη αισιοδοξία,νέα εβδομάδα!!
Νά είστε όλες καλά καί νά περνάτε υπέροχα!!!
Πολλά φιλάκια!!!

My dear friends,thank you all for visiting my posts and for your kind comments!You make me very happy!!!
Hope you have a wonderful new week!!Take care!!Hugs!!








 
 


 



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...