Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

A winter sunny day.... (Christmas joy)



Μιά ηλιόλουστη μέρα τού Χειμώνα..
 
 
Varkiza Athens
Καλημέρα!Καλή εβδομάδα φίλες μου!
Τήν περασμένη εβδομάδα,οι μέρες,κρύες,μέ βροχή καί,η διάθεσή μου,έπιασε πάτο.Δέν είμαι καθόλου λάτρης τού χειμώνα φίλες μου!!!
Τήν Πέμπτη,βλέποντας τόν ήλιο νά ξεπροβάλλει, ξεκίνησα γιά βόλτα στήν Βάρκιζα.
 
 
 
Η θάλασσα,γαλήνια, καί νά λαμπυρίζει από τίς ακτίνες τού ήλιου!
 
 
Varkiza Athens
 
 
 
 
 
 
Απόλαυσα τόν καφέ μου,κάνοντάς μου παρέα,τό σπουργιτάκι,επάνω στό τραπέζι, καί ένα περιστέρι,δίπλα μου,νά απολαμβάνει τόν ζεστό ήλιο.
 
 
 
~~~~~~
 
 
Στολίσατε? Καί τού χρόνου! 
 
 
My Christmas tree....
 Τήν Κυριακή,στολίσαμε,επιτέλους,καί εμείς τό Χριστουγεννιάτικο δέντρο,περιμένοντας,μέ χαρά,τήν κόρη μου πού θά έρθη από τήν Ολλανδία,νά περάση μαζί μας,αυτές τίς Αγιες ημέρες!!
 
 
 
 
~~~~~
 
My Christmas Creations..
(Handmade by Dimi)
 
 
  
Χριστουγεννιάτικες κάρτες,μέ χαρτόνι,χαρτί εκτύπωσης,ριζόχαρτο,
φιγούρες 3D,stencills,καί κορδέλες.
 
 
  
Είχα πολλά χρόνια νά φτιάξω εορταστικές κάρτες.Κάθε χρόνο,όταν τά κοριτσάκια μου,ήταν μικρά,καθόμασταν καί φτιάχναμε κάρτες ,αγγελάκια,καί αστεράκια,χάρτινα.
Η κόρη μου,πού μέ τό καλό,τόν άλλο μήνα περιμένουνε νά γεννήσει,μού ζήτησε νά τής φτιάξω,δύο κούτσουρα, μέ Decoupage,νά τά κάνη δώρο σέ φίλες της.Τής άρεσε πολύ,τό πρώτο πού είχα φτιάξη.
 
Handmade by Dimi (firewood with napkin from Holland,crackle and gold patina)
 
Ξύλινο κούτσουρο,μέ χαρτοπετσέτα Ολλανδική,croco κρακελέ,δύο συστ.,χρυσή πατίνα καί χρυσό contour.
 
 
Handmade by Dimi...(firewood with napkin and patina)
Ξύλινο κούτσουρο,μέ χαρτοπετσέτα,croco κρακελέ δύο συστ.,καφέ πατίνα καί χρυσό contour.
Ευχομαι νά σάς αρέσουν φίλες μου!
 
 
 
 
Αγαπημένο μου,χριστουγεννιάτικο τραγούδι,πού άκουγα ,μικρή,στήν Αυστραλία. 
Καλή εβδομάδα φίλες,φίλοι μου!!Νά περνάτε καλά!!Φιλάκια!
 
Wish you,all,a happy and jolly week my friends!Take care!!Hugs!
 
 
 
 
 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...